quote:
quote:Raapsteeltjes ofwel Snijmoes, Bladmoes, Steelmoes, Keeltjes
(Brassica campestris)
Familie: Brasicaceae (kruisbloemigen)
De raapsteel is het jonge blad van een koolsoort. De smaak is fris en licht peperig.
Toepassing: Zowel rauw als gestoofd te gebruiken.
Basisrecept steeltjesstamp: De bladeren grondig wassen en in stukken snijden. Kook ondertussen bloemige aardappelen gaar. Schep de raapsteeltjes met een paar klontjes boter door de aardappelen en stamp het geheel met een aardappelstamper voorzichtig tot een grove luchtige stamppot. Beng op smaak met zout, peper en nootmuskaat.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:58 schreef Merel het volgende:
Moet dit hele topic nog bijlezen, maar alvast even vraagje tussendoor: De meneer heeft een te hoog cholesterolgehalte dus moet daar van de dokter wat aan doen. Als hij nou de zeven kant-en-klaar-maaltijden die hij per week eet vervangt door gewoon gezond vers voer moet dat al heeeeeeel veel helpen toch?
Oh en Kwak, ik ga morgen naar jullie concert vanwege vriendinnetje dat ook meezingt!
ik heb al gezwaaid naar de buurt waar een vriend van mij is opgegroeid... maar Warnsveldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeg!Niet zo oneerbiedig over
Warnsveld
En wel even zwaaien naar de buurt waar ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaren heb gewoond en naar mijn ouders!
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Vanavond steeltjesstamp, heb er nu al zin in.
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
En Mootje maar denken dat ze nog een dag weekend had!.
Het is prettiger om op zaterdag te denken dat het zondag is.
4 jaar, das lang! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:09 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Gister naar de film geweest omdat vriendje en ik 4 jaar samen zijn, zonder popcorn/lekkers
(omdat de AH dicht was
en we daar 10 min voor de film begon achter kwamen). En dan vandaag maar eens snel al die opdrachten voor school maken. Zo geen zin in
.
Spelling gaat meestal als vanzelf wel goed, en anders verbetert Word me wel.
Ja hequote:
Jah, was nog iemand en die liep even te brallen over dattie altijd ruzie had enz enz enz ... dus ik dacht laat ik even berichtje postenquote:Op zondag 13 juni 2010 05:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op je eigen verjaardag? Dan moeten ze gewoon ergens anders over gaan praten!
Ja hé zeg, ik verwacht wel een prachtige solo straksquote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat leuk! Ik weet wel wie denk ikeen vriendinnetje van mij woont tegenwoordig bij haar in huis, die doet ook mee...
ik hoop dat t mooi wordt en goed gaat, gisteren wat stomme foutjes, en uit pure frustratie over de wereld en alles daarin heb ik gisteren té lang té laat té veel gedronken in de kroeg. lag er om half vijf in, na allemaal heftig diepe gesprekken met de birthdayboy over hem en mijn liefdesleven (niet met elkaar)
mn stem is een beetje boel naar zn gallemiezen... ik hoop zo dat het straks met zingen beter gaat.
wat ben ik toch ook een onverantwoordelijk hedonistisch mutsje!
Veel plezier bij de demo, geniet ervan!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om half 3 moet ik bij de locatie zijn, en om 3 uur hebben 20 minuutjes demo![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om half 3 moet ik bij de locatie zijn, en om 3 uur hebben 20 minuutjes demo
Oh en ditte haal ik zo weg ivm eventuele herkenbaarheidMaar ik was een beetje confuus en jullie zijn altijd zo fijn helder
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Maar je zet er geen 'de' of 'het' voor.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:39 schreef conleche het volgende:
Ik zou eigenwijs kunnen zeggen dat loos wel degelijk 'leeg' betekent in zowel het wolke- als het argumentgedeelte, maar ik ga maar eens uit mijn bed, een stokbroodje halen!
Psychologequote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]*zakdoek geeft en 'die' verandert in 'dat'* Snorrie mademoiselleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijheid is goedMen is ook wel erg perfectionistisch trouwens! Maarja, dat zie ik dan maar als compliment
Ik ga me gewoon vermaken vanmiddag en dan zie ik wel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |