Merknamen willen we!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:29 schreef Laureline het volgende:
Van mijn indische voorouders heb ik helaas niet de huidskleur geërfd![]()
Maar die tip in dit topic een tijdje geleden van de zelfbruincrème is geweldig! Na drie/vier keer smeren heb ik al geen blauwwitte benen meer, maar zijn ze gewoon even geel als de rest van mijn lichaamHet is prima spul, heel egaal en natuurlijk ziet het eruit
Hij hoorde je alleen als je hem aankeek en 40cm van zijn hoofd was. Hij had -15 van bril en dat werd steeds erger totdat ie alleen nog maar door een koker kon kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die was echt niet doof, hooguit een beetje slechthorend.
En blind? Hoe zit dat?
Op mijn middelbare school werkte een blinde docent muziek.
Zou ik ook niet op m'n gezicht doen ivm het risico op oranje vlekkenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfbruiner smeer ik gewoon iedere dag na het douchen. Alleen op mijn benen overigens.
WK, jeweetz. Neen?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet op m'n gezicht doen ivm het risico op oranje vlekken.
Mja, het probleem is niet zozeer dat leerlingen mij niet verstaan of dat ik niet 1 op 1 met leerlingen kan communiceren. Ik moet ook onderlinge discussies kunnen volgen en dat lukt dus niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij hoorde je alleen als je hem aankeek en 40cm van zijn hoofd was. Hij had -15 van bril en dat werd steeds erger totdat ie alleen nog maar door een koker kon kijken.
Maar hij vertelde gewoon wat je moest doen en dat keek hij dan weer na. Het is misschien even 'grappig' om jou te horen praten voor pubers - al vond ik het best meevallen, en ik denk dat ze er wel mee om kunnen gaan (5/6 vwo dan..)
Ik heb vier dagen achter elkaar 'opgebouwd', (eerste keer vooraf benen gescrubt) en nu smeer ik 2 keer per week. Ik ga alleen niet voor echt bruin, daar houd ik niet zo van, het is meer dat ik de weerkaatsend witte kleur weg wilde hebben, en dat is prima gelukt! Je hebt 2 soorten bij de HEMA, ik heb die voor lichte tot normale huid genomen. Als je ècht bruin wil zijn weet ik niet of dit genoeg is, maar misschien kan je dan gewoon iedere dag doorsmeren...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook de merknaam van Laurelnes zelfbruiner, ik heb die van Dove geloof ik maar ik vind het niet heel fantastisch... maar dat kan ook komen doordat ik niet consequent smeer.
Als je dat wel doet, werkt het dan echt?
oo ik vind ze ook zo stinken!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
En je leest vast veel EdMcBains, Vik!
Mijn zelfbruingel heb ik gewoon van de HEMA, sarabi zei dat die prima werkte en niet zo stonk. Nu gaat mijn meneer altijd heel demonstratief snuffelen als ik het spul heb gebruikt, maar dat is een notoire aansteller. Totnutoe ben ik tevreden over het spul! En dan was ik mijn handen direct na het opsmeren met een dot scrubcrème (ook HEMA), dus niks geen oranje strepen. Dat vond ik nog wel het prettigst, dat het geen wortelkleur werd, maar mijn eigen vertrouwde gelige tint
zullen we meeten in Bremen? Daar woont m'n Duutser! Je kunt van het vliegveld heel makkelijk de tram naar de stad pakken, is 20 minuutjes!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Dan ga ik nu proberen om razendsnel mn spullen bij elkaar te grijpen voor Barcelona, ik blijk al om 10:00 op de bus te moeten morgen!! Ben dan om 13:00 op Bremen Airport, en ik vlieg pas om 17:00
Maar dan ben ik lekker een week lang in Barcelonamet mn twee beste vriendinnen
Als ik nu mn spullen allemaal bij elkaar krijg kan ik om half 2 bij een vriend zijn om voetbal te kijken
Deze schrijver, van de (87e district!) politiethrillers. De Grote Slechterik (De Dove dus) is een geheimzinnige, zeer intelligente man die altijd een gehoorapparaat draagtquote:
Cool!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef loveli het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een nieuwe toffe auto heb gekocht?
*stuiter*
Chico weet er veel vanaf.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand waar ik het best op kan letten als ik een nieuwe camera koop? Waarschijnlijk wordt het een spiegelreflex, maar verder weet ik zo weinig van camera's....
Nou ik had een lens van een analoog maar aangezien die met mijn verhuizing volgens mij ergens is zoekgeraakt...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Shiny: staar je niet blind op pixels. Met meer dan 10 miljoen zie je toch geen verschil meer, tenzij je een afdruk van meters breed wil maken. En de body is eigenlijk minder belangrijk dan de lenzen; je body kan nog zoveel potentie hebben, als je er een goedkope/brakke lens op zet, krijg je alsnog brakke kwaliteit foto's.
Zelf heb ik gelet op de degelijkheid. Goedkopere DSLR's hebben vaak lichte behuizing en dat voelt niet prettig. Ze kunnen dan ook minder stootjes hebben. Vooral kijken of ze fijn vasthouden. Heb je al lenzen van analoge camera's? Hou er rekening mee, Canon is niet compatible met Nikon-lenzen en Olympus heeft wéér een ander systeem, enz. Het bereik van analoge lenzen is ook anders op digitale body's (een analoge lens van 70-200 mm wordt op een digitale body 105-300 mm geloof ik (x1.5)).
Met betrekking tot lenzen: wil je 1 lens met veel bereik, zodat je niet hoeft te wisselen tussendoor? Ga dan niet voor de vaak 'meegeleverde' kitlens, want die heeft erg weinig bereik voor een standaard lens (vaak 18-55 mm, is echt heel weinig). 18-105 mm is een mooie lens om mee te beginnen, is mijn ervaring. Ik heb nu 18-70 en 70-200. In de praktijk hoef ik niet heel vaak te wisselen, maar als enige lens zou ik het toch te weinig vinden. En ik wil heel graag een goede macro-lens, maar die zijn zo duur!!
Canon en Nikon zijn idd de betere merken, waar de meeste lenzen en andere zooi bij te kopen zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou ik had een lens van een analoog maar aangezien die met mijn verhuizing volgens mij ergens is zoekgeraakt...
Dus ik moet echt alles opnieuw kopen. Maar qua merk, Canon is wel een goed merk toch? En je adviseert dus een extra lens erbij kopen gelijk?
Ik ga van de week denk ik even kijken, ik wil ze natuurlijk eerst even in mijn handen houden enzo. En ik wil ook niet blind afgaan op het verhaal van de verkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |