oh hij mag een vriendin hebben hoor! ik wil alleen dolgraag een oudere broer! zoiemand die je beschermt tegen mannen enzoquote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar eentje over die geen vriendin heeft, dies 27. Van mij mag je hem hebben![]()
en ja hij deed mee aan wipeout
Nopequote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zuchtwas de achterliggende gedachte dan niet duidlijk genoeg?
quote:
OOh je wil hem ook echt als broerquote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh hij mag een vriendin hebben hoor! ik wil alleen dolgraag een oudere broer! zoiemand die je beschermt tegen mannen enzo![]()
ik heb alleen 3 zusjes
als ie maar lief isquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef Aure het volgende:
[..]
OOh je wil hem ook echt als broerMag ook
![]()
En dat beschermen tegen mannen.. Af en toe word je daar helemaal gek van hoor! Vooral als ik met de tweeling ga stappenDie zijn samen echt een verschrikking
heb jij ook oranje rotzooi om dan? nee? dan bedoel ik jou nietquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef cybermans het volgende:
@MM ik vind het vandaag gewoon een goed excuus om minder te werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er stond bosquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geeft niets, ik ben niet boos, alleen teleurgesteld
ach dat deert me niet ;Pquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geeft niets, ik ben niet boos, alleen teleurgesteld
haha, ik wil gewoon een oudere broer. Thanks voor je aanbod!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:34 schreef Laydina het volgende:
@FF.. je mag mijn broer hebben hoor! Ben ik er vanaf
Maar of hij je gaat beschermen, denk dat je dat beter zelf kan
quote:De Bloeskiesj met roomboter korstdeeg :
200 gram bloem zeven in een ruime kom
100 zachte roomboter erdoor snijden/roeren/metjehandjes tot het vlokkerig is
50 ml. water en 15gr parmezaanse kaas erdoor kneden tot een bal, half uurtje in een plastic zakje in de koelkast laten rusten.
In de tussentijd de vulling maken :
100 of ietsje meer ontbijtspek plakjes uitbakken en afkoelen/uitlekken op keukenpapier
400 gr roerbakmix (appie) met champignons, rode uit & prei even roerbakken tot beetgaar en afkoelen
4 eieren losroeren in grote kom en 200 creme fraiche erbij roeren
theelepel oregano en een theelepel paprikapoeder erdoor
150 hamreepjes en 50 gr geraspte kaas erdoor roeren
De afgekoelde groente erdoor
(GEEN ZOUT EXTRA TOEVOEGEN!)
Oven voorverwarmen op 220 gr
Dan je deegje uitrollen tot ie iets groter is dan je springvorm....
In de springvorm en eventueel nog even gaatjes in de bodem prikken met een vork en nog een half uurtje koud laten worden in de koelkast....
Dan op de bodem van je met deeg beklede vorm de uitgebakken plakjes ontbijtspek
Daarover heen je mengsel van ei kruiden ham ger kaas enzo
35 minuutjes op 220
Wow, dan was je wel heel snel met F5-en, dat stond er nog geen 3 seconde aangezien ik de tikfout al zag toen ik op invoeren kliktequote:
sjewwquote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb jij ook oranje rotzooi om dan? nee? dan bedoel ik jou niet
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Meer neuken D_H daar slaap je goed van
hehe ik F5 eigenlijk nooitquote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, dan was je wel heel snel met F5-en, dat stond er nog geen 3 seconde aangezien ik de tikfout al zag toen ik op invoeren klikte
Ik zag het ookquote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, dan was je wel heel snel met F5-en, dat stond er nog geen 3 seconde aangezien ik de tikfout al zag toen ik op invoeren klikte
Zeg je nu dat je hem niet wilt??quote:Op maandag 14 juni 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, ik wil gewoon een oudere broer. Thanks voor je aanbod!![]()
Nee hoor, maar dat komt doordat ik hem toch nooit zie/spreekquote:
quote:De makers van de SBS 6-show Popstars zoeken via websites als Marktplaats en YouTube bewust naar kandidaten die niet goed genoeg zijn voor de liveshows, maar wel voor hilariteit moeten zorgen in de auditie-afleveringen. Dat blijkt uit een interne mailing van SBS. De makers van het goed bekeken Popstars hopen onder meer Mr. Frikandel en zingende broeder Remco Bijleveld te strikken. “What’s in it for them? Een hoop gratis publiciteit! Ik hoop dat er een paar bijten“, zegt een Popstars-medewerkster.
De zingende broeder moet wel aan enkele voorwaarden voldoen. “Kijk even of hij een Gronings accent heeft ofzo en of hij echt zo excentriek is als hij eruit ziet“, zegt een andere programmamedewerkster. Over de Mr. Frikandel-act: “Misschien vinden ze het leuk om met hun frikandel-hit auditie te doen? We hebben namelijk ook een snackkar staan waar ze enig bij kunnen zingen.”
De tv-makers hebben ook interesse in Pap en Pudding en via Marktplaats vonden zij troubadour Ton, de Antilliaanse Dennis Isidora, zangeres Geertrude en het ‘kleurrijke duo’ Jos Smets en Gerlinde. “Goed werk!“, reageert een televisiemaakster.
SBS voert de zoektocht naar opvallende kandidaten onder de naam ‘Paradijsvogels’, naar het vroegere AVRO-programma waarin excentrieke mensen centraal stonden.
Eric Eljon, de directeur van SBS Productions, laat in een andere e-mail aan tientallen betrokkenen weten niet blij te zijn met het uitlekken van informatie. “Ik wijs er op dat dit tot ernstige consequenties kan leiden, die we als bedrijf liever voorkomen.”
Popstars is vanaf augustus weer te zien op SBS 6.
vind ik coolquote:Op maandag 14 juni 2010 11:47 schreef Laydina het volgende:
ik vind hem vooral nietszeggend, saai, nerdig, zielig
lijkt mij niet. De luitjes die dat doen krijgen gratis publiciteitquote:Op maandag 14 juni 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blegh, krijgen er zeker nog voor betaald ook
ik vind kou echt een van de meest irritante dingen die er zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:04 schreef Laydina het volgende:
Het is hier weer eens ijskoud op het kantoor![]()
Zelfs met een jas aan is het niet te genieten
wat zijn jullie lief allemaal!!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:18 schreef freecell het volgende:
Grote broer hebben?
Ik heb er 5. En een zwager, ow en nog een zwager, van TARA's kantLenen mag altijd, ik wil ze wel terug
Balen dat je in de zooi blijft zitten CF
Of ik voetbal kijk hangt af van wat de kinderen doen met slapen
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Drie keer raden wie er vanmiddag geen voetbal kijktIk vertrouw erop dat de CUL-SC mij op de hoogte houdt van de score en wat dies meer zij!!
Leuk, maar vermoeiend weekend gehadEn de schilder is nog niet klaar, dus voorlopig zitten we nog in de zooi
Heeft het wachten toch nog zijn vruchten afgeworpenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat zijn jullie lief allemaal!!![]()
oh.. ik krijg net te horen dat ik thuis mag werken vanmiddag!![]()
![]()
relaxed!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat zijn jullie lief allemaal!!![]()
oh.. ik krijg net te horen dat ik thuis mag werken vanmiddag!![]()
![]()
Als het goed is, is hij vanavond klaar en kan dan Het Grote Opruimen beginnen. En door die schilder ook een week geen kuismadam, boeh.quote:
leukquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Duderella het volgende:
Nou, het lijkt rond: twee achtjarige Fransoosjes pakken binnenkort hun koffertjes! Nu heel snel aan een lading speelgoed zien te komen!![]()
CF, wat ergerlijk is dat hè, als je huis zo ontregeld is.
17 juli.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Achtjarigen, leuk! Kun je d'r ook een beetje spelletjes mee doen enzoWanneer arriveren ze?
Spreek ik al wel goed. Ik zal vooral bijgespijkerd worden in de hedendaagse slang, denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:42 schreef freecell het volgende:
Oeh Dude, dat wordt je Frans bijspijkeren, of spreek je het al goed?
Gewoon Bart Smit binnenstappenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Duderella het volgende:
Nou, het lijkt rond: twee achtjarige Fransoosjes pakken binnenkort hun koffertjes! Nu heel snel aan een lading speelgoed zien te komen!![]()
Actionquote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
17 juli.
Woensdag horen we meer, o.a. of ze kunnen fietsen. Ik ga de fietsenmaker in de straat maar even lief aankijken, voor dit goede doel. En inderdaad, spelletjes, knutselen ed. Eén van de meiden schijnt een echte druktemaker te zijn, maar meestal valt dat erg mee zodra ze ergens zijn waar ze naar buiten kunnen. Lekker uitrazen!
Yeah (maar dan in het fransch)quote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Duderella het volgende:
CF, wat ergerlijk is dat hè, als je huis zo ontregeld is.
Goed puntquote:Op maandag 14 juni 2010 12:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Spreek ik al wel goed. Ik zal vooral bijgespijkerd worden in de hedendaagse slang, denk ik.
Ja, jij gaat ze beleven!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon Bart Smit binnenstappenMaareh....dan zijn ze er dus ook de 26e?
Inderdaad. En verder vooral veel zien te lenen. Beetje zonde om vanalles te kopen voor die drie weken. Maar even een mailtje op het werk laten rondgaan.quote:
OUI!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah (maar dan in het fransch)Zoooooo spannend lijkt me
![]()
CF, het gaat wel opknappen maar voor het zover is he
Koekjesquote:Op maandag 14 juni 2010 12:57 schreef Duderella het volgende:
OUI!![]()
En erg spannend. Maar het komt vast goed. Je kan het nauwelijks fout doen met ze, ze vinden het vaak gewoon al geweldig dat ze een tuin in kunnen rennen en een eigen kamer hebben enzo. En verder bakken we koekjes en gaan we picknicken!
KB is een van de beter geprijsden qua foto-apparatuurquote:Op maandag 14 juni 2010 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
P, nu je er toch bent: is Konijnenberg een beetje redelijk geprijsd (voor fotospul, dus)?
Ah, dank voor de tips! Ga zeker ook nog even 'voelen' in de winkel.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KB is een van de beter geprijsden qua foto-apparatuurMaar kijk ook zeker bij htp://www.kamera-express.nl of http://www.cameranu.nl of http://www.cameraland.nl
Belangrijkste van een camera is idd dat-ie goed in de hand ligt. Specs zijn op dit moment echt niet interessant meerquote:Op maandag 14 juni 2010 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, dank voor de tips! Ga zeker ook nog even 'voelen' in de winkel.
Meneers collega geeft me nu wat tips, wel fijn. In FOT durf ik het echt niet te vragen, zegWat een nazi's zitten er in dat 'Ik zoek een camera'-topic, je moet je eerst zes keer verantwoorden voordat je uberhaupt een spiegelreflex mag kopen van ze
Ik denk nu aan een 500D of een 550D.
Heb je zo weinig slaap gehad P?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde vrij nemen en lekker bij slapen maar ik geloof dat het nu druk begint te worden hier op kantoor
voor het voelen kun je ook een rondje media markt doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, dank voor de tips! Ga zeker ook nog even 'voelen' in de winkel.
Meneers collega geeft me nu wat tips, wel fijn. In FOT durf ik het echt niet te vragen, zegWat een nazi's zitten er in dat 'Ik zoek een camera'-topic, je moet je eerst zes keer verantwoorden voordat je uberhaupt een spiegelreflex mag kopen van ze
Ik denk nu aan een 500D of een 550D.
Oh jaaaaa, dat was gisteravond!!! Hoe ging het?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst all that jazz en toen een bluezz die hem afbeulde
http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/maandagquote:Op maandag 14 juni 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik moet morgen alleen eten!En vrijdag!
![]()
Moet ik daar nou weer voor verzinnen.
Oh ja!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst all that jazz en toen een bluezz die hem afbeulde
Nou ja. Vrijdag op zaterdag 5 uur, zaterdag op zondag 6,5 uur en zondag op maandag 5 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Dudeke, ik ben afgekickt. Ik had pen en papier bij me net in het dorp voor de handtekeningen maar het leven ging daar gewoon door![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef Bluezz het volgende:
op de rep en met de gen. zat ik er beter in, er waren wat dingen qua band die anders gingen dan verwachtmaar dat mag je als zangeres nooit zeggen natuurlijk
Ik raakte eigenlijk 3X van slagquote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
mag juist wel! op techniek en muziek mag je kritiek hebben als ze ineens anders doen dan wat jij doet. het is andersom; zij mogen jou nooit de schuld geven
is behoorlijk klote.. want 1x rood en je bent de lul...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
We leiden wel in het gele kaartklassement.
Het publiek merkt niets van die fouten hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik raakte eigenlijk 3X van slag
1. Het was wéér kleiner op het podium voor de leads dan vorige keer, en ik ben echt een onhandigedie zomaar over snoeren zou kúnnen struikelen en dan als een soort nonelegante stagediver had kunnen eindigen
![]()
2. De band speelde het intro en het tussenstuk óók echt anders dan de voorgaande keren![]()
3. Ik zag ineens een lieve vriend die ik niet had verwacht![]()
Maar eigenlijk kan het me allemaal niks schelen hoor, ik heb ongelofelijk veel plezier gehad met het koor en alles eromheen en daar gaat het om, het maakt me blij
1. haha zou wel een mooie foto opleverenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik raakte eigenlijk 3X van slag
1. Het was wéér kleiner op het podium voor de leads dan vorige keer, en ik ben echt een onhandigedie zomaar over snoeren zou kúnnen struikelen en dan als een soort nonelegante stagediver had kunnen eindigen
![]()
2. De band speelde het intro en het tussenstuk óók echt anders dan de voorgaande keren![]()
3. Ik zag ineens een lieve vriend die ik niet had verwacht![]()
Maar eigenlijk kan het me allemaal niks schelen hoor, ik heb ongelofelijk veel plezier gehad met het koor en alles eromheen en daar gaat het om, het maakt me blij
Dan moeten ze eerst beter hun best gaan doenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet het over voetbal hebben hier!
Dirk in de spits. Redelijk logisch al had ik liever KJH gezien.quote:
ik weiger te kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst beter hun best gaan doen
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef Aure het volgende:
Wel grappig trouwens, omdat ik heel slecht beeld heb op mn tv kijk ik via de stream. Maar die loopt 30 sec achter, de hele buurt was al aan t toeteren voordat ik t doelpunt zag
Goede conclusiequote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Zo. 3 punten binnen. Bijzonder matige en moeizame wedstrijd, maar dat lag zeker ook aan de speelwijze van de Denen en het mag bij de openingswedstrijd. Achterin stond het heel aardig (inclusief Steek) en Elia viel geweldig in. Prima zo, spel kan alleen maar beter worden.
Eens, behalve dat ik Van Bronckhorst geen goeie verdediger vind. Hij staat er voornamelijk in vanwege zijn ervaring en als natuurlijke aanvoerder, maar ook omdat we naast Braafheid niet echt een goeie linksback hebben...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Zo. 3 punten binnen. Bijzonder matige en moeizame wedstrijd, maar dat lag zeker ook aan de speelwijze van de Denen en het mag bij de openingswedstrijd. Achterin stond het heel aardig (inclusief Steek) en Elia viel geweldig in. Prima zo, spel kan alleen maar beter worden.
Jup. Op naar zaterdag.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Yes, die winnen en dan de 3e wedstrijd de mensen die qua kaarten op scherp staan sparen. Droomscenario.quote:
ik vind Van Bronckhorst al tijden de meest stabiele speler van NL. valt niet af maar maakt weinig fouten en geeft goede passes/voorzetten.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eens, behalve dat ik Van Bronckhorst geen goeie verdediger vind. Hij staat er voornamelijk in vanwege zijn ervaring en als natuurlijke aanvoerder, maar ook omdat we naast Braafheid niet echt een goeie linksback hebben...
Was wel heel fijn om naar Elia te kijken.
ik denk dat ze die al zaterdag kunnen besparen. tot nu toe is Japan heel zwak. al hun oefenwedstrijden gingen heel slecht. we zullen zo zien tegen Kameroen hoe ze het doen. Denk alleen dat we meer te vrezen hebben voor Kameroen dan voor Japanquote:Op maandag 14 juni 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yes, die winnen en dan de 3e wedstrijd de mensen die qua kaarten op scherp staan sparen. Droomscenario.
balen johquote:Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef borisz het volgende:
Iets minder goed nieuws. Heb voor boekhouden een 5. Wel verwacht, komende weken heb ik naast het voetballen iets te doen zullen we maar zeggen. Vrijdag wel even langs de inzage.
Vrijdag 2 juli 8:45quote:Op maandag 14 juni 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
balen joh![]()
wanneer krijg je herkansing? is goed dat je erin kijkt en kunt kijken wat je fout hebt gedaan. herkansingen hebben meestal wel paar zelfde vragen als originele toets
bah, dat is wel even balen, boriszquote:Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef borisz het volgende:
Iets minder goed nieuws. Heb voor boekhouden een 5. Wel verwacht, komende weken heb ik naast het voetballen iets te doen zullen we maar zeggen. Vrijdag wel even langs de inzage.
Daar heb je natuurlijk niets aan, aangezien ze dan in de 3e wedstrijd alsnog geel kunnen krijgen en dan in de 1/8e finale geschorst zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat ze die al zaterdag kunnen besparen.
doe dan maar allebei de wedstrijden. gezien de zwakte van Japan kunnen ze beter zoveel mogelijk geeltjes besparenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk niets aan, aangezien ze dan in de 3e wedstrijd alsnog geel kunnen krijgen en dan in de 1/8e finale geschorst zijn
Kwartfinales voetbal kijken op 2 juliquote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooie tijddaarna lekker naar huis
Foei P, remember je laatste evaluatiegesprek, niet zo negatiefquote:Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat ik toch echt nu rust moet gaan nemenIk begin met niet-constructief-meedenkend gedrag richting projectleiders en ga met de hakken in het zand. Maar goed.....ik moet dan ook onderdeeltjes testen en zo een schijnzekerheid over de juiste voortgang van het ontwikkelwerk afgeven. En het verleden heeft laten zien dat dat nergens op slaat
is hier al eerder gepostquote:
zonder je baas een vergadering? hmm ben bang voor bezuiniging bij jequote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Laydina het volgende:
Ik moet donderdag in een vergadering zitten hoor ik netEn ik half een idee waar het over gaat. En er moeten beslissingen genomen worden
en besluiten
en ik weet er helemaal niks vanaf
En mijn baas kan me niet echt bijpraten want hij is er de komende twee dagen niet![]()
Ow nee het komt doordat mijn baas niet naar de vergadering kan ivm een sollicitatiegesprek die hij heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
zonder je baas een vergadering? hmm ben bang voor bezuiniging bij je
wat voor half idee heb je?
ooh zo. ach wat je niet snapt komt vanzelf. je bent nooit de langzaamste die het begrijpt. zelfs collega's die het al wel hebben meegekregen zullen op vragen stuiten aan het begin dus je komt er wel. maak je maar niet drukquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow nee het komt doordat mijn baas niet naar de vergadering kan ivm een sollicitatiegesprek die hij heeft.
Gaat om veranderingen in een systeem en hoe dat precies vorm gegeven moet worden. Ik heb er hoogstens vlagen van meegekregen in gesprekken, maar weet er het fijne niet van. En er is niet heel veel documentatie van
maar volgens mij verwachten ze niet direct dat ik intelligente opmerkingen ga geven![]()
Goede toernooien beginnen vaak genoeg met slechte wedstrijden (88 en 98 als beste voorbeelden). Zegt helemaal niets, pas in de knockout fase moet het elftal echt staan.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind Van Bronckhorst al tijden de meest stabiele speler van NL. valt niet af maar maakt weinig fouten en geeft goede passes/voorzetten.
Ik heb Mathijssen gemist, in de 85e minuut hoorde ik zn naam en ik dacht: "oh, die loopt er ook nog"![]()
blijkbaar niet nodig gelukkig, alhoewel aan het begin van de wedstrijd echt niet goed werd verdedigd.
Tav: ik vind niet dat ze de 1e wedstrijd niet zo goed hoeven te spelen. ik mag toch wel hopen dat ze echt beter spelen dan dit, anders gaan ze de 1/8 finale er weer uit. Gelukkig lieten ze in de 2e helft beter en aanvallender spel zien, sinds Van der Vaart eruit ging. vd Vaart is zeker goed, alleen hij pakt alles en houdt het spel een soort tegen want hij kan er niet heel veel goeds mee verder. Das jammer.
Van Persie mag wat mij betreft volgende wedstrijd helemaal wegblijven.
Tnx voor het vertrouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh zo. ach wat je niet snapt komt vanzelf. je bent nooit de langzaamste die het begrijpt. zelfs collega's die het al wel hebben meegekregen zullen op vragen stuiten aan het begin dus je komt er wel. maak je maar niet druk
tuurlijk je hoeft toch niet te praten? alleen als ze naar je vragen. ik praat eigenlijk nooit tijdens vergaderingen, wil er altijd zo snel mogelijk wegquote:Op maandag 14 juni 2010 16:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tnx voor het vertrouwen
Het is meer dat ze al zolang bezig zijn met het project en ik er nu toevallig een keertje bij moet zitten. Ach we zullen wel zien. Ik mag ook best m'n mond houden en aantekeningen maken haha.
doelpunt gezien of weer net gemist?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
De vuvuzela's gaan net weer aan hier, en mijn mr kwam net binnen van zijn werk met een oranje shirtje (rugtekst : the famous coach)aan mét oranje petje
Dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Trouwens.... die Denen hadden me daar toch een lekker strak hemdje onder hun shirt aan!![]()
Vond ze heel amicaal tijdens het handjes geven/knuffelen
de Denen? je hebt wat gemist... die heerlijk gespierde lijven waarbij je alles zag onder hun hemdjesquote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gezien
Maar ze spelen niet super goed
Hadden ze eigenlijk hun hemd uit moeten trekken.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de Denen? je hebt wat gemist... die heerlijk gespierde lijven waarbij je alles zag onder hun hemdjes
ze trokken hun shirt uit en door dat hemdje zag je alles al. als ze ook nog hun hemd uit hadden getrokken dan zwom ik in mn eigen kwijlquote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hadden ze eigenlijk hun hemd uit moeten trekken.
als je zo dol bent op een sixpack, had je afgelopen zaterdag niet moeten afzeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze trokken hun shirt uit en door dat hemdje zag je alles al. als ze ook nog hun hemd uit hadden getrokken dan zwom ik in mn eigen kwijl
Hier in de SC niet veel anders hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis.
3 punten in de pocket. Verder niet terugblikken.
Wel erg gelachen met het gezamenlijk op het werk kijken naar de match. Vooral het 'deskundige' commentaar van mijn voornamelijke vrouwelijke collega's was soms hilarisch.
Vooral veel opmerkingen over het uiterlijk van de spelers.
haha heb je een smal lichaam met sixpack of incl. brede schouders en gespierde armen?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef z80 het volgende:
[..]
als je zo dol bent op een sixpack, had je afgelopen zaterdag niet moeten afzeggen
De Franse draken komen. Twee stuks van acht jaar, waarvan één een notoire druktemaker.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:niets teruggelezen, heb ik nog iets gemist????
niet waarquote:Op maandag 14 juni 2010 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier in de SC niet veel anders hoor.
AAAAH-IEEEEHquote:Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in tegenstelling tot mannen die niks over vrouwentennis kunnen zeggen, alleen over de vrouwen zelf
Wel een mooi getraind lijf hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar Kuyt vind ik niet zo aantrekkelijk
Dat het vrouwentennis in een diep dal zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet waarik kan lullen over het voetbal maar voordeel dat ik ook nog mooie lijven zie, dus daar mag ik ook over praten.
in tegenstelling tot mannen die niks over vrouwentennis kunnen zeggen, alleen over de vrouwen zelf
leuk dat het doorgaat, wanneer komen ze? Ben benieuwd hoe jullie 9en zij) t vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
De Franse draken komen. Twee stuks van acht jaar, waarvan één een notoire druktemaker.![]()
Hoi Elf, hoe is het?
wat denk je bij een zwemmer?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha heb je een smal lichaam met sixpack of incl. brede schouders en gespierde armen?
zorg ajb dat je gezond en wel op vakantie gaat en negeer inderdaad geen signalen tijdens het hardlopen. het zou heel zonde zijn als je vakantie door je lichaam deels in de soep loopt vanwege pijnquote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leuk dat het doorgaat, wanneer komen ze? Ben benieuwd hoe jullie 9en zij) t vinden
Wat ga je allemaal ondernemen met ze?
Hier gaat t goed, alleen van t weekend klachten gehad waar ik mij wat zorgen om maakte dus vandaag een extra consult gehad bij mijn specialist. (de leuke) Hij gaf mij groot gelijk dat ik meteen gebeld had vanmorgen. Moet geen risico' s nemen of signalen negeren. Gelukkig denkt hij dat t niets engs was maar heeft uitgebreid bloedonderzoek laten doen voor de zekerheid, uitslag hoor ik morgen
Verder lekker aan t hardlopen, leuk weekend gehad met de mr en we gaan bijna op vakantie. Heerlijk!
Ja, van Brockhorst op linksbuiten, waarom niet. Zetten we van Persie linksback, want die loopt lekker veelquote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ja Van Bronckhorst vond ik goed maar ik zag hem meer vooraan staan dan op zijn plek![]()
kunnen ze hem geen plek linksvoor geven? Ik hoop dat Van Persie nog meer erinkomt. Hij loopt in ieder geval al meer dan Van Nistelrooy (iedereen loopt meer dan Van Nistelrooy)
hij heeft wel kansen gemist waarbij ik dacht dat Huntelaar die wel zou maken.
Hij loopt ook niet mee voor als er een fout gemaakt wordt, net als Kuyt deed voor de 2-0.
Ik weet wel zeker dat ze in de 1/8 finales komen, vanaf daar hoop ik dat ze echt gegroeid zijn.
Pieter van den Hoogenband heeft een breed lichaam, inclusief prachtige bovenbenen en grote stevige schouders hehe. eigenlijk interesseert het me geen rukquote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef z80 het volgende:
[..]
wat denk je bij een zwemmer?
ben gelukkig geen kleerkast.
Er zijn 3 punten uit 1 wedstrijd met 2 doelpunten geloof ikquote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
niets teruggelezen, heb ik nog iets gemist????
naah, van Bronckhorst kan best ruilen met vd Vaartquote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, van Brockhorst op linksbuiten, waarom niet. Zetten we van Persie linksback, want die loopt lekker veel
En kleine dikke mannen met ex-sixpacks dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
smalle mannen met sixpack vind ik minder mooi dan brede mannen zonder
euh? iemand in eigen doel geschopt ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zijn 3 punten uit 1 wedstrijd met 2 doelpunten geloof ik
Goed aan de bel getrokken Elf, je kent je lichaam goedquote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
Hier gaat t goed, alleen van t weekend klachten gehad waar ik mij wat zorgen om maakte dus vandaag een extra consult gehad bij mijn specialist. (de leuke) Hij gaf mij groot gelijk dat ik meteen gebeld had vanmorgen. Moet geen risico' s nemen of signalen negeren. Gelukkig denkt hij dat t niets engs was maar heeft uitgebreid bloedonderzoek laten doen voor de zekerheid, uitslag hoor ik morgen
Verder lekker aan t hardlopen, leuk weekend gehad met de mr en we gaan bijna op vakantie. Heerlijk!
haha hoe oud?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En kleine dikke mannen met ex-sixpacks dan?
ja Denemarken schopte de 1e er zelf in dus toen 1-0 voor NL. 2-0 werd gemaakt door Dirk Kuytquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
euh? iemand in eigen doel geschopt ofzo?
hehe..... dat wordt dorst vnvquote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Aure het volgende:
Ik heb weer eens voor een heel voetbalteam gekookt ipv voor mij alleenEn de halve zoutpot in mn saus laten vallen per ongeluk
Ik dacht dat ik de fijnstrooier kant had.. Niet
17 juli. En ik heb geen idee wat we zoal gaan doen. Hangt van het weer af. Bij goed weer schup ik ze gewoon de hele dag noar buut'n.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leuk dat het doorgaat, wanneer komen ze? Ben benieuwd hoe jullie 9en zij) t vinden
Wat ga je allemaal ondernemen met ze?
Oi, wat vervelend dat je zorgen had. Je bent natuurlijk wel extra alert, dat is wel goed! Ik hoop dat je morgen geruststellend nieuws krijgt.quote:Hier gaat t goed, alleen van t weekend klachten gehad waar ik mij wat zorgen om maakte dus vandaag een extra consult gehad bij mijn specialist. (de leuke) Hij gaf mij groot gelijk dat ik meteen gebeld had vanmorgen. Moet geen risico' s nemen of signalen negeren. Gelukkig denkt hij dat t niets engs was maar heeft uitgebreid bloedonderzoek laten doen voor de zekerheid, uitslag hoor ik morgen
Ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:
Ik weet gewoon een hoop van voetbal
las t net ergens
ok dan is het goed. je voelt idd zelf het beste wat lukt en wat niet lukt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef DarkElf het volgende:
had niets met t hardlopen te maken hooren hij vindt t prima dat ik dat doe
Die zijn verrukkelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En kleine dikke mannen met ex-sixpacks dan?
Ja, ikheb het wel es erger gehad, maar lekker is andersquote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe..... dat wordt dorst vnv
jij houd daar wel van?quote:
Had je eigenlijk dit al gezien?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
niets teruggelezen, heb ik nog iets gemist????
hoe lang blijven ze trouwens? en hoe kwam je op t idee eigenlijk??quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
17 juli. En ik heb geen idee wat we zoal gaan doen. Hangt van het weer af. Bij goed weer schup ik ze gewoon de hele dag noar buut'n.![]()
[..]
hoop ik ook maar buik voelde goed en ik zag er prima uit volgens de dr dus t komt vast goed. idd ben ik wel extra alert, zal wel slijten denk ikquote:Oi, wat vervelend dat je zorgen had. Je bent natuurlijk wel extra alert, dat is wel goed! Ik hoop dat je morgen geruststellend nieuws krijgt.
geen idee! maar we gooien de auto gewoon vol met allerlei kleding zodat we op alles voorbereid zijn!quote:Heerlijk om Schotland in het vooruitzicht te hebben! Weet je al iets over het voorspelde weer (voor zover je daar op kan vertrouwen)?
Achter elke haarspelbocht ligt weer een adembenemender uitzicht dan achter de vorige. Dat vat Schotland zo'n beetje samen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit geweest. is het daar zo mooi of leuk of wat is het precies?
ja!!! gisteravond heb ik er nog iets over gepost. vind t zo een toffe foto! en je ziet er goed uitquote:
Ga en u zult vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit geweest. is het daar zo mooi of leuk of wat is het precies?
Oh dan als niet geschreven beschouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:
ja!!! gisteravond heb ik er nog iets over gepost. vind t zo een toffe foto! en je ziet er goed uit
Je moest eens weten.. daar zwicht ik voorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij houd daar wel van?![]()
ik hou niet zo van klein..
Drie weken!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoe lang blijven ze trouwens? en hoe kwam je op t idee eigenlijk??
Slim! En neem een regenjackie mee. Just in case.quote:[..]
hoop ik ook maar buik voelde goed en ik zag er prima uit volgens de dr dus t komt vast goed. idd ben ik wel extra alert, zal wel slijten denk ik
[..]
geen idee! maar we gooien de auto gewoon vol met allerlei kleding zodat we op alles voorbereid zijn!
fierquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
maakt niet uit, kan mij voorstellen dat je fier bent
Hervondenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:wat een leuke foto van bluezz! (verder niets terug gelezen. Tis laat, ben moe)
Ik ook, vrees ik.quote:
iets goeds doe je er zeker mee, ben heel benieuwd hoe het bevaltquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Drie weken!![]()
Best lang! Ik kwam op het idee omdat mijn ouders dit ook deden. Nou ja en ik wil iets goeds doen veur de maatschappij en zo en dit is een kleine moeite groot plezier.
![]()
[..]
ja doen wequote:Slim! En neem een regenjackie mee. Just in case.
Yup regenjack meenemen, dan wordt het nl prachtig weer, is mij ook al 2X overkomen in mei en septemberquote:
DH - 1quote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook, vrees ik.Járen in één klap.
![]()
Hoe oud wordt u heer steer?
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup regenjack meenemen, dan wordt het nl prachtig weer, is mij ook al 2X overkomen in mei en september
3 weken !Holy
![]()
eh
![]()
![]()
Vind het zo supergoed van jullie, hopelijk mogen/kunnen/willen foto'sNa afloop als jullie het huis weer gerenoveerd hebben
![]()
29? Hoe oud is DH?quote:
29 iddquote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
29? Hoe oud is DH?![]()
En vind je ouder worden vervelend?
*grinquote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Na afloop als jullie het huis weer gerenoveerd hebben
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Maar eigenlijk ben ik wel steeds blijer met mezelf geworden de afgelopen jaren, én dingen gedaan die ik niet voor mogelijk had gehouden / of waarvan ik niet eens wist dat ik die leuk vond / of waar ik goed in ben, dus laat maar komen.
Niet zoenen. Hooikoorts is besmettelijk. Hou die mestcellen bij je. Wicht.quote:
Ik zoen alleen met nintendo'squote:Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zoenen. Hooikoorts is besmettelijk. Hou die mestcellen bij je. Wicht.
Dingen kunnen snel gaan steer. Je zou er over twee jaar wel eens heel anders bij kunnen zitten dan je nu denkt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
29 idd
Ik vind het ouder worden vervelend in die zin dat ik maatschappelijk gehersenspoeld ben dat ik nog niet de carrière en/of status en/of levensgezelschap heb gevonden die ik me altijd had voorgesteld op deze leeftijd.
Maar eigenlijk ben ik wel steeds blijer met mezelf geworden de afgelopen jaren, én dingen gedaan die ik niet voor mogelijk had gehouden / of waarvan ik niet eens wist dat ik die leuk vond / of waar ik goed in ben, dus laat maar komen.
duidelijk geval van ouderdom deze boze post hehehequote:Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dat vind ik ook!quote:
which reminds me, heb m'n ouders alweer een maand niet opgebeldquote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik ook!![]()
sowieso.... status.. kom op, vraagt niemand van je hoor
Klopt ook wel. 't is dat alles wat ik doe ik doorgaans goed in ben, maar studie en dientgevolge 'echte' carriere wil dan nog niet vlotten.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dingen kunnen snel gaan steer. Je zou er over twee jaar wel eens heel anders bij kunnen zitten dan je nu denkt.![]()
En verder: Fuck verwachtingspatronen
Fuck die negativiteitquote:Op maandag 14 juni 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Foei P, remember je laatste evaluatiegesprek, niet zo negatief
dat heb ik ook. aan de ene kant ben ik best blij met wat ik kan en heb gedaan. aan de andere kant kan ik wel janken bij gebrek aan discipline voor wat ik eigenlijk echt wil doen. maar ja, ik huil ook niet wegens gebrek aan discipline. ik voel me zo'n mislukkeling dan, een slappeling en een opgeverquote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt ook wel. 't is dat alles wat ik doe ik doorgaans goed in ben, maar studie en dientgevolge 'echte' carriere wil dan nog niet vlotten.
of iets vaker tabletjes nemen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
Mn gehemelte jeukten ik las net dat de pollen deze hele week erg aanwezig zullen zijn
Sorry voor mijn geklaag maar ik ben het echt zaten de hooikoortstabletjes die ik altijd inneem en die elk jaar hun werk goed doen, hebben er dit jaar ook niet zoveel zin in
Misschien maar es een ander merk proberen...
Je mag die tabletjes die ik neem maar 1 keer per 24 uur innemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
of iets vaker tabletjes nemen?
kunnen goed verdedigen, net als DK. ik hoop eigenlijk dat NL en Japan doorgaanquote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef borisz het volgende:
Kameroen is echt nog slechter dan je zou verwachten. Japan moeten we ook kunnen hebben al zijn die goed georganiseerd.
ok ja dan kun je het het beste bespreken met je huisartsquote:Op maandag 14 juni 2010 17:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Je mag die tabletjes die ik neem maar 1 keer per 24 uur innemen.
Ander merk kan heel veel schelenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
Mn gehemelte jeukten ik las net dat de pollen deze hele week erg aanwezig zullen zijn
Sorry voor mijn geklaag maar ik ben het echt zaten de hooikoortstabletjes die ik altijd inneem en die elk jaar hun werk goed doen, hebben er dit jaar ook niet zoveel zin in
Maar wél een superleuke vrouw die lekker voor hem kooktquote:Op maandag 14 juni 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet wordt altijd wat obstinaat van dat soort verwachtingspatronen; mijn Meneer is 33 en die heeft ook nog geen koophuis, hoor
That's the spiritquote:
Maar dat wat je eigenlijk wilt doen, of daaraan gerelateerd, daar heb je al best veel in bereikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik ook. aan de ene kant ben ik best blij met wat ik kan en heb gedaan. aan de andere kant kan ik wel janken bij gebrek aan discipline voor wat ik eigenlijk echt wil doen. maar ja, ik huil ook niet wegens gebrek aan discipline. ik voel me zo'n mislukkeling dan, een slappeling en een opgever
het is ook goed om niet altijd positief of zeker van jezelf te zijn; dat houdt je scherpquote:Op maandag 14 juni 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wél een superleuke vrouw die lekker voor hem kookt![]()
Mja 't is ook wel zo dat ik wat makkelijker negatief dan positief over mezelf denk. Gelukkig zijn jullie hier om mij te schoppen.
Even langs de huisarts voor een ander receptje.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
nee echt niet. zit nog in het beginnende begin. moet veel leren en gaat een paar jaar duren. toen ik 21 was was ik zo boos en verdrietig dat ik er toen al zo oud voor was. nu heb ik het een jaar en heb ik verdomme iedere keer het laten zitten als er weer een probleem aantrad. ik vond het wel makkelijk denk ik. een cursus van ¤ 250,- gedaan met zoveel tijd ertussen dat ik iedere keer opnieuw kon beginnen en nu nog niet veel weet, ik doe er ook niks mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dat wat je eigenlijk wilt doen, of daaraan gerelateerd, daar heb je al best veel in bereikt.
Dat ga ik maar es doen dan deze week. Dan kan ik me ook weer een beetje fatsoenlijk in het openbaar vertonen. Ik zat vorige week in de bus en ik moest constant niezen en aan de blikken van de mensen om me heen te zien, hadden zij nog nooit van hooikoorts gehoord ofzoquote:Op maandag 14 juni 2010 18:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Even langs de huisarts voor een ander receptje.
gelukkig ben ik niet de enige dan. af en toe word ik ook gepijnigd door een leraar van het conservatorium die tevens een kennis is. hij zegt dan: "zo, jij bent zeker nog geen stap vooruit?" en dan moet ik toegeven.. ik heb één einddoel en die móet ik halen; op mn 40e moet ik een nieuw muziekstuk hebben geschreven voor een heel orkest. voor alle instrumenten en daarin 1e, 2e en misschien wel 3e stem. dus ik mag gauw beginnen.. als ik dat doel niet haal (daar wil ik eigenlijk niet aan denken) dan doe ik mezelf watquote:Op maandag 14 juni 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Herkenbaar
Maar als je 28 bent, denk je waarschijnlijk: was ik maar begonnen toen ik 25 was!
Maarja, met 'was ik maar' kom je niet heel ver, we leven immers in het nu.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:25 schreef Aure het volgende:
Ik word trouwens helemaal gek van de hooikoorts. Ik kan al een hele week niet stoppen met niezen en mn ogen en keel doen hartstikke zeer
Vervelend joh. Ik heb hyperreactieve slijmvliezen, dus die denken soms dat ze ergens allergisch voor zijn (uit de tests kwam niets). Ik heb daar ook hooikoortspilletjes voor van de arts en die helpen heel goed. Ik ken dat nare gevoel van dat geproest en een jeukend verhemelte. Kun je je gewoonweg beroerd van voelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat ga ik maar es doen dan deze week. Dan kan ik me ook weer een beetje fatsoenlijk in het openbaar vertonen. Ik zat vorige week in de bus en ik moest constant niezen en aan de blikken van de mensen om me heen te zien, hadden zij nog nooit van hooikoorts gehoord ofzoMaarja, ik kan er ook niks aan doen hoor, had de buschauffeur t dakluik maar dicht moeten houden
Wat is de reden wat je dat wil en wat voor stuk (in welke stijl) moet het worden?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de enige dan. af en toe word ik ook gepijnigd door een leraar van het conservatorium die tevens een kennis is. hij zegt dan: "zo, jij bent zeker nog geen stap vooruit?" en dan moet ik toegeven.. ik heb één einddoel en die móet ik halen; op mn 40e moet ik een nieuw muziekstuk hebben geschreven voor een heel orkest. voor alle instrumenten en daarin 1e, 2e en misschien wel 3e stem. dus ik mag gauw beginnen.. als ik dat doel niet haal (daar wil ik eigenlijk niet aan denken) dan doe ik mezelf wat
Ja ik denk ook wel eens, had ik nou maar meteen de goede studie gekozen toen ik nog 18 was!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Herkenbaar
Maar als je 28 bent, denk je waarschijnlijk: was ik maar begonnen toen ik 25 was!
Maarja, met 'was ik maar' kom je niet heel ver, we leven immers in het nu.
Voor langduriger werking kun je behalve switchen naar een ander merk kijken of er een mastcelstabilisator bij je antihistamine zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat ga ik maar es doen dan deze week. Dan kan ik me ook weer een beetje fatsoenlijk in het openbaar vertonen. Ik zat vorige week in de bus en ik moest constant niezen en aan de blikken van de mensen om me heen te zien, hadden zij nog nooit van hooikoorts gehoord ofzoMaarja, ik kan er ook niks aan doen hoor, had de buschauffeur t dakluik maar dicht moeten houden
Ik denk het nu ook wel eens hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel eens, had ik nou maar meteen de goede studie gekozen toen ik nog 18 was!![]()
Haha ik kwam een tante tegen en ik vertelde haar dat mn plannen veranderd waren enzo en dat ik het gevoel had dat rechten gewoon niet bij me past. Zegt ze op een zeer kattige toon "Dat had je dan beter kunnen bedenken toen je nog moest beginnen met studeren"Einstein..
mijn hart ligt bij muziek en ik wil heel graag muziek maken. alle stijlen vind ik leuk maar heb vroeger in een orkest gespeed en ik zou het prachtig vinden een nieuw stuk te componeren voor een volledig orkestquote:Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is de reden wat je dat wil en wat voor stuk (in welke stijl) moet het worden?
Kennelijk was je toen nog niet zo ver.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel eens, had ik nou maar meteen de goede studie gekozen toen ik nog 18 was!![]()
Oh ja, daar had je vroeger in gespeeld, da's waar ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn hart ligt bij muziek en ik wil heel graag muziek maken. alle stijlen vind ik leuk maar heb vroeger in een orkest gespeed en ik zou het prachtig vinden een nieuw stuk te componeren voor een volledig orkest
Jaa ik moet maar es kijken, normaal gesproken voldoen de tabletten van de drogist wel. Ik ga denk ik eerst ff een ander merk proberen en als het nog steeds niet helpt langs de huisarts.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hoezee voor anti histamine tabletjes
Als je geen recept van de huisarts hebt, gewoon bij drogist/apotheek/aldi/supermarkt halen. Cetirizine bijvoorbeeld. Elke avond 1 nemen, slaap je ook lekkerder op.
Edit: doorlezen dusMaar inderdaad een andere smaak proberen dan? En er zijn ook anti histamine tabletten waar je er 2 van mag nemen. Maar de echt goeie shit voor de serieuze allergische reacties kan je niet zonder recept krijgen. Gelukkig/helaas
Oh dat lijkt me ook vervelend.. En soms voel je je inderdaad gewoon beroerd van.. Begin nu een beetje op dat punt te komen na een week dat gedonder... Morgen maar ff langs de drogist voor nieuwe drugsquote:Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vervelend joh. Ik heb hyperreactieve slijmvliezen, dus die denken soms dat ze ergens allergisch voor zijn (uit de tests kwam niets). Ik heb daar ook hooikoortspilletjes voor van de arts en die helpen heel goed. Ik ken dat nare gevoel van dat geproest en een jeukend verhemelte. Kun je je gewoonweg beroerd van voelen.
In dat geval...quote:
Dat denk ik zelf ook hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kennelijk was je toen nog niet zo ver.
Als je in een vreemde stad loopt, neem je ook zelden de kortste weg van A naar B. Zijweggetjes en omwegen zijn kennelijk nodig om uiteindelijk op je bestemming te komen (en het voordeel: je ziet veel meer onderweg!)
goed omschrevenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kennelijk was je toen nog niet zo ver.
Als je in een vreemde stad loopt, neem je ook zelden de kortste weg van A naar B. Zijweggetjes en omwegen zijn kennelijk nodig om uiteindelijk op je bestemming te komen (en het voordeel: je ziet veel meer onderweg!)
Ik heb ook gigalast altijd, en slik preventief maar ook dat hielp niet dit jaar... toen overgestapt op Prevalin, neusspray en that does the trick for mequote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
Jaa een vriend van mij heeft het ook. En hij is gewoon (nog) niet geschikt voor WO (hij geeft zelf toe dat hij de discipline niet heeft voor zelfstudie etc.), maar toch wil ie in september per se weer aan een universitaire studie beginnen omdat "dat hoort". Dan denk ik, zoek uit of de studierichting die je op wil ook op t HBO te doen is en of er dan uiteindelijk een schakeljaar mogelijk is naar een WO master. Mn neef heeft dat ook gedaan (die had eerst ook de discipline niet) en dat gaat nu hartstikke goed (hij doet dus nu WO master via een schakeljaar). Ik ben echt bang dat die vriend van me het nu gewoon weer niet gaat afmaken (en dat vermoeden heeft hij zelf ook al).quote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het nu ook wel eens hoor.Als ik zie met welke cijfers en hoeveel plezier ik de verkorte opleiding techn. bedrijfskunde had afgerond dan denk ik: wat doe ik hier bij mijn echte studie
Eigenlijk kom ik heel vaak jongeren tegen die uit sociale druk of uit.. tja het niet goed weten wat je wil aan een studie beginnen, en dan later beseffen dat het toch niet helemaal was.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 14 juni 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook gigalast altijd, en slik preventief maar ook dat hielp niet dit jaar... toen overgestapt op Prevalin, neusspray en that does the trick for me
Zo is het, wees blij met het nu anders vergeet je straks als je ALLES hebt hoe leuk het vroegah wasquote:Op maandag 14 juni 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, fuck de verwachtingspatronen, hoor. Je bent nu net zo lekker bezig met vanalles, met je zelfbeeld, je lichaam, je baan, je toneelspel, je geurenobsessie... Me dunkt dat jij best een bevredigend leven leidt op het moment.
* ColdFeet wordt altijd wat obstinaat van dat soort verwachtingspatronen; mijn Meneer is 33 en die heeft ook nog geen koophuis, hoor
Lachen, gieren, brullen, maar ook gapen en huilen want hij was doodmoe van zo'n hele dagquote:
Zo leukquote:Op maandag 14 juni 2010 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen, maar ook gapen en huilen want hij was doodmoe van zo'n hele dag
Maar hij kwam ff welterusten zeggen
Toch nog even hierop terugkomen hoor, dit klopt toch niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goezo, erg kapoet?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
zij die bruingebakken zijn in een duits pretpark en met zeer gelukkige en tevreden kinderen weer terug zijn gekomen, groeten u
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch nog even hierop terugkomen hoor, dit klopt toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Confidence through competence
Die heb ik weer weggehaaldquote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Bluezz; wat een schatje!!!![]()
@ Aure; ik zie geen foto?? van je achterneefje?
@ Sunny; aaah iedereen tevreden, mooi! Moviepark lijkt me ook heel erg leuk. Ja ook op mijn leeftijd![]()
Eetse en rustse maar lekker
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Toch nog even hierop terugkomen hoor, dit klopt toch niet?
Je moet niet alles geloven dat Stereostommie zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snotverdikke, het is véél te heet om hard te lopen. Alleen jammer dat ik net klaar benConclusie kwam iets te laat.
goed dat je hebt gelopen!!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven dat Stereostommie zegt
Snotverdikke, het is véél te heet om hard te lopen. Alleen jammer dat ik net klaar benConclusie kwam iets te laat.
niet doen P. niet doen! hou je in, wees dapper!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin in chocolaIemand nog een reepje over per ongeluk
![]()
Ja. Ik heb een hele grote reep Milka met hele hazelnoten liggen. Kom maar halen, 't redelijk dichtbij vanaf Delft.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin in chocolaIemand nog een reepje over per ongeluk
![]()
dat moet je niet zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een hele grote reep Milka met hele hazelnoten liggen. Kom maar halen, 't redelijk dichtbij vanaf Delft.
Dus? Als je op dieet bent mag je toch best een stukje chocola? De hele reep moet je niet eten hoor. Ik probeer ook wat af te vallen, vandaag het hardlopen. Maar ik doe nog wel thee in m'n suiker suiker in m'n thee en ik eet gewoon nog steeds alles dat ik lekker vind. Ook dropjes. Alleen wel minder.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
dat moet je niet zeggenP. is op dieet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |