Door de negatieve gedachten geen kans te geven in je hoofd en te vervangen door positievere kun je een hoop veranderen, maar dat soort dingen zijn altijd simpeler gezegd dan gedaan, dat besef ik me. Maar heel kort gezegd heeft wat je denkt invloed op wat je voelt en dat stuurt uiteindelijk je gedrag weer aan. Door je bij een gedachte af te vragen of hij je helpt in wat je op dat moment wil bereiken en indien het antwoord 'nee' is te bedenken wat wel een helpende gedachte zou kunnen zijn, kun je je cognities veranderen. Dit vergt training en doorzettingsvermogen, maar het werkt echt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Op dagen dat ik me goed voel niet, dan kan ik eromheen relativeren. Op dagen dat ik niet zo goed in m'n vel zit ben ik niet slim genoeg, niet knap genoeg, niet grappig genoeg, niet leuk genoeg, niet sociaal genoeg, etc. Rationeel weet ik dat het onzin is, maar het kan me soms wel belemmeren.
Ik snap het! Maar je bent leuk en bewezen slim!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef AKnynke het volgende:
Oh en ladies, ik vertel dit niet om om complimentjes te vissen he!
peace for all!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
niemand hier is domIedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en mooie kanten die hem of haar bijzonder maken
I looooooved itquote:
Hehehe, beetje herkenbaar welquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
peace for all!![]()
4-0..als wij nou morgen ook niet winnen dan krijg ik het te horen van de Duutser. Die helemaal niet van voetbal houdt, maar om sociaal te doen het wk wel volgt. En dan met iedereen over voetbal begint te praten, omdat hij wil laten zien dat hij er wel wat van af weet!
Ik hoop het ook jaquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
peace for all!![]()
4-0..als wij nou morgen ook niet winnen dan krijg ik het te horen van de Duutser. Die helemaal niet van voetbal houdt, maar om sociaal te doen het wk wel volgt. En dan met iedereen over voetbal begint te praten, omdat hij wil laten zien dat hij er wel wat van af weet!
Nice nice nice! Haha, ik ga echt zooo hard sparen om er heen te gaan en te spendenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I looooooved it
Vriendje had er in november een congres, en we zijn er toen 12 dagen geweest. We zaten downtown in een hostel, en ik vond het echt een relaxte stad, met veel minder stereotype americans dan ik verwacht hadEn ik was echt een sucker voor de zeeleeuwen bij Pier 39
En... en... en nog véél meer
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef P.F het volgende:
-Ja ik ga er maar het leukste van maken he! Vanaf augustus ga ik 2-3 keer per week kickboksen & ook nog hardlopen
-Ik ga niet op verkansie (tenzij ik wat dames zo ver krijg voor een road trip, maar ik ga liever naar SF?)
-Ik ga wel werkenJay!
Ja ik krijg sowieso TE VEEL vrije tijd! (Ik probeer het positief in te zien)
Vrije tijdJAY!
Ik kan meer gaan werken als blogger/pers eventen aflopen.
Studeren!
Volgens mij bedoelt ze dat ze geen tijd meer aan het vriendje kan besteden, omdat die naar het buitenland gaat!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze geen tijd meer aan het vriendje kan besteden, omdat die naar het buitenland gaat!
Alleen na teveel drank. Ik ken het alleen bij mensen met kinderen. Wandelende chemische wapens zijn het.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: slapen tot 3 uur
L: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: slapen tot 6 uur
D: groentenomelet met chilisaus
T: Optimel appel-kaneelkwark, 2 boterhammen pindakaas (zit ik nu aan)
Was vanochtend heel raar ziekig (katerig gevoel, hoofdpijn, misselijk, vreemd gerommel in buik), maar na al het geslaap is het weer verdwenen. Heeft iemand ook wel eens van die eendagsvirusjes?
Ja, kloptquote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Alleen na teveel drank. Ik ken het alleen bij mensen met kinderen. Wandelende chemische wapens zijn het.
Jij bent best vaak ziek, de laatste tijd, of zie ik dat verkeerd?
Ik ben plaatsvervangend trots op je.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Om de goede gewoonte door te zetten heb ik, ongeveer zoals sigme het omschreef, het kaartje zelf ook weggegeven. Mijn therapeutische daad voor vandaag
Ja, ik denk dat ik nu even wordt gestraft voor mijn maandenlang zondigen. Ik was al bezig met meer te uniekhoornenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef sigme het volgende:
Kinderen, stress en andere bronnen van verminderde weerstand. Veel strandwandelen, op tijd een Laurelientje plegen maar de uniekhoorntjes in acht nemen. En veel loven en prijzen natuurlijk, want het meeste is gewoon onbeheersbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |