is behoorlijk klote.. want 1x rood en je bent de lul...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
We leiden wel in het gele kaartklassement.
Het publiek merkt niets van die fouten hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik raakte eigenlijk 3X van slag
1. Het was wéér kleiner op het podium voor de leads dan vorige keer, en ik ben echt een onhandigedie zomaar over snoeren zou kúnnen struikelen en dan als een soort nonelegante stagediver had kunnen eindigen
![]()
2. De band speelde het intro en het tussenstuk óók echt anders dan de voorgaande keren![]()
3. Ik zag ineens een lieve vriend die ik niet had verwacht![]()
Maar eigenlijk kan het me allemaal niks schelen hoor, ik heb ongelofelijk veel plezier gehad met het koor en alles eromheen en daar gaat het om, het maakt me blij
1. haha zou wel een mooie foto opleverenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik raakte eigenlijk 3X van slag
1. Het was wéér kleiner op het podium voor de leads dan vorige keer, en ik ben echt een onhandigedie zomaar over snoeren zou kúnnen struikelen en dan als een soort nonelegante stagediver had kunnen eindigen
![]()
2. De band speelde het intro en het tussenstuk óók echt anders dan de voorgaande keren![]()
3. Ik zag ineens een lieve vriend die ik niet had verwacht![]()
Maar eigenlijk kan het me allemaal niks schelen hoor, ik heb ongelofelijk veel plezier gehad met het koor en alles eromheen en daar gaat het om, het maakt me blij
Dan moeten ze eerst beter hun best gaan doenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet het over voetbal hebben hier!
Dirk in de spits. Redelijk logisch al had ik liever KJH gezien.quote:
ik weiger te kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst beter hun best gaan doen
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef Aure het volgende:
Wel grappig trouwens, omdat ik heel slecht beeld heb op mn tv kijk ik via de stream. Maar die loopt 30 sec achter, de hele buurt was al aan t toeteren voordat ik t doelpunt zag
Goede conclusiequote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Zo. 3 punten binnen. Bijzonder matige en moeizame wedstrijd, maar dat lag zeker ook aan de speelwijze van de Denen en het mag bij de openingswedstrijd. Achterin stond het heel aardig (inclusief Steek) en Elia viel geweldig in. Prima zo, spel kan alleen maar beter worden.
Eens, behalve dat ik Van Bronckhorst geen goeie verdediger vind. Hij staat er voornamelijk in vanwege zijn ervaring en als natuurlijke aanvoerder, maar ook omdat we naast Braafheid niet echt een goeie linksback hebben...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Zo. 3 punten binnen. Bijzonder matige en moeizame wedstrijd, maar dat lag zeker ook aan de speelwijze van de Denen en het mag bij de openingswedstrijd. Achterin stond het heel aardig (inclusief Steek) en Elia viel geweldig in. Prima zo, spel kan alleen maar beter worden.
Jup. Op naar zaterdag.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Yes, die winnen en dan de 3e wedstrijd de mensen die qua kaarten op scherp staan sparen. Droomscenario.quote:
ik vind Van Bronckhorst al tijden de meest stabiele speler van NL. valt niet af maar maakt weinig fouten en geeft goede passes/voorzetten.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eens, behalve dat ik Van Bronckhorst geen goeie verdediger vind. Hij staat er voornamelijk in vanwege zijn ervaring en als natuurlijke aanvoerder, maar ook omdat we naast Braafheid niet echt een goeie linksback hebben...
Was wel heel fijn om naar Elia te kijken.
ik denk dat ze die al zaterdag kunnen besparen. tot nu toe is Japan heel zwak. al hun oefenwedstrijden gingen heel slecht. we zullen zo zien tegen Kameroen hoe ze het doen. Denk alleen dat we meer te vrezen hebben voor Kameroen dan voor Japanquote:Op maandag 14 juni 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yes, die winnen en dan de 3e wedstrijd de mensen die qua kaarten op scherp staan sparen. Droomscenario.
balen johquote:Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef borisz het volgende:
Iets minder goed nieuws. Heb voor boekhouden een 5. Wel verwacht, komende weken heb ik naast het voetballen iets te doen zullen we maar zeggen. Vrijdag wel even langs de inzage.
Vrijdag 2 juli 8:45quote:Op maandag 14 juni 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
balen joh![]()
wanneer krijg je herkansing? is goed dat je erin kijkt en kunt kijken wat je fout hebt gedaan. herkansingen hebben meestal wel paar zelfde vragen als originele toets
bah, dat is wel even balen, boriszquote:Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef borisz het volgende:
Iets minder goed nieuws. Heb voor boekhouden een 5. Wel verwacht, komende weken heb ik naast het voetballen iets te doen zullen we maar zeggen. Vrijdag wel even langs de inzage.
Daar heb je natuurlijk niets aan, aangezien ze dan in de 3e wedstrijd alsnog geel kunnen krijgen en dan in de 1/8e finale geschorst zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat ze die al zaterdag kunnen besparen.
doe dan maar allebei de wedstrijden. gezien de zwakte van Japan kunnen ze beter zoveel mogelijk geeltjes besparenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk niets aan, aangezien ze dan in de 3e wedstrijd alsnog geel kunnen krijgen en dan in de 1/8e finale geschorst zijn
Kwartfinales voetbal kijken op 2 juliquote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooie tijddaarna lekker naar huis
Foei P, remember je laatste evaluatiegesprek, niet zo negatiefquote:Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat ik toch echt nu rust moet gaan nemenIk begin met niet-constructief-meedenkend gedrag richting projectleiders en ga met de hakken in het zand. Maar goed.....ik moet dan ook onderdeeltjes testen en zo een schijnzekerheid over de juiste voortgang van het ontwikkelwerk afgeven. En het verleden heeft laten zien dat dat nergens op slaat
is hier al eerder gepostquote:
zonder je baas een vergadering? hmm ben bang voor bezuiniging bij jequote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Laydina het volgende:
Ik moet donderdag in een vergadering zitten hoor ik netEn ik half een idee waar het over gaat. En er moeten beslissingen genomen worden
en besluiten
en ik weet er helemaal niks vanaf
En mijn baas kan me niet echt bijpraten want hij is er de komende twee dagen niet![]()
Ow nee het komt doordat mijn baas niet naar de vergadering kan ivm een sollicitatiegesprek die hij heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
zonder je baas een vergadering? hmm ben bang voor bezuiniging bij je
wat voor half idee heb je?
ooh zo. ach wat je niet snapt komt vanzelf. je bent nooit de langzaamste die het begrijpt. zelfs collega's die het al wel hebben meegekregen zullen op vragen stuiten aan het begin dus je komt er wel. maak je maar niet drukquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow nee het komt doordat mijn baas niet naar de vergadering kan ivm een sollicitatiegesprek die hij heeft.
Gaat om veranderingen in een systeem en hoe dat precies vorm gegeven moet worden. Ik heb er hoogstens vlagen van meegekregen in gesprekken, maar weet er het fijne niet van. En er is niet heel veel documentatie van
maar volgens mij verwachten ze niet direct dat ik intelligente opmerkingen ga geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |