quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef Sarabi het volgende:
MoBlo voel jij je wel gelukkig op het moment?
Het laatste jaar lees ik om de paar weken wel dat je ziek ben en in de stress zit![]()
En bedankt om over studeren te beginnen anders was ik mijn boek helemaal vergeten mee te nemen
quote:
8 jaar gestudeerd waarvan 3 volledig geleendquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:22 schreef loveli het volgende:
Wow, LB. Da's wel een bult geld, hoe komt 'ie zo hoog, als ik vragen mag? Wel lekker dat 'ie een flink stuk omlaag is.
7 dagen, mmm goeie timing dan ja...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
Tijd van de maand, denk ik. Volgende week werk ik 7 dagen op rij, dus wilde mezelf niet uithongeren nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net lekker triangelbroodje met pitjes en een boel zelfgemaakte tonijnsalade op*burp*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb er ook best zin in! Al is het ook wel een beetje spannend![]()
Oi ik heb schoenen met lage hakjes en ik loop ze nu thuis een beetje in, *waggel waggel*Al zijn ze nog best stabiel, ik moet alleen meer 'durven' denk ik
Hehehe, ik ben ook een ramp op hakjes, hoor, ga regelmatig door m'n enkel (ook op school, o wat een lol hebben ze danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net lekker triangelbroodje met pitjes en een boel zelfgemaakte tonijnsalade op*burp*
)
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:08 schreef j.t het volgende:
Goedemorgen!
Ben dr helemaal klaar voor! Visite komt straks, ben vandaag 24 jaar geworden! Jeej! Heb leuk jurkje aan gedaan, helemaal nieuw! Zie er (nu iig nog niet) dik uit! Magoged, naarmate de dag vordert zwelt mn buik altijd op,najah jammer dan!
Ik ga nu ontbijten met groentesoep van gisteren avond en dan nog even keuken stofzuigen, kousenvoetjes zoeken en dan mogen ze binnen komen :p
Misschien tot later op de dag!
Zeg!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef kwakz0r het volgende:
zeurpost:
ik moet morgen met kamerkoor zingen op een bruiloft, in fokking warnsveld... dus moet al kwart voor tien in de auto zitten... en dan meteen na afloop door naar een concertje in Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |