abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82765744
Het vorige deel: Slank # 1061 Waar wolkeloos een suffix is

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 97% gewijzigd door Adelante op 14-06-2010 08:50:36 ]
pi_82765781
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik nu even wordt gestraft voor mijn maandenlang zondigen. Ik was al bezig met meer te uniekhoornen Dat loont.

Hoe is het met Hond eigenlijk? Of zal ik op dat 'volg topic' knopje drukken in je diergaardetopic (als daar alweer wat staat)?
Hond. Wel, ik neem nóóit kinderen .
Het is een lief hondje en het doet vreselijk z'n best en het kan al een heleboel en het weet van een heleboel dingen dat het niet mag en probeert zich eraan te houden. Ik word er doodmoe van, ben in een halve depressie geschoten en 2 kg aangekomen. Serieus. Het komt vast wel weer goed en ik voel me alweer iets beter, maar als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan.
Ik mis de katten ook vreselijk maar ze komen voorlopig niet terug. Hopelijk ooit wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 13 juni 2010 @ 22:39:25 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82765803
Maakt niet uit En de tijd zonder vriendje kom je vast wel door. Jullie gaan elkaar vast heel erg missen, en dat is ook leuk natuurlijk. Hoe lang ging hij ook alweer weg?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 13 juni 2010 @ 22:40:28 #4
70532 loveli
N
pi_82765860
Voor iedereen die het in het vorige topic verkeerd schreef: het is Suzuki.

En brakke oude auto's zijn tof
crap in = crap out
  zondag 13 juni 2010 @ 22:41:28 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82765909

Bedtijd
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82765996
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Maakt niet uit En de tijd zonder vriendje kom je vast wel door. Jullie gaan elkaar vast heel erg missen, en dat is ook leuk natuurlijk. Hoe lang ging hij ook alweer weg?
En half jaar! Ja, genoeg tijd om centjes te verdienen& daar dan weer hele leuke dingen mee te doen!
pi_82766040
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Tinkepink het volgende:

Ik ben hier nu een maand (vandaag precies ) en ik vind het echt hartstikke meevallen. Vriendje trouwens ook. We missen elkaar wel, maar op een goeie manier: je realiseert je weer eens wat je hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82766051
Karmatopic!
Katten weg? Houden ze niet van Hond?

ZondagsLijstje:
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: 3 boterhammen met eisalade
T: half potje olijven met amandel
D: groene curry met kip en aubergine
T: griesmeelpap met rode bes
T: sinaasappelijsje
pi_82766298
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ben hier nu een maand (vandaag precies ) en ik vind het echt hartstikke meevallen. Vriendje trouwens ook. We missen elkaar wel, maar op een goeie manier: je realiseert je weer eens wat je hebt.
Leuk om een positief verhaal te horen, heb alleen nog maar ellendige verhalen gehoord haha.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:52:49 #10
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82766433
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Karmatopic!
Katten weg? Houden ze niet van Hond?

ZondagsLijstje:
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: 3 boterhammen met eisalade
T: half potje olijven met amandel
D: groene curry met kip en aubergine
T: griesmeelpap met rode bes
T: sinaasappelijsje
ik heb dat laatst in een winkel zien staan. Gewone olijven vind ik niet zo lekker, maar zoete olijven wel.
pi_82766476
Ik ga me klaar maken voor morgen en bed!
Ik ga meenemen ipv broodjes kipfilet ... wraps kruidenkaas kipfilet pesto ... hmmm
Tot morgen!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:55:49 #12
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82766583
welTerusten lieVe slanke Poppetjes
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_82766717
Welterusten!
Morgen zo vroeg weg als normaal mn wekker gaat... Geheel door mn eigen schuld
pi_82766757
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Hond. Wel, ik neem nóóit kinderen .
Het is een lief hondje en het doet vreselijk z'n best en het kan al een heleboel en het weet van een heleboel dingen dat het niet mag en probeert zich eraan te houden. Ik word er doodmoe van, ben in een halve depressie geschoten en 2 kg aangekomen. Serieus. Het komt vast wel weer goed en ik voel me alweer iets beter, maar als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan.
Ik mis de katten ook vreselijk maar ze komen voorlopig niet terug. Hopelijk ooit wel.
O, wat zwaar allemaal!
Bij kinderen weet je tenminste nog dat de ontwikkeling doorgaat, en ze op een gegeven moment zelf alles doen. Dan neem je die tropenjaren maar voor lief. Maar dat gevoel herken ik wel, van toen ik met de 2-jarige mini op het strand zat. Of nouja, 'zat', meestal tijgerde ik in alle richtingen het hele strand over, wanhopig achter de mini aan, en dacht ik: ooit kan je gewoon zeggen: HIER op deze plek blijven en dan gebeurt dat gewoon. Dat leek me destijds hemel op aarde! Ook dat je ieder 'commando' ongeveer 3000 keer moet herhalen bij je kind (per dag dus ) maakte me niet erg blij.

Maar na de opvoedingsfase (geen idee hoe lang dat duurt, dat verschilt toch per hond?) wordt het toch allemaal makkelijker? Ik ben wel blij met je eerlijke relaas, want ik zat laatst al speurend hondenrassen te bekijken op internet En sommige zag ik al zo voor me hier met de mini Maar ik zag ook wel op tegen de verantwoordelijkheid, en inderdaad wéér het opvoeden van voren af aan...ik zie me daar niet nu aan beginnen eigenlijk.
  zondag 13 juni 2010 @ 23:05:41 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82767113
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk om een positief verhaal te horen, heb alleen nog maar ellendige verhalen gehoord haha.
de tijd die je samen bent is des te leuker. Het is niet makkelijk om apart van elkaar te zijn, maar zodra je samen bent is het vaak erg speciaal en kun je veel meer van elkaar genieten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82767195
Veel te weinig aan mijn schoolwerk gedaan, dat wordt weer lang opblijven morgen om de schade in te halen (deadlines zijn dinsdag en woensdag). Nu snel gaan slapen, maandagochtend is al lastig genoeg, ook zonder korte nachtrust .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 13 juni 2010 @ 23:31:22 #17
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82768279
Slankste slankies,
ik ga ook mijn bedje maar eens in,
moet wel fit genoeg zijn om het nederlands elftal aan te moedigen

Fijne nacht
  Vis een optie? zondag 13 juni 2010 @ 23:32:57 #18
70532 loveli
N
pi_82768333
Trusten, hier ook bedtijd.
crap in = crap out
pi_82768365
Mijn wolkeloze boek is alweer uit. Was niet bepaald literatuur overigens: die vampieren 'boeketreeks'. (Stephenie Meyer) Maar dan toch uitlezen hè en zelfs benieuwd zijn hoe het verder loopt. En dus stiekem deel 2 willen aanschaffen. Dat heb ik ook al met die Stieg Larsson boeken, vind ze helemaal niet goed geschreven (wie beschrijft er nu alle IKEA meubelen met hun ø-namen erbij ) En alle leuke personages hebben een applecomputer en die modellen worden ook uitvoerig beschreven en aangezien het boek toch alweer een paar jaar oud is denk je toch: Da's ouwe meuk jong! Maar goed, ik ga toch wel deel 3 aanschaffen, want ik kan geen cliffhangers weerstaan en moet dan toch weten hoe het verder gaat.

Ik heb net 2 uur geskyped-chat via de telefoon. Dat kan budgettechnisch niet goed wezen toch?

O: bruin brood nutella, gekookt eitje
T: 3 koekjes
L: mini-quiche
T: wodka, chips
D: Thaise kip met friet caramelpudding
  zondag 13 juni 2010 @ 23:35:25 #20
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82768438
Heeft iemand hier wel eens een boek van Robin Cook gelezen? (schrijver van medische thrillers)
pi_82768589
Ik hou van IKEA en van apple dus het boek klinkt nu al leuk
pi_82768776
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

de tijd die je samen bent is des te leuker. Het is niet makkelijk om apart van elkaar te zijn, maar zodra je samen bent is het vaak erg speciaal en kun je veel meer van elkaar genieten!
Ik baseer het eigenlijk ook deels op jouw posts Maar ja, dit is natuurlijk fijn om van je af te schrijven. En vooral op R&P topics, maar goed die staan niet voor niets daar.
pi_82768941
Hoi! Weer een nieuw topic met een nog mooiere OP dan die ik had gemaakt
Lijstje is hier een drama, morgen weer netjes.
O: 3 croissant, 2 gekookt ei, meloen en gele kiwi
L: snee volkoren met tomaat, kruimelvlaai
S: sjouwen
T: broodstengel, zakje chips, 2 beschuiten met pindakaas
D: pizza

Maar ook boodschappen gedaan, allemaal gezonde dingen! En morgen weer heel veel sjouwen & trappen op en af lopen. En tussen de middag bier drinken met het Nederlands elftal

PF, wanneer gaat je vriendje eigenlijk weg?
pi_82769038
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik baseer het eigenlijk ook deels op jouw posts Maar ja, dit is natuurlijk fijn om van je af te schrijven. En vooral op R&P topics, maar goed die staan niet voor niets daar.
Precies, iedereen gaat daar anders mee om. Je moet gewoon proberen om de positieve kant te zien en er in je eentje wat van te maken zolang je alleen bent, en je houdt er een toffe vakantie aan over waarin het des te leuker is om hem weer te zien.
-edit- Ik vind het alleen zijn trouwens ook heel leerzaam! Hoewel ik natuurlijk ook al bijna 8 jaar bij mijn vriendje ben, dus dan heb je dat misschien meer nodig.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mini_rulez op 14-06-2010 00:04:48 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82769113
Nee pief ik hou ook van Apple en van Ikea, maar het is niet leuk als de hoofdpersoon door omstandigheden een nieuw huis moet inrichten en dan beschrijft dat ze het Lacke-bijzettafeltje, de Billy-kast en de kjøplan-bank heeft gekocht en dan nog een halve pagina zo door. Ik vind herkenning leuk in boeken, maar dan als het om ideeën gaat of abstracte gedachten, of zaken waarvan je dacht dat niemand anders ze ook had. Maar niet Billy!
pi_82769461
Ik heb de serie niet gelezen, ik weiger! Heb me bij Dan Brown ook laten verleiden, en als je eenmaal in dat soort boeken begint móet je ze uitlezen ook al wil je dat helemaal niet!

Nu ga ik slapen. Truste slankies!
  Vis een optie? zondag 13 juni 2010 @ 23:59:56 #27
70532 loveli
N
pi_82769484
Lack zonder 'e'. Toch? En Klippan.
crap in = crap out
pi_82769690
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi! Weer een nieuw topic met een nog mooiere OP dan die ik had gemaakt
Lijstje is hier een drama, morgen weer netjes.
O: 3 croissant, 2 gekookt ei, meloen en gele kiwi
L: snee volkoren met tomaat, kruimelvlaai
S: sjouwen
T: broodstengel, zakje chips, 2 beschuiten met pindakaas
D: pizza

Maar ook boodschappen gedaan, allemaal gezonde dingen! En morgen weer heel veel sjouwen & trappen op en af lopen. En tussen de middag bier drinken met het Nederlands elftal

PF, wanneer gaat je vriendje eigenlijk weg?
Hij gaat 'studeren' aan de SFSU.
pi_82769710
Ja zou goed kunnen, ik zei maar wat. Hoewel het wel zoiets was. Oh ja Dan Brown. De eerste vond ik nog wel lekker weglezen, maar in de volgende die ik las, die in Rome, daar dronk de hoofdpersoon op iedere blz. wel een kopje heerlijk sterke espresso. Ik kan me ontzettend storen aan dat soort details.
pi_82769726
O wanneeer. Ik ben scheel. 27 juli oid, dan is hij daar eerst een maand om een kamer en zo te zoeken..
  maandag 14 juni 2010 @ 00:12:55 #31
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82770020
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:59 schreef Perruche het volgende:
Ik heb de serie niet gelezen, ik weiger! Heb me bij Dan Brown ook laten verleiden, en als je eenmaal in dat soort boeken begint móet je ze uitlezen ook al wil je dat helemaal niet!

Nu ga ik slapen. Truste slankies!
ik heb de hele serie thuis, en vind het echt wel tof. Super spannend en vooral leuke boeken als je op vakantie bent en tijd zat hebt om te lezen
  maandag 14 juni 2010 @ 01:37:45 #32
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82772101
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:04 schreef Merel het volgende:
Pauze tijdens concert van Kwak & co. Is mooi! En Kwak op paarse sokken in de pauze is leuk
ik had zulke zere poten!

leuk om bekenden te zien in de zaal. t was best druk, en t ging best goed (veel beter dan gisteren in elk geval). mn solootje ging ook heel goed (1 kleine hapering, maar die heeft buiten mij en wellicht de dirigent niemandgehoord (had gewoon mnooier gekund dat ene overgangetje... meh, gezanik)

daarna naar een terras, toen naar de chinees, en naar de kroeg weer terug, en toen naar nog een andere kroeg. nu net thuis... moe!
Kwak
  maandag 14 juni 2010 @ 05:10:44 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82773694
Leuk dat het leuk was Kwak. Je bent vandaag toch wel vrij??

Lijst vandaag:3 x fruit, veel groente, blikje tonijn, kom soep en 4 x brood, kom vla/yoghurt, beker melk, chocola.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 14 juni 2010 @ 06:43:27 #34
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82773882
goedemorgen, ik ben weer eens veel vroeger wakker dan ik wil (was om 6 uur al wakker ) ga zo maar eens opstaan..
Fijn weekend gehad en eigenlijk best netjes gegeten. Gisteren 5,1 km gelopen (voor het eerst ) maar deed er wel 33 en een halve minuut over.. Hopelijk krijg ik er in de komende 2 weken nog een paar minuten af!
Vanmiddag eens kijken of ik tijd heb om bij te lezen..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82774003
mogge!
Ja doei.
pi_82774040
Mogge!
Toets! En zo nog hard fietsen ook om mn boek te halen...
I dont like Mondays!
  maandag 14 juni 2010 @ 07:26:50 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82774080
Mogge vanuit de trein. Gewoon wéér slecht geslapen . Heb nog geen goede nacht gehad sinds ik thuis ben en dat wordt zo langzamerhand wel een beetje vervelend. Viel pas rond 02:00 in slaap en heb ieder uur voorbij zien komen .

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 14-06-2010 09:28:17 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82774095
Succes MevrouwPuff!

Goeiemorgen . Weer drukke dag vandaag, maar misschien rustiger dan verwacht (overweeg om de deadline van morgen over te slaan en te gaan voor de tweede inleverkans, in juli. Dan blijft alleen de woensdag-groepsdeadline over).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82774441
succes Puff! Ik ga ook op naar mijn tentamens

10.45uur 19th Century Literature in Context
14.15uur Fluency exam (ouwehoeren)

mijn samenvatting van 18 pagina's in Word voor de eerste is net uitgeprint, op naar de uni om nog even te leren
Ja doei.
pi_82774698
Dan Brown vind ik alleen te pruimen in het Engels En Stieg viel me idd tegen, het was wel spannend, maar niet zo hype-waardig. Arne Dahl schrijft leuker bijvoorbeeld

Sigme> Het gaat heus wel beter worden met Hond hoor. Als ie een jaar of anderhalf is . We hebben mijn zus ook gewaarschuwd toen ze een hond wilde en ze wilde ons niet geloven. Totdat ze 'm een paar weken had Izzy is nu ook een jaar en was de braafste hond die op bezoek was vorige week (de andere was van mijn tante en loops, dus die zat aan de berkenboom vastgemaakt en die van ons zat in zijn bench omdat ze elkaar niet met rust lieten ).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82774731
Ik heb nog steeds last van mijn darmz trouwens, vanmorgen schoot me te binnen dat ik ook nog oven-baked cheese onion chips heb gegeten. En daar zit uienpoeder op, en daar kan ik ook niet tegen

Nou ja, straks maar veel bier drinken ofzo