abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82778398
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Melatonine, vraag Steer Of was dat alleen met inslapen?
Komt ook door het ouder worden DH
Je hebt nou eenmaal minder slaap nodig
Mijn lichaam denkt daar iets anders over Bluezz
pi_82778403
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:04 schreef Ole het volgende:
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Ole het volgende:
lama...

straks in de kroeg kijken
Hoest met het katertje van de Wokda Ole
pi_82778416
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Net gesprek gehad over eerste versie scriptie, ze vond het erg goed her en der wat zinsconstructies veranderen e.d. maar zoals het nu is zou het een 8 en met de veberteringen misschien nog wle wat hoger opleveren n tevens was m'n portfiolio voldoende
Feli!! je harde werken is beloond!
pi_82778420
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:54 schreef Laydina het volgende:

Dat natuurlijk ook

Nee blij met m'n baas

Ik heb als enige van t bureau een beloning gehad
Is ook de laatste van het jaar, dus geen verrassingen meer in december, maar wel heel tof!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker
pi_82778445
quote:
Net gesprek gehad over eerste versie scriptie, ze vond het erg goed her en der wat zinsconstructies veranderen e.d. maar zoals het nu is zou het een 8 en met de veberteringen misschien nog wle wat hoger opleveren n tevens was m'n portfiolio voldoende
Wat goed

@ DH balen is dat dan he
pi_82778487
Zeker aangezien het al bijna 3 maanden duurt.

Feli MeMo
pi_82778574
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:54 schreef Laydina het volgende:

Dat natuurlijk ook
Joepiee
quote:
Ik heb als enige van t bureau een beloning gehad
Is ook de laatste van het jaar, dus geen verrassingen meer in december, maar wel heel tof!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wOOt!! wat ontzettend gaaf!! goed gewerkt zeg! wij krijgen alleen kritiek van de baas helaas hij is niet zo'n motivator
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82778612
quote:
joepie jij goed gestudeerd zeg! hard werken heeft je beloond!
  Moderator / Miss SHO maandag 14 juni 2010 @ 11:03:23 #259
22592 crew  Ole
pi_82778620
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[..]

Hoest met het katertje van de Wokda Ole
Dat was gister!
En die viel best mee, had de wokda aangelengd met fanta

Gister Spaans bier gedronken. Daarvan zit je na 3 al helemaal vol, dus nu ook geen kater
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_82778636
Goed bezig Memo

En jij ook Lay! Defensie geeft wel vaak bonussen weg lijkt wel, mn broer krijgt ook best vaak een bonus
pi_82778685
ben niet de enige met chronische slaapproblemen lees ik al. vannacht was het weer feest en werd dan ook uiteindelijk nog eens 45 minuten voor de wekker wakker als eindslaaptijd.
bij elkaar niet meer dan 5-6 uur geslapen dus in de 9 uur dat ik lag. maar gisteren ging wel goed, dus het gaat opzich wel. nu hopen dat ik vnv als een os slaap, want wil morgen niet weer danstraining afzeggen omdat ik in slaap val
pi_82778697
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Memo

En jij ook Lay! Defensie geeft wel vaak bonussen weg lijkt wel, mn broer krijgt ook best vaak een bonus
Klopt ja, soms erg hoge bedragen. In de administratie valt het vaak wel tegen. Had het ok niet verwacht, want meestal doen ze (net als vorig jaar) dan ieder van het kantoor een klein beetje). Nu ik alleen
(al is dat wel slim, want dat houdt mij ook wat langer hier want ze willen me ook niet kwijt )
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:

wOOt!! wat ontzettend gaaf!! goed gewerkt zeg! wij krijgen alleen kritiek van de baas helaas hij is niet zo'n motivator
stomme baas heb jij zeg!
pi_82778871
slecht slapen: check: afgelopen 3 maanden gemiddeld 4 à 5 uur
pi_82778921
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef freecell het volgende:

hoe komt dat zo .. en ook zo lange periode
pi_82778924
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:05 schreef Laydina het volgende:

stomme baas heb jij zeg!
ik ben bang dat ik vanmiddag niet thuis mag werken
pi_82778964
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ben bang dat ik vanmiddag niet thuis mag werken
en wat zijn de redenen?
pi_82778971
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef freecell het volgende:
door je kleintjes?
sowieso zo shit he.. je overdags zo moe voelen,chagrijnig en hoofdpijn. om dan 's nachts weer een korte nacht te hebben en je de volgende dag nog rotter te voelen
pi_82778984
slaapproblemen Die heb ik alleen als ik bij mn ouders slaap, ben het gewoon niet meer gewend om in een eenpersoonsbed te slapen. Dan word ik echt om de 2 uur wakker Maar in mn eigen bedje (inrdam) slaap ik wel heeeeerlijk

Oh en de huisbaas heeft gezegd dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat het waarschijnlijk alleen een kwestie is van een ander soort huurcontract met hoofdhuurder/medehuurderconstructie, omdat ze het nu waarschijnlijk niet precies volgens de regeltjes hebben gedaan
pi_82778990
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef Laydina het volgende:

[..]

en wat zijn de redenen?
omdat hij voetbal onzin vind
pi_82779016
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef Aure het volgende:
slaapproblemen Die heb ik alleen als ik bij mn ouders slaap, ben het gewoon niet meer gewend om in een eenpersoonsbed te slapen. Dan word ik echt om de 2 uur wakker Maar in mn eigen bedje (inrdam) slaap ik wel heeeeerlijk

Oh en de huisbaas heeft gezegd dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat het waarschijnlijk alleen een kwestie is van een ander soort huurcontract met hoofdhuurder/medehuurderconstructie, omdat ze het nu waarschijnlijk niet precies volgens de regeltjes hebben gedaan
dat is goed nieuws
pi_82779038
tjee, iedereen heeft goed nieuws vandaag. nu ik nog
pi_82779055
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

omdat hij voetbal onzin vind
dat zijn geen redenen!
pi_82779072
Aure.. hoe staat het trouwens met die jongetjes/mannen van je?
pi_82779119
ik word gek van al die nepvoetbalfans die geen reet om voetbal geven normaal gesproken en nu doen alsof het de belangrijkste zaak van de wereld is
Oh en NL wordt toch geen wereldkampioen
pi_82779146
quote:
Feli Goed werk Heeft al dat doorwerken nu toch eindelijk effect
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')