Je strekt ons tot voorbeeld, uniekhoornquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je strekt ons tot voorbeeld, uniekhoorn.
Volgens mij complexe koolhydraten. Verder wat loveli al zei: bananen, vette vis, eh... weet het verder niet goed meer. En een klein beetje hele pure choocolade.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef loveli het volgende:
En even googelen op wat er nodig is om dopamine/serotonine aan te maken.
Triptofaan wil je binnenkrijgen, dat heeft ook met de aanmaak van serotoine te maken, meen ik me te herinneren. En dat zit onder andere in linzen, zonnebloempitten en noten, bananen, dadels, kwark, eieren, granen, zilvervliesrijst.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij complexe koolhydraten. Verder wat loveli al zei: bananen, vette vis, eh... weet het verder niet goed meer. En een klein beetje hele pure choocolade.
Ja, heel graag zelfs. Het is zeker niet mijn droombaan, maar voor nu zou het een hele mooie aanvulling zijn op wat ik verder nog doe + ik kan er ook zeker van leren, en ben wel toe aan wat uitdaging in mijn werk..quote:Op maandag 14 juni 2010 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft iig niet heel lang in spanning te zitten Cali! Zou je de baan wel willen?
He, zal blij zijn als ik mn laptop weer terugheb, fok via je gsm is leuk hoor, maar niet heel praktisch.
dan duim ik voor je!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, heel graag zelfs. Het is zeker niet mijn droombaan, maar voor nu zou het een hele mooie aanvulling zijn op wat ik verder nog doe + ik kan er ook zeker van leren, en ben wel toe aan wat uitdaging in mijn werk..
Wanneer krijg je 'm terug dan, weet je dat al?
Nee...zo goed ken ik bremen niet!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is ook zo! Lekker toevallig zeg.
Weet je een cafeetje waar ze goeie koffie hebben? Dan vind ik het best een idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |