jij houd daar wel van?quote:
Had je eigenlijk dit al gezien?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
niets teruggelezen, heb ik nog iets gemist????
hoe lang blijven ze trouwens? en hoe kwam je op t idee eigenlijk??quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
17 juli. En ik heb geen idee wat we zoal gaan doen. Hangt van het weer af. Bij goed weer schup ik ze gewoon de hele dag noar buut'n.![]()
[..]
hoop ik ook maar buik voelde goed en ik zag er prima uit volgens de dr dus t komt vast goed. idd ben ik wel extra alert, zal wel slijten denk ikquote:Oi, wat vervelend dat je zorgen had. Je bent natuurlijk wel extra alert, dat is wel goed! Ik hoop dat je morgen geruststellend nieuws krijgt.
geen idee! maar we gooien de auto gewoon vol met allerlei kleding zodat we op alles voorbereid zijn!quote:Heerlijk om Schotland in het vooruitzicht te hebben! Weet je al iets over het voorspelde weer (voor zover je daar op kan vertrouwen)?
Achter elke haarspelbocht ligt weer een adembenemender uitzicht dan achter de vorige. Dat vat Schotland zo'n beetje samen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit geweest. is het daar zo mooi of leuk of wat is het precies?
ja!!! gisteravond heb ik er nog iets over gepost. vind t zo een toffe foto! en je ziet er goed uitquote:
Ga en u zult vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit geweest. is het daar zo mooi of leuk of wat is het precies?
Oh dan als niet geschreven beschouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:
ja!!! gisteravond heb ik er nog iets over gepost. vind t zo een toffe foto! en je ziet er goed uit
Je moest eens weten.. daar zwicht ik voorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij houd daar wel van?![]()
ik hou niet zo van klein..
Drie weken!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoe lang blijven ze trouwens? en hoe kwam je op t idee eigenlijk??
Slim! En neem een regenjackie mee. Just in case.quote:[..]
hoop ik ook maar buik voelde goed en ik zag er prima uit volgens de dr dus t komt vast goed. idd ben ik wel extra alert, zal wel slijten denk ik
[..]
geen idee! maar we gooien de auto gewoon vol met allerlei kleding zodat we op alles voorbereid zijn!
fierquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
maakt niet uit, kan mij voorstellen dat je fier bent
Hervondenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:wat een leuke foto van bluezz! (verder niets terug gelezen. Tis laat, ben moe)
Ik ook, vrees ik.quote:
iets goeds doe je er zeker mee, ben heel benieuwd hoe het bevaltquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Drie weken!![]()
Best lang! Ik kwam op het idee omdat mijn ouders dit ook deden. Nou ja en ik wil iets goeds doen veur de maatschappij en zo en dit is een kleine moeite groot plezier.
![]()
[..]
ja doen wequote:Slim! En neem een regenjackie mee. Just in case.
Yup regenjack meenemen, dan wordt het nl prachtig weer, is mij ook al 2X overkomen in mei en septemberquote:
DH - 1quote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook, vrees ik.Járen in één klap.
![]()
Hoe oud wordt u heer steer?
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup regenjack meenemen, dan wordt het nl prachtig weer, is mij ook al 2X overkomen in mei en september
3 weken !Holy
![]()
eh
![]()
![]()
Vind het zo supergoed van jullie, hopelijk mogen/kunnen/willen foto'sNa afloop als jullie het huis weer gerenoveerd hebben
![]()
29? Hoe oud is DH?quote:
29 iddquote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
29? Hoe oud is DH?![]()
En vind je ouder worden vervelend?
*grinquote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Na afloop als jullie het huis weer gerenoveerd hebben
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Maar eigenlijk ben ik wel steeds blijer met mezelf geworden de afgelopen jaren, én dingen gedaan die ik niet voor mogelijk had gehouden / of waarvan ik niet eens wist dat ik die leuk vond / of waar ik goed in ben, dus laat maar komen.
Niet zoenen. Hooikoorts is besmettelijk. Hou die mestcellen bij je. Wicht.quote:
Ik zoen alleen met nintendo'squote:Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zoenen. Hooikoorts is besmettelijk. Hou die mestcellen bij je. Wicht.
Dingen kunnen snel gaan steer. Je zou er over twee jaar wel eens heel anders bij kunnen zitten dan je nu denkt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
29 idd
Ik vind het ouder worden vervelend in die zin dat ik maatschappelijk gehersenspoeld ben dat ik nog niet de carrière en/of status en/of levensgezelschap heb gevonden die ik me altijd had voorgesteld op deze leeftijd.
Maar eigenlijk ben ik wel steeds blijer met mezelf geworden de afgelopen jaren, én dingen gedaan die ik niet voor mogelijk had gehouden / of waarvan ik niet eens wist dat ik die leuk vond / of waar ik goed in ben, dus laat maar komen.
duidelijk geval van ouderdom deze boze post hehehequote:Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zoenen. Hooikoorts is besmettelijk. Hou die mestcellen bij je. Wicht.
dat vind ik ook!quote:
which reminds me, heb m'n ouders alweer een maand niet opgebeldquote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik ook!![]()
sowieso.... status.. kom op, vraagt niemand van je hoor
Klopt ook wel. 't is dat alles wat ik doe ik doorgaans goed in ben, maar studie en dientgevolge 'echte' carriere wil dan nog niet vlotten.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dingen kunnen snel gaan steer. Je zou er over twee jaar wel eens heel anders bij kunnen zitten dan je nu denkt.![]()
En verder: Fuck verwachtingspatronen
Fuck die negativiteitquote:Op maandag 14 juni 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Foei P, remember je laatste evaluatiegesprek, niet zo negatief
dat heb ik ook. aan de ene kant ben ik best blij met wat ik kan en heb gedaan. aan de andere kant kan ik wel janken bij gebrek aan discipline voor wat ik eigenlijk echt wil doen. maar ja, ik huil ook niet wegens gebrek aan discipline. ik voel me zo'n mislukkeling dan, een slappeling en een opgeverquote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt ook wel. 't is dat alles wat ik doe ik doorgaans goed in ben, maar studie en dientgevolge 'echte' carriere wil dan nog niet vlotten.
of iets vaker tabletjes nemen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
Mn gehemelte jeukten ik las net dat de pollen deze hele week erg aanwezig zullen zijn
Sorry voor mijn geklaag maar ik ben het echt zaten de hooikoortstabletjes die ik altijd inneem en die elk jaar hun werk goed doen, hebben er dit jaar ook niet zoveel zin in
Misschien maar es een ander merk proberen...
Je mag die tabletjes die ik neem maar 1 keer per 24 uur innemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
of iets vaker tabletjes nemen?
kunnen goed verdedigen, net als DK. ik hoop eigenlijk dat NL en Japan doorgaanquote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef borisz het volgende:
Kameroen is echt nog slechter dan je zou verwachten. Japan moeten we ook kunnen hebben al zijn die goed georganiseerd.
ok ja dan kun je het het beste bespreken met je huisartsquote:Op maandag 14 juni 2010 17:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Je mag die tabletjes die ik neem maar 1 keer per 24 uur innemen.
Ander merk kan heel veel schelenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
Mn gehemelte jeukten ik las net dat de pollen deze hele week erg aanwezig zullen zijn
Sorry voor mijn geklaag maar ik ben het echt zaten de hooikoortstabletjes die ik altijd inneem en die elk jaar hun werk goed doen, hebben er dit jaar ook niet zoveel zin in
Maar wél een superleuke vrouw die lekker voor hem kooktquote:Op maandag 14 juni 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet wordt altijd wat obstinaat van dat soort verwachtingspatronen; mijn Meneer is 33 en die heeft ook nog geen koophuis, hoor
That's the spiritquote:
Maar dat wat je eigenlijk wilt doen, of daaraan gerelateerd, daar heb je al best veel in bereikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik ook. aan de ene kant ben ik best blij met wat ik kan en heb gedaan. aan de andere kant kan ik wel janken bij gebrek aan discipline voor wat ik eigenlijk echt wil doen. maar ja, ik huil ook niet wegens gebrek aan discipline. ik voel me zo'n mislukkeling dan, een slappeling en een opgever
het is ook goed om niet altijd positief of zeker van jezelf te zijn; dat houdt je scherpquote:Op maandag 14 juni 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wél een superleuke vrouw die lekker voor hem kookt![]()
Mja 't is ook wel zo dat ik wat makkelijker negatief dan positief over mezelf denk. Gelukkig zijn jullie hier om mij te schoppen.
Even langs de huisarts voor een ander receptje.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Aure het volgende:
nee echt niet. zit nog in het beginnende begin. moet veel leren en gaat een paar jaar duren. toen ik 21 was was ik zo boos en verdrietig dat ik er toen al zo oud voor was. nu heb ik het een jaar en heb ik verdomme iedere keer het laten zitten als er weer een probleem aantrad. ik vond het wel makkelijk denk ik. een cursus van ¤ 250,- gedaan met zoveel tijd ertussen dat ik iedere keer opnieuw kon beginnen en nu nog niet veel weet, ik doe er ook niks mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dat wat je eigenlijk wilt doen, of daaraan gerelateerd, daar heb je al best veel in bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |