abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82742450
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef mrcool het volgende:
Patrick van der Eem!
Ik weet 't.
pi_82742503
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

the great escape

maar laat je niet bedonderen door de hollywood propaganda, het gaat hier gewoon over een Hollander
http://en.wikipedia.org/wiki/Bram_van_der_Stok

het zou dus mogelijk in de genen kunnen zitten
The Great Escape! Inderdaad!

Ja, wij Hollanders zijn altijd goed geweest in dijken bouwen. Tunnels graven is dan een eitje.
pi_82742613
quote:
Donderdag 17 juli 2008. Lees jij oude kranten?
woef
pi_82742690
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:57 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik weet 't.
Hij is al even betrouwbaar als die Charly da Silva...

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_82742702
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:00 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Donderdag 17 juli 2008. Lees jij oude kranten?
"Kranten"
pi_82742738
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef mrcool het volgende:

[..]

Hij is al even betrouwbaar als die Charly da Silva...

[ afbeelding ]
Heej, die ken ik !!
pi_82742846
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef fiooon het volgende:

[..]

Heej, die ken ik !!
Ze was bij die languh...

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_82742992
Joran wil Natalee ruilen voor uitlevering aan Aruba

zondag 13 juni 2010 09:36

Joran van der Sloot heeft de Peruaanse politie aangeboden te vertellen waar het lichaam van Natalee Holloway is gedumpt, als hij daarna wordt overgeplaatst naar een gevangenis op Aruba. Van der Sloot zit nu in de beruchte Peruaanse gevangenis Castro Castro.

Dat meldt Yolanda Onoc, woordverder van de Peruaanse onderzoekspolitie, de Diricri. Overplaatsing is echter onmogelijk omdat de Peruaanse president, Alan Garciá, heeft bepaald dat Van der Sloot zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.

Aruba, dat onder het koninkrijk Nederland valt, heeft bovendien geen uitleveringsverdrag met Peru.

Moord
Van der Sloot wordt vervolgd voor de moord op de 21-jarige Stephany Flores Ramírez. Hij heeft bekend dat hij haar doodde. Er staat in Peru tot maximaal 35 jaar gevangenisstraf op moord.

Van der Sloot zit momenteel in de gevangenis Castro Castro. Omdat autoriteiten vrezen dat medegevangenen hem iets aan zullen doen, heeft Joran een cel voor zichzelf. Hij zou er desalniettemin doodsbang zijn, melden Peruaanse media.

Garen spinnen
Van der Sloot heeft vaker geprobeerd garen te spinnen uit zijn kennis van de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway. Naar verluidt probeerde hij, voordat hij naar Peru ging, de moeder van Holloway af te persen voor informatie over waar haar lichaam is verstopt. De FBI zou het geld hebben betaald.

Joran van der Sloot is nog steeds hoofdverdachte in de verdwijningszaak tegen Natalee Holloway uit 2005, maar hij kon nooit vervolgd worden. Dat komt vooral doordat haar lichaam nooit is gevonden.

Verschillende verklaringen
Eerder legde Van der Sloot verschilldende verklaringen af over de dood van Holloway en de plaats waar hij haar lichaam zou hebben verstopt. Tegen Peter R. De Vries’ undercovermedewerker Patrick van der Eem verklaarde Joran dat Natalee op het strand stierf en dat hij haar lichaam in zee dumpte.

Tegen Gouden Kooi-winnaar Jaap Amesz 'bekende' Joran, voor een geldbedrag, dat Natalee na drank- en drugsgebruik van het balkon viel en dat hij haar lichaam in een moeras dumpte.

Ook heeft Van der Sloot ooit gezegd dat Natalee helemaal niet dood is, maar dat hij haar heeft verkocht als seksslavin.

Door Marlou Visser
http://www.elsevier.nl/
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82743067
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef johan555 het volgende:
Joran wil Natalee ruilen voor uitlevering aan Aruba
Leeft ze nog joh?!?
pi_82743075
Oude kranten zijn soms heel interessant om het geheugen op te frissen
  zondag 13 juni 2010 @ 15:10:16 #36
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82743109
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef MargrietV het volgende:
Ik gebruik ze voor de kattenbak.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82743113
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef MargrietV het volgende:
Maar dat nieuws uit die krant is me destijds ontgaan.
pi_82743114
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:56 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dat van die hond en die zwerver heb ik eerder gehoord...

Telegraaf...
En voor het "mishandelen" van die broertjes heeft hij als kind al bij een pscholoog gelopen...door de ouders gestuurd.

Ik denk dat Joran altijd al het onhandelbare zoontje is geweest die meer aandacht nodig had, en dat die ouders na dat Holloway-verhaal het gevoel hadden dat onze onhandelbare jongen zich weer heel onhandig in de nesten had gewerkt. En dat ze hem daarom ook zo beschermden.
Die vader die nog enger is dan Joran en precies uitgedacht heeft wat hij gaat zeggen, en dan die moeder waaraan je aan haar gezicht kon zien dat ze WEL gelooft in Jorans schuld of betrokkenheid (haar mondhoeken staan strak naar beneden van de spanning) terwijl ze zegt dat ze gelooft dat Natalee nog leeft. Met haar schijnheilige armbandje "hope for Natalee". Yak!
  Moderator zondag 13 juni 2010 @ 15:10:35 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82743126
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef johan555 het volgende:

[..]

dat was in 2008 ,een verdrag is er nog steeds niet en zal er ook voor Joran niet komen

Overplaatsing is echter onmogelijk omdat de Peruaanse president, Alan Garciá, heeft bepaald dat Van der Sloot zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.
mjah onmogelijk ... Nederland en zeker Amerika hebben wel iets wat Peru graag wil hebben

geld

als er genoeg geboden word dan zit Joran 2 seconde later op het vliegtuig
maar goed, ik heb het er niet voor over ... laat maar lekker wegkwijnen daar, moord verjaard toch niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_82743252
Even een ideetje heh; Kunnen ze als er dan toch een uitlevering komt tussen Nederland en Peru, Sander V. niet naar Peru Castro Castro's sturen waar hij een cel kan delen met Joran?!

Wie kan dit opperen bij tweede kamer?
pi_82743285
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat een Arubaanse gevangenis niet veel 'luxer' is dan een Peruaanse.

Voordeel is misschien alleen dat hij in de Arubaanse gevangenis zijn ganger-maatjes weer kan zien.
pi_82743309
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Luna3 het volgende:
Even een ideetje heh; Kunnen ze als er dan toch een uitlevering komt tussen Nederland en Peru, Sander V. niet naar Peru Castro Castro's sturen waar hij een cel kan delen met Joran?!

Wie kan dit opperen bij tweede kamer?
Jij bent ZOOOO intelligent dat je soms beter even je mond kan houden.
pi_82743372
quote:
Das een interessant krantenknipsel.

Als je dat leest lopen de rillingen over je rug... Joran heeft echt een slechte verblijfsplaats uitgekozen.
  Moderator zondag 13 juni 2010 @ 15:17:48 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82743396
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef fiooon het volgende:
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat een Arubaanse gevangenis niet veel 'luxer' is dan een Peruaanse.

Voordeel is misschien alleen dat hij in de Arubaanse gevangenis zijn ganger-maatjes weer kan zien.
heeft hij zijn maatjes er niet in de een of andere versie van het hele verhaal allemaal al bijgelapt onderhand?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_82743494
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jij bent ZOOOO intelligent dat je soms beter even je mond kan houden.
Jij bent ZOOOO serieus dat je soms beter even je mond open kan doen om te kunnen lachen.
pi_82743528
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Jij bent ZOOOO serieus dat je soms beter even je mond open kan doen om te kunnen lachen.
Als jij dan eens ZOOOOOO'N leuk grapje maakt dat hij 't waard is om m'n mondhoeken op te tillen.
pi_82743551
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef johan555 het volgende:

[..]

dat was in 2008 ,een verdrag is er nog steeds niet en zal er ook voor Joran niet komen

Overplaatsing is echter onmogelijk omdat de Peruaanse president, Alan Garciá, heeft bepaald dat Van der Sloot zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.
Normaliter heeft een president dat niet (alleen) voor het zeggen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_82743592
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef fiooon het volgende:

Jawel joh, op Aruba (32 km lang en 10 km breed eiland) is maar een klein gevangenisje joh, daar zitten niet veel mensen en is volgens Nederlandse maatstaven geregeerd. Maar in Peru is de gevangenis een klein extreem geweldadig dorp zonder luxe en erger, zonder regels, waar iedereen vecht voor z'n eigen leven. Heel anders, echt.

Oja, en in Peru moet je als gevangene ook nog eens alles zelf kopen, ook je eten. In Aruba krijg je iedere dag een lekker vers gevangen visje op je bord.
Wereld van verschil dus.
pi_82743619
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Als jij dan eens ZOOOOOO'N leuk grapje maakt dat hij 't waard is om m'n mondhoeken op te tillen.
Don't push me. Je zou er rimpels van krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')