No worries. Kwijtschelding moet lukken behalve als je veel geld of een auto hebt. Hoe het met stufi geregeld is tegenwoordig moet je even aan PF vragen. Het is iig geen groot probleem als je je niet meteen inschrijft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zelfstandige eenheid, kan ook huurtoeslag aanvragen. Geen idee wat daar het termijn voor is. Uitwonende stufi moet voor de 1e van de maand. Gemeentelijke belastingen zeiden ze dat ik gewoon moest betalen, maar ga wel kijken naar kwijtschelding.
Ik heb een contract per vorige week en betaal dus al huur. Ben ik dan volgens de regels 'verhuisd' en moet ik me snel inschrijven? Of kan dat nog wel een paar dagen extra wachten?
Zo stom, dat het digitaal opeens niet kan. Zit hier te stressen en had het ook veel eerder moeten regelen.
O ja, de bed-bank-bed-bank-bed-bank-shuffle. Sinds ik een tweepersoonsbed heb is dat toch lastig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij verhuist de stapel schone was van bank naar bed, naar gelang het overdag is (bank in gebruik was op bed) of nacht (bed in gebruik, was op bank)
Ja, ik wil er wel graag blijven, want dan gaat de zweep eroverquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Vik - klinkt goed op je school, wil je er wel graag blijven? Je klinkt soms zo negatief over de leerlingen.
Buckler?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Noukjee!!
16 bier, dat is eigenlijk nog te weinig om uberhaupt een kater te krijgen
Oh, eerst even de taart van Maria kijken.
OMG![]()
![]()
Heel goed Vik! Dat proces begint natuurlijk al op de basisschool, en ik zou daar nog aan willen toevoegen dat er ook veel ouders zijn die tegenwoordig volgens dit 'systeem'quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik wil er wel graag blijven, want dan gaat de zweep erover.
Ik vind dat veel collega's nu veel te soepel met leerlingen omgaan (soepele becijfering, steeds weer mogen herkansen) en daar heb ik last van. Je krijgt er luie, gemakzuchtige pubers van.
...
De jongste heeft t altijd het makkelijkst!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n broer en zus nemen het me nog steeds kwalijk dat m'n ouders een vaatwasser kregen precies toen ik ook oud genoeg was om mee te helpen met de afwas..
Meer groente, minder stomme koolhydraten en ongezonde vetten mijden. Visolie enzo is goed. Als het spaghetti/bami/andere pasta k&k maaltijden zijn, is switchen naar stoommaaltijden van de appie ook al winst. O ja, bewegen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:58 schreef Merel het volgende:
Moet dit hele topic nog bijlezen, maar alvast even vraagje tussendoor: De meneer heeft een te hoog cholesterolgehalte dus moet daar van de dokter wat aan doen. Als hij nou de zeven kant-en-klaar-maaltijden die hij per week eet vervangt door gewoon gezond vers voer moet dat al heeeeeeel veel helpen toch?
Oh en Kwak, ik ga morgen naar jullie concert vanwege vriendinnetje dat ook meezingt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |