abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82796577
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Wandelen

Overal goed voor

Je strekt ons tot voorbeeld, uniekhoorn .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 14 juni 2010 @ 18:16:40 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82796626
Naar aanleiding van jullie wandelpraat wil ik ook naar buiten om te ontstressen, dus gaan nachtwacht en ik dadelijk even fietsen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 juni 2010 @ 18:21:02 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82796779
Lijstje:

O: 2 kleine boterhammen met kaas
T: banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 biscuitjes
D: slavink, aardappels, broccoli (!)
S: RPM

Beetje eenzijdig, but I've had worse.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82796807
Sigme: ginkgo supplement.

Wat is het precies aan de hond wat je ongelukkig maakt? Het afhankelijk zijn van het beest? Of dattie niet doet wat je wilt?
  maandag 14 juni 2010 @ 18:22:06 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82796811
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Je strekt ons tot voorbeeld, uniekhoorn .

Jij bent mijn voorbeeld

Lau wat een prachtlijst

Vik! (het waait wel hard)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 14 juni 2010 @ 18:23:43 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82796873
Oh ja lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: niks geloof ik
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: klein bakje kersen
T: halve meloen
D: gevulde pasta met Italiaanse groenten (200 gram) en tomatensaus
T: laatste rosébiertje, denk ik

Géén cola!
En tussendoor nog een paar plakken kokosbrood, maar met die gewoonte stop ik per direct. Er is zoveel wat ik de laatste tijd bijna hersenloos in m'n mond prop: cola light, kokosbrood, plakken kaas met mosterd, boterhammen met groene pesto .
Niet meer actief op Fok!
pi_82796876
Oh en dude, ik had vleugels bij het hardlopen vandaag! Ik kon echt bijna het hele stuk voluit gaan. Damn, dat voelde goed. Het regende licht en er zat prbly veel zuurstof in de lucht of zo, geen idee, maar wel echt lekker!
pi_82797055
O: bruin brood, nutella en een gekookt eitje
L: mini-quiche, yoghurt met vers fruit
S: 7 km. hardlopen
T: wodka, chips
D: tomaten/ui/basilicumsalade, kip uit de oven. Groene asperges. Toe: chocoladepudding
  maandag 14 juni 2010 @ 18:28:46 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82797071
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef loveli het volgende:
En even googelen op wat er nodig is om dopamine/serotonine aan te maken.
Volgens mij complexe koolhydraten. Verder wat loveli al zei: bananen, vette vis, eh... weet het verder niet goed meer. En een klein beetje hele pure choocolade.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:32:28 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82797207
Ben jaloers op de lijst van Lau

Mijn lijstje
o. weetabix met melk
t. kakifruit
l. boterham kaas + dubbele boterham rosbief + boterham filet americain
t. hand chips + handje dropjes + m&'s + blikje bier
d. rijst met brocolli + wortels + doperwten en mais
s. uurtje sport
  maandag 14 juni 2010 @ 18:44:07 #211
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82797663
Jeetje dames wat een ongeluk hier!
Ben inderdaad benieuwd hoe het komt dat je je zo slecht voelt vanwege de hond, Sigme.. En of dat iets is wat je snel kun veranderen/waardoor je je weer beter voelt (behalve dat 't beest anderhalf jaar ouder moet zijn)

En DaD, wat ongelukkig gedaan, dat jij niet van het sollicitatiegedeelte van het gesprek afwist! Een beetje onhandig van die lui...

Ik had vandaag ook mijn gesprek en het vuur werd me aan de schenen gelegd (zeg je dat zo?) Geen idee hoe ik het heb gedaan, en achteraf blijk ik ook nog concurrentie te hebben, terwijl ik dacht dat dat niet zo was Morgen hoor ik het, nog even in spanning wachten dus.

Ook een aai over de bol van JT met de lastige kids, je hebt in ieder geval ruggegraat getoond, knap hoor!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 14 juni 2010 @ 18:46:42 #212
277802 _Calimero_
pi_82797782
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij complexe koolhydraten. Verder wat loveli al zei: bananen, vette vis, eh... weet het verder niet goed meer. En een klein beetje hele pure choocolade.
Triptofaan wil je binnenkrijgen, dat heeft ook met de aanmaak van serotoine te maken, meen ik me te herinneren. En dat zit onder andere in linzen, zonnebloempitten en noten, bananen, dadels, kwark, eieren, granen, zilvervliesrijst.

En bewegen natuurlijk!! maar dat deden jullie al

Hier staat wel e.e.a. over hoe je via voeding dopamine, serotonine en noradrenaline kunt beinvloeden: http://www.natuurdietisten.nl/detail.php?id=636&cod=430&page=9
  maandag 14 juni 2010 @ 18:49:10 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82797893
Je hoeft iig niet heel lang in spanning te zitten Cali! Zou je de baan wel willen?

He, zal blij zijn als ik mn laptop weer terugheb, fok via je gsm is leuk hoor, maar niet heel praktisch .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 14 juni 2010 @ 18:51:01 #214
277802 _Calimero_
pi_82797991
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft iig niet heel lang in spanning te zitten Cali! Zou je de baan wel willen?

He, zal blij zijn als ik mn laptop weer terugheb, fok via je gsm is leuk hoor, maar niet heel praktisch .
Ja, heel graag zelfs. Het is zeker niet mijn droombaan, maar voor nu zou het een hele mooie aanvulling zijn op wat ik verder nog doe + ik kan er ook zeker van leren, en ben wel toe aan wat uitdaging in mijn werk..

Wanneer krijg je 'm terug dan, weet je dat al?
pi_82798135
Zo net gedouched! Voel me al wat beter. Behalve dat ik nu moet koken en niets vers in huis heb tot woensdag. Dan pas heb ik weer tijd om boodschappen te doen!
Mijn lijstje van vandaag tot nu toe:

O: wrap met chocopasta en vifit
T: sultana krent en frieske duumke
L: 2 wraps met kruidenkaas/kipfilet/pesto, aardbeienkwark en een kiwi
T: bouillon en frieske duumke
T: wrap met hetzelfde als bovenstaand en mini toblerone
D: vriesgroente mix wedges (nu uit oven!) en kipkrokant snitzel
T: weet niet, glas prosecco denk ik

Niet al te best, maar woensdag weer boodschappen!

Ow: en hoorde vandaag dat er 3 kandidaten meer recht hebben op mijn baan (tenminste ik werk er al 2 jaar inval) dan ik, dus misschien hoor ik zo vlak voor einde vh schooljaar dat ik mag oprotten
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:05:20 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82798727
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, heel graag zelfs. Het is zeker niet mijn droombaan, maar voor nu zou het een hele mooie aanvulling zijn op wat ik verder nog doe + ik kan er ook zeker van leren, en ben wel toe aan wat uitdaging in mijn werk..

Wanneer krijg je 'm terug dan, weet je dat al?
dan duim ik voor je!

Hij is net vanmiddag opgehaald, op z'n vroegst vrijdag retour
  maandag 14 juni 2010 @ 19:09:26 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82798895
j.t. en Vik, veel bewondering voor jullie geduld hoor!

Lijst:
O: Yoghurt en vla
T's: appel, peer, boterham ham, cup a soup kip, halve komkommer
L: 2 boterhammen selderiesalade, kom bruine bonensoep met spek en rookworst, beker melk
T's: sinaasappel, boterham jam, blokje choco
D: Grote opscheplepel nasi, gemengde sla met tonijn in olie uit blik met honingmosterddressing, sperziebonen.
T: beschuit met 48+ kaas en rozenbotteljam

Totaal 1968 kcal
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 14 juni 2010 @ 19:23:47 #218
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82799669
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

dat is ook zo! Lekker toevallig zeg.

Weet je een cafeetje waar ze goeie koffie hebben? Dan vind ik het best een idee
Nee...zo goed ken ik bremen niet!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82800007
M'n eerste recept uit The Art of French Cooking gemaakt, bloemkool met tomaat en korstje van broodkruim/gruyère.. ! 't Is schoon op gegaan, en m'n lief heeft er zélfs geen ketchup bij gegeten. En dat zegt wat .

Nu nog even een paar toetsjes in elkaar draaien en bedenken hoe streng ik m'n 2HAVO morgen ga toespreken dat ze potverdorie toch écht hun best moeten doen in de komende toetsweek. Er staan er 11 van de 17 onvoldoende en ik krijg klachten van ouders . Zoals hun mentor zei: "Je kan met deze klas een heel jaar vullen met hoofdstuk 1, en dan halen ze nog onvoldoendes" gevalletje veel te hoog ingedeeld in de brugklas en nu gaan ze onderuit.

Ladyblack - Wat fijn, naar Barcelona
DaD - Wat raar van dat gesprek, ik zou daar ook heel onzeker van worden denk ik, ik verschiet nu al van kleur als de rector vraagt "of ik even tijd heb", en meestal gaat het dan om niks bijzonders, maar soms is 't wel serieus en dan heb ik liever van tevoren even wat tijd om over iets na te denken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 19:30:48 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 19:30:19 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82800018
Sigme, mis je niet een beetje een ritme?
  maandag 14 juni 2010 @ 19:42:50 #221
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82800693
HOLLAND HOLLAND HOLLAND!!
nou ik ben weer thuis.
zal zo even bijlezen
  maandag 14 juni 2010 @ 19:54:12 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82801357
Zo, terug van fietsen en nog steeds hoofdpijn . En ik kan niet meer typen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 juni 2010 @ 19:58:44 #223
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82801652
Mijn lijstje is waardeloos, I know, maar ze hadden tussen de middag alleen borrelnootjes en frituursnacks, en ik vertikte het om dat te nemen, dus best trots op mezelf :] maar het avond eten verliep dus ook niet echt lekker..

(tot half 12 in bed geluierd)
m: 1 cracker en 1 beschuitje met 30+ kaas en komkommer
t: 1 soesje, 1 mini tompouce, 3 glazen wijn
a: anderhalf bolletje met kebab, 1 bolletje met hamburger

bah

@ j.t. jeetje, wat irritant zeg van die leerling, waar ouders zich dan mee bemoeien. En wat naar over je baan, ze zullen je er toch niet opeens uit trappen?
pi_82802189
Jawel hoor, want ik ben maar een invaller ... en je hebt ook nog vervangingspoule en die hebben wettelijk gezien meer rechten, omdat zij contract hebben en ik niet. Magoed, ik doe al 2 jaar inval in alle klassen op die school, ik weet van het reilen en zeilen, komt een autist de bovenbouw in, waar ik bijna jaar mee gewerkt heb etc etc. Dus de leerkrachten en directie doen hun uiterste best, maar als de bovenhand zegt jammer, dan heb ik dus pech.
Genoeg redenen om mij aan te houden, op het rechtelijke deel na.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:46:21 #225
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82804790
O, op die manier. Nouja ik hoop alsnog voor je dat je daar mag blijven!
Of hoeft dat van jezelf niet zo?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:48:54 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82804920
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Razztwizzle het volgende:DaD .....ik verschiet nu al van kleur als de rector vraagt "of ik even tijd heb", en meestal gaat het dan om niks bijzonders, maar soms is 't wel serieus en dan heb ik liever van tevoren even wat tijd om over iets na te denken.
Dat heb ik ook. Zeg dan meteen wat er aan de hand is, anders loop ik me de hele tijd op te vreten
pi_82805715
Ik heb me ingeschreven bij een nieuwe sportschool Goedkoper, meer faciliteiten, meer groepslessen, inclusief zwembad, sauna en zonnebank (waar je dus niet apart voor hoeft te betalen)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82805920
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Razztwizzle het volgende:
M'n eerste recept uit The Art of French Cooking gemaakt, bloemkool met tomaat en korstje van broodkruim/gruyère.. ! 't Is schoon op gegaan, en m'n lief heeft er zélfs geen ketchup bij gegeten. En dat zegt wat .
Wat leuk! Sinds ik de film Julie & Julia (of andersom) heb gekeken lijkt het me heel gaaf om daaruit te koken. Misschien ga ik hem wel vragen voor mij verjaardag!

Ik heb voetbal gekeken in de kroeg in het Bavaria-jurkje. Onderweg op de fiets deed ik een nieuwe ervaring op toen mensen mij gewoon nawezen: 'Kijk, zij heeft hem!' en 'Volgende keer zonder spijkerbroek!' Not gonna happen
  maandag 14 juni 2010 @ 21:09:52 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82806176
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat leuk! Sinds ik de film Julie & Julia (of andersom) heb gekeken lijkt het me heel gaaf om daaruit te koken. Misschien ga ik hem wel vragen voor mij verjaardag!

Ik heb voetbal gekeken in de kroeg in het Bavaria-jurkje. Onderweg op de fiets deed ik een nieuwe ervaring op toen mensen mij gewoon nawezen: 'Kijk, zij heeft hem!' en 'Volgende keer zonder spijkerbroek!' Not gonna happen
Waarom niet? Ben je geen jurkjesmeisje?
pi_82806259
Lijstje:
O: dubbele boterham vlokken
L: 4 boterhammen met kaas
T: handje chips
T: appel
T: bekertje vla
T: 2 liga's
T: softijsje
D: witlofsalade met ei
T: sinaasappelijsje

Conclusie: teveel T's...

Ben wat bezig geweest aan m'n blogje, kunnen jullie wat commentaar geven: is het te leeg, druk? is het leuk?

[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwPuff op 14-06-2010 21:23:39 (Spammen kan ik alvast niet!!!) ]
  maandag 14 juni 2010 @ 21:13:06 #231
236335 neen
schone schijn
pi_82806422
Nou nou nou, ouderwets zuid afrikaans tikkit tikkie voetbal hoor, in het pittoreske stadion ergens daar wat ook op de lege plekken oranje gekleurd wad. En dan nog Simon poulsen, linksback van retteketetteketet die de 1 - 0 onberispelijk in het doel wist te koppen. Heerlijk.
Ik ben tevreden, dat tentamen van morgen wordt helaas niets maar goed. Herkansen!

En een dslr is leuk maar met zon dslr like oid heb je ook veel mogelijkheden voor een stuk minder ¤'s ik heb zelf 6 megapixels wat zat is imho en natuurlijk het beste merk, de PVV onder de camera's, eigen foto's eerst. Een pentax, trots op Nederland! 2-0!
het lijkt niet wat het is
  maandag 14 juni 2010 @ 21:14:48 #232
277802 _Calimero_
pi_82806536
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje:
O: dubbele boterham vlokken
L: 4 boterhammen met kaas
T: handje chips
T: appel
T: bekertje vla
T: 2 liga's
T: softijsje
D: witlofsalade met ei
T: sinaasappelijsje

Conclusie: teveel T's...

Ben wat bezig geweest aan m'n blogje, kunnen jullie wat commentaar geven: is het te leeg, druk? is het leuk?
Ik zie alleen een leeg wit scherm Dus ik zou zeggen: Te leeg
Maar volgens mij doet mijn internetverbinding een beetje raar
  maandag 14 juni 2010 @ 21:17:41 #233
236335 neen
schone schijn
pi_82806717
Mei Li Vos eet vandaag btw broccoli.
pi_82806724
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik zie alleen een leeg wit scherm Dus ik zou zeggen: Te leeg
Maar volgens mij doet mijn internetverbinding een beetje raar
Ik vind 't ook vrij minimalistisch .
pi_82806746
Weer afgekeurd bij de bloedbank, mijn hb is om te huilen . Zat onder de 6,7 .
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand waar ik het best op kan letten als ik een nieuwe camera koop? Waarschijnlijk wordt het een spiegelreflex, maar verder weet ik zo weinig van camera's....
Mijn computer heeft blijkbaar een sneltoets om een pagina af te sluiten, die ik niet kende, verhaal weg .

Kijk bij de camera vooral naar wat je belangrijk vindt. Wil je kunnen filmen? Camerafunctie (ik weet van de Canon 500D en 550D dat deze het hebben. En de duurdere modellen). Maak je vaak foto's binnenshuis, van sport of bewegende objecten? Zoek er eentje met hoge ISO waardes, en kijk in reviews of ze weinig ruis geven. Wil je beeldstabilisatie in de lenzen of in de body? (dat laatste kan bij Nikon) Voordeel van inbody is dat je lenzen wat goedkoper kunnen. Persoonlijk vind ik beeldstabilisatie voor lenzen korter dan 70mm onzin. Een kort lensje kan je zelf stabiel houden, het wordt pas een probleem met zo'n lange toeter a een halve kilo.

Over lenzen: de kitlens is bagger. Leuk om een jaartje mee te klooien (haal dan ook meteen een 50mm 1.8 om te kijken of je van lichtsterke lenzen houdt, die hebben minder licht nodig en kan je dus goed gebruiken in een donkere omgeving), maar daarna kan ie in de verkoop. Ik heb zelf mijn kitlens vervangen door een lichtsterke lens, omdat ik veel binnen foto's maak. Waar de kitlens wel goed voor is, is achterhalen wat nou voor jou belangrijk is aan een lens. Ik kwam erachter dat ik van lichtsterk houd en vooral het zoomgedeelte miste. Lenzen met een laag F-getal (groot diafragma) geven ook altijd zo'n mooie onscherpe achtergrond.

Ik zou geen 18-200mm lens aanraden. Het weinig wisselen is handig, maar de kwaliteit is over het algemeen véél lager dan in een 18-70+70-200. En in de praktijk hoef ik eigenlijk nooit te wisselen, dierentuin is alles telelens (70-200), binnen is alles de standaardlens.

En vooral wat Phaidra zei: ga voelen . Een camera moet lekker in de hand liggen, knopjes moeten op logische plaatsen zitten en het gewicht moet je aanspreken. Ik heb een kleine, lichte body (goedkoop he), maar veel mensen moeten daar echts niet van hebben.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82806782
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik vind 't ook vrij minimalistisch .

dat!

wa vinden jullie van: http://www.northeastcelti(...)cklace-p/cnk-017.htm

dit overweeg ik om als trouwsierraden te kopen (ketting + oorbellen)
Ja doei.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:23:26 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82807183
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat!

wa vinden jullie van: http://www.northeastcelti(...)cklace-p/cnk-017.htm

dit overweeg ik om als trouwsierraden te kopen (ketting + oorbellen)
Mooi. Als het mooi blijft glanzen tenminste. Vind het altijd zo zonde als het zwart uitslaat. .

He puffje,zoveel heb je toch niet gegeten?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:24:26 #238
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82807242
" moblo, mooi sierraad hoor!
pi_82807425
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mooi. Als het mooi blijft glanzen tenminste. Vind het altijd zo zonde als het zwart uitslaat. .
Mooi wel hoor! heb je ook bijpassende alles?
quote:
He puffje,zoveel heb je toch niet gegeten?
Niet zo veel, maar niet zo goed ook.

Link is fixed btw.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:29:45 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82807618
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

Link is fixed btw.
Nog niet
  maandag 14 juni 2010 @ 21:32:57 #241
236335 neen
schone schijn
pi_82807872
In de body stabilisatie kan ook bij pentax, analoge lenzen ook bruikbaar. Is dat bij Canon/Nikon etc ook zo?

Fanboy
En ook nog in allerlei kleurtjes verkrijgbaar alleen op de kitlens na niets te matchen natuurlijk

Die Olympus Pen lijkt mij trouwens wel een donders mooi ding!
  maandag 14 juni 2010 @ 21:33:43 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82807928
Pfoe! RPM was pittig, maar het ging wel al beter dan zaterdag .

@MoBlo: nice!
pi_82808285
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef neen het volgende:
In de body stabilisatie kan ook bij pentax, analoge lenzen ook bruikbaar. Is dat bij Canon/Nikon etc ook zo?

Fanboy
En ook nog in allerlei kleurtjes verkrijgbaar alleen op de kitlens na niets te matchen natuurlijk

Die Olympus Pen lijkt mij trouwens wel een donders mooi ding!
Canon analoge lenzen kunnen er volgens mij niet op. FD past niet op EF(-S). Maar er is genoeg tweedehands EF(-S) spul te vinden op marktplaats enzo, waardoor dat niet echt een probleem is. En natuurlijk nog de Sigma/Tamron voor Canon lenzen die het budget ook laag houden. Krijg zelf het idee dat het aanbod voor Canon en Nikon groter is dan het aanbod voor Pentax, vooral in het goedkopere segment.

Olympus Pen is leuk speelgoed ja . Wel de lenzen, niet het gewicht. Maar beetje duur voor wat je ervoor krijgt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82808531
Vriendje helpt me graag geloof ik. Ook als ik het niet weet en het dus inderdaad onbereikbaar schijnt te zijn...
pi_82808860
@Tink: ik hoop dat ze op dé dag nog wel zullen glanzen en mijn andere zilveren celtische ketting glimt ook nog steeds

heb 't linkje ook even naar mn mams gestuurd, kijken wat zij ervan vindt en als zij ze ook mooi vindt, ga ik ze bestellen
Ja doei.
pi_82809202
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Noukjee het volgende:
O, op die manier. Nouja ik hoop alsnog voor je dat je daar mag blijven!
Of hoeft dat van jezelf niet zo?
Jawel juist wel! Omdat hier in mn eigen omgeving niets te vinden is! Dus werk ik daar. Maar als dat niet kan moet ik deze kant op, want bij dezelfde organisatie aan het werk, betekent scholen die nog minstens een half uur verderop liggen. En dat als inval, no way
pi_82809561
Mijn vader heeft nu een nieuwe zwaardere camera en ik krijg er pijn van in mijn hand..
  maandag 14 juni 2010 @ 21:58:23 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82809719
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier nu echt dan! http://marianne.futiel.nl !
Mooie, rustige blog. Leuke beelden ook. Alleen nummer 34 snap ik niet (foto is ook onscherp)
  maandag 14 juni 2010 @ 22:01:48 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82809914
Weet iemand iets van het volgende:

Ik heb vorige week do. mijn tel.abo verlengd met een nieuw toestel erbij. Leuk, maar het ding loopt ca. 5x per dag gewoon vast en dan moet ik 'm weer uit- en aanzetten. Rete irritant. Ik kan op z'n vroegst woensdagmiddag of donderdag (dus week na aanschaf) er mee terug. Wat kan ik 'eisen'? Liefst wil ik gewoon een nieuw toestel, mag hetzelfde toestel verder zijn, maar ik wil niet dat ie ter reparatie gaat eigenlijk . Heb getracht te googlen, maar daar word ik ook niet wijzer van en op de site van Hi is alleen maar info over reparatie te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')