abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82787171
En faalhaas v Persie
pi_82787179
Ook nog zelf zo hard juichen, voor een eigen goal van de andere partij
pi_82787216
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik raakte eigenlijk 3X van slag
1. Het was wéér kleiner op het podium voor de leads dan vorige keer, en ik ben echt een onhandige die zomaar over snoeren zou kúnnen struikelen en dan als een soort nonelegante stagediver had kunnen eindigen
2. De band speelde het intro en het tussenstuk óók echt anders dan de voorgaande keren
3. Ik zag ineens een lieve vriend die ik niet had verwacht

Maar eigenlijk kan het me allemaal niks schelen hoor, ik heb ongelofelijk veel plezier gehad met het koor en alles eromheen en daar gaat het om, het maakt me blij
Het publiek merkt niets van die fouten hoor Golfer misschien, maar ik niet iig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82787293
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik raakte eigenlijk 3X van slag
1. Het was wéér kleiner op het podium voor de leads dan vorige keer, en ik ben echt een onhandige die zomaar over snoeren zou kúnnen struikelen en dan als een soort nonelegante stagediver had kunnen eindigen
2. De band speelde het intro en het tussenstuk óók echt anders dan de voorgaande keren
3. Ik zag ineens een lieve vriend die ik niet had verwacht

Maar eigenlijk kan het me allemaal niks schelen hoor, ik heb ongelofelijk veel plezier gehad met het koor en alles eromheen en daar gaat het om, het maakt me blij
1. haha zou wel een mooie foto opleveren moet je even je armen omhoog doen in een pose, alsof het erbij hoort
2. dat is echt niet goed! zoiets moeten ze aankondigen of na de generale gewoon hetzelfde houden
3. heb je em gespankt, omdat je van je apropos was?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82787411
Ben ik buiten mis ik een doelpunt?

Ja, hij heeft er flink van langs gekregen FF
pi_82787833
ja hoor, haal vd Vaart er maar uit
pi_82787867
Ik kan oude bh's weer aan = meer keuze
pi_82787928
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef LieLie het volgende:
en goedkoper
pi_82788001
update: zoveelste misser van Van Persie. Elia geeft een prachtige voorzet aan Van Persie, gaat laatstgenoemde op zn snufferd
pi_82788113
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef LieLie het volgende:
je moet het over voetbal hebben hier!
pi_82788146
Elia doet het leuk
pi_82788163
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:59 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

je moet het over voetbal hebben hier!
Dan moeten ze eerst beter hun best gaan doen
pi_82788293
Van Persie eruit
Affelay erin
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 15:03:27 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82788322
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Van Persie eruit
Affelay erin
Dirk in de spits. Redelijk logisch al had ik liever KJH gezien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82788423
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dan moeten ze eerst beter hun best gaan doen
ik weiger te kijken doe mij jouw bh maar

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 15:06:59 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 15:10:40 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82788700
2-0 Kuyt
pi_82788714
pi_82788762
Wel grappig trouwens, omdat ik heel slecht beeld heb op mn tv kijk ik via de stream. Maar die loopt 30 sec achter, de hele buurt was al aan t toeteren voordat ik t doelpunt zag
pi_82788793
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef Aure het volgende:
Wel grappig trouwens, omdat ik heel slecht beeld heb op mn tv kijk ik via de stream. Maar die loopt 30 sec achter, de hele buurt was al aan t toeteren voordat ik t doelpunt zag
pi_82788907
wat goed verdedigt van die Deen, echt knap
  maandag 14 juni 2010 @ 15:14:00 #122
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_82788911
De Zeeuw
Confidence through competence
pi_82789137
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:10 schreef borisz het volgende:
2-0 Kuyt

Ik heb beide doelpunten gemist @ buiten zitten en telefoneren met moedertje
  maandag 14 juni 2010 @ 15:22:09 #124
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82789279
Zo. 3 punten binnen. Bijzonder matige en moeizame wedstrijd, maar dat lag zeker ook aan de speelwijze van de Denen en het mag bij de openingswedstrijd. Achterin stond het heel aardig (inclusief Steek) en Elia viel geweldig in. Prima zo, spel kan alleen maar beter worden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82789391
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Zo. 3 punten binnen. Bijzonder matige en moeizame wedstrijd, maar dat lag zeker ook aan de speelwijze van de Denen en het mag bij de openingswedstrijd. Achterin stond het heel aardig (inclusief Steek) en Elia viel geweldig in. Prima zo, spel kan alleen maar beter worden.
Goede conclusie
  maandag 14 juni 2010 @ 15:24:18 #126
55709 Stereotomy
pi_82789397
quote:
Eens, behalve dat ik Van Bronckhorst geen goeie verdediger vind. Hij staat er voornamelijk in vanwege zijn ervaring en als natuurlijke aanvoerder, maar ook omdat we naast Braafheid niet echt een goeie linksback hebben...

Was wel heel fijn om naar Elia te kijken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 15:26:18 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82789494
quote:
Jup. Op naar zaterdag.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:29:38 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82789672
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef borisz het volgende:

[..]

Jup. Op naar zaterdag.
Yes, die winnen en dan de 3e wedstrijd de mensen die qua kaarten op scherp staan sparen. Droomscenario.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82789830
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eens, behalve dat ik Van Bronckhorst geen goeie verdediger vind. Hij staat er voornamelijk in vanwege zijn ervaring en als natuurlijke aanvoerder, maar ook omdat we naast Braafheid niet echt een goeie linksback hebben...

Was wel heel fijn om naar Elia te kijken.
ik vind Van Bronckhorst al tijden de meest stabiele speler van NL. valt niet af maar maakt weinig fouten en geeft goede passes/voorzetten.
Ik heb Mathijssen gemist, in de 85e minuut hoorde ik zn naam en ik dacht: "oh, die loopt er ook nog"
blijkbaar niet nodig gelukkig, alhoewel aan het begin van de wedstrijd echt niet goed werd verdedigd.

Tav: ik vind niet dat ze de 1e wedstrijd niet zo goed hoeven te spelen. ik mag toch wel hopen dat ze echt beter spelen dan dit, anders gaan ze de 1/8 finale er weer uit. Gelukkig lieten ze in de 2e helft beter en aanvallender spel zien, sinds Van der Vaart eruit ging. vd Vaart is zeker goed, alleen hij pakt alles en houdt het spel een soort tegen want hij kan er niet heel veel goeds mee verder. Das jammer.

Van Persie mag wat mij betreft volgende wedstrijd helemaal wegblijven.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 15:32:56 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82789845
Iets minder goed nieuws. Heb voor boekhouden een 5. Wel verwacht, komende weken heb ik naast het voetballen iets te doen zullen we maar zeggen . Vrijdag wel even langs de inzage.
pi_82789921
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Yes, die winnen en dan de 3e wedstrijd de mensen die qua kaarten op scherp staan sparen. Droomscenario.
ik denk dat ze die al zaterdag kunnen besparen. tot nu toe is Japan heel zwak. al hun oefenwedstrijden gingen heel slecht. we zullen zo zien tegen Kameroen hoe ze het doen. Denk alleen dat we meer te vrezen hebben voor Kameroen dan voor Japan
pi_82789983
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef borisz het volgende:
Iets minder goed nieuws. Heb voor boekhouden een 5. Wel verwacht, komende weken heb ik naast het voetballen iets te doen zullen we maar zeggen . Vrijdag wel even langs de inzage.
balen joh
wanneer krijg je herkansing? is goed dat je erin kijkt en kunt kijken wat je fout hebt gedaan. herkansingen hebben meestal wel paar zelfde vragen als originele toets
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 15:36:10 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82790033
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

balen joh
wanneer krijg je herkansing? is goed dat je erin kijkt en kunt kijken wat je fout hebt gedaan. herkansingen hebben meestal wel paar zelfde vragen als originele toets
Vrijdag 2 juli 8:45 .
pi_82790076
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef borisz het volgende:
bah, dat is wel even balen, borisz
  maandag 14 juni 2010 @ 15:37:12 #135
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82790089
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik denk dat ze die al zaterdag kunnen besparen.
Daar heb je natuurlijk niets aan, aangezien ze dan in de 3e wedstrijd alsnog geel kunnen krijgen en dan in de 1/8e finale geschorst zijn
pi_82790159
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk niets aan, aangezien ze dan in de 3e wedstrijd alsnog geel kunnen krijgen en dan in de 1/8e finale geschorst zijn
doe dan maar allebei de wedstrijden. gezien de zwakte van Japan kunnen ze beter zoveel mogelijk geeltjes besparen
pi_82790187
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:36 schreef borisz het volgende:

[..]

Vrijdag 2 juli 8:45 .
mooie tijd daarna lekker naar huis
pi_82790294
Wedstrijd zo half en half gevolgd bij de NOS, maar de streams kun je niet bekijken hier. Ach ja.

Bluezz, ik heb even je filmpjes en foto teruggezien, tof! Wat een goeie stem heb je (en slanke bovenbenen! ). 'k Ben onder de indruk!
P, compliment voor de fraaie foto's, ook
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 15:43:35 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82790377
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mooie tijd daarna lekker naar huis
Kwartfinales voetbal kijken op 2 juli
pi_82790474
Ik geloof dat ik toch echt nu rust moet gaan nemen Ik begin met niet-constructief-meedenkend gedrag richting projectleiders en ga met de hakken in het zand. Maar goed.....ik moet dan ook onderdeeltjes testen en zo een schijnzekerheid over de juiste voortgang van het ontwikkelwerk afgeven. En het verleden heeft laten zien dat dat nergens op slaat
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82790641
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:43 schreef borisz het volgende:

[..]

Kwartfinales voetbal kijken op 2 juli
2 juli is zusje jarig en wij gaan naar haar diploma-uitreiking
  maandag 14 juni 2010 @ 15:49:51 #142
55709 Stereotomy
pi_82790704
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat ik toch echt nu rust moet gaan nemen Ik begin met niet-constructief-meedenkend gedrag richting projectleiders en ga met de hakken in het zand. Maar goed.....ik moet dan ook onderdeeltjes testen en zo een schijnzekerheid over de juiste voortgang van het ontwikkelwerk afgeven. En het verleden heeft laten zien dat dat nergens op slaat
Foei P, remember je laatste evaluatiegesprek, niet zo negatief
pi_82790784
wat een suffe dag ben ik jarig dit jaar en de komende jaren ook, pas als ik 40 word ben ik weer op een leuke dag jarig
  maandag 14 juni 2010 @ 16:09:44 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_82791668
even de stad in om wat te eten te scoren, en daarna nog een paar uurtjes werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_82792001
quote:
is hier al eerder gepost
maar hijs wel weer leuk
pi_82792090
Ik moet donderdag in een vergadering zitten hoor ik net En ik half een idee waar het over gaat. En er moeten beslissingen genomen worden en besluiten en ik weet er helemaal niks vanaf

En mijn baas kan me niet echt bijpraten want hij is er de komende twee dagen niet
pi_82792176
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Laydina het volgende:
Ik moet donderdag in een vergadering zitten hoor ik net En ik half een idee waar het over gaat. En er moeten beslissingen genomen worden en besluiten en ik weet er helemaal niks vanaf

En mijn baas kan me niet echt bijpraten want hij is er de komende twee dagen niet
zonder je baas een vergadering? hmm ben bang voor bezuiniging bij je
wat voor half idee heb je?
pi_82792321
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:

zonder je baas een vergadering? hmm ben bang voor bezuiniging bij je
wat voor half idee heb je?
Ow nee het komt doordat mijn baas niet naar de vergadering kan ivm een sollicitatiegesprek die hij heeft.

Gaat om veranderingen in een systeem en hoe dat precies vorm gegeven moet worden. Ik heb er hoogstens vlagen van meegekregen in gesprekken, maar weet er het fijne niet van. En er is niet heel veel documentatie van

maar volgens mij verwachten ze niet direct dat ik intelligente opmerkingen ga geven
pi_82792497
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ow nee het komt doordat mijn baas niet naar de vergadering kan ivm een sollicitatiegesprek die hij heeft.

Gaat om veranderingen in een systeem en hoe dat precies vorm gegeven moet worden. Ik heb er hoogstens vlagen van meegekregen in gesprekken, maar weet er het fijne niet van. En er is niet heel veel documentatie van

maar volgens mij verwachten ze niet direct dat ik intelligente opmerkingen ga geven
ooh zo. ach wat je niet snapt komt vanzelf. je bent nooit de langzaamste die het begrijpt. zelfs collega's die het al wel hebben meegekregen zullen op vragen stuiten aan het begin dus je komt er wel. maak je maar niet druk
  maandag 14 juni 2010 @ 16:29:40 #151
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82792544
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind Van Bronckhorst al tijden de meest stabiele speler van NL. valt niet af maar maakt weinig fouten en geeft goede passes/voorzetten.
Ik heb Mathijssen gemist, in de 85e minuut hoorde ik zn naam en ik dacht: "oh, die loopt er ook nog"
blijkbaar niet nodig gelukkig, alhoewel aan het begin van de wedstrijd echt niet goed werd verdedigd.

Tav: ik vind niet dat ze de 1e wedstrijd niet zo goed hoeven te spelen. ik mag toch wel hopen dat ze echt beter spelen dan dit, anders gaan ze de 1/8 finale er weer uit. Gelukkig lieten ze in de 2e helft beter en aanvallender spel zien, sinds Van der Vaart eruit ging. vd Vaart is zeker goed, alleen hij pakt alles en houdt het spel een soort tegen want hij kan er niet heel veel goeds mee verder. Das jammer.

Van Persie mag wat mij betreft volgende wedstrijd helemaal wegblijven.
Goede toernooien beginnen vaak genoeg met slechte wedstrijden (88 en 98 als beste voorbeelden). Zegt helemaal niets, pas in de knockout fase moet het elftal echt staan.

Verder: vPersie altijd laten staan, die gaat echt wel draaien, een van de beste spelers die we hebben. Bronckhorst is voetballend goed maar verdedigend gewoonte kwetsbaar, hij was bij 2 doelpunten in de voorbereiding direct betrokken en vandaag weer bij het schot van Rommedahl.
Mathijssen was oerdegelijk en die hoort ook niet op te vallen, goed teken dat je hem niet opgemerkt hebt.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:31:48 #152
55709 Stereotomy
pi_82792641
Ik zat me ook een beetje te ergeren aan het gepiel van Sneijder en VdV, pingelen ipv afspelen en daardoor balverlies veroorzaken. Maarja, straks valt het pielen goed en dan heb je weer een assist of doelpunt.

Zie liever Elia dan VdV starten op links eigenlijk tegen de Japanners. Eén pieler / creatieve speler in de vorm van Sneijder achter de spits is genoeg. Van Persie idd even laten staan.

Vond het leuk voor De Zeeuw dat hij even mocht invallen. We zullen die verdedigende middenvelders nog hard nodig hebben. Bommel en De Jong zijn niet vies van een geel kaartje. Zou wel grappig zijn als De Zeeuw en Schaars in de finale ofzo naast elkaar komen te staan. In 2006 stonden ze ook samen in de finale bij de 3-0 gewonnen wedstrijd tegen Jong Oekrainë van het jeugd EK. En toen KJH in de spits.
pi_82792783
Iedereen had gegokt op De Jong voor de eerste gele kaart.
pi_82792798
ok ja Van Bronckhorst vond ik goed maar ik zag hem meer vooraan staan dan op zijn plek
kunnen ze hem geen plek linksvoor geven? Ik hoop dat Van Persie nog meer erinkomt. Hij loopt in ieder geval al meer dan Van Nistelrooy (iedereen loopt meer dan Van Nistelrooy )
hij heeft wel kansen gemist waarbij ik dacht dat Huntelaar die wel zou maken.
Hij loopt ook niet mee voor als er een fout gemaakt wordt, net als Kuyt deed voor de 2-0.
Ik weet wel zeker dat ze in de 1/8 finales komen, vanaf daar hoop ik dat ze echt gegroeid zijn.

Trouwens net die Japanse keeper gezien die op zn rug viel? AAUUUU
pi_82792856
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh zo. ach wat je niet snapt komt vanzelf. je bent nooit de langzaamste die het begrijpt. zelfs collega's die het al wel hebben meegekregen zullen op vragen stuiten aan het begin dus je komt er wel. maak je maar niet druk
Tnx voor het vertrouwen
Het is meer dat ze al zolang bezig zijn met het project en ik er nu toevallig een keertje bij moet zitten. Ach we zullen wel zien. Ik mag ook best m'n mond houden en aantekeningen maken haha.
pi_82792899
Elia (of hoe je het ook spelt) hij was goed bezig!
pi_82792913
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:36 schreef Laydina het volgende:

[..]

Tnx voor het vertrouwen
Het is meer dat ze al zolang bezig zijn met het project en ik er nu toevallig een keertje bij moet zitten. Ach we zullen wel zien. Ik mag ook best m'n mond houden en aantekeningen maken haha.
tuurlijk je hoeft toch niet te praten? alleen als ze naar je vragen. ik praat eigenlijk nooit tijdens vergaderingen, wil er altijd zo snel mogelijk weg
pi_82792937
Honda... hehe
pi_82792973
De vuvuzela's gaan net weer aan hier, en mijn mr kwam net binnen van zijn werk met zijn oranje shirtje aan (rugtekst : the famous coach) mét oranje petje
pi_82793008
Trouwens.... die Denen hadden me daar toch een lekker strak hemdje onder hun shirt aan!
Vond ze heel amicaal tijdens het handjes geven/knuffelen
pi_82793030
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
De vuvuzela's gaan net weer aan hier, en mijn mr kwam net binnen van zijn werk met een oranje shirtje (rugtekst : the famous coach) aan mét oranje petje
doelpunt gezien of weer net gemist?
pi_82793037
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Trouwens.... die Denen hadden me daar toch een lekker strak hemdje onder hun shirt aan!
Vond ze heel amicaal tijdens het handjes geven/knuffelen
Dat heb ik dan weer niet gezien

Maar ze spelen niet super goed
pi_82793090
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet gezien

Maar ze spelen niet super goed
de Denen? je hebt wat gemist... die heerlijk gespierde lijven waarbij je alles zag onder hun hemdjes
pi_82793106
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

de Denen? je hebt wat gemist... die heerlijk gespierde lijven waarbij je alles zag onder hun hemdjes
Hadden ze eigenlijk hun hemd uit moeten trekken.
pi_82793162
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Laydina het volgende:

[..]

Hadden ze eigenlijk hun hemd uit moeten trekken.
ze trokken hun shirt uit en door dat hemdje zag je alles al. als ze ook nog hun hemd uit hadden getrokken dan zwom ik in mn eigen kwijl
  Moderator / Miss SHO maandag 14 juni 2010 @ 16:56:18 #166
22592 crew  Ole
pi_82793708
Kuijt niet gezien zonder shirt?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 14 juni 2010 @ 16:56:27 #167
63722 z80
I fink you freaky
pi_82793716
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ze trokken hun shirt uit en door dat hemdje zag je alles al. als ze ook nog hun hemd uit hadden getrokken dan zwom ik in mn eigen kwijl
als je zo dol bent op een sixpack, had je afgelopen zaterdag niet moeten afzeggen
  maandag 14 juni 2010 @ 16:57:32 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82793760
Zo. Weer thuis.
3 punten in de pocket. Verder niet terugblikken.
Wel erg gelachen met het gezamenlijk op het werk kijken naar de match. Vooral het 'deskundige' commentaar van mijn voornamelijke vrouwelijke collega's was soms hilarisch.
Vooral veel opmerkingen over het uiterlijk van de spelers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82793814
niets teruggelezen, heb ik nog iets gemist????
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 14 juni 2010 @ 16:59:52 #170
55709 Stereotomy
pi_82793846
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:57 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis.
3 punten in de pocket. Verder niet terugblikken.
Wel erg gelachen met het gezamenlijk op het werk kijken naar de match. Vooral het 'deskundige' commentaar van mijn voornamelijke vrouwelijke collega's was soms hilarisch.
Vooral veel opmerkingen over het uiterlijk van de spelers.
Hier in de SC niet veel anders hoor.
pi_82793858
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef z80 het volgende:

[..]

als je zo dol bent op een sixpack, had je afgelopen zaterdag niet moeten afzeggen
haha heb je een smal lichaam met sixpack of incl. brede schouders en gespierde armen?
  maandag 14 juni 2010 @ 17:00:30 #172
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82793867
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
De Franse draken komen. Twee stuks van acht jaar, waarvan één een notoire druktemaker.

Hoi Elf, hoe is het?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_82793898
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hier in de SC niet veel anders hoor.
niet waar ik kan lullen over het voetbal maar voordeel dat ik ook nog mooie lijven zie, dus daar mag ik ook over praten.
in tegenstelling tot mannen die niks over vrouwentennis kunnen zeggen, alleen over de vrouwen zelf
pi_82793926
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Ole het volgende:
Kuijt niet gezien zonder shirt?
nee maar Kuyt vind ik niet zo aantrekkelijk
  maandag 14 juni 2010 @ 17:02:54 #175
55709 Stereotomy
pi_82793957
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

in tegenstelling tot mannen die niks over vrouwentennis kunnen zeggen, alleen over de vrouwen zelf
AAAAH-IEEEEH
  Moderator / Miss SHO maandag 14 juni 2010 @ 17:03:04 #176
22592 crew  Ole
pi_82793962
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nee maar Kuyt vind ik niet zo aantrekkelijk
Wel een mooi getraind lijf hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2010 @ 17:03:53 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82794006
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

niet waar ik kan lullen over het voetbal maar voordeel dat ik ook nog mooie lijven zie, dus daar mag ik ook over praten.
Dat het vrouwentennis in een diep dal zit.
pi_82794016
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:03 schreef Ole het volgende:

[..]

Wel een mooi getraind lijf hoor
ik zal volgende keer opletten
pi_82794044
Gezamenlijk op het werk kijken heeft wel iets
pi_82794068
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:00 schreef Duderella het volgende:

[..]

De Franse draken komen. Twee stuks van acht jaar, waarvan één een notoire druktemaker.

Hoi Elf, hoe is het?
leuk dat het doorgaat, wanneer komen ze? Ben benieuwd hoe jullie 9en zij) t vinden
Wat ga je allemaal ondernemen met ze?

Hier gaat t goed, alleen van t weekend klachten gehad waar ik mij wat zorgen om maakte dus vandaag een extra consult gehad bij mijn specialist. (de leuke ) Hij gaf mij groot gelijk dat ik meteen gebeld had vanmorgen. Moet geen risico' s nemen of signalen negeren. Gelukkig denkt hij dat t niets engs was maar heeft uitgebreid bloedonderzoek laten doen voor de zekerheid, uitslag hoor ik morgen

Verder lekker aan t hardlopen, leuk weekend gehad met de mr en we gaan bijna op vakantie. Heerlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 14 juni 2010 @ 17:05:52 #181
63722 z80
I fink you freaky
pi_82794088
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha heb je een smal lichaam met sixpack of incl. brede schouders en gespierde armen?
wat denk je bij een zwemmer?
ben gelukkig geen kleerkast.
pi_82794119
vind t altijd zo funny dat iedereen ineens ' kennis' van voetbal heeft bij een EK of WK
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82794129
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:

[..]

leuk dat het doorgaat, wanneer komen ze? Ben benieuwd hoe jullie 9en zij) t vinden

Hier gaat t goed, alleen van t weekend klachten gehad waar ik mij wat zorgen om maakte dus vandaag een extra consult gehad bij mijn specialist. (de leuke ) Hij gaf mij groot gelijk dat ik meteen gebeld had vanmorgen. Moet geen risico' s nemen of signalen negeren. Gelukkig denkt hij dat t niets engs was maar heeft uitgebreid bloedonderzoek laten doen voor de zekerheid, uitslag hoor ik morgen

Verder lekker aan t hardlopen, leuk weekend gehad met de mr en we gaan bijna op vakantie. Heerlijk!
zorg ajb dat je gezond en wel op vakantie gaat en negeer inderdaad geen signalen tijdens het hardlopen. het zou heel zonde zijn als je vakantie door je lichaam deels in de soep loopt vanwege pijn
  maandag 14 juni 2010 @ 17:07:43 #184
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82794157
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ja Van Bronckhorst vond ik goed maar ik zag hem meer vooraan staan dan op zijn plek
kunnen ze hem geen plek linksvoor geven? Ik hoop dat Van Persie nog meer erinkomt. Hij loopt in ieder geval al meer dan Van Nistelrooy (iedereen loopt meer dan Van Nistelrooy )
hij heeft wel kansen gemist waarbij ik dacht dat Huntelaar die wel zou maken.
Hij loopt ook niet mee voor als er een fout gemaakt wordt, net als Kuyt deed voor de 2-0.
Ik weet wel zeker dat ze in de 1/8 finales komen, vanaf daar hoop ik dat ze echt gegroeid zijn.
Ja, van Brockhorst op linksbuiten, waarom niet. Zetten we van Persie linksback, want die loopt lekker veel
pi_82794168
had niets met t hardlopen te maken hoor en hij vindt t prima dat ik dat doe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 14 juni 2010 @ 17:07:56 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_82794173
en weer door met werken.
dus even geen fok
pi_82794213
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef z80 het volgende:

[..]

wat denk je bij een zwemmer?
ben gelukkig geen kleerkast.
Pieter van den Hoogenband heeft een breed lichaam, inclusief prachtige bovenbenen en grote stevige schouders hehe. eigenlijk interesseert het me geen ruk alleen breed vind ik wel gewoon mooi
smalle mannen met sixpack vind ik minder mooi dan brede mannen zonder
pi_82794244
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
Er zijn 3 punten uit 1 wedstrijd met 2 doelpunten geloof ik
pi_82794251
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, van Brockhorst op linksbuiten, waarom niet. Zetten we van Persie linksback, want die loopt lekker veel
naah, van Bronckhorst kan best ruilen met vd Vaart die pakt toch alles
  maandag 14 juni 2010 @ 17:10:38 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82794275
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:

smalle mannen met sixpack vind ik minder mooi dan brede mannen zonder
En kleine dikke mannen met ex-sixpacks dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82794288
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er zijn 3 punten uit 1 wedstrijd met 2 doelpunten geloof ik
euh? iemand in eigen doel geschopt ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82794293
quote:

Goed aan de bel getrokken Elf, je kent je lichaam goed
Wanneer gaan jullie?
pi_82794296
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef golfer het volgende:

[..]

En kleine dikke mannen met ex-sixpacks dan?
haha hoe oud?
pi_82794311
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:

Ja hoe weet je dat?
pi_82794320
Ik heb weer eens voor een heel voetbalteam gekookt ipv voor mij alleen En de halve zoutpot in mn saus laten vallen per ongeluk Ik dacht dat ik de fijnstrooier kant had.. Niet
pi_82794325
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja Denemarken schopte de 1e er zelf in dus toen 1-0 voor NL. 2-0 werd gemaakt door Dirk Kuyt
pi_82794342
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Aure het volgende:
Ik heb weer eens voor een heel voetbalteam gekookt ipv voor mij alleen En de halve zoutpot in mn saus laten vallen per ongeluk Ik dacht dat ik de fijnstrooier kant had.. Niet
hehe..... dat wordt dorst vnv
pi_82794343
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja hoe weet je dat?
Ik weet gewoon een hoop van voetbal

las t net ergens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 14 juni 2010 @ 17:13:08 #199
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82794369
quote:

[..]

17 juli. En ik heb geen idee wat we zoal gaan doen. Hangt van het weer af. Bij goed weer schup ik ze gewoon de hele dag noar buut'n.
quote:

Oi, wat vervelend dat je zorgen had. Je bent natuurlijk wel extra alert, dat is wel goed! Ik hoop dat je morgen geruststellend nieuws krijgt.

Heerlijk om Schotland in het vooruitzicht te hebben! Weet je al iets over het voorspelde weer (voor zover je daar op kan vertrouwen)?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_82794372
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:

Ik weet gewoon een hoop van voetbal

las t net ergens
Ik ook
pi_82794387
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef DarkElf het volgende:
had niets met t hardlopen te maken hoor en hij vindt t prima dat ik dat doe
ok dan is het goed. je voelt idd zelf het beste wat lukt en wat niet lukt.
pi_82794399
Oh ja Elf gaat naar Sch land
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')