abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 18:00:46 #251
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_82796147
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:

* ColdFeet wordt altijd wat obstinaat van dat soort verwachtingspatronen; mijn Meneer is 33 en die heeft ook nog geen koophuis, hoor
Maar wél een superleuke vrouw die lekker voor hem kookt

Mja 't is ook wel zo dat ik wat makkelijker negatief dan positief over mezelf denk. Gelukkig zijn jullie hier om mij te schoppen.
Confidence through competence
  maandag 14 juni 2010 @ 18:02:33 #252
55709 Stereotomy
pi_82796201
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Fuck die negativiteit
That's the spirit
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat heb ik ook. aan de ene kant ben ik best blij met wat ik kan en heb gedaan. aan de andere kant kan ik wel janken bij gebrek aan discipline voor wat ik eigenlijk echt wil doen. maar ja, ik huil ook niet wegens gebrek aan discipline. ik voel me zo'n mislukkeling dan, een slappeling en een opgever
Maar dat wat je eigenlijk wilt doen, of daaraan gerelateerd, daar heb je al best veel in bereikt.

En opgever komt niet in mijn vocabulaire voor. Hoogstens mislukkeling en slappeling.
pi_82796213
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar wél een superleuke vrouw die lekker voor hem kookt

Mja 't is ook wel zo dat ik wat makkelijker negatief dan positief over mezelf denk. Gelukkig zijn jullie hier om mij te schoppen.
het is ook goed om niet altijd positief of zeker van jezelf te zijn; dat houdt je scherp
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 14 juni 2010 @ 18:03:18 #254
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82796225
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
Mn gehemelte jeukt en ik las net dat de pollen deze hele week erg aanwezig zullen zijn

Sorry voor mijn geklaag maar ik ben het echt zat en de hooikoortstabletjes die ik altijd inneem en die elk jaar hun werk goed doen, hebben er dit jaar ook niet zoveel zin in Misschien maar es een ander merk proberen...
Even langs de huisarts voor een ander receptje.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_82796291
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:

Maar dat wat je eigenlijk wilt doen, of daaraan gerelateerd, daar heb je al best veel in bereikt.

nee echt niet. zit nog in het beginnende begin. moet veel leren en gaat een paar jaar duren. toen ik 21 was was ik zo boos en verdrietig dat ik er toen al zo oud voor was. nu heb ik het een jaar en heb ik verdomme iedere keer het laten zitten als er weer een probleem aantrad. ik vond het wel makkelijk denk ik. een cursus van ¤ 250,- gedaan met zoveel tijd ertussen dat ik iedere keer opnieuw kon beginnen en nu nog niet veel weet, ik doe er ook niks mee.
ik heb denk iemand nodig die me keihard uitschelt, zodat ik nog meer pijn voel en ik weer eens wat ga doen. want zo ben ik echt een slappeling
  maandag 14 juni 2010 @ 18:07:27 #256
55709 Stereotomy
pi_82796342
Herkenbaar

Maar als je 28 bent, denk je waarschijnlijk: was ik maar begonnen toen ik 25 was!

Maarja, met 'was ik maar' kom je niet heel ver, we leven immers in het nu.
pi_82796383
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:03 schreef Duderella het volgende:

[..]

Even langs de huisarts voor een ander receptje.
Dat ga ik maar es doen dan deze week. Dan kan ik me ook weer een beetje fatsoenlijk in het openbaar vertonen. Ik zat vorige week in de bus en ik moest constant niezen en aan de blikken van de mensen om me heen te zien, hadden zij nog nooit van hooikoorts gehoord ofzo Maarja, ik kan er ook niks aan doen hoor, had de buschauffeur t dakluik maar dicht moeten houden
pi_82796430
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Herkenbaar

Maar als je 28 bent, denk je waarschijnlijk: was ik maar begonnen toen ik 25 was!

gelukkig ben ik niet de enige dan. af en toe word ik ook gepijnigd door een leraar van het conservatorium die tevens een kennis is. hij zegt dan: "zo, jij bent zeker nog geen stap vooruit?" en dan moet ik toegeven.. ik heb één einddoel en die móet ik halen; op mn 40e moet ik een nieuw muziekstuk hebben geschreven voor een heel orkest. voor alle instrumenten en daarin 1e, 2e en misschien wel 3e stem. dus ik mag gauw beginnen.. als ik dat doel niet haal (daar wil ik eigenlijk niet aan denken) dan doe ik mezelf wat
pi_82796456
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:25 schreef Aure het volgende:
Ik word trouwens helemaal gek van de hooikoorts. Ik kan al een hele week niet stoppen met niezen en mn ogen en keel doen hartstikke zeer
hoezee voor anti histamine tabletjes Als je geen recept van de huisarts hebt, gewoon bij drogist/apotheek/aldi/supermarkt halen. Cetirizine bijvoorbeeld. Elke avond 1 nemen, slaap je ook lekkerder op.

Edit: doorlezen dus Maar inderdaad een andere smaak proberen dan? En er zijn ook anti histamine tabletten waar je er 2 van mag nemen. Maar de echt goeie shit voor de serieuze allergische reacties kan je niet zonder recept krijgen. Gelukkig/helaas
  maandag 14 juni 2010 @ 18:11:12 #260
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82796461
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat ga ik maar es doen dan deze week. Dan kan ik me ook weer een beetje fatsoenlijk in het openbaar vertonen. Ik zat vorige week in de bus en ik moest constant niezen en aan de blikken van de mensen om me heen te zien, hadden zij nog nooit van hooikoorts gehoord ofzo Maarja, ik kan er ook niks aan doen hoor, had de buschauffeur t dakluik maar dicht moeten houden
Vervelend joh. Ik heb hyperreactieve slijmvliezen, dus die denken soms dat ze ergens allergisch voor zijn (uit de tests kwam niets). Ik heb daar ook hooikoortspilletjes voor van de arts en die helpen heel goed. Ik ken dat nare gevoel van dat geproest en een jeukend verhemelte. Kun je je gewoonweg beroerd van voelen.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:12:15 #261
55709 Stereotomy
pi_82796488
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelukkig ben ik niet de enige dan. af en toe word ik ook gepijnigd door een leraar van het conservatorium die tevens een kennis is. hij zegt dan: "zo, jij bent zeker nog geen stap vooruit?" en dan moet ik toegeven.. ik heb één einddoel en die móet ik halen; op mn 40e moet ik een nieuw muziekstuk hebben geschreven voor een heel orkest. voor alle instrumenten en daarin 1e, 2e en misschien wel 3e stem. dus ik mag gauw beginnen.. als ik dat doel niet haal (daar wil ik eigenlijk niet aan denken) dan doe ik mezelf wat
Wat is de reden wat je dat wil en wat voor stuk (in welke stijl) moet het worden?
pi_82796496
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Herkenbaar

Ja ik denk ook wel eens, had ik nou maar meteen de goede studie gekozen toen ik nog 18 was!

Haha ik kwam een tante tegen en ik vertelde haar dat mn plannen veranderd waren enzo en dat ik het gevoel had dat rechten gewoon niet bij me past. Zegt ze op een zeer kattige toon "Dat had je dan beter kunnen bedenken toen je nog moest beginnen met studeren" Einstein..
  maandag 14 juni 2010 @ 18:13:37 #263
55709 Stereotomy
pi_82796527
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef Aure het volgende:

[..]

Voor langduriger werking kun je behalve switchen naar een ander merk kijken of er een mastcelstabilisator bij je antihistamine zit.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:15:17 #264
55709 Stereotomy
pi_82796578
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja ik denk ook wel eens, had ik nou maar meteen de goede studie gekozen toen ik nog 18 was!

Haha ik kwam een tante tegen en ik vertelde haar dat mn plannen veranderd waren enzo en dat ik het gevoel had dat rechten gewoon niet bij me past. Zegt ze op een zeer kattige toon "Dat had je dan beter kunnen bedenken toen je nog moest beginnen met studeren" Einstein..
Ik denk het nu ook wel eens hoor. Als ik zie met welke cijfers en hoeveel plezier ik de verkorte opleiding techn. bedrijfskunde had afgerond dan denk ik: wat doe ik hier bij mijn echte studie

Eigenlijk kom ik heel vaak jongeren tegen die uit sociale druk of uit.. tja het niet goed weten wat je wil aan een studie beginnen, en dan later beseffen dat het toch niet helemaal was.
pi_82796590
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat is de reden wat je dat wil en wat voor stuk (in welke stijl) moet het worden?
mijn hart ligt bij muziek en ik wil heel graag muziek maken. alle stijlen vind ik leuk maar heb vroeger in een orkest gespeed en ik zou het prachtig vinden een nieuw stuk te componeren voor een volledig orkest
  maandag 14 juni 2010 @ 18:15:54 #266
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_82796602
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef Aure het volgende:

[..]

Kennelijk was je toen nog niet zo ver.

Als je in een vreemde stad loopt, neem je ook zelden de kortste weg van A naar B. Zijweggetjes en omwegen zijn kennelijk nodig om uiteindelijk op je bestemming te komen (en het voordeel: je ziet veel meer onderweg!)
  maandag 14 juni 2010 @ 18:17:04 #267
55709 Stereotomy
pi_82796642
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mijn hart ligt bij muziek en ik wil heel graag muziek maken. alle stijlen vind ik leuk maar heb vroeger in een orkest gespeed en ik zou het prachtig vinden een nieuw stuk te componeren voor een volledig orkest
Oh ja, daar had je vroeger in gespeeld, da's waar ook.
pi_82796664
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

hoezee voor anti histamine tabletjes Als je geen recept van de huisarts hebt, gewoon bij drogist/apotheek/aldi/supermarkt halen. Cetirizine bijvoorbeeld. Elke avond 1 nemen, slaap je ook lekkerder op.

Edit: doorlezen dus Maar inderdaad een andere smaak proberen dan? En er zijn ook anti histamine tabletten waar je er 2 van mag nemen. Maar de echt goeie shit voor de serieuze allergische reacties kan je niet zonder recept krijgen. Gelukkig/helaas
Jaa ik moet maar es kijken, normaal gesproken voldoen de tabletten van de drogist wel. Ik ga denk ik eerst ff een ander merk proberen en als het nog steeds niet helpt langs de huisarts.
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Vervelend joh. Ik heb hyperreactieve slijmvliezen, dus die denken soms dat ze ergens allergisch voor zijn (uit de tests kwam niets). Ik heb daar ook hooikoortspilletjes voor van de arts en die helpen heel goed. Ik ken dat nare gevoel van dat geproest en een jeukend verhemelte. Kun je je gewoonweg beroerd van voelen.
Oh dat lijkt me ook vervelend.. En soms voel je je inderdaad gewoon beroerd van.. Begin nu een beetje op dat punt te komen na een week dat gedonder... Morgen maar ff langs de drogist voor nieuwe drugs
  maandag 14 juni 2010 @ 18:20:14 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82796753
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef Laydina het volgende:

Die zijn verrukkelijk
In dat geval...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82796799
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Duderella het volgende:

[..]

Als je in een vreemde stad loopt, neem je ook zelden de kortste weg van A naar B. Zijweggetjes en omwegen zijn kennelijk nodig om uiteindelijk op je bestemming te komen (en het voordeel: je ziet veel meer onderweg!)
Dat denk ik zelf ook hoor En ik denk ook dat ik destijds niet zou zijn toegelaten bij de academie. Ik heb er erg veel zin in om in september te beginnen En ik kan niet wachten om stage te gaan lopen Ik ben nog steeds enthousiast over die ene dag op een basisschool haha
pi_82796806
waren we weer
pi_82796844
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Duderella het volgende:

[..]

goed omschreven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82796959
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
Mn gehemelte jeukt en ik las net dat de pollen deze hele week erg aanwezig zullen zijn

Sorry voor mijn geklaag maar ik ben het echt zat en de hooikoortstabletjes die ik altijd inneem en die elk jaar hun werk goed doen, hebben er dit jaar ook niet zoveel zin in Misschien maar es een ander merk proberen...
Ik heb ook gigalast altijd, en slik preventief maar ook dat hielp niet dit jaar... toen overgestapt op Prevalin, neusspray en that does the trick for me
pi_82796982
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik denk het nu ook wel eens hoor. Als ik zie met welke cijfers en hoeveel plezier ik de verkorte opleiding techn. bedrijfskunde had afgerond dan denk ik: wat doe ik hier bij mijn echte studie

Eigenlijk kom ik heel vaak jongeren tegen die uit sociale druk of uit.. tja het niet goed weten wat je wil aan een studie beginnen, en dan later beseffen dat het toch niet helemaal was.
Jaa een vriend van mij heeft het ook. En hij is gewoon (nog) niet geschikt voor WO (hij geeft zelf toe dat hij de discipline niet heeft voor zelfstudie etc.), maar toch wil ie in september per se weer aan een universitaire studie beginnen omdat "dat hoort". Dan denk ik, zoek uit of de studierichting die je op wil ook op t HBO te doen is en of er dan uiteindelijk een schakeljaar mogelijk is naar een WO master. Mn neef heeft dat ook gedaan (die had eerst ook de discipline niet) en dat gaat nu hartstikke goed (hij doet dus nu WO master via een schakeljaar). Ik ben echt bang dat die vriend van me het nu gewoon weer niet gaat afmaken (en dat vermoeden heeft hij zelf ook al).
pi_82797001
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb ook gigalast altijd, en slik preventief maar ook dat hielp niet dit jaar... toen overgestapt op Prevalin, neusspray en that does the trick for me
Bedankt voor de tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')