abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 14 juni 2010 @ 15:48:08 #151
70532 loveli
N
pi_82790594
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe

O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: 2 kiwi's
L: 1 boterham pindakaas, appel
T: 4 bitterballen, 1 oranjecakeje, paar handjes chips.
D: rijst met zalm, groenten en woksaus
S:fitness

Klinkt precies goed voor een dag als vandaag.
crap in = crap out
pi_82790632
Kijk ook hier voor een goede prijsvergelijking van lenzen.

De prijzen zijn vaak afhankelijk van wel/geen beeldstabilisatie, snelheid van de autofocus, het gebruikte materiaal en het diafragma.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82791067
heb 1 herkansing 'afgezegd'. Vak heb ik gehaald met een 5,6, maar voor tentamen had ik een 5, wat ik echt beter had gekund...

maar ik ben nu al zo moe en op, dat ik dat laatste tentamen, dat dan ook nog eens een week na de een na laatste dan valt, gewoon niet meer wil doen dus dat heb ik daarnet tegen de docente gezegd, en dat ik liever voor mezelf koos en dat het niet uit desinteresse is dat ik 'm niet over doe, en dat vond ze helemaal prima en ze begreep 't helemaal.

Heb haar volgend jaar weer voor vakken, dus wil wel dat ze weet dat ik niet ongemotiveerd ben, maar gewoon rust wil na dit jaar en dat dat tentamen gewoon net even te veel zou zijn en ik ben erg trots op mezelf dat ik genoegen neem met dat cijfer
Ja doei.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:11:29 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82791724
O: bak kwark met noten en jam
L: pannenkoek van gisteren, plak suikerbrood, boterham pindakaas
T: oranje mergpijpje, oranje gangmaker, handje chips
T: grote kom cappuccino
D: wrap met veel paprika, vega hamblokjes en creme fraiche
T: wijn

Die grote kom cappuccino ga ik NU maken, ik ben gewoon wéér aan het hoesten 's avonds, kon er echt pas heel laat van slapen gisteren
  maandag 14 juni 2010 @ 16:13:57 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82791821
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zullen we meeten in Bremen? Daar woont m'n Duutser! Je kunt van het vliegveld heel makkelijk de tram naar de stad pakken, is 20 minuutjes!
dat is ook zo! Lekker toevallig zeg.

Weet je een cafeetje waar ze goeie koffie hebben? Dan vind ik het best een idee
pi_82791955
Lekker, LB, naar Barcelona. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:22:53 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82792228
Oh ja, ik heb er echt zin in ook

Lekker een week WEG, en dan daarna ga ik voor de 'nieuwe ronde nieuwe kansen'
pi_82792354
in idd, lekker vakantie! Barcelona lijkt me ook echt leuk! Veel plezier alvast
Ja doei.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:29:54 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82792556
Heel veel plezier LB, lijkt mij ook heerlijk! Geniet ervan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 14 juni 2010 @ 16:35:38 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82792806
Ik vond Barcelona echt een toffe sfeer hebben toen ik er was, maar dat is echt al 5 jaar geleden geloof ik. Ben benieuwd of ik het nog zo vind Heel anders dan Madrid, dat vond ik veel grijzer en minder relaxed en alternatief.

Het leukste is nu dat een van de 2 andere meiden er 3 maanden heeft gewoond en er daarna ook nog af en toe is geweest, dus die kent echt de ins&outs wel En ik heb nog wat verse tips van iemand anders die er net is geweest en veel vintagewinkels heeft opgesnord
pi_82792848
Dank Phaidra, ik ga zeker even kijken!
  maandag 14 juni 2010 @ 16:37:22 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82792879
Oh, MoBlo, goeie keus trouwens, van die her. Je kunt nu je rust beter gebruiken dan een hoger cijfer
pi_82792886
Ik haat kennismakingsgesprekken die sollicitatiegesprekken blijken te zijn.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:38:56 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82792951
Ik wil ook graag een digitale spiegelreflex heb in Sevilla geprobeerd van die dieptewerking in mn foto's te krijgen, maar da's echt morrelen terwijl het zo goed kan met een spiegelreflex

Maarja duur enzo...
pi_82792980
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
ja?

Oh, dat vind ik juist heerlijk vooral omdat 't dan wat spontaner gaat vind ik
Ja doei.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:40:46 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82793052
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vertel??
  maandag 14 juni 2010 @ 16:42:37 #167
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82793138
oh voor je stage DaD? wat gek, regelen ze niet gewoon sowieso een plek voor je bij de opleiding? of ging het om een betaalde stage? dan lijkt solliciteren me wel logisch idd.
Kwak
  Vis een optie? maandag 14 juni 2010 @ 16:43:17 #168
70532 loveli
N
pi_82793167
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja?

Oh, dat vind ik juist heerlijk vooral omdat 't dan wat spontaner gaat vind ik
Yup. Mijn leukste sollicitatiegesprek (en beste) was voor het werkelijke gesprek, toen de P&O-er even koffie ging halen en de toekomstig werkgever 3 vragen stelde waarop ik intuitief reageerde. Was erin gegaan met het idee dat ik de baan niet wilde, door mijn reactie op die vragen kreeg de manager het idee dat ik de juiste persoon voor de baan was en probeerde mij daarvan te overtuigen.
crap in = crap out
  maandag 14 juni 2010 @ 16:47:45 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82793345
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Mijn leukste sollicitatiegesprek (en beste) was voor het werkelijke gesprek, toen de P&O-er even koffie ging halen en de toekomstig werkgever 3 vragen stelde waarop ik intuitief reageerde. Was erin gegaan met het idee dat ik de baan niet wilde, door mijn reactie op die vragen kreeg de manager het idee dat ik de juiste persoon voor de baan was en probeerde mij daarvan te overtuigen.
bij mij was het loopje de trap op met een andere docent, het loopje naar kantoor met de conrector personeelszaken en het kletsend wachten op de laatste docent (die niet kwam) ook echt heel ontspannen, en ik denk ook dat ze daarom o.a. zo enthousiast waren over me...

kan me wel voorstellen dat, als je denkt dat je gaat kennismaken op de stageplaats die je opleiding oor je geregeld heeft, en het blijkt een sollicitatie te zijn, je met recht een beetje ongemakkelijk kan zijn.,.. je bent er dan ook niet op voorbereid echt...
Kwak
pi_82793392
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
oh voor je stage DaD? wat gek, regelen ze niet gewoon sowieso een plek voor je bij de opleiding? of ging het om een betaalde stage? dan lijkt solliciteren me wel logisch idd.
Een onbetaalde stage geregeld door m'n opleiding inderdaad. Ik had geen cv meegenomen en me ook helemaal niet voorbereid op vragen over wat ik in welke situatie zou doen en zo. Drie kwartier lang vragen op je afgevuurd krijgen terwijl je ervan uit gaat alleen even kennis te komen maken... . En ik had al zo'n uitermate tof weekend gehad. .
  maandag 14 juni 2010 @ 16:51:12 #171
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82793485
je hebt wel tegen ze gezegd dat je door de opleiding niet was verteld dat het om een sollicitatiegesprek zou gaan?

balen, maar joh, je hebt intuitief vast heel veel goeie antwoorden gegeven.
Kwak
pi_82793553
Ik moet trouwens m'n cv nog opsturen, samen met een sollicitatiebrief. Zul je verdomme nog zien dat ik afgewezen ga worden voor een stage, ook.
pi_82793632
awh
Ja doei.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:54:44 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82793647
He bah, DaD, ik kan me voorstellen dat je je dan die drie kwartier heel onbenullig voelt

Maargoed, misverstand, en daar moeten zij ook doorheen kunnen kijken
pi_82793996
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet trouwens m'n cv nog opsturen, samen met een sollicitatiebrief. Zul je verdomme nog zien dat ik afgewezen ga worden voor een stage, ook.
Gewoon in de brief even aangeven dat je niet geïnformeerd was over de precieze toedracht van het gesprek en dan komt het vast helemaal goed.
  Vis een optie? maandag 14 juni 2010 @ 17:07:30 #176
70532 loveli
N
pi_82794149
Hoe onbetaald is een onbetaalde stage? Echt helemaal niks of wel reiskosten ofzo? Vind stagevergoeding al zo weinig.
crap in = crap out
  maandag 14 juni 2010 @ 17:09:42 #177
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82794236
doorgaans helemaal niks, want je hebt recht op OV (extra jaar prestatiebeurs). Daarom solliciteert bij de lerarenopleiding eerstegraads in Leiden dan ook bijna iedereen naar een betaalde baan voor erbij (60% werkt een betaalde baan als stage/praktijkdeel van de opleiding hier)...
Kwak
pi_82794253
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gewoon in de brief even aangeven dat je niet geïnformeerd was over de precieze toedracht van het gesprek en dan komt het vast helemaal goed.
Ik hoop het. In de mails voorafgaand aan deze afspraak is het ook alleen maar over kennis maken gegaan.

Ik wist niet dat ik het nog in me had om zo'n hekel aan mezelf te hebben. .
pi_82794352
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik wist niet dat ik het nog in me had om zo'n hekel aan mezelf te hebben. .
Doe er iets aan . Jij hebt niks fouts of doms gedaan, zet het even netjes op een rijtje, bedenk wat je anders/beter had kunnen doen, probeer te bedenken of het de moeite waard is er een les uit te trekken en daarna schuif je het van je schouders.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 14 juni 2010 @ 17:14:13 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82794410
Oh dat sucks, DaD! . Idd even zeggen dat je dacht dat het een kennismakingsgesprek was en dat je dus niet voorbereid was op een sollicitatiegesprek. En geen hekel hebben aan jezelf! .

Zo, mijn portfolio is op 3 plaatsen opgeslagen, dus nu kan het bijna niet meer fout gaan Eén snelhechter zit reeds bomvol bewijzen en ik denk niet dat daar nog > 30 pagina's portfolio bij gaan passen, dus ik ga twee snelhechters inleveren. Morgen nog even een beoordelingsformulier van een andere docent ophalen en verwerken en dan trein ik 's middags naar Zwolle om het in te leveren. Weer een pak van m'n hart zal dat zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_82794513
Niet alleen hierom, sigme. Ik doe niet anders dan huilen de laatste dagen en dat haat ik. Op kraambezoek bij het eerste oomzeggertje van m'n ex was echt te zwaar.

Ik moet me zo maar wat opknappen en dan eten halen voor vanavond. Broccoli lijkt me een goed idee.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:17:18 #182
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82794516
ik heb overigens net in het kader van tijd voor jezelf maken en prioriteiten stellen mn repetitie afgebeld. en dat is een BIG thing voor mij...

werd op therapie even met mijn neus op de feiten gedrukt...
Kwak
  maandag 14 juni 2010 @ 17:19:12 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82794600
voor DaD. Strong broccoliwoman!

zou t niet helpen als je dan in dat soort dingen wat meer afstand neemt, zeker als t nog zo vers is... gewoon niet naar dat soort dingen gaan?

ik eet kapucijners met een tartaartje en als ik me ertoe kan zetten een gebakken uitje. oh en ik had al drie paprika's op vandaag..
Kwak
pi_82794632
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet alleen hierom, sigme. Ik doe niet anders dan huilen de laatste dagen en dat haat ik. Op kraambezoek bij het eerste oomzeggertje van m'n ex was echt te zwaar.

Ik moet me zo maar wat opknappen en dan eten halen voor vanavond. Broccoli lijkt me een goed idee.
Nee, niet hierom, je weekend was vast niet geweldig als voorbereiding hierop.
Juist daarom moet je er wat aan doen; niet verpieteren! Je bent mooi, lief, jong en slim, daar mag je geen hekel aan krijgen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82794698
Loveli, heb jij een anderhalve pagina lap tekst om zo uit je mouw te schudden over stemmingsbeïnvloedend eten? Is er eten dat wel/niet bijdraagt aan je iets beter voelen?
Niet eens voor D&D; ik heb me de afgelopen week héél slecht gevoeld (en dan ben ik te beroerd het te vragen; ik eet gewoon fout & veel zolang ik me zo voel).
  Vis een optie? maandag 14 juni 2010 @ 17:26:53 #186
70532 loveli
N
pi_82794874
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef sigme het volgende:
Loveli, heb jij een anderhalve pagina lap tekst om zo uit je mouw te schudden over stemmingsbeïnvloedend eten? Is er eten dat wel/niet bijdraagt aan je iets beter voelen?
Niet eens voor D&D; ik heb me de afgelopen week héél slecht gevoeld (en dan ben ik te beroerd het te vragen; ik eet gewoon fout & veel zolang ik me zo voel).
Vitamine D (of gewoon zon scoren) 20 mg per dag (5 is aanbevolen hoeveelheid, maar 20 is beter). Magnesium, dat werkt tegen stress. (Snelle) koolhydraten skippen en goede vetzuren eten (omega's, dus vis, hollandse nieuwe!!!). Vetzuren zorgen voor goede hormoonhuishouding. Bananen voor L-Tryptofaan.
Moet er vandoor, morgen even uitgebreider nadenken.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 14 juni 2010 @ 17:27:40 #187
70532 loveli
N
pi_82794908
En even googelen op wat er nodig is om dopamine/serotonine aan te maken.
crap in = crap out
pi_82794926
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Vitamine D (of gewoon zon scoren) 20 mg per dag (5 is aanbevolen hoeveelheid, maar 20 is beter). Magnesium, dat werkt tegen stress. (Snelle) koolhydraten skippen en goede vetzuren eten (omega's, dus vis, hollandse nieuwe!!!). Vetzuren zorgen voor goede hormoonhuishouding. Bananen voor L-Tryptofaan.
Moet er vandoor, morgen even uitgebreider nadenken.

Alvast dank, mede namens de visboer.
pi_82794966
Heel goed dat je je repetitie af hebt gezegd, kwak! . En ik wilde heel graag op kraamvisite gaan, gek genoeg had ik ook helemaal niet verwacht dat het zo zwaar zou worden.
pi_82795009
Ik ga trouwens, zodra ik mijzelf weer een beetje onder controle heb, wandelen. Ik wandel als ik me heel goed voel en als ik me heel slecht voel. Afgelopen zaterdag 2 uur gewandeld, 's ochtends van 5 tot 7, en dat helpt. Hardlopen lukt me in die toestand echt niet.
  Vis een optie? maandag 14 juni 2010 @ 17:31:21 #191
70532 loveli
N
pi_82795038
O, en B-vitamines spelen daar ook een rol.
crap in = crap out
pi_82795093
Is er iets aan de hand, sigme?
pi_82795206
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er iets aan de hand, sigme?
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Hond. Wel, ik neem nóóit kinderen .
Het is een lief hondje en het doet vreselijk z'n best en het kan al een heleboel en het weet van een heleboel dingen dat het niet mag en probeert zich eraan te houden. Ik word er doodmoe van, ben in een halve depressie geschoten en 2 kg aangekomen. Serieus. Het komt vast wel weer goed en ik voel me alweer iets beter, maar als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan.
Ik mis de katten ook vreselijk maar ze komen voorlopig niet terug. Hopelijk ooit wel.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:49:50 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82795678
Een dikke voor sigme en DaD! En *0* voor de portfolio van Vik en de actie van kwak .

Ben eindelijk op weg naar huis en ik denk dat ik vanavond toch ga proberen te RPMen, ondanks enorme moeheid. Misschien slaap ik dan een keer weer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82795687
Zo, heb geen zin om bij te lezen. Wat een ongelooflijke KUTdag!
Met name vanmiddag. Jongen uit groep 8 zat met een fototoestel fotos te maken. Mag niet, net als mp3 en mobiel. Dus hij moest inleveren. Hij komt na schooltijd: 'Ik wil mn camera terug' Morgen ben je de eerste je kent de regels of je stuurt je moeder maar langs om m op te halen. Hij helemaal boos: 'En je moet oprotten vuil kutwijf!' Ik werd écht boos en heb m aan zn arm mijn klas in gesleurd en op n krukje geplant. Collega's zeiden al pas je op wat je doet ... maar dat ging me echt te ver. En een kind aan zn arm meenemen vind ik normaal. En als ie tegenstribbelt doetie zichzelf zeer
Ik de klas uit even afkoelen, komt een moeder van groep 8: 'Kom mn kind halen'(terwijl 4 dagen 15 min nablijven de afspraak voor deze week was met haar) 'Ik dacht het niet' Nou, het is nu half 4 dus het kwartier is om. 'Kwart over 3 was ze niet bij mij en niet aan het werk. De tijd gaat pas in zodra ze dat doet. 'Ja en E 9klasgenoot) zegt dat ze al bezig was!'Die weet van niks. 'Nou en lijkt me wel dat ze wat weten!' Ze komt wel naa rhuis als ik haar stuur. 'En ik ben het hier helemaal zat!' Ik ook! En toen ging ze weg. Collega zei daar weer van: Goed gedaan.

Magoed, het is toch ongelooflijk dit? Heb nu eerst een mini toblerone gegeten
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82796008
LadyBlack, vast te laat, maar heel veel plezier in Barcelona!

Jeetje J.T, wat vervelend van dat soort kinderen! Knap dat je nog zo kalm blijft, zeker als die ouders zich er ook nog mee gaan bemoeien. Ik zou ze (ouders & kind) allang uit het raam hebben gegooid

Sigme, hoop dat het snel beter gaat met de Hond. Wel verwonderlijk dat je je zo naar kan voelen van een bestje erbij. Sterkte...!

Heb net heel de kelder opgeruimd (wat een troep!!!). De rest laat ik mooi voor morgen.
pi_82796339
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef sigme het volgende:
Ik ga trouwens, zodra ik mijzelf weer een beetje onder controle heb, wandelen. Ik wandel als ik me heel goed voel en als ik me heel slecht voel. Afgelopen zaterdag 2 uur gewandeld, 's ochtends van 5 tot 7, en dat helpt. Hardlopen lukt me in die toestand echt niet.
Ja, dat heb ik ook! Vandaag heb ik de meneer (die zich ook niet zo goed voelde) meegenomen op wandeltocht, we waren ook niet tot echte sportiviteit in staat. Bij thuiskomst was mijn humeur fantastisch opgeknapt! Ik voelde me net uniekhoorn Ik ga nu de hele week zoiets proberen: in plaats van uren tegen het sporten aanhikken, en er dan maar weer geen zin in hebben, gewoon iedere dag een uurtje wandelen.

Daarna gingen we tijdens de voetbal naar de markt, ik kon gewoon doorlopen op de paden daar Nog nooit meegemaakt. Bij een Turkse groentekraam hadden ze de tv neergezet, dus daar konden we af en toe spieken of het wat werd

Oogst: pompoen, courgette, aubergine, gele paprika's, komkommer, minitomaatjes, avocado's, bloemkool, selderijknol, aardbeien, kiwi's, bramen, ananas. Zo, ik ga me toch ongelooflijk gezond worden de komende weken
  maandag 14 juni 2010 @ 18:10:04 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82796423
Wandelen

Overal goed voor

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82796513
Lijstje vandaag:

O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: uur wandelen
L: 2 crackers filet americain, 2 gekookte eitjes
T: boterham pindakaas, boterham ossenworst
D: pompoensoep en gerookte zalm op toast
T: kwark
pi_82796557
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:13 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:

O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: uur wandelen
L: 2 crackers filet americain, 2 gekookte eitjes
T: boterham pindakaas, boterham ossenworst
D: pompoensoep en gerookte zalm op toast
T: kwark
Wow. Beter wordt het niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')