In een netjes ingerichte staat met goede scheiding der machten zou dat inderdaad het geval zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Normaliter heeft een president dat niet (alleen) voor het zeggen.
Hij vond het daar niet erg hoor. Hij keek tv op zijn cel, mocht een paar uur per dag oefeningen doen op de binnenplaats, las boeken en trapte andere gevangenen (kleiner dan hemquote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef fiooon het volgende:
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat een Arubaanse gevangenis niet veel 'luxer' is dan een Peruaanse.
Voordeel is misschien alleen dat hij in de Arubaanse gevangenis zijn ganger-maatjes weer kan zien.
¤300.000 aan de politie durven vragenquote:
Hij kwam toch ook een keer NL niet uit toen hij op Schiphol stond?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
¤300.000 aan de politie durven vragen
Hoofdpijn sowieso!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Don't push me. Je zou er rimpels van krijgen.
Maar Stephany's vader heeft wel connecties in de politiek en kan hier en daar misschien toch wat voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Normaliter heeft een president dat niet (alleen) voor het zeggen.
In het geval van Joran kan ik daar ook wel de lol van inzien.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In een netjes ingerichte staat met goede scheiding der machten zou dat inderdaad het geval zijn.
Maar ik betwijfel of Peru daar wel onder valt.
quote:"Het is geïsoleerd uit de wijken van de 'rotonde' en zondag ontbijt en lunch Quaker droge kip," zei de bron.
"Hij at en eet hetzelfde als de gevangenis werknemers.
Nou, droge kip...toch weinig smaakvol hoorquote:
Ja, zijn maagje moet natuurlijk langzaam aan het gevangenis-eten wennen want anders zit hij op dag 1 al zijn cel onder te sproeien door de buikloop.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Felixa het volgende:
en krijgt uit voorzorg hetzelfde te eten als de werknemers van de gevangenis.
Zal wel aan de slechte vertaling liggen. Hij eet hetzelfde als de werknemers van de gevangenis.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, droge kip...toch weinig smaakvol hoor
Waarom zou hij overgeplaatst moeten worden naar een ander land? En welk land dan? Zweden?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik het bizar hoe gevangenen behandeld worden in Peru. Ik hoop voor hem dat hij overgeplaatst wordt naar een land waar hij een normaal proces krijgt. Dit is gewoon een moderne versie van de publieke schandpaal.
Kan er geen medelijden mee hebben eigenlijk...Op Aruba hadden ze t een en ander beter moeten aanpakken...quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik het bizar hoe gevangenen behandeld worden in Peru. Ik hoop voor hem dat hij overgeplaatst wordt naar een land waar hij een normaal proces krijgt. Dit is gewoon een moderne versie van de publieke schandpaal.
Nou, ik zie die prachtige bergen niet vanuit mijn raam hoor. Idyllisch gewoon, op het prikkeldraad na. Kniesoor die daar op let.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor het uitzicht hoeft hij het ook niet te doen
Eensch. Dan was Stephany nu nog in leven geweest.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef mrcool het volgende:
Kan er geen medelijden mee hebben eigenlijk...Op Aruba hadden ze t een en ander beter moeten aanpakken...
Maar zou daar echt geen sausje vanaf kunnen? In dat soort landen is zelfs de chilisaus bij de fastfood restaurants gratis.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou, droge kip...toch weinig smaakvol hoor
Was het mogelijk geweest dat hij dan uitgeleverd was aan NL? Weet niet of er zo'n verdrag bestaat tussen Aruba en NL maar het lijkt me van wel...quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Dan was Stephany nu nog in leven geweest.
Brood met spijkers en zeepquote:Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal wel aan de slechte vertaling liggen. Hij eet hetzelfde als de werknemers van de gevangenis.
Droog brood en water lijkt mij voldoende.
Joran is vrij groot inderdaad. Maar of hij zo over het randje van gevangenismuur kan kijken betwijfel ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ik zie die prachtige bergen niet vanuit mijn raam hoor. Idyllisch gewoon, op het prikkeldraad na. Kniesoor die daar op let.
[ afbeelding ]
Aruba is onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden dus dat had denk ik wel gekund, ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:51 schreef mrcool het volgende:
[..]
Was het mogelijk geweest dat hij dan uitgeleverd was aan NL? Weet niet of er zo'n verdrag bestaat tussen Aruba en NL maar het lijkt me van wel...
Uitgeleverd bedoel ikquote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Waarom zou hij overgeplaatst moeten worden naar een ander land? En welk land dan? Zweden?
Hij heeft in Peru een misdaad begaan en moet daarom ook in Peru voor de rechter komen.
dus dit is nog maar het luxe gedeeltequote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Felixa het volgende:
Hier weer een krakkemikkige Google-vertaling, maar de strekking is wel zo'n beetje duidelijk.
Joran ligt op een matrasje op de grond, schrok van de omstandigheden en krijgt uit voorzorg hetzelfde te eten als de werknemers van de gevangenis.
Gringo sliepen op de vloer bang
Door E. Cyril
http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1094953.html
Misschien wel. Die gevangenis is natuurlijk gebouwd op Hobbit-grootte, met zo'n lange westerling hebben ze geen rekening gehouden.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:53 schreef fiooon het volgende:
[..]
Joran is vrij groot inderdaad. Maar of hij zo over het randje van gevangenismuur kan kijken betwijfel ik.
Dat was mijn redenatie ook al!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Aruba is onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden dus dat had denk ik wel gekund, ja.
Op Aruba heeft behalve familie van der Sloot ook familie Holloway een heleboel onderzoek gedwarsboomd.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef mrcool het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben eigenlijk...Op Aruba hadden ze t een en ander beter moeten aanpakken...
Sorry, zie mijn edit.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:51 schreef mrcool het volgende:
Was het mogelijk geweest dat hij dan uitgeleverd was aan NL? Weet niet of er zo'n verdrag bestaat tussen Aruba en NL maar het lijkt me van wel...
quote:Op 1 januari 1986 werd Aruba afgescheiden van de overige Nederlandse Antillen en werd het een volkomen zelfstandig en autonoom land binnen het Koninkrijk der Nederlanden (status aparte): Aruba verkreeg net als Nederland en de Nederlandse Antillen de hoedanigheid van volwaardig land binnen het Koninkrijk.
Volgens mij was dat ook al ontkracht.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:56 schreef mrcool het volgende:
Ook hoor je niets meer over die 2 meisjes in Colombia...?
Die spijkers vind ik dan wel weer een beetje...uhm. Broodje pindakaas gaat me echt te ver.quote:
Vertel...quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Op Aruba heeft behalve familie van der Sloot ook familie Holloway een heleboel onderzoek gedwarsboomd.
Op die hoeken van die gevangenismuren heb je toch van die opzichters die de boel in de gate houden. Dan kijkt Joran die gasten recht in het gezicht.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien wel. Die gevangenis is natuurlijk gebouwd op Hobbit-grootte, met zo'n lange westerling hebben ze geen rekening gehouden.
Huh? De Holloway's/Twitty's wilden de onderste steen boven. Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef Luna3 het volgende:
Op Aruba heeft behalve familie van der Sloot ook familie Holloway een heleboel onderzoek gedwarsboomd.
Ben ik ook heel benieuwd naar...Lijkt me sterk dat je een onderzoek naar je vermiste dochter gaat dwarsbomen...Maar goed, we hebben t wel over Tweety...quote:
Zei zo'n advocaat ook in een interview bij Foxnews ofzo? Ze wilden wachten omdat er meer geld overmaakt moest worden zodat de straf hoger kon worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Dan was Stephany nu nog in leven geweest.
Btw, daar zijn ze het in de VS ook mee eens als ik de verschillende interviews hier geplaatst zo bekijk. Grove fout van de FBI om hem te laten lopen om meer info te vergaren.
Dat heb ik ook gehoord ja. Het is soms niet te geloven. En dan zo'n presentatrice die likkebaardend dat zit te vertellen....quote:Op zondag 13 juni 2010 16:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zei zo'n advocaat ook in een interview bij Foxnews ofzo? Ze wilden wachten omdat er meer geld overmaakt moest worden zodat de straf hoger kon worden.
Wat ook wel aangeeft dat ze hem gewoon èrgens voor willen straffen, maakt niet uit wat, en dan ook gewoon lekker lang. De hypocrisie daar is ook niet te filmen
Tweety?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ben ik ook heel benieuwd naar...Lijkt me sterk dat je een onderzoek naar je vermiste dochter gaat dwarsbomen...Maar goed, we hebben t wel over Tweety...
Nee, is niet erg genoeg in landen als Nederland. Laat 'm maar mooi wegrotten. Hij kiest er voor om te gaan kloten in zulke landen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind jullie wel érg hard, hoor. Moordenaar of niet, zoiets als dit wens je je ergste vijand toch niet toe? Van je vrijheid beroofd zijn is al erg genoeg.
Ja wat heeft die er nou weer mee te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |