Je strekt ons tot voorbeeld, uniekhoornquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je strekt ons tot voorbeeld, uniekhoorn.
Volgens mij complexe koolhydraten. Verder wat loveli al zei: bananen, vette vis, eh... weet het verder niet goed meer. En een klein beetje hele pure choocolade.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef loveli het volgende:
En even googelen op wat er nodig is om dopamine/serotonine aan te maken.
Triptofaan wil je binnenkrijgen, dat heeft ook met de aanmaak van serotoine te maken, meen ik me te herinneren. En dat zit onder andere in linzen, zonnebloempitten en noten, bananen, dadels, kwark, eieren, granen, zilvervliesrijst.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij complexe koolhydraten. Verder wat loveli al zei: bananen, vette vis, eh... weet het verder niet goed meer. En een klein beetje hele pure choocolade.
Ja, heel graag zelfs. Het is zeker niet mijn droombaan, maar voor nu zou het een hele mooie aanvulling zijn op wat ik verder nog doe + ik kan er ook zeker van leren, en ben wel toe aan wat uitdaging in mijn werk..quote:Op maandag 14 juni 2010 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft iig niet heel lang in spanning te zitten Cali! Zou je de baan wel willen?
He, zal blij zijn als ik mn laptop weer terugheb, fok via je gsm is leuk hoor, maar niet heel praktisch.
dan duim ik voor je!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, heel graag zelfs. Het is zeker niet mijn droombaan, maar voor nu zou het een hele mooie aanvulling zijn op wat ik verder nog doe + ik kan er ook zeker van leren, en ben wel toe aan wat uitdaging in mijn werk..
Wanneer krijg je 'm terug dan, weet je dat al?
Nee...zo goed ken ik bremen niet!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is ook zo! Lekker toevallig zeg.
Weet je een cafeetje waar ze goeie koffie hebben? Dan vind ik het best een idee
Dat heb ik ook. Zeg dan meteen wat er aan de hand is, anders loop ik me de hele tijd op te vretenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Razztwizzle het volgende:DaD .....ik verschiet nu al van kleur als de rector vraagt "of ik even tijd heb", en meestal gaat het dan om niks bijzonders, maar soms is 't wel serieus en dan heb ik liever van tevoren even wat tijd om over iets na te denken.
Wat leuk! Sinds ik de film Julie & Julia (of andersom) heb gekeken lijkt het me heel gaaf om daaruit te koken. Misschien ga ik hem wel vragen voor mij verjaardag!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Razztwizzle het volgende:
M'n eerste recept uit The Art of French Cooking gemaakt, bloemkool met tomaat en korstje van broodkruim/gruyère..! 't Is schoon op gegaan, en m'n lief heeft er zélfs geen ketchup bij gegeten. En dat zegt wat
.
Waarom niet? Ben je geen jurkjesmeisje?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat leuk! Sinds ik de film Julie & Julia (of andersom) heb gekeken lijkt het me heel gaaf om daaruit te koken. Misschien ga ik hem wel vragen voor mij verjaardag!
Ik heb voetbal gekeken in de kroeg in het Bavaria-jurkje.Onderweg op de fiets deed ik een nieuwe ervaring op toen mensen mij gewoon nawezen: 'Kijk, zij heeft hem!' en 'Volgende keer zonder spijkerbroek!' Not gonna happen
Ik zie alleen een leeg wit schermquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje:
O: dubbele boterham vlokken
L: 4 boterhammen met kaas
T: handje chips
T: appel
T: bekertje vla
T: 2 liga's
T: softijsje
D: witlofsalade met ei
T: sinaasappelijsje
Conclusie: teveel T's...
Ben wat bezig geweest aan m'n blogje, kunnen jullie wat commentaar geven: is het te leeg, druk? is het leuk?
Ik vind 't ook vrij minimalistischquote:Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen een leeg wit schermDus ik zou zeggen: Te leeg
![]()
Maar volgens mij doet mijn internetverbinding een beetje raar
Mijn computer heeft blijkbaar een sneltoets om een pagina af te sluiten, die ik niet kende, verhaal wegquote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand waar ik het best op kan letten als ik een nieuwe camera koop? Waarschijnlijk wordt het een spiegelreflex, maar verder weet ik zo weinig van camera's....
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind 't ook vrij minimalistisch.
Mooi. Als het mooi blijft glanzen tenminste. Vind het altijd zo zonde als het zwart uitslaat. .quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!
wa vinden jullie van: http://www.northeastcelti(...)cklace-p/cnk-017.htm
dit overweeg ik om als trouwsierraden te kopen (ketting + oorbellen)
Mooi wel hoor! heb je ook bijpassende alles?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi. Als het mooi blijft glanzen tenminste. Vind het altijd zo zonde als het zwart uitslaat. .
Niet zo veel, maar niet zo goed ook.quote:He puffje,zoveel heb je toch niet gegeten?
Canon analoge lenzen kunnen er volgens mij niet op. FD past niet op EF(-S). Maar er is genoeg tweedehands EF(-S) spul te vinden op marktplaats enzo, waardoor dat niet echt een probleem is. En natuurlijk nog de Sigma/Tamron voor Canon lenzen die het budget ook laag houden. Krijg zelf het idee dat het aanbod voor Canon en Nikon groter is dan het aanbod voor Pentax, vooral in het goedkopere segment.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef neen het volgende:
In de body stabilisatie kan ook bij pentax, analoge lenzen ook bruikbaar. Is dat bij Canon/Nikon etc ook zo?
Fanboy
En ook nog in allerlei kleurtjes verkrijgbaar alleen op de kitlens na niets te matchen natuurlijk
Die Olympus Pen lijkt mij trouwens wel een donders mooi ding!
Jawel juist wel! Omdat hier in mn eigen omgeving niets te vinden is! Dus werk ik daar. Maar als dat niet kan moet ik deze kant op, want bij dezelfde organisatie aan het werk, betekent scholen die nog minstens een half uur verderop liggen. En dat als inval, no wayquote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Noukjee het volgende:
O, op die manier. Nouja ik hoop alsnog voor je dat je daar mag blijven!
Of hoeft dat van jezelf niet zo?
Mooie, rustige blog.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier nu echt dan! http://marianne.futiel.nl !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |