Hond. Wel, ik neem nóóit kinderenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik nu even wordt gestraft voor mijn maandenlang zondigen. Ik was al bezig met meer te uniekhoornenDat loont.
Hoe is het met Hond eigenlijk? Of zal ik op dat 'volg topic' knopje drukken in je diergaardetopic (als daar alweer wat staat)?
En half jaar! Ja, genoeg tijd om centjes te verdienen& daar dan weer hele leuke dingen mee te doen!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Maakt niet uitEn de tijd zonder vriendje kom je vast wel door. Jullie gaan elkaar vast heel erg missen, en dat is ook leuk natuurlijk. Hoe lang ging hij ook alweer weg?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Maakt niet uitEn de tijd zonder vriendje kom je vast wel door. Jullie gaan elkaar vast heel erg missen, en dat is ook leuk natuurlijk. Hoe lang ging hij ook alweer weg?
Leuk om een positief verhaal te horen, heb alleen nog maar ellendige verhalen gehoord haha.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]![]()
Ik ben hier nu een maand (vandaag precies) en ik vind het echt hartstikke meevallen.
Vriendje trouwens ook. We missen elkaar wel, maar op een goeie manier: je realiseert je weer eens wat je hebt.
ik heb dat laatst in een winkel zien staan. Gewone olijven vind ik niet zo lekker, maar zoete olijven wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Karmatopic!
Katten weg? Houden ze niet van Hond?
ZondagsLijstje:
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: 3 boterhammen met eisalade
T: half potje olijven met amandel
D: groene curry met kip en aubergine
T: griesmeelpap met rode bes
T: sinaasappelijsje
O, wat zwaar allemaal!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Hond. Wel, ik neem nóóit kinderen.
Het is een lief hondje en het doet vreselijk z'n best en het kan al een heleboel en het weet van een heleboel dingen dat het niet mag en probeert zich eraan te houden. Ik word er doodmoe van, ben in een halve depressie geschoten en 2 kg aangekomen. Serieus. Het komt vast wel weer goed en ik voel me alweer iets beter, maar als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan.
Ik mis de katten ook vreselijk maar ze komen voorlopig niet terug. Hopelijk ooit wel.
de tijd die je samen bent is des te leuker. Het is niet makkelijk om apart van elkaar te zijn, maar zodra je samen bent is het vaak erg speciaal en kun je veel meer van elkaar genieten!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk om een positief verhaal te horen, heb alleen nog maar ellendige verhalen gehoord haha.
Ik baseer het eigenlijk ook deels op jouw postsquote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de tijd die je samen bent is des te leuker. Het is niet makkelijk om apart van elkaar te zijn, maar zodra je samen bent is het vaak erg speciaal en kun je veel meer van elkaar genieten!
Precies, iedereen gaat daar anders mee om.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik baseer het eigenlijk ook deels op jouw postsMaar ja, dit is natuurlijk fijn om van je af te schrijven. En vooral op R&P topics, maar goed die staan niet voor niets daar.
Hij gaat 'studeren' aan de SFSU.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi! Weer een nieuw topic met een nog mooiere OP dan die ik had gemaakt
Lijstje is hier een drama, morgen weer netjes.
O: 3 croissant, 2 gekookt ei, meloen en gele kiwi
L: snee volkoren met tomaat, kruimelvlaai
S: sjouwen
T: broodstengel, zakje chips, 2 beschuiten met pindakaas
D: pizza
Maar ook boodschappen gedaan, allemaal gezonde dingen! En morgen weer heel veel sjouwen & trappen op en af lopen. En tussen de middag bier drinken met het Nederlands elftal
PF, wanneer gaat je vriendje eigenlijk weg?
ik heb de hele serie thuis, en vind het echt wel tof. Super spannend en vooral leuke boeken als je op vakantie bent en tijd zat hebt om te lezenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:59 schreef Perruche het volgende:
Ik heb de serie niet gelezen, ik weiger! Heb me bij Dan Brown ook laten verleiden, en als je eenmaal in dat soort boeken begint móet je ze uitlezen ook al wil je dat helemaal niet!
Nu ga ik slapen. Truste slankies!
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:04 schreef Merel het volgende:
Pauze tijdens concert van Kwak & co. Is mooi! En Kwak op paarse sokken in de pauze is leuk
Tip van flip: koop Breakers van Friesche Vlag, verwijder de inhoud, giet er wodka in. Schijnen ADO-supporters ook te doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:35 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn darmz trouwens, vanmorgen schoot me te binnen dat ik ook nog oven-baked cheese onion chips heb gegeten. En daar zit uienpoeder op, en daar kan ik ook niet tegen![]()
Nou ja, straks maar veel bier drinken ofzo![]()
![]()
Je mag geen flesjes etc mee het stadion in, zou dat ook gelden voor flesjes zonnebrand? Zou wel zonde vinden als ik het meeneem en dan moet weggooien. Ik wil niet weer verfikken vandaag.
OMGquote:Op maandag 14 juni 2010 08:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip van flip: koop Breakers van Friesche Vlag, verwijder de inhoud, giet er wodka in. Schijnen ADO-supporters ook te doen.
Anderhalf.. Toch bedankt voor de opbeurpogingquote:Op maandag 14 juni 2010 08:33 schreef Syrena het volgende:
Sigme> Het gaat heus wel beter worden met Hond hoor. Als ie een jaar of anderhalf is. We hebben mijn zus ook gewaarschuwd toen ze een hond wilde en ze wilde ons niet geloven. Totdat ze 'm een paar weken had
Izzy is nu ook een jaar en was de braafste hond die op bezoek was vorige week (de andere was van mijn tante en loops, dus die zat aan de berkenboom vastgemaakt en die van ons zat in zijn bench omdat ze elkaar niet met rust lieten
).
succes met je sollicitatie!!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Goedemorgen!
ik moet gewoon werken vandaag![]()
Maar zometeen eerst mijn sollicitatiegesprek (12.00)
Daar was ie bij ons ook voor bedoeld, om mams het huis uit te krijgen en paps aan de wandel 's avonds. En dat is geluktquote:Op maandag 14 juni 2010 09:22 schreef sigme het volgende:
8km gerend, 10,7 km/u
[..]
Anderhalf.. Toch bedankt voor de opbeurpoging.
Ik denk dat we er over een half jaar nog een hondje bij nemen, in de hoop dat ze gezelschap aan elkaar hebben en minder op ons richten. Ze kunnen hier natuurlijk wel de hele dag vrij buiten lopen. Het plan was 1 hondje, en deze dan ook eventueel meenemen naar ons stadshuis; bij twee hondjes is dat echt geen optie. Dus dan worden ze echt erfhonden, die alleen voor wandelingen waar een wandelmens zin aan heeft van het terrein afkomen.
(Een van de redenen een hond te nemen is dat vader eigenlijk moet wandelen, zeker 's winters, en dat niet doet in z'n uppie.)
Zie bovenstaande!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Succes met sollicitaties en toetsen.![]()
Dattem.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Succes met sollicitaties en toetsen.![]()
Zelfs geen radio1quote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier geen enkele voorziening voor het kijken danwel luisteren naar de wedstrijd. Dus dat wordt maar volgen via Teletekst ofzo.
Die heb ik zelf aanquote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef P.F het volgende:
Neen: jij hebt toevallig geen Bavaria jurkje over he?
Ik dacht dat het een spuuglelijk ding zou zijn, net als alle voetbal dingen, maar hij is cutequote:Op maandag 14 juni 2010 10:45 schreef neen het volgende:
[..]
Die heb ik zelf aan
Ik zag ze afgelopen week nog wel in de supermarkt liggen bij me in de buurt!
Toch denk ik dat het minder fraai eruitziet als Ma Tokkie zich erin hijstquote:
Ik zou deze opmerking verkeerd op kunnen vatten....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het minder fraai eruitziet als Ma Tokkie zich erin hijst. Daar bedoel ik jou niet mee, maar gemiddeld uitgezakt Nederland
.
Nee nee, jij hebt blond haar, dat is beter!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Maar jou misschien nog wel beter
quote:
Spannend, wel leuk voor hem! Het gaat vast goedkomen!!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef P.F het volgende:
O wanneeer. Ik ben scheel. 27 juli oid, dan is hij daar eerst een maand om een kamer en zo te zoeken..
Gewoon stemmen op de meetquote:Op maandag 14 juni 2010 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee nee, jij hebt blond haar, dat is beter!
Dan kom ik in m'n brulshirt, ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten hoor
O en ik ben ook best tevreden met mijn sportresultaat![]()
Deze (5 euro!! jay) heb ik ook, ik heb niet dat lichaam maar ach, ik vind het wel primaDenk ik
Misschien nog iets meer sporten en iets minder eten, maar ik denk dat ik deze zomer maar gewoon heel bruin ga worden, dat scheelt ook al de helft
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door P.F op 14-06-2010 14:54:31 ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kom ik in m'n brulshirt, ja?.
@ mental image van neen in Bavariajurkje. Ik heb er echt zin in trouwens
.
En ik zit te balen dat ik doof ben, want er zijn zoveel vacatures voor docenten Nederlands. Ik had al 10 keer een baan kunnen hebben
. Nou ja, met een beetje mazzel blijf ik waar nu zit
.
Ja voor de gezelligheidquote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Whoa, P.F., wat doe jij nog hier in dit topicwat een mooi lijf! En leuke bikini!
Gezellig kleppen, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Whoa, P.F., wat doe jij nog hier in dit topicwat een mooi lijf! En leuke bikini!
Dit las ik net voor aan mijn meneer, en die zei ernstig: "Daar kan wel iets van waarheid in zitten!"quote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef neen het volgende:
Het lijkt erop dat shirts kleiner worden als ze 2 jaar in de kast liggen trouwens.
Ik ben best 'curvy' boven de heupen en je kan (gelukkig) mijn ribben niet aan de voorkant tellen. (En ik heb een BMI van 20,5 en zij wss. 16 dat scheelt ookquote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij hebt niet dat lichaam? Ik zie anders weinig verschil tussen jouw lijf en die op dat plaatje.
Dan draai je hem om!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef loveli het volgende:
Zonder curves staat een Bavariajurkje toch niet zo leuk.
Gelukkig maar!! Maar zo op het eerste gezicht is het aardig vergelijkbaar hoor, in ieder geval qua shape en slankheidquote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben best 'curvy' boven de heupen en je kan (gelukkig) mijn ribben niet aan de voorkant tellen. (En ik heb een BMI van 20,5 en zij wss. 16 dat scheelt ook)
Die was echt niet doof, hooguit een beetje slechthorendquote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha nee hoor, geen sprake van! JURKJE!!!
Oooo vik! Ik had een dove/blinde Nederlandse leraar! Maar hij was de beste leraar ooit! Op een gewone school ja
Doe normaal joh. Jouw lichaam is veel beterquote:Op maandag 14 juni 2010 11:05 schreef P.F het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Deze (5 euro!! jay) heb ik ook, ik heb niet dat lichaam maar ach, ik vind het wel primaDenk ik
Misschien nog iets meer sporten en iets minder eten, maar ik denk dat ik deze zomer maar gewoon heel bruin ga worden, dat scheelt ook al de helft
![]()
Nou, met dit model moet je ook niet teveel curves hebben hoor! Die bovenkant gaat nog wel met tieten, maar de onderkant (strakke tube) zou ik als heupig type niet aantrekkenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef loveli het volgende:
Zonder curves staat een Bavariajurkje toch niet zo leuk.
Merknamen willen we!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:29 schreef Laureline het volgende:
Van mijn indische voorouders heb ik helaas niet de huidskleur geërfd![]()
Maar die tip in dit topic een tijdje geleden van de zelfbruincrème is geweldig! Na drie/vier keer smeren heb ik al geen blauwwitte benen meer, maar zijn ze gewoon even geel als de rest van mijn lichaamHet is prima spul, heel egaal en natuurlijk ziet het eruit
Hij hoorde je alleen als je hem aankeek en 40cm van zijn hoofd was. Hij had -15 van bril en dat werd steeds erger totdat ie alleen nog maar door een koker kon kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die was echt niet doof, hooguit een beetje slechthorend.
En blind? Hoe zit dat?
Op mijn middelbare school werkte een blinde docent muziek.
Zou ik ook niet op m'n gezicht doen ivm het risico op oranje vlekkenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfbruiner smeer ik gewoon iedere dag na het douchen. Alleen op mijn benen overigens.
WK, jeweetz. Neen?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet op m'n gezicht doen ivm het risico op oranje vlekken.
Mja, het probleem is niet zozeer dat leerlingen mij niet verstaan of dat ik niet 1 op 1 met leerlingen kan communiceren. Ik moet ook onderlinge discussies kunnen volgen en dat lukt dus niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij hoorde je alleen als je hem aankeek en 40cm van zijn hoofd was. Hij had -15 van bril en dat werd steeds erger totdat ie alleen nog maar door een koker kon kijken.
Maar hij vertelde gewoon wat je moest doen en dat keek hij dan weer na. Het is misschien even 'grappig' om jou te horen praten voor pubers - al vond ik het best meevallen, en ik denk dat ze er wel mee om kunnen gaan (5/6 vwo dan..)
Ik heb vier dagen achter elkaar 'opgebouwd', (eerste keer vooraf benen gescrubt) en nu smeer ik 2 keer per week. Ik ga alleen niet voor echt bruin, daar houd ik niet zo van, het is meer dat ik de weerkaatsend witte kleur weg wilde hebben, en dat is prima gelukt! Je hebt 2 soorten bij de HEMA, ik heb die voor lichte tot normale huid genomen. Als je ècht bruin wil zijn weet ik niet of dit genoeg is, maar misschien kan je dan gewoon iedere dag doorsmeren...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook de merknaam van Laurelnes zelfbruiner, ik heb die van Dove geloof ik maar ik vind het niet heel fantastisch... maar dat kan ook komen doordat ik niet consequent smeer.
Als je dat wel doet, werkt het dan echt?
oo ik vind ze ook zo stinken!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
En je leest vast veel EdMcBains, Vik!
Mijn zelfbruingel heb ik gewoon van de HEMA, sarabi zei dat die prima werkte en niet zo stonk. Nu gaat mijn meneer altijd heel demonstratief snuffelen als ik het spul heb gebruikt, maar dat is een notoire aansteller. Totnutoe ben ik tevreden over het spul! En dan was ik mijn handen direct na het opsmeren met een dot scrubcrème (ook HEMA), dus niks geen oranje strepen. Dat vond ik nog wel het prettigst, dat het geen wortelkleur werd, maar mijn eigen vertrouwde gelige tint
zullen we meeten in Bremen? Daar woont m'n Duutser! Je kunt van het vliegveld heel makkelijk de tram naar de stad pakken, is 20 minuutjes!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Dan ga ik nu proberen om razendsnel mn spullen bij elkaar te grijpen voor Barcelona, ik blijk al om 10:00 op de bus te moeten morgen!! Ben dan om 13:00 op Bremen Airport, en ik vlieg pas om 17:00
Maar dan ben ik lekker een week lang in Barcelonamet mn twee beste vriendinnen
Als ik nu mn spullen allemaal bij elkaar krijg kan ik om half 2 bij een vriend zijn om voetbal te kijken
Deze schrijver, van de (87e district!) politiethrillers. De Grote Slechterik (De Dove dus) is een geheimzinnige, zeer intelligente man die altijd een gehoorapparaat draagtquote:
Cool!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef loveli het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een nieuwe toffe auto heb gekocht?
*stuiter*
Chico weet er veel vanaf.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand waar ik het best op kan letten als ik een nieuwe camera koop? Waarschijnlijk wordt het een spiegelreflex, maar verder weet ik zo weinig van camera's....
Nou ik had een lens van een analoog maar aangezien die met mijn verhuizing volgens mij ergens is zoekgeraakt...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Shiny: staar je niet blind op pixels. Met meer dan 10 miljoen zie je toch geen verschil meer, tenzij je een afdruk van meters breed wil maken. En de body is eigenlijk minder belangrijk dan de lenzen; je body kan nog zoveel potentie hebben, als je er een goedkope/brakke lens op zet, krijg je alsnog brakke kwaliteit foto's.
Zelf heb ik gelet op de degelijkheid. Goedkopere DSLR's hebben vaak lichte behuizing en dat voelt niet prettig. Ze kunnen dan ook minder stootjes hebben. Vooral kijken of ze fijn vasthouden. Heb je al lenzen van analoge camera's? Hou er rekening mee, Canon is niet compatible met Nikon-lenzen en Olympus heeft wéér een ander systeem, enz. Het bereik van analoge lenzen is ook anders op digitale body's (een analoge lens van 70-200 mm wordt op een digitale body 105-300 mm geloof ik (x1.5)).
Met betrekking tot lenzen: wil je 1 lens met veel bereik, zodat je niet hoeft te wisselen tussendoor? Ga dan niet voor de vaak 'meegeleverde' kitlens, want die heeft erg weinig bereik voor een standaard lens (vaak 18-55 mm, is echt heel weinig). 18-105 mm is een mooie lens om mee te beginnen, is mijn ervaring. Ik heb nu 18-70 en 70-200. In de praktijk hoef ik niet heel vaak te wisselen, maar als enige lens zou ik het toch te weinig vinden. En ik wil heel graag een goede macro-lens, maar die zijn zo duur!!
Canon en Nikon zijn idd de betere merken, waar de meeste lenzen en andere zooi bij te kopen zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou ik had een lens van een analoog maar aangezien die met mijn verhuizing volgens mij ergens is zoekgeraakt...
Dus ik moet echt alles opnieuw kopen. Maar qua merk, Canon is wel een goed merk toch? En je adviseert dus een extra lens erbij kopen gelijk?
Ik ga van de week denk ik even kijken, ik wil ze natuurlijk eerst even in mijn handen houden enzo. En ik wil ook niet blind afgaan op het verhaal van de verkoper
Klinkt precies goed voor een dag als vandaag.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe![]()
O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: 2 kiwi's
L: 1 boterham pindakaas, appel
T: 4 bitterballen, 1 oranjecakeje, paar handjes chips.![]()
D: rijst met zalm, groenten en woksaus
S:fitness
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zullen we meeten in Bremen? Daar woont m'n Duutser! Je kunt van het vliegveld heel makkelijk de tram naar de stad pakken, is 20 minuutjes!
ja?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik haat kennismakingsgesprekken die sollicitatiegesprekken blijken te zijn.
Vertel??quote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik haat kennismakingsgesprekken die sollicitatiegesprekken blijken te zijn.
Yup. Mijn leukste sollicitatiegesprek (en beste) was voor het werkelijke gesprek, toen de P&O-er even koffie ging halen en de toekomstig werkgever 3 vragen stelde waarop ik intuitief reageerde. Was erin gegaan met het idee dat ik de baan niet wilde, door mijn reactie op die vragen kreeg de manager het idee dat ik de juiste persoon voor de baan was en probeerde mij daarvan te overtuigen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja?
Oh, dat vind ik juist heerlijkvooral omdat 't dan wat spontaner gaat
vind ik
bij mij was het loopje de trap op met een andere docent, het loopje naar kantoor met de conrector personeelszaken en het kletsend wachten op de laatste docent (die niet kwam) ook echt heel ontspannen, en ik denk ook dat ze daarom o.a. zo enthousiast waren over me...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Mijn leukste sollicitatiegesprek (en beste) was voor het werkelijke gesprek, toen de P&O-er even koffie ging halen en de toekomstig werkgever 3 vragen stelde waarop ik intuitief reageerde. Was erin gegaan met het idee dat ik de baan niet wilde, door mijn reactie op die vragen kreeg de manager het idee dat ik de juiste persoon voor de baan was en probeerde mij daarvan te overtuigen.
Een onbetaalde stage geregeld door m'n opleiding inderdaad. Ik had geen cv meegenomen en me ook helemaal niet voorbereid op vragen over wat ik in welke situatie zou doen en zo. Drie kwartier lang vragen op je afgevuurd krijgen terwijl je ervan uit gaat alleen even kennis te komen maken...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
oh voor je stage DaD? wat gek, regelen ze niet gewoon sowieso een plek voor je bij de opleiding? of ging het om een betaalde stage? dan lijkt solliciteren me wel logisch idd.
Gewoon in de brief even aangeven dat je niet geïnformeerd was over de precieze toedracht van het gesprek en dan komt het vast helemaal goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet trouwens m'n cv nog opsturen, samen met een sollicitatiebrief. Zul je verdomme nog zien dat ik afgewezen ga worden voor een stage, ook.
Ik hoop het. In de mails voorafgaand aan deze afspraak is het ook alleen maar over kennis maken gegaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gewoon in de brief even aangeven dat je niet geïnformeerd was over de precieze toedracht van het gesprek en dan komt het vast helemaal goed.
Doe er iets aanquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wist niet dat ik het nog in me had om zo'n hekel aan mezelf te hebben..
Nee, niet hierom, je weekend was vast niet geweldig als voorbereiding hierop.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet alleen hierom, sigme. Ik doe niet anders dan huilen de laatste dagen en dat haat ik. Op kraambezoek bij het eerste oomzeggertje van m'n ex was echt te zwaar.
Ik moet me zo maar wat opknappen en dan eten halen voor vanavond. Broccoli lijkt me een goed idee.
Vitamine D (of gewoon zon scoren) 20 mg per dag (5 is aanbevolen hoeveelheid, maar 20 is beter). Magnesium, dat werkt tegen stress. (Snelle) koolhydraten skippen en goede vetzuren eten (omega's, dus vis, hollandse nieuwe!!!). Vetzuren zorgen voor goede hormoonhuishouding. Bananen voor L-Tryptofaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef sigme het volgende:
Loveli, heb jij een anderhalve pagina lap tekst om zo uit je mouw te schudden over stemmingsbeïnvloedend eten? Is er eten dat wel/niet bijdraagt aan je iets beter voelen?
Niet eens voor D&D; ik heb me de afgelopen week héél slecht gevoeld (en dan ben ik te beroerd het te vragen; ik eet gewoon fout & veel zolang ik me zo voel).
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine D (of gewoon zon scoren) 20 mg per dag (5 is aanbevolen hoeveelheid, maar 20 is beter). Magnesium, dat werkt tegen stress. (Snelle) koolhydraten skippen en goede vetzuren eten (omega's, dus vis, hollandse nieuwe!!!). Vetzuren zorgen voor goede hormoonhuishouding. Bananen voor L-Tryptofaan.
Moet er vandoor, morgen even uitgebreider nadenken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er iets aan de hand, sigme?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Hond. Wel, ik neem nóóit kinderen.
Het is een lief hondje en het doet vreselijk z'n best en het kan al een heleboel en het weet van een heleboel dingen dat het niet mag en probeert zich eraan te houden. Ik word er doodmoe van, ben in een halve depressie geschoten en 2 kg aangekomen. Serieus. Het komt vast wel weer goed en ik voel me alweer iets beter, maar als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan.
Ik mis de katten ook vreselijk maar ze komen voorlopig niet terug. Hopelijk ooit wel.
Ja, dat heb ik ook! Vandaag heb ik de meneer (die zich ook niet zo goed voelde) meegenomen op wandeltocht, we waren ook niet tot echte sportiviteit in staat. Bij thuiskomst was mijn humeur fantastisch opgeknapt! Ik voelde me net uniekhoornquote:Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef sigme het volgende:
Ik ga trouwens, zodra ik mijzelf weer een beetje onder controle heb, wandelen. Ik wandel als ik me heel goed voel en als ik me heel slecht voel. Afgelopen zaterdag 2 uur gewandeld, 's ochtends van 5 tot 7, en dat helpt. Hardlopen lukt me in die toestand echt niet.
Wow. Beter wordt het nietquote:Op maandag 14 juni 2010 18:13 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: uur wandelen
L: 2 crackers filet americain, 2 gekookte eitjes
T: boterham pindakaas, boterham ossenworst
D: pompoensoep en gerookte zalm op toast
T: kwark
Je strekt ons tot voorbeeld, uniekhoornquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je strekt ons tot voorbeeld, uniekhoorn.
Volgens mij complexe koolhydraten. Verder wat loveli al zei: bananen, vette vis, eh... weet het verder niet goed meer. En een klein beetje hele pure choocolade.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef loveli het volgende:
En even googelen op wat er nodig is om dopamine/serotonine aan te maken.
Triptofaan wil je binnenkrijgen, dat heeft ook met de aanmaak van serotoine te maken, meen ik me te herinneren. En dat zit onder andere in linzen, zonnebloempitten en noten, bananen, dadels, kwark, eieren, granen, zilvervliesrijst.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij complexe koolhydraten. Verder wat loveli al zei: bananen, vette vis, eh... weet het verder niet goed meer. En een klein beetje hele pure choocolade.
Ja, heel graag zelfs. Het is zeker niet mijn droombaan, maar voor nu zou het een hele mooie aanvulling zijn op wat ik verder nog doe + ik kan er ook zeker van leren, en ben wel toe aan wat uitdaging in mijn werk..quote:Op maandag 14 juni 2010 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft iig niet heel lang in spanning te zitten Cali! Zou je de baan wel willen?
He, zal blij zijn als ik mn laptop weer terugheb, fok via je gsm is leuk hoor, maar niet heel praktisch.
dan duim ik voor je!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, heel graag zelfs. Het is zeker niet mijn droombaan, maar voor nu zou het een hele mooie aanvulling zijn op wat ik verder nog doe + ik kan er ook zeker van leren, en ben wel toe aan wat uitdaging in mijn werk..
Wanneer krijg je 'm terug dan, weet je dat al?
Nee...zo goed ken ik bremen niet!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is ook zo! Lekker toevallig zeg.
Weet je een cafeetje waar ze goeie koffie hebben? Dan vind ik het best een idee
Dat heb ik ook. Zeg dan meteen wat er aan de hand is, anders loop ik me de hele tijd op te vretenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Razztwizzle het volgende:DaD .....ik verschiet nu al van kleur als de rector vraagt "of ik even tijd heb", en meestal gaat het dan om niks bijzonders, maar soms is 't wel serieus en dan heb ik liever van tevoren even wat tijd om over iets na te denken.
Wat leuk! Sinds ik de film Julie & Julia (of andersom) heb gekeken lijkt het me heel gaaf om daaruit te koken. Misschien ga ik hem wel vragen voor mij verjaardag!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Razztwizzle het volgende:
M'n eerste recept uit The Art of French Cooking gemaakt, bloemkool met tomaat en korstje van broodkruim/gruyère..! 't Is schoon op gegaan, en m'n lief heeft er zélfs geen ketchup bij gegeten. En dat zegt wat
.
Waarom niet? Ben je geen jurkjesmeisje?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat leuk! Sinds ik de film Julie & Julia (of andersom) heb gekeken lijkt het me heel gaaf om daaruit te koken. Misschien ga ik hem wel vragen voor mij verjaardag!
Ik heb voetbal gekeken in de kroeg in het Bavaria-jurkje.Onderweg op de fiets deed ik een nieuwe ervaring op toen mensen mij gewoon nawezen: 'Kijk, zij heeft hem!' en 'Volgende keer zonder spijkerbroek!' Not gonna happen
Ik zie alleen een leeg wit schermquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje:
O: dubbele boterham vlokken
L: 4 boterhammen met kaas
T: handje chips
T: appel
T: bekertje vla
T: 2 liga's
T: softijsje
D: witlofsalade met ei
T: sinaasappelijsje
Conclusie: teveel T's...
Ben wat bezig geweest aan m'n blogje, kunnen jullie wat commentaar geven: is het te leeg, druk? is het leuk?
Ik vind 't ook vrij minimalistischquote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen een leeg wit schermDus ik zou zeggen: Te leeg
![]()
Maar volgens mij doet mijn internetverbinding een beetje raar
Mijn computer heeft blijkbaar een sneltoets om een pagina af te sluiten, die ik niet kende, verhaal wegquote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand waar ik het best op kan letten als ik een nieuwe camera koop? Waarschijnlijk wordt het een spiegelreflex, maar verder weet ik zo weinig van camera's....
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind 't ook vrij minimalistisch.
Mooi. Als het mooi blijft glanzen tenminste. Vind het altijd zo zonde als het zwart uitslaat. .quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!
wa vinden jullie van: http://www.northeastcelti(...)cklace-p/cnk-017.htm
dit overweeg ik om als trouwsierraden te kopen (ketting + oorbellen)
Mooi wel hoor! heb je ook bijpassende alles?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi. Als het mooi blijft glanzen tenminste. Vind het altijd zo zonde als het zwart uitslaat. .
Niet zo veel, maar niet zo goed ook.quote:He puffje,zoveel heb je toch niet gegeten?
Canon analoge lenzen kunnen er volgens mij niet op. FD past niet op EF(-S). Maar er is genoeg tweedehands EF(-S) spul te vinden op marktplaats enzo, waardoor dat niet echt een probleem is. En natuurlijk nog de Sigma/Tamron voor Canon lenzen die het budget ook laag houden. Krijg zelf het idee dat het aanbod voor Canon en Nikon groter is dan het aanbod voor Pentax, vooral in het goedkopere segment.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef neen het volgende:
In de body stabilisatie kan ook bij pentax, analoge lenzen ook bruikbaar. Is dat bij Canon/Nikon etc ook zo?
Fanboy
En ook nog in allerlei kleurtjes verkrijgbaar alleen op de kitlens na niets te matchen natuurlijk
Die Olympus Pen lijkt mij trouwens wel een donders mooi ding!
Jawel juist wel! Omdat hier in mn eigen omgeving niets te vinden is! Dus werk ik daar. Maar als dat niet kan moet ik deze kant op, want bij dezelfde organisatie aan het werk, betekent scholen die nog minstens een half uur verderop liggen. En dat als inval, no wayquote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Noukjee het volgende:
O, op die manier. Nouja ik hoop alsnog voor je dat je daar mag blijven!
Of hoeft dat van jezelf niet zo?
Mooie, rustige blog.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier nu echt dan! http://marianne.futiel.nl !
Jawel, maar dan alleen uitlopende jurkjes tot over de knie. Alles boven de knie vind ik zo lelijk bij mezelf dat ik er naar van word als het onbedekt is.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je geen jurkjesmeisje?
Dat heeft meerdere redenen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooie, rustige blog.Leuke beelden ook. Alleen nummer 34 snap ik niet (foto is ook onscherp)
Soort "aflevering" dacht ik, wordt niet gescrobbledquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat leuk zeg, Puffie, met die plaatjes!![]()
Wat is een podcast? Ik ging Evy start to run op mijn iPod zetten, als een afspeellijst, maar nu staat het ook onder podcast, alleen weet ik dus niet wat dat is
Inderdaad! Blijft het een tekstloze blog?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat leuk zeg, Puffie, met die plaatjes!![]()
is het een sony ericsson toevallig? die van mij had dat ook, een volledige reset/herstel wilde nog wel eens helpen, en een software update...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand iets van het volgende:
Ik heb vorige week do. mijn tel.abo verlengd met een nieuw toestel erbij. Leuk, maar het ding loopt ca. 5x per dag gewoon vast en dan moet ik 'm weer uit- en aanzetten. Rete irritant. Ik kan op z'n vroegst woensdagmiddag of donderdag (dus week na aanschaf) er mee terug. Wat kan ik 'eisen'? Liefst wil ik gewoon een nieuw toestel, mag hetzelfde toestel verder zijn, maar ik wil niet dat ie ter reparatie gaat eigenlijk. Heb getracht te googlen, maar daar word ik ook niet wijzer van en op de site van Hi is alleen maar info over reparatie te vinden.
Nee een Nokia. Heb de firmware al geüpdatet. Helpt allemaal niets.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is het een sony ericsson toevallig? die van mij had dat ook, een volledige reset/herstel wilde nog wel eens helpen, en een software update...
Volgens Sylvie kan het jurkje ook prima met een legging en hakken! Maar waarschijnlijk heeft Dyanne nog veel betere ideeën hieroverquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan alleen uitlopende jurkjes tot over de knie. Alles boven de knie vind ik zo lelijk bij mezelf dat ik er naar van word als het onbedekt is.En in het Bavariajurkje kan ik mijn cellulite niet verbergen, zie hier mijn complexen.
De voorpagina wel denk ik, heb nu een klein beetje tekst toegevoegd bij het laatste plaatje. Als ik tekst weet kan dat er alsnog bij natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad! Blijft het een tekstloze blog?
Met een slaapzak en een broek in je te grote laarsjes!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens Sylvie kan het jurkje ook prima met een legging en hakken! Maar waarschijnlijk heeft Dyanne nog veel betere ideeën hierover
O, dat is van audioscrobbler/last.fm niets van iPod ofzo maar dat hij zegmasr bijhoudt wat je meest beluisterde artiesten enzo zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef _Calimero_ het volgende:
En wat is scrobblen/scrobbelen dan?![]()
Ik ben echt een iPod leekHeb ook al meerdere keren in mijn spinningles gehad dat ie opeens naar een ander nummer sprong ofzo
Een taupe leren jasje, grijze gympen en dito beenwarmers?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens Sylvie kan het jurkje ook prima met een legging en hakken! Maar waarschijnlijk heeft Dyanne nog veel betere ideeën hierover
Ik ben gestopt met proberen te beginnenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen zinnnn meer
o ik heb sinds gister een nieuwe hobby: fotograferen (quote:
Ik dacht: foto's graveren?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef P.F het volgende:
[..]
o ik heb sinds gister een nieuwe hobby: fotograferen ()
sog sog sog
srsly, zo overbelicht foto's van producten maken, me likey likey
Haha ja dat schrijf ik altijd de eerste keer fout, enthousiast schrijf ik eerst ook als enthausiastquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik dacht: foto's graveren?![]()
Oh, hij is al ge-edit!
ha je bent "online" wou nog even zeggen dat ik t tof vond dat je er was gisteren - op zich natuurlijk voor je vriendinnetje, maar tochquote:
Het is nog open...quote:
Dat ouwige is leuk!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, ik ontdek net via een vriendinnetje Veronica Maggio, een Zweedse soulsistah... superleuke muziek...
Ja vond ik ook leuk!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ha je bent "online" wou nog even zeggen dat ik t tof vond dat je er was gisteren - op zich natuurlijk voor je vriendinnetje, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ja, hee, hoi, nu lees ik er niet meer overheen. Volgende keer "maar goed" alsjeblieft?quote:
Ben jij vega? Zo ja: bieten en spinazie, evt bij de drogist floradix halen. Zo nee: rood vlees en lever, als je dat lust.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Chicolate het volgende:
Weer afgekeurd bij de bloedbank, mijn hb is om te huilen. Zat onder de 6,7
.
*zucht* ik ken het.. !!!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef P.F het volgende:
O nee:
'we hadden het nog niet ECHT afgesproken, toch?'
Dat is echt de dooddoener van de eeuw. Gadver
Nu we toch bezig zijn: mijn diep weggestopte verleden met zondagsschool zegt 'samAritaan'.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, hee, hoi, nu lees ik er niet meer overheen. Volgende keer "maar goed" alsjeblieft?
Meer vlees eten zeiden ze inderdaad al, en minder zuivel. Maar arts zei ook al dat ik misschien van nature een vrij laag hb heb en dat er dan vrij weinig aan te doen is. Roosvicee ferro helpt bijv wel, maar alleen zolang ik het regelmatig drinkquote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben jij vega? Zo ja: bieten en spinazie, evt bij de drogist floradix halen. Zo nee: rood vlees en lever, als je dat lust.
Volgens mij moeten ze eerst de mogelijkheid hebben om het goed te maken, waarschijnlijk wordt dat repareren of als ze makkelijk zijn meteen een nieuw toestel. Pas als zij het niet naar tevredenheid oplossen kun je eisen gaan stellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand iets van het volgende:
Ik heb vorige week do. mijn tel.abo verlengd met een nieuw toestel erbij. Leuk, maar het ding loopt ca. 5x per dag gewoon vast en dan moet ik 'm weer uit- en aanzetten. Rete irritant. Ik kan op z'n vroegst woensdagmiddag of donderdag (dus week na aanschaf) er mee terug. Wat kan ik 'eisen'? Liefst wil ik gewoon een nieuw toestel, mag hetzelfde toestel verder zijn, maar ik wil niet dat ie ter reparatie gaat eigenlijk. Heb getracht te googlen, maar daar word ik ook niet wijzer van en op de site van Hi is alleen maar info over reparatie te vinden.
Zit in broccoli nou ook ijzer? Anders heb ik die net voor niks gekocht.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben jij vega? Zo ja: bieten en spinazie, evt bij de drogist floradix halen. Zo nee: rood vlees en lever, als je dat lust.
Het zou doorgaan tenzij ik zou afzeggen, want hij zou naar Adam gaan om te sporten, dus ik om 9 uur even polsen: ja ben bij mn ouders nog en dan ben ik er pas half12 en en en en en..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Meer vlees eten zeiden ze inderdaad al, en minder zuivel. Maar arts zei ook al dat ik misschien van nature een vrij laag hb heb en dat er dan vrij weinig aan te doen is. Roosvicee ferro helpt bijv wel, maar alleen zolang ik het regelmatig drink. Daarna zakt het weer keihard naar beneden. Dus ik mag over 3 maanden weer, en als ik dan weer afgekeurd word op mn hb, moet ik gaan overwegen om te stoppen met doneren ("bedenk wat je jezelf aandoet" mn lijf heeft het bloed blijkbaar nodig, en het kost toch steeds weer tijd om langs de bloedbank te gaan).
@PF: nou zeg. Heb je duidelijk gezegd dat je ernaar uitgekeken had? Mental image van PF die in SF aankomt en daar een dichte deur aantreft omdat ze nog niet echt hadden afgesproken
![]()
Drs is ook niet zo gigantisch boeiend, dat ben ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef P.F het volgende:
ik zat net zo: omg 2 profs en 1 drs geeft dit vak! omg!
en daarna: oh wacht, die hebben het boek geschrevenik was al helemaal blij
Mooi.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef loveli het volgende:
Er zit ijzer in broccoli, weet even niet of het heel veel is. Van broccoli word je toch niet slechter, dus knagen maar.
Nou ik dacht eindelijk een docent zonder HBO mentaliteit (waarom zelf je colleges voorbereiden als anderen het al hebben gedaan!)quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Drs is ook niet zo gigantisch boeiend, dat ben ik ook
Opkomen voor jezelfquote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef P.F het volgende:
nou ja dat klinkt wel rot, maar hij is z'n eigen nr#1, prima hoor, maar ik ben soms wat aanpasserig. Dus dat moet ik ook niet teveel doen
Waarom kijkt je icoontje zo on-blij?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is nog open...
[..]
Dat ouwige is leuk!
geen suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |