abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82779205
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef Laydina het volgende:
Aure.. hoe staat het trouwens met die jongetjes/mannen van je?
Ben dit weekend niet in rdam geweest dus ook geen kans gehad om ze te zien. Ik ga as zaterdag weer uit, dus ik hoooooop dat ik er dan eentje tegen kom Ik ben er nog niet uit welke leuker is, ik denk nintendo. Dies ook wat jonger
pi_82779209
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef Laydina het volgende:

[..]

dat zijn geen redenen!
hij heeft een hekel aan alle hollandse feesten en doet er nooit aan. hij vind het ook jammer dat we verplicht vrij zijn met kerst, pasen en pinksteren . zo'n koppige negativo
we zullen zien als ie op kantoor is wat ie zegt maar wat ie aan de telefoon zei: "daar hebben we t zo wel over" zegt voor mij al genoeg
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82779229
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Aure het volgende:

[..]

Ben dit weekend niet in rdam geweest dus ook geen kans gehad om ze te zien. Ik ga as zaterdag weer uit, dus ik hoooooop dat ik er dan eentje tegen kom Ik ben er nog niet uit welke leuker is, ik denk nintendo. Dies ook wat jonger
jonger dan jou?
pi_82779242
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Aure het volgende:

[..]

Heb je er geen hyves of mail ofzo van dan?
Ach je hoeft nu nog niet te kiezen. Eerst maar eens het komende weekend afwachten
pi_82779267
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij heeft een hekel aan alle hollandse feesten en doet er nooit aan. hij vind het ook jammer dat we verplicht vrij zijn met kerst, pasen en pinksteren . zo'n koppige negativo
we zullen zien als ie op kantoor is wat ie zegt maar wat ie aan de telefoon zei: "daar hebben we t zo wel over" zegt voor mij al genoeg

dan maar streamen op je computer
pi_82779280
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Het was om aan te geven dat ie een bowie gezicht had.
Zal het nooooooooit meer doen!
En terecht Het is je al vergeven hoor Die quiche was echt zo lekker ik geloof alleen iets vetter dan wat ik de laatste tijd gegeten heb En dat heb ik vannacht gemerkt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82779316
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word gek van al die nepvoetbalfans die geen reet om voetbal geven normaal gesproken en nu doen alsof het de belangrijkste zaak van de wereld is
Oh en NL wordt toch geen wereldkampioen
stomme is dat mensen altijd overtuigd zijn iedere keer dat NL nu toch echt kampioen wordt om vervolgens keihard teleurgesteld te worden
nu volgens de peilingen heeft NL 52% kans om kampioen te worden dus is de Oranjegekte helemaal erg. Waar het op gebaseerd is, mag Joost weten.
ik vind het hartstikke leuk om te zien, maar ik denk liever dat ze de underdog zijn die hopelijk voor wat verrassingen kan zorgen dan keihard te lopen juichen dat ze kampioen worden
pi_82779351
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef Laydina het volgende:

[..]

dan maar streamen op je computer
ik ben bang dat dat overbelast raakt, omdat iedereen gaat streamen. laatst toen ik checkte was het al overbelast en dat was tijdens een flutwedstrijd
pi_82779399
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef PdeHoog het volgende:

En terecht Het is je al vergeven hoor Die quiche was echt zo lekker ik geloof alleen iets vetter dan wat ik de laatste tijd gegeten heb En dat heb ik vannacht gemerkt
Ja als je alweer een paar weken anders eet, merk je dat wel.
Kan ook aan de roomboterkorst gelegen hebben?

Ik ga eindelijk eens douchen en wat doen hiero
  maandag 14 juni 2010 @ 11:23:52 #285
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82779430
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

stomme is dat mensen altijd overtuigd zijn iedere keer dat NL nu toch echt kampioen wordt om vervolgens keihard teleurgesteld te worden

De mensen die echt voetballiefhebber zijn weten echt wel beter. Een WK winnen is zo ongelofelijk moeilijk, de kans dat dat lukt is gewoon altijd miniem. Het zijn juist van de kuddedieren die normaal niets met voetbal hebben die 3 weken voor aanvang hun huis versieren en lopen te bleren dat we wel even kampioen worden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82779454
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja als je alweer een paar weken anders eet, merk je dat wel.

Ik ga eindelijk eens douchen en wat doen hiero
roomboterkorst?
pi_82779455
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee Geen idee ook om erover na te denken. Ik heb het er graag voor over Erg lekker
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82779459
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De mensen die echt voetballiefhebber zijn weten echt wel beter. Een WK winnen is zo ongelofelijk moeilijk, de kans dat dat lukt is gewoon altijd miniem. Het zijn juist van de kuddedieren die normaal niets met voetbal hebben die 3 weken voor aanvang hun huis versieren en lopen te bleren dat we wel even kampioen worden.
dat zeg ik net he?
  maandag 14 juni 2010 @ 11:24:36 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82779464
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ben bang dat dat overbelast raakt, omdat iedereen gaat streamen. laatst toen ik checkte was het al overbelast en dat was tijdens een flutwedstrijd
De NOS streams lopen gewoon prima hoor.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82779470
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

roomboterkorst?
Ja Die was echt goddelijk lekker De vulling ook
pi_82779498
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jonger dan jou?
Neenee, jonger dan die andere gozer. Die andere gozer is weer ouder dan mn broers en dat vind ik altijd een beetje raar (Is onzin, weet ik, maar toch )
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Laydina het volgende:

[..]

Heb je er geen hyves of mail ofzo van dan?
Ach je hoeft nu nog niet te kiezen. Eerst maar eens het komende weekend afwachten
Nee van nintendo niet helaas... Wat ik wel per toeval van hem heb gevonden is een aflevering Wipeout waar ie aan meedoet hahahaha
pi_82779499
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De NOS streams lopen gewoon prima hoor.
ok top thanks! dan weet ik wat te doen als ik niet naar huis mag
pi_82779530
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:
Het zijn juist van de kuddedieren die normaal niets met voetbal hebben die 3 weken voor aanvang hun huis versieren en lopen te bleren dat we wel even kampioen worden.
En daar heb ik echt zo'n hekel aan he Net als die idioten die nu opeens met vlaggetjes op hun auto rijden
  maandag 14 juni 2010 @ 11:26:44 #294
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82779570
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat zeg ik net he?
nee hoor, jij zei alleen dat je een hekel aan dat soort gasten hebt
pi_82779573
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef Aure het volgende:

[..]

Neenee, jonger dan die andere gozer. Die andere gozer is weer ouder dan mn broers en dat vind ik altijd een beetje raar (Is onzin, weet ik, maar toch )
[..]

Nee van nintendo niet helaas... Wat ik wel per toeval van hem heb gevonden is een aflevering Wipeout waar ie aan meedoet hahahaha
oudere broers ben jaloers, mag ik er een van jou? (26+)
deed ie mee aan WipeOut?
  maandag 14 juni 2010 @ 11:27:47 #296
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82779609
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En daar heb ik echt zo'n hekel aan he Net als die idioten die nu opeens met vlaggetjes op hun auto rijden
Vooral omdat die zichzelf de echte supporters vinden, terwijl ze het uiteindelijk geen reet uitmaakt als ze maar met hun oranje wortel op hun kop mogen rondlopen...
pi_82779623
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oudere broers ben jaloers, mag ik er een van jou? (26+)
deed ie mee aan WipeOut?
Ik heb er nog maar eentje over die geen vriendin heeft, dies 27. Van mij mag je hem hebben

en ja hij deed mee aan wipeout
pi_82779626
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

vind ik wel een lollig gezicht
ik heb mn grote bril niet meegenomen ik dacht dat ik het wel thuis kon kijken..
pi_82779639
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nee hoor, jij zei alleen dat je een hekel aan dat soort gasten hebt
zucht was de achterliggende gedachte dan niet duidlijk genoeg?
pi_82779641
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Vooral omdat die zichzelf de echte supporters vinden, terwijl ze het uiteindelijk geen reet uitmaakt als ze maar met hun oranje wortel op hun kop mogen rondlopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')