abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82752757
Ik ga stoomgroenten, wedges en vissticks eten. Geen idee of het enigszins gezond is. Wedges zijn gewoon aardappelen toch? En vissticks, heeft paneerlaagje, maar dat is simpelweg toch gewoon brood?
Ligt nu in de koekenpan trouwens ... had misschien beter de boel in de oven kunnen doen ... bedenk ik nu weer

Ow en ik ben hometrainers aan het bekijken op marktplaats enzo! Wil graag veel fietsen en met mn werk lukt dat gewoon niet! Ben heel benieuwd, een mooie staat er al vrij lang op met 2 biedingen. Dus heb even gemaild of hij er nog is en anders heb ik 2 andere op het oog
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82752764
patat en een broodje kroket met mosterd

niet gezond, wel lekker
Ja doei.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:06:42 #153
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82752949
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja, dat is suiker.
Beter eet je het fruit heel ipv dat je er sap van maakt. dan krijg je ook nog wat vezels binnen.
En dat dan één keer per dag en de vruchtenhagel of muisjes alleen in het weekend of als je er heel veel zin in hebt ofzo.

Je eet echt heel koolhydraatrijk vandaag, zeker gezien je D van rijst.
Maar dat moet je zelf weten natuurlijk, het zou alleen niets voor mij zijn.
Ja ik weet dat er in fruit suiker zit, maar goed, daar ga ik me niet druk om maken, want overal zit wel suiker of vet in. Het zijn iig geen slechte suikers. En over dat sapje. Het waren perssinaasappels (en die vind ik sowieso niet lekker om te eten) en de aardbeien waren al een beetje melig (dus niet lekker om zo op te eten, anders had ik dat wel gedaan. Want ik raak sowieso voller van gewoon fruit ipv als ik er een sapje van maak, maarja, anders moest ik het weggooien en vond ik ook zo zonde)
En qua rijst eet ik nooit zoveel rijst als avondeten, want daar zit ik snel vol van. Vooral van zilvervliesrijst.
Maar iig bedankt voor de tip dat het heel koolhydraatrijk is vandaag, kan/zal er op letten
  zondag 13 juni 2010 @ 19:08:20 #154
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82753007
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:00 schreef j.t het volgende:
Ik ga stoomgroenten, wedges en vissticks eten. Geen idee of het enigszins gezond is. Wedges zijn gewoon aardappelen toch? En vissticks, heeft paneerlaagje, maar dat is simpelweg toch gewoon brood?
Ligt nu in de koekenpan trouwens ... had misschien beter de boel in de oven kunnen doen ... bedenk ik nu weer

Ow en ik ben hometrainers aan het bekijken op marktplaats enzo! Wil graag veel fietsen en met mn werk lukt dat gewoon niet! Ben heel benieuwd, een mooie staat er al vrij lang op met 2 biedingen. Dus heb even gemaild of hij er nog is en anders heb ik 2 andere op het oog
Wij hebben thuis ook nog een hometrainer staan, maar word eigenlijk nooit meer gebruikt in het begin nog wel regelmatig, maar nu niet meer
  zondag 13 juni 2010 @ 19:18:24 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82753352
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
is een van jullie bekend met 'The Yellow Book" en "The Yellow 1890s" Kwak? Maria?

waarom in godsnaam heet het de Yellow 1890s? Dat is nergens te vinden?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Yellow_Book

Daar vind je het wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_82753551
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Yellow_Book

Daar vind je het wel.

daar had ik dus al gekeken maar er overheen gelezen:

"Such books in Paris were wrapped in yellow paper to alert the reader to their lascivious content. "

thanks!
Ja doei.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:31:48 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82753850
Ik zit in het taartentopic te kijken en het water loopt me echt in de mond .
Niet meer actief op Fok!
pi_82753965
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Wij hebben thuis ook nog een hometrainer staan, maar word eigenlijk nooit meer gebruikt in het begin nog wel regelmatig, maar nu niet meer
Daarom wil ik ook een tweedehands, is alsnog redelijk veel geld, maar lang niet zoveel als een nieuwe! Hopelijk houd ik het vol! En anders gaatie weer op marktplaats
  zondag 13 juni 2010 @ 19:41:18 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82754212
Vandaag is geworden
o. probiotisch drankje + peer + halve watermeloen
s. half uur intervaltraining + uur walken
l. tomaatjes + koolrabi + wortels met dipsaus + plak rauwe ham en camenbert + boterham met kaas + stukje geitenkaas
t. weet ik nog niet handje m&m's
s. 16 km fietsen
d. weet ik ook nog niet 3 stukjes brood met kruidenboter + 3/4 pizza + gemengde salade + 2 glazen wijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_82755177
j.t: in het korstje van vissticks zit wel redelijk wat vet, om het knapperig te krijgen. Voor wedges geldt meestal hetzelfde, bij kant en klare tenminste. Maar goed, het is ook weer niet superongezond hoor.

Noukje: er zijn geen goede of slechte suikers, maar je hebt wel gelijk dat in fruit tenminste nog gezonde dingen zitten, in tegenstelling tot snoep dat echt alleen maar suiker is. Ik maak me ook nooit zo druk om de suikers in fruit, er zijn veel slechtere dingen die je kunt eten. Maar goed, ik let dan ook niet zo op koolhydraten als veel andere mensen hier, ik eet ook vrij veel brood en voor mij werkt dat prima maar da's persoonlijk. Zilvervliesrijst is wel gezond trouwens!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82755851
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:
j.t: in het korstje van vissticks zit wel redelijk wat vet, om het knapperig te krijgen. Voor wedges geldt meestal hetzelfde, bij kant en klare tenminste. Maar goed, het is ook weer niet superongezond hoor.
..
Sja, daarom bedacht ik me dus te laat, had beter in de oven kunnen doen. Dan stroomt het vet er ook wel grotendeels uit, zonder dat je nog vet toevoegt, in tegenstelling tot de koekenpan. Ach ja, volgende keer beter
Hopelijk beetje relaxed weekje tegemoet. maar heb zo mn twijfels. Morgen iig lekker hele middag WK voetbal kijken opt werk. Hopelijk winnen we en hopelijk, kan ik op tijd naar huis we zullen zien ... Moet deze week de héle week werken. Ben ik niet gewend
  Vis een optie? zondag 13 juni 2010 @ 20:18:50 #162
70532 loveli
N
pi_82755906
Even met m'n D patsen:
O: havermout
T: matzes met tappenade
L: bio yoghurt
T: bakje frambozen
D: tonijnmoot, rijst met gefruitte venkel, tuinboontjes, rose
T: chococappuccino
crap in = crap out
  zondag 13 juni 2010 @ 20:21:10 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82755999
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:17 schreef j.t het volgende:Hopelijk beetje relaxed weekje tegemoet. maar heb zo mn twijfels. Morgen iig lekker hele middag WK voetbal kijken opt werk. Hopelijk winnen we en hopelijk, kan ik op tijd naar huis we zullen zien ... Moet deze week de héle week werken. Ben ik niet gewend
Welkom in de grote mensen wereld. Vind het zelf altijd fijn juist, 5 dagen werken. Normaal werk ik er 4 en is de vijfde dag voor poetsen en wassen ed Meestal ga ik maar gewoon lekker wat leuks doen met de kinderen: uit eten en dan naar de speeltuin ofzo. Het vuil loopt niet weg (helaas )
  zondag 13 juni 2010 @ 20:25:24 #164
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82756234
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:

Noukje: er zijn geen goede of slechte suikers, maar je hebt wel gelijk dat in fruit tenminste nog gezonde dingen zitten, in tegenstelling tot snoep dat echt alleen maar suiker is. Ik maak me ook nooit zo druk om de suikers in fruit, er zijn veel slechtere dingen die je kunt eten. Maar goed, ik let dan ook niet zo op koolhydraten als veel andere mensen hier, ik eet ook vrij veel brood en voor mij werkt dat prima maar da's persoonlijk. Zilvervliesrijst is wel gezond trouwens!
bedankt
Ik vind de suikers in fruit ook niet erg. Ik wist alleen niet dat de vezels verloren gaan als je er een sapje van maakt! Weer wat geleerd
En verder let ik maar op verzadigde vetten dan op koolhydraten, maar misschien ook wel slim om in de gate te houden om niet téveel koolhydraten te eten. Scheelt dat ik vandaag geen brood heb gegeten.
En gelukkig is het zilvervlies rijst geworden ja, mijn moeder haalt altijd witte rijst (omdat die goedkoper was, en het dan onzin vind om zilvervlies te halen, omdat ze ook vind dat ik niet moet afvallen volgens mij doet ze het een beetje express), maar nu was de zilvervliesrijst in de aanbieding, dus had ik even geluk
pi_82756464
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Welkom in de grote mensen wereld. Vind het zelf altijd fijn juist, 5 dagen werken. Normaal werk ik er 4 en is de vijfde dag voor poetsen en wassen ed Meestal ga ik maar gewoon lekker wat leuks doen met de kinderen: uit eten en dan naar de speeltuin ofzo. Het vuil loopt niet weg (helaas )
vind het juist niet fijn, helemaal omdat het beetje spek en bonen is. andere leerkracht krijgt van mij ondersteuning, omdat de groep zo zwaar is. Moeten van te voren maar even afspreken hoe ze het wil.Aangezien ik altijd met mn grote bek graag voorop sta, als ik dingen zie gebeuren wat mij niet aanstaat. Magoed, het is haar dag die dag.
Ben gewoon ook altijd helemaal kapot, na 2 uur reistijd per dag. Ben lang niet de enige i know, maar voel me er wel altijd extra zielig door. En ik houd van de vrijdag als poetsdag idd, omdat ik in een periode zit waarin elk weekend volgeboekt staat
  zondag 13 juni 2010 @ 20:29:53 #166
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82756487

Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden, dus hierbij een lijstje!

O: 2 minicroissantjes met jam, 3 mini-kaiserbroodjes met 1 ei, beetje halfvolle mayo en een halve plak salami
L: meergranen broodje met carpaccio en de hele mik-mak (op een terras, dus goed belegd ) spa citroen
D: pastasalade, sla, 2 kippenboutjes. Toe een half bakje volle kwark met wat jam.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82756672
Kilo kwijt Waarschijnlijk toch ongi-vocht
En vandaag met de hond gaan wandelen en twee terrasjes bezocht, 1x netjes thee en de tweede een rosébiertje. Met een schaaltje nootjes

En nu ga ik even voor mijn kast lopen zenuwen wat ik morgen aan moet naar de wedstrijd & het concert
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 13 juni 2010 @ 20:38:53 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82757116
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef j.t het volgende:

[..]

vind het juist niet fijn, helemaal omdat het beetje spek en bonen is. andere leerkracht krijgt van mij ondersteuning, omdat de groep zo zwaar is. Moeten van te voren maar even afspreken hoe ze het wil.Aangezien ik altijd met mn grote bek graag voorop sta, als ik dingen zie gebeuren wat mij niet aanstaat. Magoed, het is haar dag die dag.
Ben gewoon ook altijd helemaal kapot, na 2 uur reistijd per dag. Ben lang niet de enige i know, maar voel me er wel altijd extra zielig door. En ik houd van de vrijdag als poetsdag idd, omdat ik in een periode zit waarin elk weekend volgeboekt staat
Toch interessant hoe mensen iets totaal anders kunnen ervaren he? Ik reis ook minimaal 2 uur per dag (meestal 5 ofzo) en heb daar helemaal geen problemen mee. Daarentegen zou ik echt neit ovor de klas kunnen staan. Dat vind ik toch zo knap Ik zou die kinderen echt gaan slaan denk ik.
  Vis een optie? zondag 13 juni 2010 @ 20:38:59 #169
70532 loveli
N
pi_82757128
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:
*censuur*
Moest dat nou?
crap in = crap out
pi_82757266
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Moest dat nou?
Ik heb nog vijf blikjes liggen en ook de bountyijsjes roepen me Gedeelde smart is halve smart?
(Behalve als je het over de Smart als auto hebt, want dat is al een halve....)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? zondag 13 juni 2010 @ 20:42:37 #171
70532 loveli
N
pi_82757393
Was niet food-related, ging om je eerste zin
crap in = crap out
  zondag 13 juni 2010 @ 20:43:03 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82757421
Mijn vet herverdeelt zich. Het verzamelt zich nu op m'n kont. Eigenlijk niet erg, want ik heb zeer smalle heupen en billen zijn lekker Balen alleen dat mijn broeken nu te klein worden Gewicht is nog steeds 58 ('s morgens)- 60 (bij het naar bed gaan)
  zondag 13 juni 2010 @ 20:43:23 #173
236335 neen
schone schijn
pi_82757444
O Syrena, je kan ook nog bij de Nissan Pixo kijken he

* paar maand terug voor moeders heeft gekeken
het lijkt niet wat het is
  zondag 13 juni 2010 @ 20:44:04 #174
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82757493
Mijn jeans beginnen al minder strak te zitten losser kan ik het niet noemen, want ze zitten nog steeds te strak Maar toch!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82757624
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef neen het volgende:
O Syrena, je kan ook nog bij de Nissan Pixo kijken he

* paar maand terug voor moeders heeft gekeken
Ik heb al gekozen Morgen ga ik bellen of ze 'm voor me willen reserveren en dan als het goed is donderdag koopcontract tekenen en dan eind juni ophalen Ik wilde eigenlijk een roze, maar die konden ze pas in oktober leveren Dus nu wordt het een parelgrijze Suzuki Alto
  zondag 13 juni 2010 @ 20:46:32 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82757637
Bounty (ijsjes)

Nou, voor de klas staan, als ik het hier soms lees... Respect, wat een verschrikkelijke kutbaan lijkt me dat
Snacktime vanavond was: klein blikje dop/wortelen (koud) en een paar cornichons.
Deze week maar weer eens rustig aan, echt teveel gegeten dit weekend.

Over werk gesproken: Weltrusten, wekker 4.45 uur *check*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82757661
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:42 schreef loveli het volgende:
Was niet food-related, ging om je eerste zin
Ongiongiongiongiongiiiiiiiii...... Sorry.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:48:51 #178
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82757764
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:
Kilo kwijt Waarschijnlijk toch ongi-vocht
En vandaag met de hond gaan wandelen en twee terrasjes bezocht, 1x netjes thee en de tweede een rosébiertje. Met een schaaltje nootjes

En nu ga ik even voor mijn kast lopen zenuwen wat ik morgen aan moet naar de wedstrijd & het concert
Ieeuuwww Syrena, das echt het vieste woord EVER
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 13 juni 2010 @ 20:49:09 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82757780
Tof Syrena!! Dus de Suzuki rijdt toch beter?
Airco enzo erin? Is deze ook wegenbelastingvrij?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 13 juni 2010 @ 20:49:35 #180
236335 neen
schone schijn
pi_82757816
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

terras of rosébier?
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb al gekozen Morgen ga ik bellen of ze 'm voor me willen reserveren en dan als het goed is donderdag koopcontract tekenen en dan eind juni ophalen Ik wilde eigenlijk een roze, maar die konden ze pas in oktober leveren Dus nu wordt het een parelgrijze Suzuki Alto
Wel bij de Pixo gekeken dan die is hetzelfde als de Alto en altijd op voorraad in het roze

Mijn pa en ik vonden de Aygo/C1/107 beter rijden dan de Pixo/Alto. En hij ziet er natuurlijk meer hip vlot kort vlot kapsters uit dan de slome denkend dat de auto 5 meter breed is oude opa/oma alto
pi_82757843
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef Noukjee het volgende:

[..]

bedankt
Ik vind de suikers in fruit ook niet erg. Ik wist alleen niet dat de vezels verloren gaan als je er een sapje van maakt! Weer wat geleerd
En verder let ik maar op verzadigde vetten dan op koolhydraten, maar misschien ook wel slim om in de gate te houden om niet téveel koolhydraten te eten. Scheelt dat ik vandaag geen brood heb gegeten.
En gelukkig is het zilvervlies rijst geworden ja, mijn moeder haalt altijd witte rijst (omdat die goedkoper was, en het dan onzin vind om zilvervlies te halen, omdat ze ook vind dat ik niet moet afvallen volgens mij doet ze het een beetje express), maar nu was de zilvervliesrijst in de aanbieding, dus had ik even geluk
Dat zilvervliesrijst gezonder is zit hem niet in de calorieën, maar in de vezels. Daardoor vult het langer en is het beter voor je darmen enzo. Dat is dus ook beter als je niet af wilt vallen.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:50:29 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82757887
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ongi-sap?
Ongi-lichaamsjuice?

pi_82757945
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof Syrena!! Dus de Suzuki rijdt toch beter?
Airco enzo erin? Is deze ook wegenbelastingvrij?
Ik stapte in en trok op en toen wist ik dat het 'm zou worden Dat ik gewoon kon wegrijden zonder afslaan (zoals de Hyundai i10) . De Aygo reed wel ok, maar daar heb ik ook moeite met de koppeling af en toe.
Airco erin en radio/mp3 en idd wegenbelastingvrij
pi_82757970
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ongi-sap?
Ongi-lichaamsjuice?

Bonkjes, klonten en sliertjes
  zondag 13 juni 2010 @ 20:51:55 #185
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82757987
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ongi-sap?
Ongi-lichaamsjuice?

Gaaaaaatver
  zondag 13 juni 2010 @ 20:52:09 #186
277802 _Calimero_
pi_82758006
Yessss mijn studie opdracht met deadline morgen is AF

En voor de klas met kinderen staan lijkt me ook niet leuk (hou niet zo van kinderen ) maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden (vooralsnog heb ik een lange weg te gaan, want ik word al rood als iemand het woord rood zegt )
  zondag 13 juni 2010 @ 20:52:20 #187
236335 neen
schone schijn
pi_82758019
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik stapte in en trok op en toen wist ik dat het 'm zou worden Dat ik gewoon kon wegrijden zonder afslaan (zoals de Hyundai i10) . De Aygo reed wel ok, maar daar heb ik ook moeite met de koppeling af en toe.
Airco erin en radio/mp3 en idd wegenbelastingvrij
Daar kun jij niets aan doen, gezien je geslacht.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:52:56 #188
277802 _Calimero_
pi_82758066
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bonkjes, klonten en sliertjes
nou houd eens even op zeg, viezerik
pi_82758089
En meevaller, hij was 350 euro goedkoper dan de Hyundai en 100 euro goedkoper dan de Aygo En electrische ramen & centrale deurvergrendeling!

Wat ook kapot kan gaan maar daar denk ik nu maar even nog niet aan
  zondag 13 juni 2010 @ 20:53:17 #190
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82758090
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:

En voor de klas met kinderen staan lijkt me ook niet leuk (hou niet zo van kinderen ) maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden (vooralsnog heb ik een lange weg te gaan, want ik word al rood als iemand het woord rood zegt )

Dat is zo erg hè, dat mensen gaan zeggen "Je wordt rood! " En dat je dan nog meer begint te kleuren
pi_82758229
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef neen het volgende:

[..]

Mijn vader vond 'm ook belabberd rijden die heb ik halverwege gedwongen om verder te rijden omdat ik dacht nooit meer bij de garage te komen laat staan dat ik er autoweg mee zou rijden.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:55:08 #192
277802 _Calimero_
pi_82758239
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Syrena het volgende:
En meevaller, hij was 350 euro goedkoper dan de Hyundai en 100 euro goedkoper dan de Aygo En electrische ramen & centrale deurvergrendeling!

Wat ook kapot kan gaan maar daar denk ik nu maar even nog niet aan
Mijn levensmotto als tiener was: ALLES kan KAPOT

pi_82758279
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef neen het volgende:

[..]

Ik kan toevallig prima met de koppeling omgaan, op hellinkjes en alles.

Is dat niet ook per auto verschillend, hoe de koppeling reageert? Mijn moeder en opa hadden ooit dezelfde auto (allebei een Peugeot 106) en toch reden ze heel anders. Of krijg je echt precies die waarin je proefgereden hebt?
  Vis een optie? zondag 13 juni 2010 @ 20:56:36 #194
70532 loveli
N
pi_82758374
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:

Rood!

crap in = crap out
  zondag 13 juni 2010 @ 20:56:40 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82758380
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef _Calimero_ het volgende:...... maar ik zou wel heel graag zo;n vet goede motivational speaker willen zijn en dan hele leuke workshops geven in de sportwereld en het bedrijfsleven, over wat je allemaal kunt leren en verbeteren door het trainen van je mentale vaardigheden (vooralsnog heb ik een lange weg te gaan, want ik word al rood als iemand het woord rood zegt )
Neit druk om maken. Ik bloos ook. Heel erg En het is mijn werk om prestentaties te geven
pi_82758402
Ik ben nu heel hard aan het verdringen dat ik in september informatievaardigheden moet gaan geven in het ENGELS *huil* Lessen die sowieso niemand wil volgen "want dat weten we toch allemaal aaaaalll". Naja, ik zie wel. I sla me er wel through
  zondag 13 juni 2010 @ 20:57:45 #197
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82758474
  Vis een optie? zondag 13 juni 2010 @ 20:57:49 #198
70532 loveli
N
pi_82758480
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik kan toevallig prima met de koppeling omgaan, op hellinkjes en alles.

Is dat niet ook per auto verschillend, hoe de koppeling reageert? Mijn moeder en opa hadden ooit dezelfde auto (allebei een Peugeot 106) en toch reden ze heel anders. Of krijg je echt precies die waarin je proefgereden hebt?
Yup, de vrije slag van een koppeling is af te stellen
crap in = crap out
  zondag 13 juni 2010 @ 20:58:12 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82758507
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is zo erg hè, dat mensen gaan zeggen "Je wordt rood! " En dat je dan nog meer begint te kleuren
Of nog erger, dat je zelf al gaat denken 'niet blozen' en dat je dan knalrood wordt. Ik word tegenwoordig rood als mijn collega's iets over hun priveleven vertellen. Geen idee waarom, maar ik begin dan spontaan te blozen Heeeeeeeel erg irritant, want het slaat echt nergens op.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:59:10 #200
277802 _Calimero_
pi_82758585
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:56 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nu heel hard aan het verdringen dat ik in september informatievaardigheden moet gaan geven in het ENGELS *huil* Lessen die sowieso niemand wil volgen "want dat weten we toch allemaal aaaaalll". Naja, ik zie wel. I sla me er wel through
Yes we you can!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')