is behoorlijk klote.. want 1x rood en je bent de lul...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
We leiden wel in het gele kaartklassement.
Het publiek merkt niets van die fouten hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik raakte eigenlijk 3X van slag
1. Het was wéér kleiner op het podium voor de leads dan vorige keer, en ik ben echt een onhandigedie zomaar over snoeren zou kúnnen struikelen en dan als een soort nonelegante stagediver had kunnen eindigen
![]()
2. De band speelde het intro en het tussenstuk óók echt anders dan de voorgaande keren![]()
3. Ik zag ineens een lieve vriend die ik niet had verwacht![]()
Maar eigenlijk kan het me allemaal niks schelen hoor, ik heb ongelofelijk veel plezier gehad met het koor en alles eromheen en daar gaat het om, het maakt me blij
1. haha zou wel een mooie foto opleverenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik raakte eigenlijk 3X van slag
1. Het was wéér kleiner op het podium voor de leads dan vorige keer, en ik ben echt een onhandigedie zomaar over snoeren zou kúnnen struikelen en dan als een soort nonelegante stagediver had kunnen eindigen
![]()
2. De band speelde het intro en het tussenstuk óók echt anders dan de voorgaande keren![]()
3. Ik zag ineens een lieve vriend die ik niet had verwacht![]()
Maar eigenlijk kan het me allemaal niks schelen hoor, ik heb ongelofelijk veel plezier gehad met het koor en alles eromheen en daar gaat het om, het maakt me blij
Dan moeten ze eerst beter hun best gaan doenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet het over voetbal hebben hier!
Dirk in de spits. Redelijk logisch al had ik liever KJH gezien.quote:
ik weiger te kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst beter hun best gaan doen
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef Aure het volgende:
Wel grappig trouwens, omdat ik heel slecht beeld heb op mn tv kijk ik via de stream. Maar die loopt 30 sec achter, de hele buurt was al aan t toeteren voordat ik t doelpunt zag
Goede conclusiequote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Zo. 3 punten binnen. Bijzonder matige en moeizame wedstrijd, maar dat lag zeker ook aan de speelwijze van de Denen en het mag bij de openingswedstrijd. Achterin stond het heel aardig (inclusief Steek) en Elia viel geweldig in. Prima zo, spel kan alleen maar beter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |