abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:20:33 #201
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82693742
zeurpost:

ik moet morgen met kamerkoor zingen op een bruiloft, in fokking warnsveld... dus moet al kwart voor tien in de auto zitten... en dan meteen na afloop door naar een concertje in Den Haag

(church of St John en St Philip, 20.00 u (Ary van der Spuystraat 1), vocale muziek 16e/17e eeuw en een mis van vaughan williams uit de 20e eeuw met een kleine solo van moi... voor als iemand tijd teveel heeft en het leuk vindt))

en zondag concert van hetzelfde in Leiden...

en ik zie er onwijs tegenop... de drukte... het zingen... alles... heb er even helemaal geen zin in, terwijl het vast heel mooi wordt , maar ben gewoon te moe om na te denken over alles wat ik moet meenemen (lunch + avondeten, alle bladmuziek, concertkleding, make-up, etc. etc. etc.)

/zeurpost
Kwak
  Vis een optie? zaterdag 12 juni 2010 @ 00:33:26 #202
70532 loveli
N
pi_82694241
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja zelfstandige eenheid, kan ook huurtoeslag aanvragen. Geen idee wat daar het termijn voor is. Uitwonende stufi moet voor de 1e van de maand. Gemeentelijke belastingen zeiden ze dat ik gewoon moest betalen, maar ga wel kijken naar kwijtschelding.

Ik heb een contract per vorige week en betaal dus al huur. Ben ik dan volgens de regels 'verhuisd' en moet ik me snel inschrijven? Of kan dat nog wel een paar dagen extra wachten?

Zo stom, dat het digitaal opeens niet kan . Zit hier te stressen en had het ook veel eerder moeten regelen.
No worries. Kwijtschelding moet lukken behalve als je veel geld of een auto hebt. Hoe het met stufi geregeld is tegenwoordig moet je even aan PF vragen. Het is iig geen groot probleem als je je niet meteen inschrijft.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 12 juni 2010 @ 00:34:39 #203
70532 loveli
N
pi_82694285
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

bij mij verhuist de stapel schone was van bank naar bed, naar gelang het overdag is (bank in gebruik was op bed) of nacht (bed in gebruik, was op bank)
O ja, de bed-bank-bed-bank-bed-bank-shuffle. Sinds ik een tweepersoonsbed heb is dat toch lastig.
crap in = crap out
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:54:14 #204
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82694985
vanavond Uruguay - Frankrijk gekeken bij mijn vriend met z'n ouders, daarna nog even film gegeken met wat vrienden en toch maar mezelf overgehaald om op tijd naar huis te gaan.
Morgen weer half 9 werken bah! Daarna 2 dagen vrij

Morgen na werk lees ik wel weer eventjes bij!

Slaap lekker en een fijne dag morgen!

heb het vanavond gehouden bij een paar snack-a-jacks, 2 handjes van die zoutstokjes en 2 jillz. Terwijl er ook chips en pizza was! Trots op mezelf mag ook best een keertje!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:06:37 #205
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82695374
way to go noukje!
Kwak
  zaterdag 12 juni 2010 @ 07:20:32 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82697678
Goedzo Noukjee!!

16 bier, dat is eigenlijk nog te weinig om uberhaupt een kater te krijgen

Oh, eerst even de taart van Maria kijken.

OMG

[ Bericht 28% gewijzigd door uniekhoorn op 12-06-2010 07:27:21 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 12 juni 2010 @ 07:39:42 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82697727
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:

Vik - klinkt goed op je school, wil je er wel graag blijven? Je klinkt soms zo negatief over de leerlingen .

Ja, ik wil er wel graag blijven, want dan gaat de zweep erover .
Ik vind dat veel collega's nu veel te soepel met leerlingen omgaan (soepele becijfering, steeds weer mogen herkansen) en daar heb ik last van. Je krijgt er luie, gemakzuchtige pubers van.

Verder: goedemorgen . Vandaag eens uitzoeken welke bewijzen ga ik gebruiken voor mijn portfolio .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 08:22:51 #208
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82697884
Goedemorgen!
Ik ben gister om 20.00 met kleren en al in slaap gevallen op mijn bed, tot 01.30, toen ging ik mijn pyjama maar aantrekken en heb ik verder geslapen tot zojuist. Even een inhaalrace gedaan
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? zaterdag 12 juni 2010 @ 08:31:01 #209
70532 loveli
N
pi_82697926
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 07:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Noukjee!!

16 bier, dat is eigenlijk nog te weinig om uberhaupt een kater te krijgen

Oh, eerst even de taart van Maria kijken.

OMG
Buckler?
crap in = crap out
pi_82698378
Goedemorgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82698689
Goedemorgen!

Gister bij de thai gaan eten, was lekker
Was alleen best laat klaar dus daarvoor nog een fikse aanval gedaan op de snoepjespot
Maar... Boodschaptechnisch gezien een nieuwe week, een nieuwe kans...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:08:22 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82698840
Zij die gaan winkelen groeten u. Vanmorgen winkelen, vanmiddag naar m'n ouders...niet al te slecht!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82699043
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 07:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik wil er wel graag blijven, want dan gaat de zweep erover .
Ik vind dat veel collega's nu veel te soepel met leerlingen omgaan (soepele becijfering, steeds weer mogen herkansen) en daar heb ik last van. Je krijgt er luie, gemakzuchtige pubers van.

...
Heel goed Vik! Dat proces begint natuurlijk al op de basisschool, en ik zou daar nog aan willen toevoegen dat er ook veel ouders zijn die tegenwoordig volgens dit 'systeem' opvoeden. Ik verbaas me daar vaak over, hoe weinig sommige pubers thuis hoeven te doen: het lijkt wel of de ouders een vijfsterrenhotel voor ze runnen!

Toen ik even Oma Vertelt op de middelbare school zat, deed ik altijd alle boodschappen, de helft van het strijken en de was, kat kammen (iedere dag) deden we om de beurt, het koken en de afwas deden we samen. Heel normaal vond ik dat, we waren tenslotte maar met ons tweeën (mijn moeder en ik).
Maar als ik nu zie hoe sommige kinderen worden ontzien , zelfs als ze begin twintig zijn en nog thuis wonen (logisch ook, zo'n service krijg je niet op kamers!). Wat voor volwassenen moet dat opleveren?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:29:00 #214
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82699190
Ik heb thuis ook bijna niks hoeven doen. Wij moesten tafel dekken en weer afruimen, en onze eigen kamer/zooi opruimen, maar verder: wassen, koken, boodschappen etc dat deden mijn ouders (nou ja vooral mijn moeder) zelf.
Achteraf had ik liever meer taken gehad, want dan was het gewoner geweest om mee te helpen. Aangezien ik nu alleen woon, ben ik prima zelfstandig geworden en kan ik in mijn eentje goed uit de voeten, maar mocht ik zelf ooit kinderen krijgen, dan moeten ze meer mee helpen dan ik vroeger hoefde
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_82699277
M'n broer en zus nemen het me nog steeds kwalijk dat m'n ouders een vaatwasser kregen precies toen ik ook oud genoeg was om mee te helpen met de afwas. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82699361
Morgen!

Ik ging op m'n 17e op kamers, maar als ik thuis was of een periode thuis woonde hielp ik met alles. Koken, boodschappen doen, opruimen, schoonmaken. Heb echt een hekel aa van die luie pubers
pi_82699433
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n broer en zus nemen het me nog steeds kwalijk dat m'n ouders een vaatwasser kregen precies toen ik ook oud genoeg was om mee te helpen met de afwas. .
De jongste heeft t altijd het makkelijkst!
Superleuke taart trouwens maria! En je nijn is zo lief
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:58:15 #218
331 Merel
Be here now.
pi_82699915
Moet dit hele topic nog bijlezen, maar alvast even vraagje tussendoor: De meneer heeft een te hoog cholesterolgehalte dus moet daar van de dokter wat aan doen. Als hij nou de zeven kant-en-klaar-maaltijden die hij per week eet vervangt door gewoon gezond vers voer moet dat al heeeeeeel veel helpen toch?

Oh en Kwak, ik ga morgen naar jullie concert vanwege vriendinnetje dat ook meezingt!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zaterdag 12 juni 2010 @ 11:22:33 #219
70532 loveli
N
pi_82700476
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:58 schreef Merel het volgende:
Moet dit hele topic nog bijlezen, maar alvast even vraagje tussendoor: De meneer heeft een te hoog cholesterolgehalte dus moet daar van de dokter wat aan doen. Als hij nou de zeven kant-en-klaar-maaltijden die hij per week eet vervangt door gewoon gezond vers voer moet dat al heeeeeeel veel helpen toch?

Oh en Kwak, ik ga morgen naar jullie concert vanwege vriendinnetje dat ook meezingt!
Meer groente, minder stomme koolhydraten en ongezonde vetten mijden. Visolie enzo is goed. Als het spaghetti/bami/andere pasta k&k maaltijden zijn, is switchen naar stoommaaltijden van de appie ook al winst. O ja, bewegen...
Bij de weg, vet uit voedsel is niet de grote boosdoener van cholesterol, maar wat je lichaam zelf aanmaakt uit het eten. Daarom zijn stomme carbs vele malen slechter voor het cholesterol dan ongezonde vetten.
crap in = crap out
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:29:21 #220
331 Merel
Be here now.
pi_82700637
Ja oorzaak ligt bij medicijnen, maar oplossing moet via voeding en beweging. Moet 'ie allemaal zelf doen, maar ik was gewoon ook benieuwd hoe het zit. Kunnen we fijn samen gezond gaan doen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82701280
goedemorgen!

ik ga nu 6 uur studeren, *bikkel* *heus* want dat moet, want ik moet alles halen

*ibuprofen slikt* heus, 6 uur..

Ja doei.
pi_82701499
MoBlo voel jij je wel gelukkig op het moment?
Het laatste jaar lees ik om de paar weken wel dat je ziek ben en in de stress zit

En bedankt om over studeren te beginnen anders was ik mijn boek helemaal vergeten mee te nemen
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:02:42 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82701504
Ik zit natuurlijk wel in het speciaal onderwijs en de vraag is dan: in hoeverre ga je die leerlingen ook 'speciaal' behandelen? De reden dat ze op het speciaal onderwijs zitten, is dat ze doof zijn en er dus op een andere manier met hen gecommuniceerd moet worden. Verder hebben ze als gevolg van hun doof-zijn een taalachterstand en moeite met Nederlands, zodat daar extra aandacht aan besteed moet worden (dus meer oefeningen, meer uitleg; zowel VMBO en Havo duren dan ook 6 jaar). Maar qua intelligentie zijn ze niet anders dan horende leeftijdsgenoten, dus ik vind ook niet dat ik op niet taal-gerelateerde gebieden soepel met ze om hoef te gaan. Zij moeten ook gewoon leren om zich aan hun afspraken te houden.

Ik hoefde trouwens nooit wat te doen thuis . Mijn broer en zussen waren de deur al uit, dus er was ook niet veel rotzooi, maar mijn zus zorgde er tijdens verjaardagen altijd wel voor dat ik ook aan de beurt kwam met afwassen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:04:44 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82701560
O, zo fijn trouwens! .

Als onderdeel van mijn portfolio moet ik een leerlingenenquete afnemen (de docenten hier kennen hem wel: de Roos van Leary ) en de vorige keer zat ik vooral op de tegen-as (en dat is niet goed dus ), terwijl ik nu duidelijk op de samen-as zit. Zo'n diagram laat dus heel duidelijk zien dat ik een ontwikkeling heb doorgemaakt .
Niet meer actief op Fok!
pi_82701668
Goedemorgen!

Ben dr helemaal klaar voor! Visite komt straks, ben vandaag 24 jaar geworden! Jeej! Heb leuk jurkje aan gedaan, helemaal nieuw! Zie er (nu iig nog niet) dik uit! Magoged, naarmate de dag vordert zwelt mn buik altijd op,najah jammer dan!
Ik ga nu ontbijten met groentesoep van gisteren avond en dan nog even keuken stofzuigen, kousenvoetjes zoeken en dan mogen ze binnen komen :p
Misschien tot later op de dag!

Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')