Ja ik weet dat er in fruit suiker zit, maar goed, daar ga ik me niet druk om maken, want overal zit wel suiker of vet in. Het zijn iig geen slechte suikers. En over dat sapje. Het waren perssinaasappels (en die vind ik sowieso niet lekker om te eten) en de aardbeien waren al een beetje melig (dus niet lekker om zo op te eten, anders had ik dat wel gedaan. Want ik raak sowieso voller van gewoon fruit ipv als ik er een sapje van maak, maarja, anders moest ik het weggooien en vond ik ook zo zonde)quote:Op zondag 13 juni 2010 18:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, dat is suiker.![]()
Beter eet je het fruit heel ipv dat je er sap van maakt. dan krijg je ook nog wat vezels binnen.
En dat dan één keer per dag en de vruchtenhagel of muisjes alleen in het weekend of als je er heel veel zin in hebt ofzo.
Je eet echt heel koolhydraatrijk vandaag, zeker gezien je D van rijst.
Maar dat moet je zelf weten natuurlijk, het zou alleen niets voor mij zijn.
Wij hebben thuis ook nog een hometrainer staan, maar word eigenlijk nooit meer gebruiktquote:Op zondag 13 juni 2010 19:00 schreef j.t het volgende:
Ik ga stoomgroenten, wedges en vissticks eten. Geen idee of het enigszins gezond is. Wedges zijn gewoon aardappelen toch? En vissticks, heeft paneerlaagje, maar dat is simpelweg toch gewoon brood?
Ligt nu in de koekenpan trouwens ... had misschien beter de boel in de oven kunnen doen ...bedenk ik nu weer
Ow en ik ben hometrainers aan het bekijken op marktplaats enzo! Wil graag veel fietsen en met mn werk lukt dat gewoon niet! Ben heel benieuwd, een mooie staat er al vrij lang op met 2 biedingen. Dus heb even gemaild of hij er nog is en anders heb ik 2 andere op het oog![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Yellow_Bookquote:Op zondag 13 juni 2010 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
is een van jullie bekend met 'The Yellow Book" en "The Yellow 1890s" Kwak? Maria?
waarom in godsnaam heet het de Yellow 1890s? Dat is nergens te vinden?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Yellow_Book
Daar vind je het wel.
Daarom wil ik ook een tweedehands, is alsnog redelijk veel geld, maar lang niet zoveel als een nieuwe! Hopelijk houd ik het vol! En anders gaatie weer op marktplaatsquote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Wij hebben thuis ook nog een hometrainer staan, maar word eigenlijk nooit meer gebruiktin het begin nog wel regelmatig, maar nu niet meer
Sja, daarom bedacht ik me dus te laat, had beter in de oven kunnen doen. Dan stroomt het vet er ook wel grotendeels uit, zonder dat je nog vet toevoegt, in tegenstelling tot de koekenpan.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:
j.t: in het korstje van vissticks zit wel redelijk wat vet, om het knapperig te krijgen. Voor wedges geldt meestal hetzelfde, bij kant en klare tenminste. Maar goed, het is ook weer niet superongezond hoor.
..
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:17 schreef j.t het volgende:Hopelijk beetje relaxed weekje tegemoet. maar heb zo mn twijfels. Morgen iig lekker hele middag WK voetbal kijken opt werk. Hopelijk winnen we en hopelijk, kan ik op tijd naar huis
we zullen zien ... Moet deze week de héle week werken. Ben ik niet gewend
bedanktquote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:
j.t: in het korstje van vissticks zit wel redelijk wat vet, om het knapperig te krijgen. Voor wedges geldt meestal hetzelfde, bij kant en klare tenminste. Maar goed, het is ook weer niet superongezond hoor.
Noukje: er zijn geen goede of slechte suikers, maar je hebt wel gelijk dat in fruit tenminste nog gezonde dingen zitten, in tegenstelling tot snoep dat echt alleen maar suiker is. Ik maak me ook nooit zo druk om de suikers in fruit, er zijn veel slechtere dingen die je kunt eten. Maar goed, ik let dan ook niet zo op koolhydraten als veel andere mensen hier, ik eet ook vrij veel brood en voor mij werkt dat prima maar da's persoonlijk. Zilvervliesrijst is wel gezond trouwens!
vind het juist niet fijn, helemaal omdat het beetje spek en bonen is. andere leerkracht krijgt van mij ondersteuning, omdat de groep zo zwaar is. Moeten van te voren maar even afspreken hoe ze het wil.Aangezien ik altijd met mn grote bek graag voorop sta, als ik dingen zie gebeuren wat mij niet aanstaat. Magoed, het is haar dag die dag.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld. Vind het zelf altijd fijn juist, 5 dagen werken. Normaal werk ik er 4 en is de vijfde dag voor poetsen en wassen ed
Meestal ga ik maar gewoon lekker wat leuks doen met de kinderen: uit eten en dan naar de speeltuin ofzo. Het vuil loopt niet weg (helaas
)
Toch interessant hoe mensen iets totaal anders kunnen ervaren he? Ik reis ook minimaal 2 uur per dag (meestal 5 ofzo) en heb daar helemaal geen problemen mee. Daarentegen zou ik echt neit ovor de klas kunnen staan. Dat vind ik toch zo knapquote:Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef j.t het volgende:
[..]
vind het juist niet fijn, helemaal omdat het beetje spek en bonen is. andere leerkracht krijgt van mij ondersteuning, omdat de groep zo zwaar is. Moeten van te voren maar even afspreken hoe ze het wil.Aangezien ik altijd met mn grote bek graag voorop sta, als ik dingen zie gebeuren wat mij niet aanstaat. Magoed, het is haar dag die dag.
Ben gewoon ook altijd helemaal kapot, na 2 uur reistijd per dag. Ben lang niet de enige i know, maar voel me er wel altijd extra zielig door. En ik houd van de vrijdag als poetsdag idd, omdat ik in een periode zit waarin elk weekend volgeboekt staat
Ik heb nog vijf blikjes liggen en ook de bountyijsjes roepen mequote:
Ik heb al gekozenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef neen het volgende:
O Syrena, je kan ook nog bij de Nissan Pixo kijken he
* paar maand terug voor moeders heeft gekeken![]()
Ongiongiongiongiongiiiiiiiii......quote:Op zondag 13 juni 2010 20:42 schreef loveli het volgende:
Was niet food-related, ging om je eerste zin
Ieeuuwww Syrena, das echt het vieste woord EVERquote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:
Kilo kwijtWaarschijnlijk toch ongi-vocht
![]()
En vandaag met de hond gaan wandelen en twee terrasjes bezocht, 1x netjes thee en de tweede een rosébiertje. Met een schaaltje nootjes![]()
![]()
En nu ga ik even voor mijn kast lopen zenuwen wat ik morgen aan moet naar de wedstrijd & het concert
terras of rosébier?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ieeuuwww Syrena, das echt het vieste woord EVER
Wel bij de Pixo gekeken danquote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb al gekozenMorgen ga ik bellen of ze 'm voor me willen reserveren en dan als het goed is donderdag koopcontract tekenen en dan eind juni ophalen
Ik wilde eigenlijk een roze, maar die konden ze pas in oktober leveren
Dus nu wordt het een parelgrijze Suzuki Alto
Dat zilvervliesrijst gezonder is zit hem niet in de calorieën, maar in de vezels. Daardoor vult het langer en is het beter voor je darmen enzo. Dat is dus ook beter als je niet af wilt vallen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef Noukjee het volgende:
[..]
bedankt![]()
Ik vind de suikers in fruit ook niet erg. Ik wist alleen niet dat de vezels verloren gaan als je er een sapje van maakt! Weer wat geleerd![]()
En verder let ik maar op verzadigde vetten dan op koolhydraten, maar misschien ook wel slim om in de gate te houden om niet téveel koolhydraten te eten. Scheelt dat ik vandaag geen brood heb gegeten.
En gelukkig is het zilvervlies rijst geworden ja, mijn moeder haalt altijd witte rijst (omdat die goedkoper was, en het dan onzin vind om zilvervlies te halen, omdat ze ook vind dat ik niet moet afvallenvolgens mij doet ze het een beetje express), maar nu was de zilvervliesrijst in de aanbieding, dus had ik even geluk
Ongi-sap?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ieeuuwww Syrena, das echt het vieste woord EVER
Ik stapte in en trok op en toen wist ik dat het 'm zou wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof Syrena!! Dus de Suzuki rijdt toch beter?
Airco enzo erin? Is deze ook wegenbelastingvrij?
Bonkjes, klonten en sliertjesquote:
Gaaaaaatverquote:
Daar kun jij niets aan doen, gezien je geslacht.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik stapte in en trok op en toen wist ik dat het 'm zou wordenDat ik gewoon kon wegrijden zonder afslaan (zoals de Hyundai i10) . De Aygo reed wel ok, maar daar heb ik ook moeite met de koppeling af en toe.
Airco erinen radio/mp3 en idd wegenbelastingvrij
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Yessss mijn studie opdracht met deadline morgen is AF![]()
En voor de klas met kinderen staan lijkt me ook niet leuk (hou niet zo van kinderen) maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden
(vooralsnog heb ik een lange weg te gaan, want ik word al rood als iemand het woord rood zegt
)
Mijn vader vond 'm ook belabberd rijdenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef neen het volgende:
[..]
Daar kun jij niets aan doen, gezien je geslacht.
Mijn levensmotto als tiener was: ALLES kan KAPOTquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Syrena het volgende:
En meevaller, hij was 350 euro goedkoper dan de Hyundai en 100 euro goedkoper dan de AygoEn electrische ramen & centrale deurvergrendeling!
Wat ook kapot kan gaanmaar daar denk ik nu maar even nog niet aan
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef neen het volgende:
[..]
Daar kun jij niets aan doen, gezien je geslacht.
Rood!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Yessss mijn studie opdracht met deadline morgen is AF![]()
En voor de klas met kinderen staan lijkt me ook niet leuk (hou niet zo van kinderen) maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden
(vooralsnog heb ik een lange weg te gaan, want ik word al rood als iemand het woord rood zegt
)
Neit druk om maken. Ik bloos ook. Heel ergquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:...... maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden
)
Yup, de vrije slag van een koppeling is af te stellenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kan toevallig prima met de koppeling omgaan, op hellinkjes en alles.
Is dat niet ook per auto verschillend, hoe de koppeling reageert? Mijn moeder en opa hadden ooit dezelfde auto (allebei een Peugeot 106) en toch reden ze heel anders. Of krijg je echt precies die waarin je proefgereden hebt?
Of nog erger, dat je zelf al gaat denken 'niet blozen' en dat je dan knalrood wordt. Ik word tegenwoordig rood als mijn collega's iets over hun priveleven vertellen. Geen idee waarom, maar ik begin dan spontaan te blozenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Dat is zo erg hè, dat mensen gaan zeggen "Je wordt rood!" En dat je dan nog meer begint te kleuren
![]()
Yes we you can!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:56 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nu heel hard aan het verdringen dat ik in september informatievaardigheden moet gaan geven in het ENGELS*huil* Lessen die sowieso niemand wil volgen "want dat weten we toch allemaal aaaaalll". Naja, ik zie wel. I sla me er wel through
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |