Mijn lichaam denkt daar iets anders over Bluezzquote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Melatonine, vraag SteerOf was dat alleen met inslapen?
Komt ook door het ouder worden DH![]()
Je hebt nou eenmaal minder slaap nodig
Feli!!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Net gesprek gehad over eerste versie scriptie, ze vond het erg goed her en der wat zinsconstructies veranderen e.d. maar zoals het nu is zou het een 8 en met de veberteringen misschien nog wle wat hoger opleveren n tevens was m'n portfiolio voldoende
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:54 schreef Laydina het volgende:
Dat natuurlijk ook
Nee blij met m'n baas
Ik heb als enige van t bureau een beloning gehad![]()
![]()
Is ook de laatste van het jaar, dus geen verrassingen meer in december, maar wel heel tof!!
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat goedquote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Net gesprek gehad over eerste versie scriptie, ze vond het erg goed her en der wat zinsconstructies veranderen e.d. maar zoals het nu is zou het een 8 en met de veberteringen misschien nog wle wat hoger opleveren n tevens was m'n portfiolio voldoende
Joepieequote:
quote:Ik heb als enige van t bureau een beloning gehad![]()
![]()
Is ook de laatste van het jaar, dus geen verrassingen meer in december, maar wel heel tof!!
wOOt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ontzettend gaaf!! goed gewerkt zeg!
wij krijgen alleen kritiek van de baas helaas
hij is niet zo'n motivator
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
joepiequote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was gister!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoest met het katertje van de Wokda Ole![]()
Klopt ja, soms erg hoge bedragen. In de administratie valt het vaak wel tegen. Had het ok niet verwacht, want meestal doen ze (net als vorig jaar) dan ieder van het kantoor een klein beetje). Nu ik alleenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Memo![]()
En jij ook Lay! Defensie geeft wel vaak bonussen weg lijkt wel, mn broer krijgt ook best vaak een bonus
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wOOt!!wat ontzettend gaaf!! goed gewerkt zeg!
wij krijgen alleen kritiek van de baas helaas
hij is niet zo'n motivator
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef freecell het volgende:
slecht slapen: check: afgelopen 3 maanden gemiddeld 4 à 5 uur
ik ben bang dat ik vanmiddag niet thuis mag werkenquote:
en wat zijn de redenen?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik vanmiddag niet thuis mag werken
door je kleintjes?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef freecell het volgende:
slecht slapen: check: afgelopen 3 maanden gemiddeld 4 à 5 uur
dat is goed nieuwsquote:Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef Aure het volgende:
slaapproblemenDie heb ik alleen als ik bij mn ouders slaap, ben het gewoon niet meer gewend om in een eenpersoonsbed te slapen. Dan word ik echt om de 2 uur wakker
Maar in mn eigen bedje (inrdam) slaap ik wel heeeeerlijk
![]()
Oh en de huisbaas heeft gezegd dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat het waarschijnlijk alleen een kwestie is van een ander soort huurcontract met hoofdhuurder/medehuurderconstructie, omdat ze het nu waarschijnlijk niet precies volgens de regeltjes hebben gedaan
Feliquote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |