leukquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Duderella het volgende:
Nou, het lijkt rond: twee achtjarige Fransoosjes pakken binnenkort hun koffertjes! Nu heel snel aan een lading speelgoed zien te komen!![]()
CF, wat ergerlijk is dat hè, als je huis zo ontregeld is.
17 juli.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Achtjarigen, leuk! Kun je d'r ook een beetje spelletjes mee doen enzoWanneer arriveren ze?
Spreek ik al wel goed. Ik zal vooral bijgespijkerd worden in de hedendaagse slang, denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:42 schreef freecell het volgende:
Oeh Dude, dat wordt je Frans bijspijkeren, of spreek je het al goed?
Gewoon Bart Smit binnenstappenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Duderella het volgende:
Nou, het lijkt rond: twee achtjarige Fransoosjes pakken binnenkort hun koffertjes! Nu heel snel aan een lading speelgoed zien te komen!![]()
Actionquote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
17 juli.
Woensdag horen we meer, o.a. of ze kunnen fietsen. Ik ga de fietsenmaker in de straat maar even lief aankijken, voor dit goede doel. En inderdaad, spelletjes, knutselen ed. Eén van de meiden schijnt een echte druktemaker te zijn, maar meestal valt dat erg mee zodra ze ergens zijn waar ze naar buiten kunnen. Lekker uitrazen!
Yeah (maar dan in het fransch)quote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Duderella het volgende:
CF, wat ergerlijk is dat hè, als je huis zo ontregeld is.
Goed puntquote:Op maandag 14 juni 2010 12:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Spreek ik al wel goed. Ik zal vooral bijgespijkerd worden in de hedendaagse slang, denk ik.
Ja, jij gaat ze beleven!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon Bart Smit binnenstappenMaareh....dan zijn ze er dus ook de 26e?
Inderdaad. En verder vooral veel zien te lenen. Beetje zonde om vanalles te kopen voor die drie weken. Maar even een mailtje op het werk laten rondgaan.quote:
OUI!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah (maar dan in het fransch)Zoooooo spannend lijkt me
![]()
CF, het gaat wel opknappen maar voor het zover is he
Koekjesquote:Op maandag 14 juni 2010 12:57 schreef Duderella het volgende:
OUI!![]()
En erg spannend. Maar het komt vast goed. Je kan het nauwelijks fout doen met ze, ze vinden het vaak gewoon al geweldig dat ze een tuin in kunnen rennen en een eigen kamer hebben enzo. En verder bakken we koekjes en gaan we picknicken!
KB is een van de beter geprijsden qua foto-apparatuurquote:Op maandag 14 juni 2010 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
P, nu je er toch bent: is Konijnenberg een beetje redelijk geprijsd (voor fotospul, dus)?
Ah, dank voor de tips! Ga zeker ook nog even 'voelen' in de winkel.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KB is een van de beter geprijsden qua foto-apparatuurMaar kijk ook zeker bij htp://www.kamera-express.nl of http://www.cameranu.nl of http://www.cameraland.nl
Belangrijkste van een camera is idd dat-ie goed in de hand ligt. Specs zijn op dit moment echt niet interessant meerquote:Op maandag 14 juni 2010 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, dank voor de tips! Ga zeker ook nog even 'voelen' in de winkel.
Meneers collega geeft me nu wat tips, wel fijn. In FOT durf ik het echt niet te vragen, zegWat een nazi's zitten er in dat 'Ik zoek een camera'-topic, je moet je eerst zes keer verantwoorden voordat je uberhaupt een spiegelreflex mag kopen van ze
Ik denk nu aan een 500D of een 550D.
Heb je zo weinig slaap gehad P?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde vrij nemen en lekker bij slapen maar ik geloof dat het nu druk begint te worden hier op kantoor
voor het voelen kun je ook een rondje media markt doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, dank voor de tips! Ga zeker ook nog even 'voelen' in de winkel.
Meneers collega geeft me nu wat tips, wel fijn. In FOT durf ik het echt niet te vragen, zegWat een nazi's zitten er in dat 'Ik zoek een camera'-topic, je moet je eerst zes keer verantwoorden voordat je uberhaupt een spiegelreflex mag kopen van ze
Ik denk nu aan een 500D of een 550D.
Oh jaaaaa, dat was gisteravond!!! Hoe ging het?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst all that jazz en toen een bluezz die hem afbeulde
http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/maandagquote:Op maandag 14 juni 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik moet morgen alleen eten!En vrijdag!
![]()
Moet ik daar nou weer voor verzinnen.
Oh ja!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst all that jazz en toen een bluezz die hem afbeulde
Nou ja. Vrijdag op zaterdag 5 uur, zaterdag op zondag 6,5 uur en zondag op maandag 5 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Dudeke, ik ben afgekickt. Ik had pen en papier bij me net in het dorp voor de handtekeningen maar het leven ging daar gewoon door![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef Bluezz het volgende:
op de rep en met de gen. zat ik er beter in, er waren wat dingen qua band die anders gingen dan verwachtmaar dat mag je als zangeres nooit zeggen natuurlijk
Ik raakte eigenlijk 3X van slagquote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
mag juist wel! op techniek en muziek mag je kritiek hebben als ze ineens anders doen dan wat jij doet. het is andersom; zij mogen jou nooit de schuld geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |