In plaats van een tvp te plaatsen wens ik jou dan maar gewoon veel plezier nog in France! en hoop uiteraard dat je gewoon dingen vergoed krijgt, want dat zou wel fijn zijn...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef conleche het volgende:
Inbraak.......nou ja we hebben aangifte gedaan enaandag wordt er een hek geplaatst. Thuis even kijken of we verzekerd zijn. Waren we altijd wel, maar vorig jaar ging er wat mis met de automatische overschrijving en ik weet eigenlijk niet hoe dat dir jaar is gegaan, zou wel prettig zijn als we wat terugkregen. Maar echt dingen gemist heb ik niet.
Snapput nog steeds niet helemaalquote:
Suffix is gewoon een duur woord voor 'achtervoegsel'. Zo'n suffix kan niet los voorkomen, maar wordt vastgeplakt aan een woord dat wel los kan voorkomen ('grondwoord') en zo ontstaat een nieuw woord.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snapput nog steeds niet helemaal
Leuk he Moblo?
Wij gaan ook een stukje verder in onze relatie, ga mijzelf inkopen dan hebben wij een huis écht samen.
* uniekhoorn knabbelt op een conichorn
Hoe zit het dan met een loos dreigement? Ja, je moet wat vragen als je geen TVP meer mag zeggen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Suffix is gewoon een duur woord voor 'achtervoegsel'. Zo'n suffix kan niet los voorkomen, maar wordt vastgeplakt aan een woord dat wel los kan voorkomen ('grondwoord') en zo ontstaat een nieuw woord.
Bijvoorbeeld: waarde+loos. 'Loos' kan niet los voorkomen en los is dus een suffix. Je plakt het vast aan 'waarde' en dan ontstaat een heel nieuw woord. Prefixen heb je ook, die staan voor het 'grondwoord'. Bijvoorbeeld on-eerlijk.
Op je eigen verjaardag? Dan moeten ze gewoon ergens anders over gaan praten!quote:Op zondag 13 juni 2010 03:25 schreef j.t het volgende:
Feestje nog steeds gaande. Alleen nu minder gezellige praat. Over dode vaders enz. Wil ik niet zo graag bij zitten, moet ik aan de mijne denken
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:09 schreef Laureline het volgende:
hij heeft een hele waslijst opgesomd waarom hij zo vreselijk op mij verliefd is
Hele goeie vraag, waar ik geen antwoord op weetquote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met een loos dreigement? Ja, je moet wat vragen als je geen TVP meer mag zeggen.
Ik weet niet of het zozeer een andere betekenis heeft, wel een aanverwante betekenis iig.quote:Op zondag 13 juni 2010 08:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loos heeft daar een andere betekenis als het loos in wolkeloos, denk ik?.
Ahwww wat lief zegquote:Op zondag 13 juni 2010 01:09 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: portie vlammetjes
T: 4 crackers filet americain, stuk indische cake, heksehyl zoet
D: spinazie
T: 4 uur opera![]()
T: glas witte wijn, 2 Tripel Karmeliet, boterham salami, boterham pindakaas
En nu ben ik dronken van mijn 2 biertjesMijn meneer ook een beetje, hij heeft een hele waslijst opgesomd waarom hij zo vreselijk op mij verliefd is
En is dit dan geen tautologie? Nu we toch met taal bezig zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 09:36 schreef sigme het volgende:
waarbij de tweede helft het eerste nader specificeert.
Je loopt een dag achter!quote:Op zondag 13 juni 2010 09:51 schreef motorbloempje het volgende:pannenkoeken
dat kan altijd nog als m'n soep mislukt![]()
zo, 'vroeg' op, voor de zaterdag, even ontbijten en dan aan de studie
Wat is dat?quote:Op zondag 13 juni 2010 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Vanavond steeltjesstamp, heb er nu al zin in.
quote:
quote:Raapsteeltjes ofwel Snijmoes, Bladmoes, Steelmoes, Keeltjes
(Brassica campestris)
Familie: Brasicaceae (kruisbloemigen)
De raapsteel is het jonge blad van een koolsoort. De smaak is fris en licht peperig.
Toepassing: Zowel rauw als gestoofd te gebruiken.
Basisrecept steeltjesstamp: De bladeren grondig wassen en in stukken snijden. Kook ondertussen bloemige aardappelen gaar. Schep de raapsteeltjes met een paar klontjes boter door de aardappelen en stamp het geheel met een aardappelstamper voorzichtig tot een grove luchtige stamppot. Beng op smaak met zout, peper en nootmuskaat.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:58 schreef Merel het volgende:
Moet dit hele topic nog bijlezen, maar alvast even vraagje tussendoor: De meneer heeft een te hoog cholesterolgehalte dus moet daar van de dokter wat aan doen. Als hij nou de zeven kant-en-klaar-maaltijden die hij per week eet vervangt door gewoon gezond vers voer moet dat al heeeeeeel veel helpen toch?
Oh en Kwak, ik ga morgen naar jullie concert vanwege vriendinnetje dat ook meezingt!
ik heb al gezwaaid naar de buurt waar een vriend van mij is opgegroeid... maar Warnsveldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeg!Niet zo oneerbiedig over
Warnsveld
En wel even zwaaien naar de buurt waar ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaren heb gewoond en naar mijn ouders!
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Vanavond steeltjesstamp, heb er nu al zin in.
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
En Mootje maar denken dat ze nog een dag weekend had!.
Het is prettiger om op zaterdag te denken dat het zondag is.
4 jaar, das lang! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:09 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Gister naar de film geweest omdat vriendje en ik 4 jaar samen zijn, zonder popcorn/lekkers
(omdat de AH dicht was
en we daar 10 min voor de film begon achter kwamen). En dan vandaag maar eens snel al die opdrachten voor school maken. Zo geen zin in
.
Spelling gaat meestal als vanzelf wel goed, en anders verbetert Word me wel.
Ja hequote:
Jah, was nog iemand en die liep even te brallen over dattie altijd ruzie had enz enz enz ... dus ik dacht laat ik even berichtje postenquote:Op zondag 13 juni 2010 05:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op je eigen verjaardag? Dan moeten ze gewoon ergens anders over gaan praten!
Ja hé zeg, ik verwacht wel een prachtige solo straksquote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat leuk! Ik weet wel wie denk ikeen vriendinnetje van mij woont tegenwoordig bij haar in huis, die doet ook mee...
ik hoop dat t mooi wordt en goed gaat, gisteren wat stomme foutjes, en uit pure frustratie over de wereld en alles daarin heb ik gisteren té lang té laat té veel gedronken in de kroeg. lag er om half vijf in, na allemaal heftig diepe gesprekken met de birthdayboy over hem en mijn liefdesleven (niet met elkaar)
mn stem is een beetje boel naar zn gallemiezen... ik hoop zo dat het straks met zingen beter gaat.
wat ben ik toch ook een onverantwoordelijk hedonistisch mutsje!
Veel plezier bij de demo, geniet ervan!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om half 3 moet ik bij de locatie zijn, en om 3 uur hebben 20 minuutjes demo![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om half 3 moet ik bij de locatie zijn, en om 3 uur hebben 20 minuutjes demo
Oh en ditte haal ik zo weg ivm eventuele herkenbaarheidMaar ik was een beetje confuus en jullie zijn altijd zo fijn helder
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Maar je zet er geen 'de' of 'het' voor.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:39 schreef conleche het volgende:
Ik zou eigenwijs kunnen zeggen dat loos wel degelijk 'leeg' betekent in zowel het wolke- als het argumentgedeelte, maar ik ga maar eens uit mijn bed, een stokbroodje halen!
Psychologequote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]*zakdoek geeft en 'die' verandert in 'dat'* Snorrie mademoiselleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijheid is goedMen is ook wel erg perfectionistisch trouwens! Maarja, dat zie ik dan maar als compliment
Ik ga me gewoon vermaken vanmiddag en dan zie ik wel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
komt denk ik wel goed. net braaf heel lang mn stem opgewarmd in de douche, en het moet lukkenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja hé zeg, ik verwacht wel een prachtige solo straks![]()
waarvoor niet? Het loze argument of het was eigenlijk dreigement en de wolkeloze hemel. Of wat bedoel je? Mijn punt is eigenlijk dat al die verschillende regeltjes, met net zoveel uitzonderingen daarop om 1 ding te regelen, niet erg handig werken als je iets gevoelsmatig goed wilt doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je zet er geen 'de' of 'het' voor.
Weet dat je 't lekker vindt, maar vruchtenhagel is imho troep. En je mag best wat meer eten, lijkt me.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:56 schreef Noukjee het volgende:
GoodMorning!
't vriendje is weer vertrokken om te leren voor z'n tentamens,
dus nu verveel ik me kapot![]()
Zal wel hele dag wk kijken worden denk ik.
lijstje voor vandaag:
o: 2 beschuitjes, 1 met vruchtenhagel, 1 met gekleurde muisjes
t: zelfgemaakte sap (aardbei/sinaasappel)
m: 2 crackers met mager beleg en gekookt ei
t: zelfgemaakte sap (aardbei/sinaasappel)
a: mijn moeders zelfgemaakte nasi
Wat is vruchtenhagelquote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet dat je 't lekker vind, maar vruchtenhagel is imho troep. En je mag best wat meer eten, lijkt me.
Thanks! Stomme vraag, maar hoe krijg ik het van daar, op mijn computer/iPod?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.faithy.nl/files/hardlopen
en dan zou ik ergens les 20 of 21 doen ofzo
20 is vier keer 8 minuten
21 is 10, 10, 12
En groente!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:09 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Wat is vruchtenhagel?
Ja bij de nasi hoort een gebakken ei, kroepoek. En vanavond is m'n oma er en gaan we voetbal kijken, dus zullen we hapjes zijn
Denk sowieso dat het niet jouw fout/schuld is dat ze opeens zo maf deed. Dat zij niet kan accepteren dat ze niet gekozen is en jij wel, daar kan jij toch niets aan doen? (buiten het er niet in wrijven, maar daar ben jij ook helemaal geen type voorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Psychologe![]()
Het zou kunnen, jammer alleen dat ik er niks aan kan doen
Wikipedia:quote:
downloaden door de map te openen, de les te zoeken, rechter muisknop en dan "Koppeling opslaan als"quote:Op zondag 13 juni 2010 13:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Thanks! Stomme vraag, maar hoe krijg ik het van daar, op mijn computer/iPod?
Ja, maar wat is vruchtenhagel?quote:
In de OP van dat topic in sport staat ook het schema, ik geloof dat het zelfs de eerste link is. In dat schema kun je wel zien hoeveel lopen/wandelen erin zitquote:Op zondag 13 juni 2010 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil eigenlijk wel Evy op mijn mp3 speler, mo heb jij daar nog een linkje voor?
En ik wil graag een les waarbij ik ongeveer 20 minuten moet lopen, zonder 10x te stoppen, enig idee welke les ik dan moet instappen ongeveer?
Als het voor jou werkt... Mijn ervaring is dat als ik eenmaal ben afgekickt, ik geen behoefte meer heb aan suiker.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Noukjee het volgende:
dat bovenste plaatje zijn gekleurde muisjes, die onderste is vruchtenhagel ;]
En ik weet dat er suiker in zit. Maar als ik 's ochtends zoet ontbijt, dan heb ik de rest van de dag geen behoefte aan zoetigheid (snoep, chocola e.d.) en als ik hartig ontbijt, heb ik dat wel.
Keuzes... de mijne zou het niet zijn, maar dat had ik al duidelijk gemaaktquote:En aangezien vruchtenhagel beter is en minder kcal bevat dan hagelslag/chocoladepasta, neem ik dat 's ochtends als beleg (en wissel het vaak af met appelstroop. Zit ook suiker in, maar is een betere keus dan bovenstaande).
(ja en groente bij de nasi)
Die staat er niet bijquote:Op zondag 13 juni 2010 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
downloaden door de map te openen, de les te zoeken, rechter muisknop en dan "Koppeling opslaan als"
De tussen-n-regel komt aan de orde als het gaat om een samenstelling met twee zelfstandige naamwoorden. 'Loos' is geen zelfstandig naamwoord en het ezelsbruggetje daarvoor is dat je er geen lidwoord voor zet.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
waarvoor niet? Het loze argument of het was eigenlijk dreigement en de wolkeloze hemel. Of wat bedoel je? Mijn punt is eigenlijk dat al die verschillende regeltjes, met net zoveel uitzonderingen daarop om 1 ding te regelen, niet erg handig werken als je iets gevoelsmatig goed wilt doen.
Haha ik ken het.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef loveli het volgende:
O, ik ben niet van het afvallen, maar van het gezond doen. Ben ook groot voorstander van genieten. In dat kader is het leeg eten van een bak B&J best verdedigbaar
Lodos?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:14 schreef loveli het volgende:
Vroeger wilde ik loos worden. Pas jaren later kwam ik erachter dat er een 'd' in moest.
Dat heb ik in Internet Explorer ook, in Firefox heb ik het wel zoals moblo zegtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die staat er niet bijSowieso is het in het engels, maar ik kan nergens iets opslaan als, alleeen een shortcut maken...
In jouw geval zeker niet, imho. Echt veel cal krijg je niet binnen. Maar ik ben dan ook van de rekkelijke kant, terwijl loveli onder de preciezen valtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef Noukjee het volgende:
Elke dag een klein beetje suiker is toch geen ramp?
Eet vruchtenhagel verder niet, behalve 's ochtends (ook niet elke ochtend),
En dan geniet ik er ook extra van. En ben hier ongeveer nu 2 weken en ben 2,2 kilo ongeveer nu afgevallen al,
dus mag van mezelf soms wel beschuitje met wat ik echt lekker vind, want zoveel hoef ik niet meer af te vallen!
Niet om te miepen hoor, maar als noukjee vruchtenhagel lekkerder vindt dan B&J, dan is het eten van vruchtenhagel mi ook best verdedigbaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef loveli het volgende:
O, ik ben niet van het afvallen, maar van het gezond doen. Ben ook groot voorstander van genieten. In dat kader is het leeg eten van een bak B&J best verdedigbaar
In theorie misschien, de praktijk wil nog weleens tegenvallen. Maar eerlijk is eerlijk, om m'n gezondheid niet al te erg te pesten laat ik zoveel mogelijk 'loos' voer staan. En ik heb er baat bij.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In jouw geval zeker niet, imho. Echt veel cal krijg je niet binnen. Maar ik ben dan ook van de rekkelijke kant, terwijl loveli onder de preciezen valt![]()
Volgens mij bedoelde ik dat ook...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet om te miepen hoor, maar als noukjee vruchtenhagel lekkerder vindt dan B&J, dan is het eten van vruchtenhagel mi ook best verdedigbaar.
Ja??quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zitten er trouwens achterlijk veel kcal in watermeloen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De tussen-n-regel komt aan de orde als het gaat om een samenstelling met twee zelfstandige naamwoorden. 'Loos' is geen zelfstandig naamwoord en het ezelsbruggetje daarvoor is dat je er geen een lidwoord voor zet.
Beter, want ik lust geen watermeloenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zitten er trouwens achterlijk veel kcal in watermeloen.
Doe je goed. Ik overweeg ijs. Ook omdat het kan.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja??
Ow dat eet ik maar popcornen een cola berenburg, gewoon omdat het kan
Toch wel B&J he?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik overweeg ijs. Ook omdat het kan.
Nee. Zelfgemaakt. Door mij of door de italiaan in het dorp.quote:
Ik heb thuis heel lekker ijsquote:
Je slaapt nu heul nietquote:Op zondag 13 juni 2010 14:57 schreef loveli het volgende:
En in het jader van 'gewoon omdat het kan': ik slaap nu onder een ontzettend kitscherig dekbedovertrek. Met gouden lovertjes
Daar was laatst een meisje loods!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef loveli het volgende:
Loods, zo iemand die schepen veilig de haven binnen krijgt. Was niet eens m'n eigen idee, maar in die tijd was ik vrij volgzaam.
Met de twee t's van sap erbij kom je aan een aardige hoeveelheid suiker, zou mij teveel zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef Noukjee het volgende:
Elke dag een klein beetje suiker is toch geen ramp?
Wat leuk! hebben jullie elkaar ook echt gesproken?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:04 schreef Merel het volgende:
Pauze tijdens concert van Kwak & co. Is mooi! En Kwak op paarse sokken in de pauze is leuk
Heel kort eventjes. Maar we kenden elkaar al hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 16:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat leuk! hebben jullie elkaar ook echt gesproken?
Oh, goed dat je het zegt! Ik ga ook eens kijkenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Merel het volgende:
Ik vind het zo leuk om Mini's verhalen over Amerika te lezen op haar blog
Bij mij mogen ze pakken wat ze willen! Alleen jammer dat de codicil geen pasje is maar een iets steviger papiertje! hij is bij mij al weer bijna stuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat leuk Merel, doe Kwak de groeten
Heb net mijn donorcodicil op de bus gedaan, mijn partner beslist... Als ik thuis kom te overlijden dan willen we beide niet dat degene eerst naar het ziekenhuis moet enzo.
Bij een ongeluk of in het ziekenhuis overlijden dan mogen ze pakken wat ze pakken kunnen :;)
Thanks.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Merel het volgende:
Ik vind het zo leuk om Mini's verhalen over Amerika te lezen op haar blog
2 kleine glaasjes aardbeien/sinaasappelsap (zelfgeperst) ?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Met de twee t's van sap erbij kom je aan een aardige hoeveelheid suiker, zou mij teveel zijn.
waar kun je die lezenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt! Ik ga ook eens kijken.
Ik PM je wel even een linkje.quote:
Sorry, ik kan het niet laten, lees het nu al voor de 3e keer vandaag, maar het is baguette, met een G en niet met een Qquote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef j.t het volgende:
[..]
Bij mij mogen ze pakken wat ze willen! Alleen jammer dat de codicil geen pasje is maar een iets steviger papiertje! hij is bij mij al weer bijna stuk.
Mijn lijstje so far:
O 3 baquettjes kaas/filet americain
T 3 soesjes met chocoladesaus
L 1 baquetje kipfilet
T: paar likjes Nederlandse vlag lolly
D geen idee nog, vriezerfood. Heb nog hoop groente daar in liggen.
Ha, je hebt ook helemaal gelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 18:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet laten, lees het nu al voor de 3e keer vandaag, maar het is baguette, met een G en niet met een Q
Tof dat het leuk was!! Zijn er nog foto's om een impressie te krijgen voor onsquote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaai! *puf ende hijg*![]()
Het was maar twintig minuutjes, maar wel erg intensief (andere ondergrond dan normaal, andere sporten erbij, op schoenen!)Ging best okee geloof ik! Ik ging hier en daar de fout in op stomme momenten, maar volgens de toeschouwers viel dit niet eens op veelal
Het was wel erg leuk!
![]()
Oh en we hadden allemaal iets met roze aan en ik kwam er achteraf achter (door foto's) dat het shirt wat ik aan had me NIET staatHangbuikzwijntje
Ik zal kijken of er iets bij is wat niet erg gęnant is, en dan de rest eraf knippen of onherkenbaar makenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tof dat het leuk was!! Zijn er nog foto's om een impressie te krijgen voor ons? Hangbuikzwijntje valt volgens mij reuze mee, op de foto's die ik van jou heb gezien ben je gewoon mooi qua postuur, al kan het natuurlijk zeker zo zijn dat het een meer dan het ander flatteert (lees: dit shirtje dus minder
)
Ja, dat is suiker.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef Noukjee het volgende:
2 kleine glaasjes aardbeien/sinaasappelsap (zelfgeperst) ?
Wat stoerquote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaai! *puf ende hijg*![]()
Het was maar twintig minuutjes, maar wel erg intensief (andere ondergrond dan normaal, andere sporten erbij, op schoenen!)Ging best okee geloof ik! Ik ging hier en daar de fout in op stomme momenten, maar volgens de toeschouwers viel dit niet eens op veelal
Het was wel erg leuk!
![]()
Oh en we hadden allemaal iets met roze aan en ik kwam er achteraf achter (door foto's) dat het shirt wat ik aan had me NIET staatHangbuikzwijntje
Gaaf!!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat stoer. Fouten maken is prima, als de toeschouwers het maar niet merken
. En die merkten vast ook niet dat je shirtje wat minder flatterend was.
Misschien dat ik zo, als ik mn belangrijkste deadline gehaald heb, wel wat foto's van mn (lege) huisje online zet en onder een kloon hier op Fok post. Maar K&W is eigenlijk wel eng![]()
. En ik ga het alleen maar inrichten. Nouja, genoeg tijd om over na te denken, weer aan de studie maar weer
.
Ik ben wel benieuwd naar je huisje hoor!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat stoer. Fouten maken is prima, als de toeschouwers het maar niet merken
. En die merkten vast ook niet dat je shirtje wat minder flatterend was.
Misschien dat ik zo, als ik mn belangrijkste deadline gehaald heb, wel wat foto's van mn (lege) huisje online zet en onder een kloon hier op Fok post. Maar K&W is eigenlijk wel eng![]()
. En ik ga het alleen maar inrichten. Nouja, genoeg tijd om over na te denken, weer aan de studie maar weer
.
vliegpippiequote:Op zondag 13 juni 2010 09:25 schreef conleche het volgende:
Dus misschien is die hele regel dat het niet een op zich zelf staand woord kan zijn niet van toepassing?
Het stomme is: vroeger zou ik zonder meer 'wolkeloze' hebben gedacht, maar sinds het ook pannenkoek is, is mijn hele N-wereldbeeld naar maan.![]()
G'morgen trouwens! Ik lig nu met een kopje koffie in bed met het luik open naar een enorme vliegpippie te kijken. Die maken een enorm stom geluid!
vliegpippie is een zeemeeuw
oh en Pief, volgens de zigeuners was het een 'Arabe' die de inbraak heeft gepleegd. (de Fransen kijken neer op de zigeuners en zij op hun beurt weer op de moslims. Lekker dan. |:{ ) De telefoonkabel, da's prbly vandalisme, want die liep aan de buitenkant van het huis en zat een beetje los. Ik denk dat ik die vaste telefoon er maar uit ga gooien sws.
Ja ik weet dat er in fruit suiker zit, maar goed, daar ga ik me niet druk om maken, want overal zit wel suiker of vet in. Het zijn iig geen slechte suikers. En over dat sapje. Het waren perssinaasappels (en die vind ik sowieso niet lekker om te eten) en de aardbeien waren al een beetje melig (dus niet lekker om zo op te eten, anders had ik dat wel gedaan. Want ik raak sowieso voller van gewoon fruit ipv als ik er een sapje van maak, maarja, anders moest ik het weggooien en vond ik ook zo zonde)quote:Op zondag 13 juni 2010 18:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, dat is suiker.![]()
Beter eet je het fruit heel ipv dat je er sap van maakt. dan krijg je ook nog wat vezels binnen.
En dat dan één keer per dag en de vruchtenhagel of muisjes alleen in het weekend of als je er heel veel zin in hebt ofzo.
Je eet echt heel koolhydraatrijk vandaag, zeker gezien je D van rijst.
Maar dat moet je zelf weten natuurlijk, het zou alleen niets voor mij zijn.
Wij hebben thuis ook nog een hometrainer staan, maar word eigenlijk nooit meer gebruiktquote:Op zondag 13 juni 2010 19:00 schreef j.t het volgende:
Ik ga stoomgroenten, wedges en vissticks eten. Geen idee of het enigszins gezond is. Wedges zijn gewoon aardappelen toch? En vissticks, heeft paneerlaagje, maar dat is simpelweg toch gewoon brood?
Ligt nu in de koekenpan trouwens ... had misschien beter de boel in de oven kunnen doen ...bedenk ik nu weer
Ow en ik ben hometrainers aan het bekijken op marktplaats enzo! Wil graag veel fietsen en met mn werk lukt dat gewoon niet! Ben heel benieuwd, een mooie staat er al vrij lang op met 2 biedingen. Dus heb even gemaild of hij er nog is en anders heb ik 2 andere op het oog![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Yellow_Bookquote:Op zondag 13 juni 2010 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
is een van jullie bekend met 'The Yellow Book" en "The Yellow 1890s" Kwak? Maria?
waarom in godsnaam heet het de Yellow 1890s? Dat is nergens te vinden?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Yellow_Book
Daar vind je het wel.
Daarom wil ik ook een tweedehands, is alsnog redelijk veel geld, maar lang niet zoveel als een nieuwe! Hopelijk houd ik het vol! En anders gaatie weer op marktplaatsquote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Wij hebben thuis ook nog een hometrainer staan, maar word eigenlijk nooit meer gebruiktin het begin nog wel regelmatig, maar nu niet meer
Sja, daarom bedacht ik me dus te laat, had beter in de oven kunnen doen. Dan stroomt het vet er ook wel grotendeels uit, zonder dat je nog vet toevoegt, in tegenstelling tot de koekenpan.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:
j.t: in het korstje van vissticks zit wel redelijk wat vet, om het knapperig te krijgen. Voor wedges geldt meestal hetzelfde, bij kant en klare tenminste. Maar goed, het is ook weer niet superongezond hoor.
..
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:17 schreef j.t het volgende:Hopelijk beetje relaxed weekje tegemoet. maar heb zo mn twijfels. Morgen iig lekker hele middag WK voetbal kijken opt werk. Hopelijk winnen we en hopelijk, kan ik op tijd naar huis
we zullen zien ... Moet deze week de héle week werken. Ben ik niet gewend
bedanktquote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:
j.t: in het korstje van vissticks zit wel redelijk wat vet, om het knapperig te krijgen. Voor wedges geldt meestal hetzelfde, bij kant en klare tenminste. Maar goed, het is ook weer niet superongezond hoor.
Noukje: er zijn geen goede of slechte suikers, maar je hebt wel gelijk dat in fruit tenminste nog gezonde dingen zitten, in tegenstelling tot snoep dat echt alleen maar suiker is. Ik maak me ook nooit zo druk om de suikers in fruit, er zijn veel slechtere dingen die je kunt eten. Maar goed, ik let dan ook niet zo op koolhydraten als veel andere mensen hier, ik eet ook vrij veel brood en voor mij werkt dat prima maar da's persoonlijk. Zilvervliesrijst is wel gezond trouwens!
vind het juist niet fijn, helemaal omdat het beetje spek en bonen is. andere leerkracht krijgt van mij ondersteuning, omdat de groep zo zwaar is. Moeten van te voren maar even afspreken hoe ze het wil.Aangezien ik altijd met mn grote bek graag voorop sta, als ik dingen zie gebeuren wat mij niet aanstaat. Magoed, het is haar dag die dag.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld. Vind het zelf altijd fijn juist, 5 dagen werken. Normaal werk ik er 4 en is de vijfde dag voor poetsen en wassen ed
Meestal ga ik maar gewoon lekker wat leuks doen met de kinderen: uit eten en dan naar de speeltuin ofzo. Het vuil loopt niet weg (helaas
)
Toch interessant hoe mensen iets totaal anders kunnen ervaren he? Ik reis ook minimaal 2 uur per dag (meestal 5 ofzo) en heb daar helemaal geen problemen mee. Daarentegen zou ik echt neit ovor de klas kunnen staan. Dat vind ik toch zo knapquote:Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef j.t het volgende:
[..]
vind het juist niet fijn, helemaal omdat het beetje spek en bonen is. andere leerkracht krijgt van mij ondersteuning, omdat de groep zo zwaar is. Moeten van te voren maar even afspreken hoe ze het wil.Aangezien ik altijd met mn grote bek graag voorop sta, als ik dingen zie gebeuren wat mij niet aanstaat. Magoed, het is haar dag die dag.
Ben gewoon ook altijd helemaal kapot, na 2 uur reistijd per dag. Ben lang niet de enige i know, maar voel me er wel altijd extra zielig door. En ik houd van de vrijdag als poetsdag idd, omdat ik in een periode zit waarin elk weekend volgeboekt staat
Ik heb nog vijf blikjes liggen en ook de bountyijsjes roepen mequote:
Ik heb al gekozenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef neen het volgende:
O Syrena, je kan ook nog bij de Nissan Pixo kijken he
* paar maand terug voor moeders heeft gekeken![]()
Ongiongiongiongiongiiiiiiiii......quote:Op zondag 13 juni 2010 20:42 schreef loveli het volgende:
Was niet food-related, ging om je eerste zin
Ieeuuwww Syrena, das echt het vieste woord EVERquote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:
Kilo kwijtWaarschijnlijk toch ongi-vocht
![]()
En vandaag met de hond gaan wandelen en twee terrasjes bezocht, 1x netjes thee en de tweede een rosébiertje. Met een schaaltje nootjes![]()
![]()
En nu ga ik even voor mijn kast lopen zenuwen wat ik morgen aan moet naar de wedstrijd & het concert
terras of rosébier?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ieeuuwww Syrena, das echt het vieste woord EVER
Wel bij de Pixo gekeken danquote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb al gekozenMorgen ga ik bellen of ze 'm voor me willen reserveren en dan als het goed is donderdag koopcontract tekenen en dan eind juni ophalen
Ik wilde eigenlijk een roze, maar die konden ze pas in oktober leveren
Dus nu wordt het een parelgrijze Suzuki Alto
Dat zilvervliesrijst gezonder is zit hem niet in de calorieën, maar in de vezels. Daardoor vult het langer en is het beter voor je darmen enzo. Dat is dus ook beter als je niet af wilt vallen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef Noukjee het volgende:
[..]
bedankt![]()
Ik vind de suikers in fruit ook niet erg. Ik wist alleen niet dat de vezels verloren gaan als je er een sapje van maakt! Weer wat geleerd![]()
En verder let ik maar op verzadigde vetten dan op koolhydraten, maar misschien ook wel slim om in de gate te houden om niet téveel koolhydraten te eten. Scheelt dat ik vandaag geen brood heb gegeten.
En gelukkig is het zilvervlies rijst geworden ja, mijn moeder haalt altijd witte rijst (omdat die goedkoper was, en het dan onzin vind om zilvervlies te halen, omdat ze ook vind dat ik niet moet afvallenvolgens mij doet ze het een beetje express), maar nu was de zilvervliesrijst in de aanbieding, dus had ik even geluk
Ongi-sap?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ieeuuwww Syrena, das echt het vieste woord EVER
Ik stapte in en trok op en toen wist ik dat het 'm zou wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof Syrena!! Dus de Suzuki rijdt toch beter?
Airco enzo erin? Is deze ook wegenbelastingvrij?
Bonkjes, klonten en sliertjesquote:
Gaaaaaatverquote:
Daar kun jij niets aan doen, gezien je geslacht.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik stapte in en trok op en toen wist ik dat het 'm zou wordenDat ik gewoon kon wegrijden zonder afslaan (zoals de Hyundai i10) . De Aygo reed wel ok, maar daar heb ik ook moeite met de koppeling af en toe.
Airco erinen radio/mp3 en idd wegenbelastingvrij
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Yessss mijn studie opdracht met deadline morgen is AF![]()
En voor de klas met kinderen staan lijkt me ook niet leuk (hou niet zo van kinderen) maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden
(vooralsnog heb ik een lange weg te gaan, want ik word al rood als iemand het woord rood zegt
)
Mijn vader vond 'm ook belabberd rijdenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef neen het volgende:
[..]
Daar kun jij niets aan doen, gezien je geslacht.
Mijn levensmotto als tiener was: ALLES kan KAPOTquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Syrena het volgende:
En meevaller, hij was 350 euro goedkoper dan de Hyundai en 100 euro goedkoper dan de AygoEn electrische ramen & centrale deurvergrendeling!
Wat ook kapot kan gaanmaar daar denk ik nu maar even nog niet aan
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef neen het volgende:
[..]
Daar kun jij niets aan doen, gezien je geslacht.
Rood!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Yessss mijn studie opdracht met deadline morgen is AF![]()
En voor de klas met kinderen staan lijkt me ook niet leuk (hou niet zo van kinderen) maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden
(vooralsnog heb ik een lange weg te gaan, want ik word al rood als iemand het woord rood zegt
)
Neit druk om maken. Ik bloos ook. Heel ergquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:...... maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden
)
Yup, de vrije slag van een koppeling is af te stellenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kan toevallig prima met de koppeling omgaan, op hellinkjes en alles.
Is dat niet ook per auto verschillend, hoe de koppeling reageert? Mijn moeder en opa hadden ooit dezelfde auto (allebei een Peugeot 106) en toch reden ze heel anders. Of krijg je echt precies die waarin je proefgereden hebt?
Of nog erger, dat je zelf al gaat denken 'niet blozen' en dat je dan knalrood wordt. Ik word tegenwoordig rood als mijn collega's iets over hun priveleven vertellen. Geen idee waarom, maar ik begin dan spontaan te blozenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Dat is zo erg hč, dat mensen gaan zeggen "Je wordt rood!" En dat je dan nog meer begint te kleuren
![]()
Yes we you can!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:56 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nu heel hard aan het verdringen dat ik in september informatievaardigheden moet gaan geven in het ENGELS*huil* Lessen die sowieso niemand wil volgen "want dat weten we toch allemaal aaaaalll". Naja, ik zie wel. I sla me er wel through
oh, dat heb ik altijd..Als ik wil promoveren moet ik ook college's gaan geven, en dat zal wat zijn...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Dat is zo erg hč, dat mensen gaan zeggen "Je wordt rood!" En dat je dan nog meer begint te kleuren
![]()
Haha, wat schattig!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of nog erger, dat je zelf al gaat denken 'niet blozen' en dat je dan knalrood wordt. Ik word tegenwoordig rood als mijn collega's iets over hun priveleven vertellen. Geen idee waarom, maar ik begin dan spontaan te blozen![]()
Heeeeeeeel erg irritant, want het slaat echt nergens op.
Nou, helemaal niets bijzonders dus. Dat is nou net het irritante.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef loveli het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor smeuiige dingen jouw collega's vertellen!
Ben ik de enige die nu moet denken aan "yes I can" uit The Nutty Professor?quote:
Ze laten je proefrijden in de duurste die ze hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kan toevallig prima met de koppeling omgaan, op hellinkjes en alles.
Is dat niet ook per auto verschillend, hoe de koppeling reageert? Mijn moeder en opa hadden ooit dezelfde auto (allebei een Peugeot 106) en toch reden ze heel anders. Of krijg je echt precies die waarin je proefgereden hebt?
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef AKnynke het volgende:
Morgen weer naar m'n Duutser! Speaking of, 2-0 voor Dld, en ik vind het toch wel jammer! Ik hoop dat Duitsland er ASAP uit ligt!
Haha dat hebben mijn mannelijke collega en ik allebei wel eens. Dan is hij iets aan het vertellen daarover, en dan nog niet eens met details ofzo, en dan bloost ie er een beetje van en dan ga ik vanzelf meequote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, helemaal niets bijzonders dus. Dat is nou net het irritante.Als ze nou smeuiige dingen over hun sexleven zouden vertellen ofzo, dan is die blooskop nog te begrijpen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel leuk juist
(insert Duits vlaggetej
)
Die zijn duurder en ik ben geen mietjequote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef neen het volgende:
En een automaat dan? Dat is heerlijk ontspannen rijden hoor
Duitsland speelt de wedstrijd van het WK tot nu toe, jammer dat de 2 geboren Polen voor ze moeten scoren
Ik weet wel een beetje waar het vandaan komt trouwens. Een van mijn collega#s vertelde eens iets in de categorie ' dit wilde ik eigenlijk niet weten' (was m.i. iets te prive, niets ranzigs overigens). Ik begon toen te blozen en sindsdien denk ik steeds, bij alles wat er gezegd wordt ' niet gaan blozen'quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha dat hebben mijn mannelijke collega en ik allebei wel eens. Dan is hij iets aan het vertellen daarover, en dan nog niet eens met details ofzo, en dan bloost ie er een beetje van en dan ga ik vanzelf meeTerwijl we gewoon vanalles tegen elkaar kunnen zeggen en dat ook wel weten.
quote:
Ach, je moet toch tegen iets zijn...Maar, ik zou het leuk vinden als Duitsland ver komt en ik daar dan ook ben!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel leuk juist
(insert Duits vlaggetej
)
Nee, dat klopt. je went eraan.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:
Fulltime werken is stom. Vooral als je wil verhuizen, dingen moeten allemaal tijdens kantoortijden geregeld worden en normaal kan ik dan gewoon om 3 uur ofzo even langs een gemeentehuis (zelden college tussen 3 en 7). Dat gaat niet echt als je geacht wordt er elke dag te zijn tussen 9 en 5.
Inschrijving kun je ook online doen geloof ik? Uitschrijven gaat automatisch.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:
Fulltime werken is stom. Vooral als je wil verhuizen, dingen moeten allemaal tijdens kantoortijden geregeld worden en normaal kan ik dan gewoon om 3 uur ofzo even langs een gemeentehuis (zelden college tussen 3 en 7). Dat gaat niet echt als je geacht wordt er elke dag te zijn tussen 9 en 5.
Ha, wat een leuke oplossing!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik had laatst toen ik wat moest vertellen eerst allemaal ballonnen uitgedeeld en iedereen zo snel mogelijk laten opblazen. Om vervolgend te zeggen dat we nu mooi op gelijke voet konden beginnen omdat iedereen in de ruimte nu net zo'n kleur had als ik van het blozen %
Ik ga mijn flexibele leventje wel missenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Heb je dat blozen altijd al gehad bij presentaties etc? Ik heb namelijk de hoop dat als ik het maar vaak genoeg doe, het vanzelf over gaatquote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet wel een beetje waar het vandaan komt trouwens. Een van mijn collega#s vertelde eens iets in de categorie ' dit wilde ik eigenlijk niet weten' (was m.i. iets te prive, niets ranzigs overigens). Ik begon toen te blozen en sindsdien denk ik steeds, bij alles wat er gezegd wordt ' niet gaan blozen'Wat niet werkt natuurlijk
Gemeentehuis is toch vaak ook open op een doordeweekse dag? Maandagavond is die in mijn gemeente open.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:
Inschrijven kan alleen online als je een geldige postcode + straat invoert. En dat kan niet waar ik ga wonenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Inschrijving kun je ook online doen geloof ik? Uitschrijven gaat automatisch.
Of ging het om dat andereals je het moet vragen anders even tussendoor bellen ofzo?
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef Syrena het volgende:
TMI onder de spoiler, I'm just sayin'Syrena, probeer eens een tijdje koolhydraatarm! toen ik in mijn dieetperiode zat had ik nooit last van 'blähungen' (zo'n fijn woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.= )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef Syrena het volgende:
TMI onder de spoiler, I'm just sayin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja, ik heb altijd al gebloosd. Tegenwoordig troost ik mezelf maar met de gedachte dat het charmant staatquote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb je dat blozen altijd al gehad bij presentaties etc? Ik heb namelijk de hoop dat als ik het maar vaak genoeg doe, het vanzelf over gaat![]()
En denken ' ik moet niet blozen' helpt inderdaad nietMisschien kun je de volgende keer denken
' ik ben benieuwd wat voor verhaal er nu weer komt' (altijd lekker makkelijk zeggen natuurlijk, maar als je gaat denken 'ik mag niet denken dat ik niet mag blozen, dan werkt het nog steeds niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, ik kan er wel om lachen hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Ach, deze zat ten minste in een spoiler.
Ik heb de hele dag geen brood aangeraaktquote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Syrena, probeer eens een tijdje koolhydraatarm! toen ik in mijn dieetperiode zat had ik nooit last van 'blähungen' (zo'n fijn woord= )
Daar gaat mijn hoop... Ik word sowieso met alles heel snel rood, van inspanning, als ik het warm is in een ruimte, etc. Oh well, de meeste mensen vinden het inderdaad altijd wel aandoenlijk/lief/onschuldig overkomenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd al gebloosd. Tegenwoordig troost ik mezelf maar met de gedachte dat het charmant staat
Ik ook. Ik denk altijd dat mensen het vooral onzeker over vinden komen. Heb eigenlijk nog nooit aan aandoenlijk gedacht!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar gaat mijn hoop... Ik word sowieso met alles heel snel rood, van inspanning, als ik het warm is in een ruimte, etc. Oh well, de meeste mensen vinden het inderdaad altijd wel aandoenlijk/lief/onschuldig overkomen
#quote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk altijd dat mensen het vooral onzeker over vinden komen. Heb eigenlijk nog nooit aan aandoenlijk gedacht!
O, dat laatste heb ik ookquote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef loveli het volgende:
Hier ook een blozerd. Bedenk meestal maar dat ik niets te verliezen heb. En bovenop het blozen spreekt m'n gezicht boekdelen, dus liegen hoef ik ook niet te proberen. Wel zo makkelijk.
Niet liegen is best leuk. Vaak genoeg vertel ik de waarheid en word ik niet geloofd omdat ze denken dat het niet bij me past
klopt. Ik denkd at het makkelijker is om het negatief van jezelf te bekijken en positief van anderen..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
#
Vind jij anderen dan onzeker overkomen als ze blozen? Ik vind ze vooral menselijk en daarom vaak een sympathieke indruk maken. Als het verhaal daarnaast inhoudelijk ook nog goed is, kan het niet meer fout
Over het algemeen zijn mensen geneigd het andersom te doen, ten behoeve van het behouden van hun zelfbeeld---> als iets goed gaat schrijf je het bij jezelf toe aan je eigen kwaliteiten, als iets bij een ander goed gaat worden vaak omstandigheden/factor geluk of toeval meegenomen. Mensen met een negatief zelfbeeld zullen dit wel omdraaien.. Maargoed rood worden is wel iets anders dan een prestatie neerzetten. (hoewel het is best een prestatie om elke keer bij hetzelfde woord rood te wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
klopt. Ik denkd at het makkelijker is om het negatief van jezelf te bekijken en positief van anderen..
Echt? Dan heb ik misschien toch een negatief zelfbeeldquote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Disclaimer: hiermee wil ik niet zeggen dat jij een negatief zelfbeeld hebt, maar moest ineens aan de attributietheorie denken (das waaraan je je succes attribueert -iets wat binnen of buiten je controle ligt etc)
Ja het gaat over! Ik was een echte blush baby, maar na promotiewerk (mensen op straat overtuigen met een korte promotie voor een goed doel, dus wat je helemaal goed kent en achter staat) ging het van niet uit m'n woorden komen, naar stamelen, naar niet meer rood worden. Na een jaar was ik zooo goed dat ik nu echt een held ben met presenterenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heb je dat blozen altijd al gehad bij presentaties etc? Ik heb namelijk de hoop dat als ik het maar vaak genoeg doe, het vanzelf over gaat![]()
En denken ' ik moet niet blozen' helpt inderdaad nietMisschien kun je de volgende keer denken
' ik ben benieuwd wat voor verhaal er nu weer komt' (altijd lekker makkelijk zeggen natuurlijk, maar als je gaat denken 'ik mag niet denken dat ik niet mag blozen, dan werkt het nog steeds niet)
Wat lief!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kleine meevaller: op het station kreeg ik bij de automaat een dagkaartje van iemand die m niet meer nodig had. Sommige mensen zijn best lief
oh, ik weet wel zeker dat ik een negatief zelfbeeld heb.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn mensen geneigd het andersom te doen, ten behoeve van het behouden van hun zelfbeeld---> als iets goed gaat schrijf je het bij jezelf toe aan je eigen kwaliteiten, als iets bij een ander goed gaat worden vaak omstandigheden/factor geluk of toeval meegenomen. Mensen met een negatief zelfbeeld zullen dit wel omdraaien.. Maargoed rood worden is wel iets anders dan een prestatie neerzetten. (hoewel het is best een prestatie om elke keer bij hetzelfde woord rood te worden)
Disclaimer: hiermee wil ik niet zeggen dat jij een negatief zelfbeeld hebt, maar moest ineens aan de attributietheorie denken (das waaraan je je succes attribueert -iets wat binnen of buiten je controle ligt etc)
Het is geen directe relatie die beide kanten op werkt he: mensen met een negatief zelfbeeld zullen sneller hun successen toeschrijven aan factoren buiten hun eigen controle en wellicht ook bij anderen het tegenovergestelde doen, maar dat betekent niet dat iedereen die dat doet ook een negatief zelfbeeld heeft..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Dan heb ik misschien toch een negatief zelfbeeldDacht dat ik daar ondertussen toch wel vanaf was.
I know, die had m'n moeder. Durfde er geen 120 mee te rijden, bang dat ie uit elkaar vielquote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:
Tis heul geen rolschaatsHet ouwe model wel, dat rammelde ook als een koekblik
![]()
[ afbeelding ]
Dat is jammer, en nergens voor nodig! Iedereen heeft sterke en zwakke kanten, net als jij. Ik heb vanaf achter mijn computer al een hoop goede eigenschappen van je gezien in iedergeval.. Heb je er last van? Of is het alleen op bepaalde gebieden?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, ik weet wel zeker dat ik een negatief zelfbeeld heb.
Neit doen. Is onzin ook. Geen idee of het je boeit, maar ik ben een beetje jaloers op je om alles wat je bereikt hebt. Voel me vaak best dom hier (zelfde gevoel heb ik overigens bij een aantal andere dames hier).quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, ik weet wel zeker dat ik een negatief zelfbeeld heb.
Op dagen dat ik me goed voel niet, dan kan ik eromheen relativeren. Op dagen dat ik niet zo goed in m'n vel zit ben ik niet slim genoeg, niet knap genoeg, niet grappig genoeg, niet leuk genoeg, niet sociaal genoeg, etc. Rationeel weet ik dat het onzin is, maar het kan me soms wel belemmeren.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat is jammer, en nergens voor nodig! Iedereen heeft sterke en zwakke kanten, net als jij. Ik heb vanaf achter mijn computer al een hoop goede eigenschappen van je gezien in iedergeval.. Heb je er last van? Of is het alleen op bepaalde gebieden?
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neit doen. Is onzin ook. Geen idee of het je boeit, maar ik ben een beetje jaloers op je om alles wat je bereikt hebt. Voel me vaak best dom hier (zelfde gevoel heb ik overigens bij een aantal andere dames hier).
Net als dat het onzin is dat jij je dom moet voelenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neit doen. Is onzin ook. Geen idee of het je boeit, maar ik ben een beetje jaloers op je om alles wat je bereikt hebt. Voel me vaak best dom hier (zelfde gevoel heb ik overigens bij een aantal andere dames hier).
Mijn ouders hebben zo'n semi-automaat, daar kun je ook mee schakelen. Vandaag voor de lol met de hand geschakeld, maar dan moet je dus op een soort flippers drukken om te schakelen. Best grappig. De auto van de Duutser is ook automaat. Ik vind het opzich best lekker!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oudhuisgenootje had een Suzuki Alto automaat
Hilarisch bakje, ik reed er wel graag inAlhoewel ik rijden in een automaat echt geen reet aan vind in nieuwere auto's (in San Francisco geprobeerd, doe mij maar een clutch
) maar bij dat autootje hoorde het wel
Whoa, erg eigenlijk he, terwijl je inderdaad voor mij hier echt als zeer geslaagd overkomtquote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Op dagen dat ik me goed voel niet, dan kan ik eromheen relativeren. Op dagen dat ik niet zo goed in m'n vel zit ben ik niet slim genoeg, niet knap genoeg, niet grappig genoeg, niet leuk genoeg, niet sociaal genoeg, etc. Rationeel weet ik dat het onzin is, maar het kan me soms wel belemmeren.
Herkenbaar. Maar voor mij val jij ook onder 'die andere dames'.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tell me 'bout SF!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oudhuisgenootje had een Suzuki Alto automaat
Hilarisch bakje, ik reed er wel graag inAlhoewel ik rijden in een automaat echt geen reet aan vind in nieuwere auto's (in San Francisco geprobeerd, doe mij maar een clutch
) maar bij dat autootje hoorde het wel
Door de negatieve gedachten geen kans te geven in je hoofd en te vervangen door positievere kun je een hoop veranderen, maar dat soort dingen zijn altijd simpeler gezegd dan gedaan, dat besef ik me. Maar heel kort gezegd heeft wat je denkt invloed op wat je voelt en dat stuurt uiteindelijk je gedrag weer aan. Door je bij een gedachte af te vragen of hij je helpt in wat je op dat moment wil bereiken en indien het antwoord 'nee' is te bedenken wat wel een helpende gedachte zou kunnen zijn, kun je je cognities veranderen. Dit vergt training en doorzettingsvermogen, maar het werkt echt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Op dagen dat ik me goed voel niet, dan kan ik eromheen relativeren. Op dagen dat ik niet zo goed in m'n vel zit ben ik niet slim genoeg, niet knap genoeg, niet grappig genoeg, niet leuk genoeg, niet sociaal genoeg, etc. Rationeel weet ik dat het onzin is, maar het kan me soms wel belemmeren.
Ik snap het! Maar je bent leuk en bewezen slim!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef AKnynke het volgende:
Oh en ladies, ik vertel dit niet om om complimentjes te vissen he!
peace for all!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
niemand hier is domIedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en mooie kanten die hem of haar bijzonder maken
I looooooved itquote:
Hehehe, beetje herkenbaar welquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
peace for all!![]()
4-0..als wij nou morgen ook niet winnen dan krijg ik het te horen van de Duutser. Die helemaal niet van voetbal houdt, maar om sociaal te doen het wk wel volgt. En dan met iedereen over voetbal begint te praten, omdat hij wil laten zien dat hij er wel wat van af weet!
Ik hoop het ook jaquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
peace for all!![]()
4-0..als wij nou morgen ook niet winnen dan krijg ik het te horen van de Duutser. Die helemaal niet van voetbal houdt, maar om sociaal te doen het wk wel volgt. En dan met iedereen over voetbal begint te praten, omdat hij wil laten zien dat hij er wel wat van af weet!
Nice nice nice! Haha, ik ga echt zooo hard sparen om er heen te gaan en te spendenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I looooooved it
Vriendje had er in november een congres, en we zijn er toen 12 dagen geweest. We zaten downtown in een hostel, en ik vond het echt een relaxte stad, met veel minder stereotype americans dan ik verwacht hadEn ik was echt een sucker voor de zeeleeuwen bij Pier 39
En... en... en nog véél meer
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef P.F het volgende:
-Ja ik ga er maar het leukste van maken he! Vanaf augustus ga ik 2-3 keer per week kickboksen & ook nog hardlopen
-Ik ga niet op verkansie (tenzij ik wat dames zo ver krijg voor een road trip, maar ik ga liever naar SF?)
-Ik ga wel werkenJay!
Ja ik krijg sowieso TE VEEL vrije tijd! (Ik probeer het positief in te zien)
Vrije tijdJAY!
Ik kan meer gaan werken als blogger/pers eventen aflopen.
Studeren!
Volgens mij bedoelt ze dat ze geen tijd meer aan het vriendje kan besteden, omdat die naar het buitenland gaat!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze geen tijd meer aan het vriendje kan besteden, omdat die naar het buitenland gaat!
Alleen na teveel drank. Ik ken het alleen bij mensen met kinderen. Wandelende chemische wapens zijn het.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: slapen tot 3 uur
L: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: slapen tot 6 uur
D: groentenomelet met chilisaus
T: Optimel appel-kaneelkwark, 2 boterhammen pindakaas (zit ik nu aan)
Was vanochtend heel raar ziekig (katerig gevoel, hoofdpijn, misselijk, vreemd gerommel in buik), maar na al het geslaap is het weer verdwenen. Heeft iemand ook wel eens van die eendagsvirusjes?
Ja, kloptquote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Alleen na teveel drank. Ik ken het alleen bij mensen met kinderen. Wandelende chemische wapens zijn het.
Jij bent best vaak ziek, de laatste tijd, of zie ik dat verkeerd?
Ik ben plaatsvervangend trots op je.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Om de goede gewoonte door te zetten heb ik, ongeveer zoals sigme het omschreef, het kaartje zelf ook weggegeven. Mijn therapeutische daad voor vandaag
Ja, ik denk dat ik nu even wordt gestraft voor mijn maandenlang zondigen. Ik was al bezig met meer te uniekhoornenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef sigme het volgende:
Kinderen, stress en andere bronnen van verminderde weerstand. Veel strandwandelen, op tijd een Laurelientje plegen maar de uniekhoorntjes in acht nemen. En veel loven en prijzen natuurlijk, want het meeste is gewoon onbeheersbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |