Hond. Wel, ik neem nóóit kinderenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik nu even wordt gestraft voor mijn maandenlang zondigen. Ik was al bezig met meer te uniekhoornenDat loont.
Hoe is het met Hond eigenlijk? Of zal ik op dat 'volg topic' knopje drukken in je diergaardetopic (als daar alweer wat staat)?
En half jaar! Ja, genoeg tijd om centjes te verdienen& daar dan weer hele leuke dingen mee te doen!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Maakt niet uitEn de tijd zonder vriendje kom je vast wel door. Jullie gaan elkaar vast heel erg missen, en dat is ook leuk natuurlijk. Hoe lang ging hij ook alweer weg?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Maakt niet uitEn de tijd zonder vriendje kom je vast wel door. Jullie gaan elkaar vast heel erg missen, en dat is ook leuk natuurlijk. Hoe lang ging hij ook alweer weg?
Leuk om een positief verhaal te horen, heb alleen nog maar ellendige verhalen gehoord haha.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]![]()
Ik ben hier nu een maand (vandaag precies) en ik vind het echt hartstikke meevallen.
Vriendje trouwens ook. We missen elkaar wel, maar op een goeie manier: je realiseert je weer eens wat je hebt.
ik heb dat laatst in een winkel zien staan. Gewone olijven vind ik niet zo lekker, maar zoete olijven wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Karmatopic!
Katten weg? Houden ze niet van Hond?
ZondagsLijstje:
O: 2 croissantjes met hagelslag
L: 3 boterhammen met eisalade
T: half potje olijven met amandel
D: groene curry met kip en aubergine
T: griesmeelpap met rode bes
T: sinaasappelijsje
O, wat zwaar allemaal!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Hond. Wel, ik neem nóóit kinderen.
Het is een lief hondje en het doet vreselijk z'n best en het kan al een heleboel en het weet van een heleboel dingen dat het niet mag en probeert zich eraan te houden. Ik word er doodmoe van, ben in een halve depressie geschoten en 2 kg aangekomen. Serieus. Het komt vast wel weer goed en ik voel me alweer iets beter, maar als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan.
Ik mis de katten ook vreselijk maar ze komen voorlopig niet terug. Hopelijk ooit wel.
de tijd die je samen bent is des te leuker. Het is niet makkelijk om apart van elkaar te zijn, maar zodra je samen bent is het vaak erg speciaal en kun je veel meer van elkaar genieten!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk om een positief verhaal te horen, heb alleen nog maar ellendige verhalen gehoord haha.
Ik baseer het eigenlijk ook deels op jouw postsquote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de tijd die je samen bent is des te leuker. Het is niet makkelijk om apart van elkaar te zijn, maar zodra je samen bent is het vaak erg speciaal en kun je veel meer van elkaar genieten!
Precies, iedereen gaat daar anders mee om.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik baseer het eigenlijk ook deels op jouw postsMaar ja, dit is natuurlijk fijn om van je af te schrijven. En vooral op R&P topics, maar goed die staan niet voor niets daar.
Hij gaat 'studeren' aan de SFSU.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:47 schreef Perruche het volgende:
Hoi! Weer een nieuw topic met een nog mooiere OP dan die ik had gemaakt
Lijstje is hier een drama, morgen weer netjes.
O: 3 croissant, 2 gekookt ei, meloen en gele kiwi
L: snee volkoren met tomaat, kruimelvlaai
S: sjouwen
T: broodstengel, zakje chips, 2 beschuiten met pindakaas
D: pizza
Maar ook boodschappen gedaan, allemaal gezonde dingen! En morgen weer heel veel sjouwen & trappen op en af lopen. En tussen de middag bier drinken met het Nederlands elftal
PF, wanneer gaat je vriendje eigenlijk weg?
ik heb de hele serie thuis, en vind het echt wel tof. Super spannend en vooral leuke boeken als je op vakantie bent en tijd zat hebt om te lezenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:59 schreef Perruche het volgende:
Ik heb de serie niet gelezen, ik weiger! Heb me bij Dan Brown ook laten verleiden, en als je eenmaal in dat soort boeken begint móet je ze uitlezen ook al wil je dat helemaal niet!
Nu ga ik slapen. Truste slankies!
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:04 schreef Merel het volgende:
Pauze tijdens concert van Kwak & co. Is mooi! En Kwak op paarse sokken in de pauze is leuk
Tip van flip: koop Breakers van Friesche Vlag, verwijder de inhoud, giet er wodka in. Schijnen ADO-supporters ook te doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:35 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn darmz trouwens, vanmorgen schoot me te binnen dat ik ook nog oven-baked cheese onion chips heb gegeten. En daar zit uienpoeder op, en daar kan ik ook niet tegen![]()
Nou ja, straks maar veel bier drinken ofzo![]()
![]()