heeft vast te maken met die VOC-mentaliteit van JP.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:38 schreef mrcool het volgende:
Joran wil nu blijkbaar de plek aanwijzen waar Natalee ligt. Hij is te bang om in Peru de cel in te gaan...Had ie dan ff eerder aan moeten denken!!
En als die in Aruba is, dan heeft die weer een nepverklaring. Die jongen heeft te vaak deze kaart gespeeld. Hij wordt niet meer geloofd.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:38 schreef mrcool het volgende:
Joran wil nu blijkbaar de plek aanwijzen waar Natalee ligt. Hij is te bang om in Peru de cel in te gaan...Had ie dan ff eerder aan moeten denken!!
Ohw, waar is die wiki dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:40 schreef Ladidadida het volgende:
De OP stond ergens op een wiki als het goed is
(link misschien in de nieuwe OP plaatsen?)
Hij staat er nog niet in, zag ik. http://wiki.fok.nl/index.php/Joran_van_der_Sloot_-_Peruquote:
Super plan! Daar is trouwens ook een film van he! Ben ff de titel kwijt. Maar Joran moet wel een goeie schep op de kop tikken in de lik. Of gaat ie met zijn klauwtjes graven?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef MargrietV het volgende:
Tip voor Joran, lol.
Huur via jouw Nederlandse advocaat De Gravin, die net de Bijenkorf is gepasseerd.
Ga een mooie metro bouwen in Lima met een stiekeme tunnel naar Castro Castro, Zorg dat je dagelijks de vaat mag doen in de keuken want daar zal de tunnel komen. Vertel niemand iets, behalve je moeder, die kan dan klaar staan met een auto.
Overplaatsing is echter onmogelijk omdat de Peruaanse president, Alan Garciá, heeft bepaald dat Van der Sloot zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.quote:
Ik weet ook niet hoequote:Op zondag 13 juni 2010 14:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij staat er nog niet in, zag ik. http://wiki.fok.nl/index.php/Joran_van_der_Sloot_-_Peru
Kan iemand 'm daar plaatsen? Ik zou niet weten hoe nl
the great escapequote:Op zondag 13 juni 2010 14:46 schreef fiooon het volgende:
[..]
Super plan! Daar is trouwens ook een film van he! Ben ff de titel kwijt. Maar Joran moet wel een goeie schep op de kop tikken in de lik. Of gaat ie met zijn klauwtjes graven?
dat was in 2008 ,een verdrag is er nog steeds niet en zal er ook voor Joran niet komenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef MargrietV het volgende:
http://kristavanvelzen.sp(...)detineerden-in-peru/
In hoeverre klopt het dat hij zijn hond heeft doodgeslagen en in hoeverre klopt de rest?quote:Deze schoft heeft zijn broertjes vroeger mishandeld, de hond van het gezin doodgeslagen, een zwerver zomaar van een brug gegooid, met de verdwijning van Natalee te maken en jarenlang erover gelogen, Beth afgeperst, en nu dan het Peruaanse meisje vermoord, en nog hebben mensen medelijden! Onbegrijpelijk, dit monster hoort levenslang te krijgen in Peru!
Lisa, Lelystad | 12:00 | 13.06.10
Dat van die hond en die zwerver heb ik eerder gehoord...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik lees regelmatig de overwegend domme reacties onder nieuwsberichten op de site van de telegraaf. Nu stond daar het volgende:
[..]
In hoeverre klopt het dat hij zijn hond heeft doodgeslagen en in hoeverre klopt de rest?
The Great Escape! Inderdaad!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
the great escape
maar laat je niet bedonderen door de hollywood propaganda, het gaat hier gewoon over een Hollander
http://en.wikipedia.org/wiki/Bram_van_der_Stok
het zou dus mogelijk in de genen kunnen zitten
Donderdag 17 juli 2008. Lees jij oude kranten?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef MargrietV het volgende:
http://kristavanvelzen.sp(...)detineerden-in-peru/
Hij is al even betrouwbaar als die Charly da Silva...quote:
"Kranten"quote:Op zondag 13 juni 2010 15:00 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Donderdag 17 juli 2008. Lees jij oude kranten?
Heej, die ken ik !!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hij is al even betrouwbaar als die Charly da Silva...
[ afbeelding ]
Ze was bij die languh...quote:
Leeft ze nog joh?!?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef johan555 het volgende:
Joran wil Natalee ruilen voor uitlevering aan Aruba
Ik gebruik ze voor de kattenbak.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef MargrietV het volgende:
Oude kranten zijn soms heel interessant om het geheugen op te frissen
Maar dat nieuws uit die krant is me destijds ontgaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef MargrietV het volgende:
Oude kranten zijn soms heel interessant om het geheugen op te frissen
En voor het "mishandelen" van die broertjes heeft hij als kind al bij een pscholoog gelopen...door de ouders gestuurd.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:56 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat van die hond en die zwerver heb ik eerder gehoord...
Telegraaf...![]()
mjah onmogelijk ... Nederland en zeker Amerika hebben wel iets wat Peru graag wil hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef johan555 het volgende:
[..]
dat was in 2008 ,een verdrag is er nog steeds niet en zal er ook voor Joran niet komen
Overplaatsing is echter onmogelijk omdat de Peruaanse president, Alan Garciá, heeft bepaald dat Van der Sloot zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.
Jij bent ZOOOO intelligent dat je soms beter even je mond kan houden.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Luna3 het volgende:
Even een ideetje heh; Kunnen ze als er dan toch een uitlevering komt tussen Nederland en Peru, Sander V. niet naar Peru Castro Castro's sturen waar hij een cel kan delen met Joran?!
Wie kan dit opperen bij tweede kamer?
Das een interessant krantenknipsel.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef MargrietV het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)icket-naar-hel.dhtml
heeft hij zijn maatjes er niet in de een of andere versie van het hele verhaal allemaal al bijgelapt onderhand?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef fiooon het volgende:
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat een Arubaanse gevangenis niet veel 'luxer' is dan een Peruaanse.
Voordeel is misschien alleen dat hij in de Arubaanse gevangenis zijn ganger-maatjes weer kan zien.
Jij bent ZOOOO serieus dat je soms beter even je mond open kan doen om te kunnen lachen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Jij bent ZOOOO intelligent dat je soms beter even je mond kan houden.
Als jij dan eens ZOOOOOO'N leuk grapje maakt dat hij 't waard is om m'n mondhoeken op te tillen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jij bent ZOOOO serieus dat je soms beter even je mond open kan doen om te kunnen lachen.
Normaliter heeft een president dat niet (alleen) voor het zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef johan555 het volgende:
[..]
dat was in 2008 ,een verdrag is er nog steeds niet en zal er ook voor Joran niet komen
Overplaatsing is echter onmogelijk omdat de Peruaanse president, Alan Garciá, heeft bepaald dat Van der Sloot zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.
Jawel joh, op Aruba (32 km lang en 10 km breed eiland) is maar een klein gevangenisje joh, daar zitten niet veel mensen en is volgens Nederlandse maatstaven geregeerd. Maar in Peru is de gevangenis een klein extreem geweldadig dorp zonder luxe en erger, zonder regels, waar iedereen vecht voor z'n eigen leven. Heel anders, echt.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef fiooon het volgende:
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat een Arubaanse gevangenis niet veel 'luxer' is dan een Peruaanse.
Voordeel is misschien alleen dat hij in de Arubaanse gevangenis zijn ganger-maatjes weer kan zien.
Don't push me. Je zou er rimpels van krijgen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als jij dan eens ZOOOOOO'N leuk grapje maakt dat hij 't waard is om m'n mondhoeken op te tillen.
In een netjes ingerichte staat met goede scheiding der machten zou dat inderdaad het geval zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Normaliter heeft een president dat niet (alleen) voor het zeggen.
Hij vond het daar niet erg hoor. Hij keek tv op zijn cel, mocht een paar uur per dag oefeningen doen op de binnenplaats, las boeken en trapte andere gevangenen (kleiner dan hemquote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef fiooon het volgende:
¤300.000 aan de politie durven vragenquote:
Hij kwam toch ook een keer NL niet uit toen hij op Schiphol stond?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
¤300.000 aan de politie durven vragen
Hoofdpijn sowieso!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Don't push me. Je zou er rimpels van krijgen.
Maar Stephany's vader heeft wel connecties in de politiek en kan hier en daar misschien toch wat voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Normaliter heeft een president dat niet (alleen) voor het zeggen.
In het geval van Joran kan ik daar ook wel de lol van inzien.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In een netjes ingerichte staat met goede scheiding der machten zou dat inderdaad het geval zijn.
Maar ik betwijfel of Peru daar wel onder valt.
quote:"Het is geïsoleerd uit de wijken van de 'rotonde' en zondag ontbijt en lunch Quaker droge kip," zei de bron.
"Hij at en eet hetzelfde als de gevangenis werknemers.
Nou, droge kip...toch weinig smaakvol hoorquote:
Ja, zijn maagje moet natuurlijk langzaam aan het gevangenis-eten wennen want anders zit hij op dag 1 al zijn cel onder te sproeien door de buikloop.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Felixa het volgende:
en krijgt uit voorzorg hetzelfde te eten als de werknemers van de gevangenis.
Zal wel aan de slechte vertaling liggen. Hij eet hetzelfde als de werknemers van de gevangenis.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, droge kip...toch weinig smaakvol hoor
Waarom zou hij overgeplaatst moeten worden naar een ander land? En welk land dan? Zweden?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik het bizar hoe gevangenen behandeld worden in Peru. Ik hoop voor hem dat hij overgeplaatst wordt naar een land waar hij een normaal proces krijgt. Dit is gewoon een moderne versie van de publieke schandpaal.
Kan er geen medelijden mee hebben eigenlijk...Op Aruba hadden ze t een en ander beter moeten aanpakken...quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik het bizar hoe gevangenen behandeld worden in Peru. Ik hoop voor hem dat hij overgeplaatst wordt naar een land waar hij een normaal proces krijgt. Dit is gewoon een moderne versie van de publieke schandpaal.
Nou, ik zie die prachtige bergen niet vanuit mijn raam hoor. Idyllisch gewoon, op het prikkeldraad na. Kniesoor die daar op let.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor het uitzicht hoeft hij het ook niet te doen
Eensch. Dan was Stephany nu nog in leven geweest.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef mrcool het volgende:
Kan er geen medelijden mee hebben eigenlijk...Op Aruba hadden ze t een en ander beter moeten aanpakken...
Maar zou daar echt geen sausje vanaf kunnen? In dat soort landen is zelfs de chilisaus bij de fastfood restaurants gratis.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou, droge kip...toch weinig smaakvol hoor
Was het mogelijk geweest dat hij dan uitgeleverd was aan NL? Weet niet of er zo'n verdrag bestaat tussen Aruba en NL maar het lijkt me van wel...quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Dan was Stephany nu nog in leven geweest.
Brood met spijkers en zeepquote:Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel aan de slechte vertaling liggen. Hij eet hetzelfde als de werknemers van de gevangenis.
Droog brood en water lijkt mij voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |