Zie bovenstaande!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Succes met sollicitaties en toetsen.![]()
Dattem.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Succes met sollicitaties en toetsen.![]()
Zelfs geen radio1quote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier geen enkele voorziening voor het kijken danwel luisteren naar de wedstrijd. Dus dat wordt maar volgen via Teletekst ofzo.
Die heb ik zelf aanquote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef P.F het volgende:
Neen: jij hebt toevallig geen Bavaria jurkje over he?
Ik dacht dat het een spuuglelijk ding zou zijn, net als alle voetbal dingen, maar hij is cutequote:Op maandag 14 juni 2010 10:45 schreef neen het volgende:
[..]
Die heb ik zelf aan
Ik zag ze afgelopen week nog wel in de supermarkt liggen bij me in de buurt!
Toch denk ik dat het minder fraai eruitziet als Ma Tokkie zich erin hijstquote:
Ik zou deze opmerking verkeerd op kunnen vatten....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het minder fraai eruitziet als Ma Tokkie zich erin hijst. Daar bedoel ik jou niet mee, maar gemiddeld uitgezakt Nederland
.
Nee nee, jij hebt blond haar, dat is beter!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Maar jou misschien nog wel beter
quote:
Spannend, wel leuk voor hem! Het gaat vast goedkomen!!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef P.F het volgende:
O wanneeer. Ik ben scheel. 27 juli oid, dan is hij daar eerst een maand om een kamer en zo te zoeken..
Gewoon stemmen op de meetquote:Op maandag 14 juni 2010 11:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee nee, jij hebt blond haar, dat is beter!
Dan kom ik in m'n brulshirt, ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten hoor
O en ik ben ook best tevreden met mijn sportresultaat![]()
Deze (5 euro!! jay) heb ik ook, ik heb niet dat lichaam maar ach, ik vind het wel primaDenk ik
Misschien nog iets meer sporten en iets minder eten, maar ik denk dat ik deze zomer maar gewoon heel bruin ga worden, dat scheelt ook al de helft
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door P.F op 14-06-2010 14:54:31 ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kom ik in m'n brulshirt, ja?.
@ mental image van neen in Bavariajurkje. Ik heb er echt zin in trouwens
.
En ik zit te balen dat ik doof ben, want er zijn zoveel vacatures voor docenten Nederlands. Ik had al 10 keer een baan kunnen hebben
. Nou ja, met een beetje mazzel blijf ik waar nu zit
.
Ja voor de gezelligheidquote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Whoa, P.F., wat doe jij nog hier in dit topicwat een mooi lijf! En leuke bikini!
Gezellig kleppen, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Whoa, P.F., wat doe jij nog hier in dit topicwat een mooi lijf! En leuke bikini!
Dit las ik net voor aan mijn meneer, en die zei ernstig: "Daar kan wel iets van waarheid in zitten!"quote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef neen het volgende:
Het lijkt erop dat shirts kleiner worden als ze 2 jaar in de kast liggen trouwens.
Ik ben best 'curvy' boven de heupen en je kan (gelukkig) mijn ribben niet aan de voorkant tellen. (En ik heb een BMI van 20,5 en zij wss. 16 dat scheelt ookquote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij hebt niet dat lichaam? Ik zie anders weinig verschil tussen jouw lijf en die op dat plaatje.
Dan draai je hem om!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef loveli het volgende:
Zonder curves staat een Bavariajurkje toch niet zo leuk.
Gelukkig maar!! Maar zo op het eerste gezicht is het aardig vergelijkbaar hoor, in ieder geval qua shape en slankheidquote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben best 'curvy' boven de heupen en je kan (gelukkig) mijn ribben niet aan de voorkant tellen. (En ik heb een BMI van 20,5 en zij wss. 16 dat scheelt ook)
Die was echt niet doof, hooguit een beetje slechthorendquote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha nee hoor, geen sprake van! JURKJE!!!
Oooo vik! Ik had een dove/blinde Nederlandse leraar! Maar hij was de beste leraar ooit! Op een gewone school ja
Doe normaal joh. Jouw lichaam is veel beterquote:Op maandag 14 juni 2010 11:05 schreef P.F het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Deze (5 euro!! jay) heb ik ook, ik heb niet dat lichaam maar ach, ik vind het wel primaDenk ik
Misschien nog iets meer sporten en iets minder eten, maar ik denk dat ik deze zomer maar gewoon heel bruin ga worden, dat scheelt ook al de helft
![]()
Nou, met dit model moet je ook niet teveel curves hebben hoor! Die bovenkant gaat nog wel met tieten, maar de onderkant (strakke tube) zou ik als heupig type niet aantrekkenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef loveli het volgende:
Zonder curves staat een Bavariajurkje toch niet zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |