Jawel, maar dan alleen uitlopende jurkjes tot over de knie. Alles boven de knie vind ik zo lelijk bij mezelf dat ik er naar van word als het onbedekt is.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je geen jurkjesmeisje?
Dat heeft meerdere redenen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooie, rustige blog.Leuke beelden ook. Alleen nummer 34 snap ik niet (foto is ook onscherp)
Soort "aflevering" dacht ik, wordt niet gescrobbledquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat leuk zeg, Puffie, met die plaatjes!![]()
Wat is een podcast? Ik ging Evy start to run op mijn iPod zetten, als een afspeellijst, maar nu staat het ook onder podcast, alleen weet ik dus niet wat dat is
Inderdaad! Blijft het een tekstloze blog?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat leuk zeg, Puffie, met die plaatjes!![]()
is het een sony ericsson toevallig? die van mij had dat ook, een volledige reset/herstel wilde nog wel eens helpen, en een software update...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand iets van het volgende:
Ik heb vorige week do. mijn tel.abo verlengd met een nieuw toestel erbij. Leuk, maar het ding loopt ca. 5x per dag gewoon vast en dan moet ik 'm weer uit- en aanzetten. Rete irritant. Ik kan op z'n vroegst woensdagmiddag of donderdag (dus week na aanschaf) er mee terug. Wat kan ik 'eisen'? Liefst wil ik gewoon een nieuw toestel, mag hetzelfde toestel verder zijn, maar ik wil niet dat ie ter reparatie gaat eigenlijk. Heb getracht te googlen, maar daar word ik ook niet wijzer van en op de site van Hi is alleen maar info over reparatie te vinden.
Nee een Nokia. Heb de firmware al geüpdatet. Helpt allemaal niets.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is het een sony ericsson toevallig? die van mij had dat ook, een volledige reset/herstel wilde nog wel eens helpen, en een software update...
Volgens Sylvie kan het jurkje ook prima met een legging en hakken! Maar waarschijnlijk heeft Dyanne nog veel betere ideeën hieroverquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan alleen uitlopende jurkjes tot over de knie. Alles boven de knie vind ik zo lelijk bij mezelf dat ik er naar van word als het onbedekt is.En in het Bavariajurkje kan ik mijn cellulite niet verbergen, zie hier mijn complexen.
De voorpagina wel denk ik, heb nu een klein beetje tekst toegevoegd bij het laatste plaatje. Als ik tekst weet kan dat er alsnog bij natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad! Blijft het een tekstloze blog?
Met een slaapzak en een broek in je te grote laarsjes!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens Sylvie kan het jurkje ook prima met een legging en hakken! Maar waarschijnlijk heeft Dyanne nog veel betere ideeën hierover
O, dat is van audioscrobbler/last.fm niets van iPod ofzo maar dat hij zegmasr bijhoudt wat je meest beluisterde artiesten enzo zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef _Calimero_ het volgende:
En wat is scrobblen/scrobbelen dan?![]()
Ik ben echt een iPod leekHeb ook al meerdere keren in mijn spinningles gehad dat ie opeens naar een ander nummer sprong ofzo
Een taupe leren jasje, grijze gympen en dito beenwarmers?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens Sylvie kan het jurkje ook prima met een legging en hakken! Maar waarschijnlijk heeft Dyanne nog veel betere ideeën hierover
Ik ben gestopt met proberen te beginnenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen zinnnn meer
o ik heb sinds gister een nieuwe hobby: fotograferen (quote:
Ik dacht: foto's graveren?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:19 schreef P.F het volgende:
[..]
o ik heb sinds gister een nieuwe hobby: fotograferen ()
sog sog sog
srsly, zo overbelicht foto's van producten maken, me likey likey
Haha ja dat schrijf ik altijd de eerste keer fout, enthousiast schrijf ik eerst ook als enthausiastquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik dacht: foto's graveren?![]()
Oh, hij is al ge-edit!
ha je bent "online" wou nog even zeggen dat ik t tof vond dat je er was gisteren - op zich natuurlijk voor je vriendinnetje, maar tochquote:
Het is nog open...quote:
Dat ouwige is leuk!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, ik ontdek net via een vriendinnetje Veronica Maggio, een Zweedse soulsistah... superleuke muziek...
Ja vond ik ook leuk!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ha je bent "online" wou nog even zeggen dat ik t tof vond dat je er was gisteren - op zich natuurlijk voor je vriendinnetje, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |