Maar wel een oranje kleurtje aanvragen, dat doe ik niet eensquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast zet die oranje bril af. We zuigen, we hebben altijd gezuigd en zullen ook altijd zuigen ... 0-0
Ik zie de traantjes al vloeien bij de onrealistische fokkertjes![]()
Hij is de enige die op doel heeft weten te schieten. Van Der Vaart is van onschatbare waarde, die moet gewoon een linie terugzakken om Elia in te laten vallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En van der Vaart eruit, baggerspeler.
Kap eens met dat trollen, mooi geweest.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef Michielos het volgende:
HELAAS MANNEN MSS OVER 4 jAAR![]()
![]()
HAHAHAHAH
Elia kan alleen creatief scheldenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Jongentje. het volgende:
Als ie Elia er nou inbrengt, wat creativiteit en snelheid op de flank zal het spel wel goed doen denk ik.
*PROEST*quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Perez zou zo een Nederlander kunnen zijn uit een achterstandswijk
Jij bent toch die kankerlul die met zn scooter over de kop ging ?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus![]()
"we worden wereldkampioen"
"we rollen de denen op met 6-0, 5-2 3-0"
ff quoten voor het nageslacht deze onzin
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kap eens met dat trollen, mooi geweest.
Je ziet zelf ook dat ik gelijk heb over allesquote:
Don't get your pants wetquote:Op maandag 14 juni 2010 @ 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bendtner , rommedahl niet gezien zeker???
Gast zet die oranje bril af. We zuigen, we hebben altijd gezuigd en zullen ook altijd zuigen ... 0-0
WIJ WORDEN WERELDKAMPIOEN. WIJ ZIJN DE BESTE
HET WORDT 6-0 VOOR NLD!!!!!![]()
____!!!!!!!!
De grote 3 stellen geen reet voor, dit is Nederland zoals we het kennen, precies zoals ik zei: gelijk aan DNK, Zweden en griekenland/.roemenie
Ik zie de traantjes al vloeien bij de onrealistische fokkertjes![]()
Waarom hebben wij uberhaupt reclame bij de NPO in Engeland bij de BBC hebben ze niet eens reclame.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef bamboe007 het volgende:
Sneijder eruit v. de vaart eruit bronckhorst eruit
Precies, rustig opbouwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
In 1998 begonnen we ook met een matig gelijkspel tegen de Belgen en toen waren we zeer dicht bij de finale gekomen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |