Klinkt precies goed voor een dag als vandaag.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe![]()
O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: 2 kiwi's
L: 1 boterham pindakaas, appel
T: 4 bitterballen, 1 oranjecakeje, paar handjes chips.![]()
D: rijst met zalm, groenten en woksaus
S:fitness
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zullen we meeten in Bremen? Daar woont m'n Duutser! Je kunt van het vliegveld heel makkelijk de tram naar de stad pakken, is 20 minuutjes!
ja?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik haat kennismakingsgesprekken die sollicitatiegesprekken blijken te zijn.
Vertel??quote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik haat kennismakingsgesprekken die sollicitatiegesprekken blijken te zijn.
Yup. Mijn leukste sollicitatiegesprek (en beste) was voor het werkelijke gesprek, toen de P&O-er even koffie ging halen en de toekomstig werkgever 3 vragen stelde waarop ik intuitief reageerde. Was erin gegaan met het idee dat ik de baan niet wilde, door mijn reactie op die vragen kreeg de manager het idee dat ik de juiste persoon voor de baan was en probeerde mij daarvan te overtuigen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja?
Oh, dat vind ik juist heerlijkvooral omdat 't dan wat spontaner gaat
vind ik
bij mij was het loopje de trap op met een andere docent, het loopje naar kantoor met de conrector personeelszaken en het kletsend wachten op de laatste docent (die niet kwam) ook echt heel ontspannen, en ik denk ook dat ze daarom o.a. zo enthousiast waren over me...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Mijn leukste sollicitatiegesprek (en beste) was voor het werkelijke gesprek, toen de P&O-er even koffie ging halen en de toekomstig werkgever 3 vragen stelde waarop ik intuitief reageerde. Was erin gegaan met het idee dat ik de baan niet wilde, door mijn reactie op die vragen kreeg de manager het idee dat ik de juiste persoon voor de baan was en probeerde mij daarvan te overtuigen.
Een onbetaalde stage geregeld door m'n opleiding inderdaad. Ik had geen cv meegenomen en me ook helemaal niet voorbereid op vragen over wat ik in welke situatie zou doen en zo. Drie kwartier lang vragen op je afgevuurd krijgen terwijl je ervan uit gaat alleen even kennis te komen maken...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
oh voor je stage DaD? wat gek, regelen ze niet gewoon sowieso een plek voor je bij de opleiding? of ging het om een betaalde stage? dan lijkt solliciteren me wel logisch idd.
Gewoon in de brief even aangeven dat je niet geïnformeerd was over de precieze toedracht van het gesprek en dan komt het vast helemaal goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet trouwens m'n cv nog opsturen, samen met een sollicitatiebrief. Zul je verdomme nog zien dat ik afgewezen ga worden voor een stage, ook.
Ik hoop het. In de mails voorafgaand aan deze afspraak is het ook alleen maar over kennis maken gegaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gewoon in de brief even aangeven dat je niet geïnformeerd was over de precieze toedracht van het gesprek en dan komt het vast helemaal goed.
Doe er iets aanquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wist niet dat ik het nog in me had om zo'n hekel aan mezelf te hebben..
Nee, niet hierom, je weekend was vast niet geweldig als voorbereiding hierop.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet alleen hierom, sigme. Ik doe niet anders dan huilen de laatste dagen en dat haat ik. Op kraambezoek bij het eerste oomzeggertje van m'n ex was echt te zwaar.
Ik moet me zo maar wat opknappen en dan eten halen voor vanavond. Broccoli lijkt me een goed idee.
Vitamine D (of gewoon zon scoren) 20 mg per dag (5 is aanbevolen hoeveelheid, maar 20 is beter). Magnesium, dat werkt tegen stress. (Snelle) koolhydraten skippen en goede vetzuren eten (omega's, dus vis, hollandse nieuwe!!!). Vetzuren zorgen voor goede hormoonhuishouding. Bananen voor L-Tryptofaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:21 schreef sigme het volgende:
Loveli, heb jij een anderhalve pagina lap tekst om zo uit je mouw te schudden over stemmingsbeïnvloedend eten? Is er eten dat wel/niet bijdraagt aan je iets beter voelen?
Niet eens voor D&D; ik heb me de afgelopen week héél slecht gevoeld (en dan ben ik te beroerd het te vragen; ik eet gewoon fout & veel zolang ik me zo voel).
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine D (of gewoon zon scoren) 20 mg per dag (5 is aanbevolen hoeveelheid, maar 20 is beter). Magnesium, dat werkt tegen stress. (Snelle) koolhydraten skippen en goede vetzuren eten (omega's, dus vis, hollandse nieuwe!!!). Vetzuren zorgen voor goede hormoonhuishouding. Bananen voor L-Tryptofaan.
Moet er vandoor, morgen even uitgebreider nadenken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er iets aan de hand, sigme?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Hond. Wel, ik neem nóóit kinderen.
Het is een lief hondje en het doet vreselijk z'n best en het kan al een heleboel en het weet van een heleboel dingen dat het niet mag en probeert zich eraan te houden. Ik word er doodmoe van, ben in een halve depressie geschoten en 2 kg aangekomen. Serieus. Het komt vast wel weer goed en ik voel me alweer iets beter, maar als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan.
Ik mis de katten ook vreselijk maar ze komen voorlopig niet terug. Hopelijk ooit wel.
Ja, dat heb ik ook! Vandaag heb ik de meneer (die zich ook niet zo goed voelde) meegenomen op wandeltocht, we waren ook niet tot echte sportiviteit in staat. Bij thuiskomst was mijn humeur fantastisch opgeknapt! Ik voelde me net uniekhoornquote:Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef sigme het volgende:
Ik ga trouwens, zodra ik mijzelf weer een beetje onder controle heb, wandelen. Ik wandel als ik me heel goed voel en als ik me heel slecht voel. Afgelopen zaterdag 2 uur gewandeld, 's ochtends van 5 tot 7, en dat helpt. Hardlopen lukt me in die toestand echt niet.
Wow. Beter wordt het nietquote:Op maandag 14 juni 2010 18:13 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: uur wandelen
L: 2 crackers filet americain, 2 gekookte eitjes
T: boterham pindakaas, boterham ossenworst
D: pompoensoep en gerookte zalm op toast
T: kwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |