In plaats van een tvp te plaatsen wens ik jou dan maar gewoon veel plezier nog in France! en hoop uiteraard dat je gewoon dingen vergoed krijgt, want dat zou wel fijn zijn...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef conleche het volgende:
Inbraak.......nou ja we hebben aangifte gedaan enaandag wordt er een hek geplaatst. Thuis even kijken of we verzekerd zijn. Waren we altijd wel, maar vorig jaar ging er wat mis met de automatische overschrijving en ik weet eigenlijk niet hoe dat dir jaar is gegaan, zou wel prettig zijn als we wat terugkregen. Maar echt dingen gemist heb ik niet.
Snapput nog steeds niet helemaalquote:
Suffix is gewoon een duur woord voor 'achtervoegsel'. Zo'n suffix kan niet los voorkomen, maar wordt vastgeplakt aan een woord dat wel los kan voorkomen ('grondwoord') en zo ontstaat een nieuw woord.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snapput nog steeds niet helemaal
Leuk he Moblo?
Wij gaan ook een stukje verder in onze relatie, ga mijzelf inkopen dan hebben wij een huis écht samen.
* uniekhoorn knabbelt op een conichorn
Hoe zit het dan met een loos dreigement? Ja, je moet wat vragen als je geen TVP meer mag zeggen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Suffix is gewoon een duur woord voor 'achtervoegsel'. Zo'n suffix kan niet los voorkomen, maar wordt vastgeplakt aan een woord dat wel los kan voorkomen ('grondwoord') en zo ontstaat een nieuw woord.
Bijvoorbeeld: waarde+loos. 'Loos' kan niet los voorkomen en los is dus een suffix. Je plakt het vast aan 'waarde' en dan ontstaat een heel nieuw woord. Prefixen heb je ook, die staan voor het 'grondwoord'. Bijvoorbeeld on-eerlijk.
Op je eigen verjaardag? Dan moeten ze gewoon ergens anders over gaan praten!quote:Op zondag 13 juni 2010 03:25 schreef j.t het volgende:
Feestje nog steeds gaande. Alleen nu minder gezellige praat. Over dode vaders enz. Wil ik niet zo graag bij zitten, moet ik aan de mijne denken
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:09 schreef Laureline het volgende:
hij heeft een hele waslijst opgesomd waarom hij zo vreselijk op mij verliefd is
Hele goeie vraag, waar ik geen antwoord op weetquote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met een loos dreigement? Ja, je moet wat vragen als je geen TVP meer mag zeggen.
Ik weet niet of het zozeer een andere betekenis heeft, wel een aanverwante betekenis iig.quote:Op zondag 13 juni 2010 08:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loos heeft daar een andere betekenis als het loos in wolkeloos, denk ik?.
Ahwww wat lief zegquote:Op zondag 13 juni 2010 01:09 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: portie vlammetjes
T: 4 crackers filet americain, stuk indische cake, heksehyl zoet
D: spinazie
T: 4 uur opera![]()
T: glas witte wijn, 2 Tripel Karmeliet, boterham salami, boterham pindakaas
En nu ben ik dronken van mijn 2 biertjesMijn meneer ook een beetje, hij heeft een hele waslijst opgesomd waarom hij zo vreselijk op mij verliefd is
En is dit dan geen tautologie? Nu we toch met taal bezig zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 09:36 schreef sigme het volgende:
waarbij de tweede helft het eerste nader specificeert.
Je loopt een dag achter!quote:Op zondag 13 juni 2010 09:51 schreef motorbloempje het volgende:pannenkoeken
dat kan altijd nog als m'n soep mislukt![]()
zo, 'vroeg' op, voor de zaterdag, even ontbijten en dan aan de studie
Wat is dat?quote:Op zondag 13 juni 2010 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Vanavond steeltjesstamp, heb er nu al zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |