In plaats van een tvp te plaatsen wens ik jou dan maar gewoon veel plezier nog in France! en hoop uiteraard dat je gewoon dingen vergoed krijgt, want dat zou wel fijn zijn...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef conleche het volgende:
Inbraak.......nou ja we hebben aangifte gedaan enaandag wordt er een hek geplaatst. Thuis even kijken of we verzekerd zijn. Waren we altijd wel, maar vorig jaar ging er wat mis met de automatische overschrijving en ik weet eigenlijk niet hoe dat dir jaar is gegaan, zou wel prettig zijn als we wat terugkregen. Maar echt dingen gemist heb ik niet.
Snapput nog steeds niet helemaalquote:
Suffix is gewoon een duur woord voor 'achtervoegsel'. Zo'n suffix kan niet los voorkomen, maar wordt vastgeplakt aan een woord dat wel los kan voorkomen ('grondwoord') en zo ontstaat een nieuw woord.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snapput nog steeds niet helemaal
Leuk he Moblo?
Wij gaan ook een stukje verder in onze relatie, ga mijzelf inkopen dan hebben wij een huis écht samen.
* uniekhoorn knabbelt op een conichorn
Hoe zit het dan met een loos dreigement? Ja, je moet wat vragen als je geen TVP meer mag zeggen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Suffix is gewoon een duur woord voor 'achtervoegsel'. Zo'n suffix kan niet los voorkomen, maar wordt vastgeplakt aan een woord dat wel los kan voorkomen ('grondwoord') en zo ontstaat een nieuw woord.
Bijvoorbeeld: waarde+loos. 'Loos' kan niet los voorkomen en los is dus een suffix. Je plakt het vast aan 'waarde' en dan ontstaat een heel nieuw woord. Prefixen heb je ook, die staan voor het 'grondwoord'. Bijvoorbeeld on-eerlijk.
Op je eigen verjaardag? Dan moeten ze gewoon ergens anders over gaan praten!quote:Op zondag 13 juni 2010 03:25 schreef j.t het volgende:
Feestje nog steeds gaande. Alleen nu minder gezellige praat. Over dode vaders enz. Wil ik niet zo graag bij zitten, moet ik aan de mijne denken
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:09 schreef Laureline het volgende:
hij heeft een hele waslijst opgesomd waarom hij zo vreselijk op mij verliefd is
Hele goeie vraag, waar ik geen antwoord op weetquote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met een loos dreigement? Ja, je moet wat vragen als je geen TVP meer mag zeggen.
Ik weet niet of het zozeer een andere betekenis heeft, wel een aanverwante betekenis iig.quote:Op zondag 13 juni 2010 08:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loos heeft daar een andere betekenis als het loos in wolkeloos, denk ik?.
Ahwww wat lief zegquote:Op zondag 13 juni 2010 01:09 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: portie vlammetjes
T: 4 crackers filet americain, stuk indische cake, heksehyl zoet
D: spinazie
T: 4 uur opera![]()
T: glas witte wijn, 2 Tripel Karmeliet, boterham salami, boterham pindakaas
En nu ben ik dronken van mijn 2 biertjesMijn meneer ook een beetje, hij heeft een hele waslijst opgesomd waarom hij zo vreselijk op mij verliefd is
En is dit dan geen tautologie? Nu we toch met taal bezig zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 09:36 schreef sigme het volgende:
waarbij de tweede helft het eerste nader specificeert.
Je loopt een dag achter!quote:Op zondag 13 juni 2010 09:51 schreef motorbloempje het volgende:pannenkoeken
dat kan altijd nog als m'n soep mislukt![]()
zo, 'vroeg' op, voor de zaterdag, even ontbijten en dan aan de studie
Wat is dat?quote:Op zondag 13 juni 2010 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Vanavond steeltjesstamp, heb er nu al zin in.
quote:
quote:Raapsteeltjes ofwel Snijmoes, Bladmoes, Steelmoes, Keeltjes
(Brassica campestris)
Familie: Brasicaceae (kruisbloemigen)
De raapsteel is het jonge blad van een koolsoort. De smaak is fris en licht peperig.
Toepassing: Zowel rauw als gestoofd te gebruiken.
Basisrecept steeltjesstamp: De bladeren grondig wassen en in stukken snijden. Kook ondertussen bloemige aardappelen gaar. Schep de raapsteeltjes met een paar klontjes boter door de aardappelen en stamp het geheel met een aardappelstamper voorzichtig tot een grove luchtige stamppot. Beng op smaak met zout, peper en nootmuskaat.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:58 schreef Merel het volgende:
Moet dit hele topic nog bijlezen, maar alvast even vraagje tussendoor: De meneer heeft een te hoog cholesterolgehalte dus moet daar van de dokter wat aan doen. Als hij nou de zeven kant-en-klaar-maaltijden die hij per week eet vervangt door gewoon gezond vers voer moet dat al heeeeeeel veel helpen toch?
Oh en Kwak, ik ga morgen naar jullie concert vanwege vriendinnetje dat ook meezingt!
ik heb al gezwaaid naar de buurt waar een vriend van mij is opgegroeid... maar Warnsveldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeg!Niet zo oneerbiedig over
Warnsveld
En wel even zwaaien naar de buurt waar ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaren heb gewoond en naar mijn ouders!
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Vanavond steeltjesstamp, heb er nu al zin in.
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
En Mootje maar denken dat ze nog een dag weekend had!.
Het is prettiger om op zaterdag te denken dat het zondag is.
4 jaar, das lang! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:09 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Gister naar de film geweest omdat vriendje en ik 4 jaar samen zijn, zonder popcorn/lekkers
(omdat de AH dicht was
en we daar 10 min voor de film begon achter kwamen). En dan vandaag maar eens snel al die opdrachten voor school maken. Zo geen zin in
.
Spelling gaat meestal als vanzelf wel goed, en anders verbetert Word me wel.
Ja hequote:
Jah, was nog iemand en die liep even te brallen over dattie altijd ruzie had enz enz enz ... dus ik dacht laat ik even berichtje postenquote:Op zondag 13 juni 2010 05:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op je eigen verjaardag? Dan moeten ze gewoon ergens anders over gaan praten!
Ja hé zeg, ik verwacht wel een prachtige solo straksquote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat leuk! Ik weet wel wie denk ikeen vriendinnetje van mij woont tegenwoordig bij haar in huis, die doet ook mee...
ik hoop dat t mooi wordt en goed gaat, gisteren wat stomme foutjes, en uit pure frustratie over de wereld en alles daarin heb ik gisteren té lang té laat té veel gedronken in de kroeg. lag er om half vijf in, na allemaal heftig diepe gesprekken met de birthdayboy over hem en mijn liefdesleven (niet met elkaar)
mn stem is een beetje boel naar zn gallemiezen... ik hoop zo dat het straks met zingen beter gaat.
wat ben ik toch ook een onverantwoordelijk hedonistisch mutsje!
Veel plezier bij de demo, geniet ervan!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om half 3 moet ik bij de locatie zijn, en om 3 uur hebben 20 minuutjes demo![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om half 3 moet ik bij de locatie zijn, en om 3 uur hebben 20 minuutjes demo
Oh en ditte haal ik zo weg ivm eventuele herkenbaarheidMaar ik was een beetje confuus en jullie zijn altijd zo fijn helder
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Maar je zet er geen 'de' of 'het' voor.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:39 schreef conleche het volgende:
Ik zou eigenwijs kunnen zeggen dat loos wel degelijk 'leeg' betekent in zowel het wolke- als het argumentgedeelte, maar ik ga maar eens uit mijn bed, een stokbroodje halen!
Psychologequote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]*zakdoek geeft en 'die' verandert in 'dat'* Snorrie mademoiselleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijheid is goedMen is ook wel erg perfectionistisch trouwens! Maarja, dat zie ik dan maar als compliment
Ik ga me gewoon vermaken vanmiddag en dan zie ik wel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
komt denk ik wel goed. net braaf heel lang mn stem opgewarmd in de douche, en het moet lukkenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja hé zeg, ik verwacht wel een prachtige solo straks![]()
waarvoor niet? Het loze argument of het was eigenlijk dreigement en de wolkeloze hemel. Of wat bedoel je? Mijn punt is eigenlijk dat al die verschillende regeltjes, met net zoveel uitzonderingen daarop om 1 ding te regelen, niet erg handig werken als je iets gevoelsmatig goed wilt doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je zet er geen 'de' of 'het' voor.
Weet dat je 't lekker vindt, maar vruchtenhagel is imho troep. En je mag best wat meer eten, lijkt me.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:56 schreef Noukjee het volgende:
GoodMorning!
't vriendje is weer vertrokken om te leren voor z'n tentamens,
dus nu verveel ik me kapot![]()
Zal wel hele dag wk kijken worden denk ik.
lijstje voor vandaag:
o: 2 beschuitjes, 1 met vruchtenhagel, 1 met gekleurde muisjes
t: zelfgemaakte sap (aardbei/sinaasappel)
m: 2 crackers met mager beleg en gekookt ei
t: zelfgemaakte sap (aardbei/sinaasappel)
a: mijn moeders zelfgemaakte nasi
Wat is vruchtenhagelquote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet dat je 't lekker vind, maar vruchtenhagel is imho troep. En je mag best wat meer eten, lijkt me.
Thanks! Stomme vraag, maar hoe krijg ik het van daar, op mijn computer/iPod?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.faithy.nl/files/hardlopen
en dan zou ik ergens les 20 of 21 doen ofzo
20 is vier keer 8 minuten
21 is 10, 10, 12
En groente!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:09 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Wat is vruchtenhagel?
Ja bij de nasi hoort een gebakken ei, kroepoek. En vanavond is m'n oma er en gaan we voetbal kijken, dus zullen we hapjes zijn
Denk sowieso dat het niet jouw fout/schuld is dat ze opeens zo maf deed. Dat zij niet kan accepteren dat ze niet gekozen is en jij wel, daar kan jij toch niets aan doen? (buiten het er niet in wrijven, maar daar ben jij ook helemaal geen type voorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Psychologe![]()
Het zou kunnen, jammer alleen dat ik er niks aan kan doen
Wikipedia:quote:
downloaden door de map te openen, de les te zoeken, rechter muisknop en dan "Koppeling opslaan als"quote:Op zondag 13 juni 2010 13:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Thanks! Stomme vraag, maar hoe krijg ik het van daar, op mijn computer/iPod?
Ja, maar wat is vruchtenhagel?quote:
In de OP van dat topic in sport staat ook het schema, ik geloof dat het zelfs de eerste link is. In dat schema kun je wel zien hoeveel lopen/wandelen erin zitquote:Op zondag 13 juni 2010 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil eigenlijk wel Evy op mijn mp3 speler, mo heb jij daar nog een linkje voor?
En ik wil graag een les waarbij ik ongeveer 20 minuten moet lopen, zonder 10x te stoppen, enig idee welke les ik dan moet instappen ongeveer?
Als het voor jou werkt... Mijn ervaring is dat als ik eenmaal ben afgekickt, ik geen behoefte meer heb aan suiker.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Noukjee het volgende:
dat bovenste plaatje zijn gekleurde muisjes, die onderste is vruchtenhagel ;]
En ik weet dat er suiker in zit. Maar als ik 's ochtends zoet ontbijt, dan heb ik de rest van de dag geen behoefte aan zoetigheid (snoep, chocola e.d.) en als ik hartig ontbijt, heb ik dat wel.
Keuzes... de mijne zou het niet zijn, maar dat had ik al duidelijk gemaaktquote:En aangezien vruchtenhagel beter is en minder kcal bevat dan hagelslag/chocoladepasta, neem ik dat 's ochtends als beleg (en wissel het vaak af met appelstroop. Zit ook suiker in, maar is een betere keus dan bovenstaande).
(ja en groente bij de nasi)
Die staat er niet bijquote:Op zondag 13 juni 2010 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
downloaden door de map te openen, de les te zoeken, rechter muisknop en dan "Koppeling opslaan als"
De tussen-n-regel komt aan de orde als het gaat om een samenstelling met twee zelfstandige naamwoorden. 'Loos' is geen zelfstandig naamwoord en het ezelsbruggetje daarvoor is dat je er geen lidwoord voor zet.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
waarvoor niet? Het loze argument of het was eigenlijk dreigement en de wolkeloze hemel. Of wat bedoel je? Mijn punt is eigenlijk dat al die verschillende regeltjes, met net zoveel uitzonderingen daarop om 1 ding te regelen, niet erg handig werken als je iets gevoelsmatig goed wilt doen.
Haha ik ken het.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef loveli het volgende:
O, ik ben niet van het afvallen, maar van het gezond doen. Ben ook groot voorstander van genieten. In dat kader is het leeg eten van een bak B&J best verdedigbaar
Lodos?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:14 schreef loveli het volgende:
Vroeger wilde ik loos worden. Pas jaren later kwam ik erachter dat er een 'd' in moest.
Dat heb ik in Internet Explorer ook, in Firefox heb ik het wel zoals moblo zegtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die staat er niet bijSowieso is het in het engels, maar ik kan nergens iets opslaan als, alleeen een shortcut maken...
In jouw geval zeker niet, imho. Echt veel cal krijg je niet binnen. Maar ik ben dan ook van de rekkelijke kant, terwijl loveli onder de preciezen valtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef Noukjee het volgende:
Elke dag een klein beetje suiker is toch geen ramp?
Eet vruchtenhagel verder niet, behalve 's ochtends (ook niet elke ochtend),
En dan geniet ik er ook extra van. En ben hier ongeveer nu 2 weken en ben 2,2 kilo ongeveer nu afgevallen al,
dus mag van mezelf soms wel beschuitje met wat ik echt lekker vind, want zoveel hoef ik niet meer af te vallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |