ok dan is het goed. je voelt idd zelf het beste wat lukt en wat niet lukt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef DarkElf het volgende:
had niets met t hardlopen te maken hooren hij vindt t prima dat ik dat doe
Die zijn verrukkelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En kleine dikke mannen met ex-sixpacks dan?
Ja, ikheb het wel es erger gehad, maar lekker is andersquote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe..... dat wordt dorst vnv
jij houd daar wel van?quote:
Had je eigenlijk dit al gezien?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
niets teruggelezen, heb ik nog iets gemist????
hoe lang blijven ze trouwens? en hoe kwam je op t idee eigenlijk??quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
17 juli. En ik heb geen idee wat we zoal gaan doen. Hangt van het weer af. Bij goed weer schup ik ze gewoon de hele dag noar buut'n.![]()
[..]
hoop ik ook maar buik voelde goed en ik zag er prima uit volgens de dr dus t komt vast goed. idd ben ik wel extra alert, zal wel slijten denk ikquote:Oi, wat vervelend dat je zorgen had. Je bent natuurlijk wel extra alert, dat is wel goed! Ik hoop dat je morgen geruststellend nieuws krijgt.
geen idee! maar we gooien de auto gewoon vol met allerlei kleding zodat we op alles voorbereid zijn!quote:Heerlijk om Schotland in het vooruitzicht te hebben! Weet je al iets over het voorspelde weer (voor zover je daar op kan vertrouwen)?
Achter elke haarspelbocht ligt weer een adembenemender uitzicht dan achter de vorige. Dat vat Schotland zo'n beetje samen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit geweest. is het daar zo mooi of leuk of wat is het precies?
ja!!! gisteravond heb ik er nog iets over gepost. vind t zo een toffe foto! en je ziet er goed uitquote:
Ga en u zult vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit geweest. is het daar zo mooi of leuk of wat is het precies?
Oh dan als niet geschreven beschouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:
ja!!! gisteravond heb ik er nog iets over gepost. vind t zo een toffe foto! en je ziet er goed uit
Je moest eens weten.. daar zwicht ik voorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij houd daar wel van?![]()
ik hou niet zo van klein..
Drie weken!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoe lang blijven ze trouwens? en hoe kwam je op t idee eigenlijk??
Slim! En neem een regenjackie mee. Just in case.quote:[..]
hoop ik ook maar buik voelde goed en ik zag er prima uit volgens de dr dus t komt vast goed. idd ben ik wel extra alert, zal wel slijten denk ik
[..]
geen idee! maar we gooien de auto gewoon vol met allerlei kleding zodat we op alles voorbereid zijn!
fierquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
maakt niet uit, kan mij voorstellen dat je fier bent
Hervondenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:wat een leuke foto van bluezz! (verder niets terug gelezen. Tis laat, ben moe)
Ik ook, vrees ik.quote:
iets goeds doe je er zeker mee, ben heel benieuwd hoe het bevaltquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Drie weken!![]()
Best lang! Ik kwam op het idee omdat mijn ouders dit ook deden. Nou ja en ik wil iets goeds doen veur de maatschappij en zo en dit is een kleine moeite groot plezier.
![]()
[..]
ja doen wequote:Slim! En neem een regenjackie mee. Just in case.
Yup regenjack meenemen, dan wordt het nl prachtig weer, is mij ook al 2X overkomen in mei en septemberquote:
DH - 1quote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook, vrees ik.Járen in één klap.
![]()
Hoe oud wordt u heer steer?
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup regenjack meenemen, dan wordt het nl prachtig weer, is mij ook al 2X overkomen in mei en september
3 weken !Holy
![]()
eh
![]()
![]()
Vind het zo supergoed van jullie, hopelijk mogen/kunnen/willen foto'sNa afloop als jullie het huis weer gerenoveerd hebben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |