Niet om te miepen hoor, maar als noukjee vruchtenhagel lekkerder vindt dan B&J, dan is het eten van vruchtenhagel mi ook best verdedigbaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef loveli het volgende:
O, ik ben niet van het afvallen, maar van het gezond doen. Ben ook groot voorstander van genieten. In dat kader is het leeg eten van een bak B&J best verdedigbaar
In theorie misschien, de praktijk wil nog weleens tegenvallen. Maar eerlijk is eerlijk, om m'n gezondheid niet al te erg te pesten laat ik zoveel mogelijk 'loos' voer staan. En ik heb er baat bij.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In jouw geval zeker niet, imho. Echt veel cal krijg je niet binnen. Maar ik ben dan ook van de rekkelijke kant, terwijl loveli onder de preciezen valt![]()
Volgens mij bedoelde ik dat ook...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet om te miepen hoor, maar als noukjee vruchtenhagel lekkerder vindt dan B&J, dan is het eten van vruchtenhagel mi ook best verdedigbaar.
Ja??quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zitten er trouwens achterlijk veel kcal in watermeloen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De tussen-n-regel komt aan de orde als het gaat om een samenstelling met twee zelfstandige naamwoorden. 'Loos' is geen zelfstandig naamwoord en het ezelsbruggetje daarvoor is dat je er geen een lidwoord voor zet.
Beter, want ik lust geen watermeloenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zitten er trouwens achterlijk veel kcal in watermeloen.
Doe je goed. Ik overweeg ijs. Ook omdat het kan.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja??
Ow dat eet ik maar popcornen een cola berenburg, gewoon omdat het kan
Toch wel B&J he?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik overweeg ijs. Ook omdat het kan.
Nee. Zelfgemaakt. Door mij of door de italiaan in het dorp.quote:
Ik heb thuis heel lekker ijsquote:
Je slaapt nu heul nietquote:Op zondag 13 juni 2010 14:57 schreef loveli het volgende:
En in het jader van 'gewoon omdat het kan': ik slaap nu onder een ontzettend kitscherig dekbedovertrek. Met gouden lovertjes
Daar was laatst een meisje loods!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef loveli het volgende:
Loods, zo iemand die schepen veilig de haven binnen krijgt. Was niet eens m'n eigen idee, maar in die tijd was ik vrij volgzaam.
Met de twee t's van sap erbij kom je aan een aardige hoeveelheid suiker, zou mij teveel zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef Noukjee het volgende:
Elke dag een klein beetje suiker is toch geen ramp?
Wat leuk! hebben jullie elkaar ook echt gesproken?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:04 schreef Merel het volgende:
Pauze tijdens concert van Kwak & co. Is mooi! En Kwak op paarse sokken in de pauze is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |