quote:
En Ssserpente had nog wat in de aanbieding voor ze het weg zou geven, maar die krijg ik niet gequotequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:39 schreef mikoxx het volgende:
I did it![]()
Vraagprijs 15 euro ps
Ik heb er dus evt 2....!
3 uur geledenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Oeh dies leuk, wanneer heb je 'm gehaald? Dan ga ik ook even langs.![]()
( ik denk namelijk dat het leuker is voor mensen die niet zo dichtbij Primark wonen.)
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Vindt een baby dat getril prettig?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
wipstoel met trilfunctie (20 euro)
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Linda2205 het volgende:
Amaranta, je fietsstoeltje is versleten...we hebben 'm teveel gebruikt de laatste weekZe kan nu sinds een week zitten en fietsen is helemaal leuk! Ik vind 'm ook gaaf, dus we gaan overal heen! Ik heb alleen een sjaggo-foto, maar voor het idee!
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon jaloers op mijn relatief kleine voorgevel, vergeleken met die van jouquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou ook chago kijken met zulke memmen in m'n nek
Een volwassene, okee, maar hoe kan een kind hier nu intrappen?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef mrien het volgende:
Ze zijn ideaal bij kinderen die wagenziek zijn, mijn zusje heeft ze vroeger ook altijd gebruikt en er goede ervaringen mee.
Ik heb ze vroeger ook vaak gebruikt en erg goede ervaringen er mee gehad. Zo goed dat toen ik in de eerste 12 weken van mn zwangerschap zat en las dat ze ook tegen ochtendmisselijkheid hielpen ze alsnog in de volwassen versie opnieuw aangeschaft heb. Het werkt met drukpunten en het is dus niet 'zomaar een leuk bandje'.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:53 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Een volwassene, okee, maar hoe kan een kind hier nu intrappen?
genoegquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Grunsfan het volgende:
Iemand nog leuke meisjesdingen maatje 50 in de aanbieding???
Ja ik wel! Of ben ik al te laat? Iig maat 86/92 of groterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zometeen de Pampers-aanbieding van de AH halen (3 pakken, 25 euro) en daar zit een gratis voetbalrompertje bij..
Nou vind ik voetbal...niet heel erg leuk, en mijn man al helemaaaaaaaaaaal niet, dus kan ik het rompertje voor 1 van jullie meenemen, en zo ja, in welke maat? (als het er nog is)
[ afbeelding ]
Okee, dan wordt het volgens mij 74/80.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:19 schreef martine1984 het volgende:
Suikertaartje, als die maat die Ingrid vraagt er niet meer is, wil ik graag mt 74.
Mochten die er beide niet zijn, dan wil ik wel een 68quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, dan wordt het volgens mij 74/80.
Ik ga kijken welke nog lukt
Hihi, okee, 62/68 ook goed?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mochten die er beide niet zijn, dan wil ik wel een 68
dan weet jij vast wel in welke maten ze precies zijn verdeeld?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:00 schreef martine1984 het volgende:
Heb er al eentje, ben net snel naar de AH geraced. Dus geef de mijne maar aan iemand anders. Mocht niemand hem willen dan neem ik hem als nog graag aan hoor
even zo uit mijn hoofd 62/68 - 74/80 de rest heb ik niet naar gekeken. Maar weet dat er nog grotere maten zijn. Op de site van de AH staat 62 tm 104quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan weet jij vast wel in welke maten ze precies zijn verdeeld?
Gelukt! Het is 98/104 geworden, er was er nog precies eentjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja ik wel! Of ben ik al te laat? Iig maat 86/92 of groter
Geeft niks! Goed excuus om nog meer luiers te halenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukt! Het is 98/104 geworden, er was er nog precies eentje![]()
Voor de andere dames: sorry!
ik kreeg nog wel beessies, dus als iemand die nog wil![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geeft niks! Goed excuus om nog meer luiers te halen![]()
Bedankt evengoed voor je aanbod!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukt! Het is 98/104 geworden, er was er nog precies eentje![]()
Voor de andere dames: sorry!
ik kreeg nog wel beessies, dus als iemand die nog wil![]()
Mikoxx je moet echt pampers gaan kopen! Heb van de week ook 6 pakken gehaald zodat ik voor allebei 1 had maar ze zijn echt te schattig!! 3x raden wat ze zaterdag aan hebbenquote:
Al opgelostquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef freecell het volgende:
Gezocht: groot bed voor hummel
Mét iets van een rand, want anders rolt hij er echt uit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef freecell het volgende:
Gezocht: groot bed voor hummel
Mét iets van een rand, want anders rolt hij er echt uit
jij wilde mijn t-shirtjes nietquote:Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht!
Zomerkleren in maat 68/74. Voor een jongetje
Nee, die vond ik niet mooiquote:Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
jij wilde mijn t-shirtjes niet![]()
ik zal nog eens kijken wat ik nog heb, waar Harry deze zomer tochniet meer in gaat passen
Vraag en aanbod kinderspullen deel 53quote:Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht!
Zomerkleren in maat 68/74. Voor een jongetje
Ik PM je!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Asyniur het volgende:
Zomerspul voor jongens maat 68 en maat 74
Niet mijn smaak.. Sorry!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vraag en aanbod kinderspullen deel 53
mt 62 moet ik nu nog omrollen, dan heb ik nog veel 62 met korte mouw/pijp dus dan valt te kort niet opquote:
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef McLaura het volgende:
Ik heb er één van Ikkelief, maar dat is vast geen leuk prijsje
Ik zal eens kijken of ik er makkelijk bij kom op zolder en welke maat het isquote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef dolphinqueen het volgende:
Leuke kleertjes allemaal zeg ! Ik zal eens goed rondkijken, wie weet stuur ik iemand nog een PM
Heeft er iemand toevallig nog een zomerslaapzakje in maatje 86/104 ?
Ik kan ze heel moeilijk vinden ( en ook voor een leuk prijsje), zelf bij de Hema zijn ze niet meer.
Ik heb nog een setje toegevoegd...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Asyniur het volgende:
Zomerspul voor jongens maat 68 en maat 74
Ik heb geloof ik nog zomerkleertjes in die maat liggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
Nog iemand mooie zomerkleertjes in maat 74 in niet al te schreeuwerige kleuren te koop? (hoewel felrood juist heel welkom is)
Voor een meisje dus
Oh 't heeft geen enorme haast hoor! Ben benieuwdquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog zomerkleertjes in die maat liggen
Sowiezo een felrood rokje en 2 leuke setjes uit amerika. Ik zal even kijken of het me lukt t eea op de foto te zetten, maar ik ben bang dat dat vrijdag pas word
Doe is fotootjes!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog wat zomerpositiekleding in de aanbieding; is daar interesse voor?
OK< vanavond, want ik zit nu op mijn werkquote:
Het inpakken is het probleem toch helemaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
In een vuilniszak, dichtplakken, adres erop en naar het postkantoor toch?
Hmm en ik maar kijken. Waar staat nou dat ze maat L zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben dol op trompers, cattie maar de jouwe zijn L alweer te klein
Volgens mij heb ik ze gezien bij de apotheek (als je wilt wil ik er wel een paar voor je halen en opsturen, moet alleen 1 slag om de arm houden, ik weet niet 100% zeker dat ik ze daar heb gezien).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Poppejans het volgende:
Iemand de gouden tip welke website Nutrilon Standaard 2 sachets verkoopt? Ik kom met Google nergens.
De Etos hier verkoopt alleen sachets nr 1 en nr 1 hypo allergeen![]()
Of toevallig iemand die 3 pakjes (a 5 sachets per doosje) voor mij kopen wil en me toe wil sturen?
Ik heb geen enkel idee welke winkel dit nog meer verkoopt
Ze zijn niet maat L maar ze zijn te klein voor L van Rockaquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef amaranta het volgende:
Hmm en ik maar kijken. Waar staat nou dat ze maat L zijn![]()
meen je dit nu serieus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ga evenoverleggen met man, en als hij het ook leuk vindt dan wil ik een optie op die koetromper.
Oh heel erg graag!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:57 schreef sindell het volgende:
Poppejans, ik heb nog 2 van die zakjes uit de blije doos, wil je die ook hebben? Ik gebruik ze zelf toch niet, Laura krijgt Friso
Welk zwembroekje? Ik pm je!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef lily het volgende:
cattie, ik wil graag het jurkje, de grijze maillot en een zwembroekje
Volgens mij stond er een van het simpelste van het simpelste in het kruidvatkrantje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele buggy, 'voor de nood' voor op vakantie.
We wilden er maar 1 mee nemen, maar ik bedacht me ineens dat het voor Sasha mss toch ook nog wel heel lekker is als we die in een buggy kunnen parkeren op een markt ofzo.
Wij hebben een wegwerp op bestemming gekocht voor 20 euro... Kun je ook nog overwegen..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
We wilden er maar 1 mee nemen, maar ik bedacht me ineens dat het voor Sasha mss toch ook nog wel heel lekker is als we die in een buggy kunnen parkeren op een markt ofzo.
Oh en anders mag je wel een groene van me lenen.. Ik zie je toch woensdag neem ik m mee voor je.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij stond er een van het simpelste van het simpelste in het kruidvatkrantje.
http://www.kruidvat.nl/do(...)html#/spreadview/12/
Er zitten 3 vakken aan de buitenkant op en binnenin zit 1 groot vak. Ik woon in de buurt van Haarlem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef Tinuviel het volgende:
Waar zitten jullie MamaNik en dolfinqueen? Is misschien handiger bij interesse. Mamanik de korte broeken lijken me wel wat.
Dolfinqueen de nepcrocs maat 15 voor welke leeftijd of lengte voet is dat ongeveer?
Cattie woon jij niet in Amsterdam? De verzorgingsrugzak lijkt me wel iets. Heeft die nog ruimte binnenin of zakken aan de buitenkant?
Bij Lobbes.nl hebben ze sesamstraat blokken die je kan bouwen tot 85 cm hoogte. Misschien wel niet wat je zoekt, maar deze kan je ook vrij hoog opbouwen en zijn ook voor een leuk prijsje ( ook niet onbelangrijk toch? )quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plek hier, maar weet iemand waar je grote plastic blokken kunt kopen? Je ziet ze wel bij cb's en peuterzalen enzo, waarmee je torens bouwt net zo groot als het kind zelf. Ik heb geen idee hoe die dingen heten.
Ik heb wel mega lego blokken, maar denk dat jij nog groter bedoelt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plek hier, maar weet iemand waar je grote plastic blokken kunt kopen? Je ziet ze wel bij cb's en peuterzalen enzo, waarmee je torens bouwt net zo groot als het kind zelf. Ik heb geen idee hoe die dingen heten.
Bedoel je deze:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
die zijn cool maar wel duurquote:
Ja valt op zich wel mee. Een euro per blok ongeveerquote:
Dit zijn de goedkoopste wat ik kon vinden. Kom op andere sites dezelfde blokken tegen voor bijna 500 euroquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ja zoiets idd! Maar goedkoper en minder blokken. :-)
Nee sorry, die bedoel ik niet. Dankjewel voor het opzoeken van de foto!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik iig in de aanbieding. Zijn niet zo mega als die jij bedoelt.
Ja, ze zijn erg gaaf. Ik hou ze in mijn achterhoofd, dankjewel voor het zoeken !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dit zijn de goedkoopste wat ik kon vinden. Kom op andere sites dezelfde blokken tegen voor bijna 500 euro![]()
Maar deze zijn wel heel erg leuk. Mijn nciht heeft ze ook maar je moet er ook echt de ruimte voor hebben. Zijn best wel veel blokken!
Het rode broekje is reeds verkocht.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef dolphinqueen het volgende:
Zwembroek 68/74
Van de Hema
1,50 euro
[ afbeelding ]
Winnie the Pooh sweater
maatje 68
1,50 euro
[ afbeelding ]
Rode, korte broek
maatje 68
Nog helemaal nieuw
2,00 euro
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef dolphinqueen het volgende:
Ja die stenen zijn echt duur !! Hier heb je nog meer varianten (om het nog moeilijker te maken
http://koopikhier.nl/q/bouwstenen.html
Vooral in combinatie met die smiley he?quote:
Whahahaha, komt nooit meer goed met jouw reputatie zo he?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht dat dat mijn gekke geest was.
Ik dacht al meteen verder aan tril-eieren enzo!![]()
![]()
![]()
Ja, goed, maar wat is een brombol? Met een b? Dat is hier de vraag...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef appelfan het volgende:
Een bromtol is een vrij grote draaitol van metaal die draaiend wordt gehouden door het indrukken van een omhoog stekende pen. De zoemende of brommende toon wordt voortgebracht door luchtwervelingen in een groot aantal gaten in de omtrek van de tol. Dit kan men vergelijken met de wervelingen rond de stemtong van een fluit of over de rand van een fles of pijp die aangeblazen wordt, zoals een panfluit
(c) wikipedia
Ow, ik kreeg al aparte associaties bij het woord bromtolquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, goed, maar wat is een brombol? Met een b? Dat is hier de vraag...
Goed te horen, kan je toch nog 'veilig' op vakantie.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:14 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal voorzien van voldoende Nutrilon zakjes
Nee, maar Florian in deze zou wel heel erg leuk zijnquote:
Doen we nietquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zoek een sluitlaken maar heb er eigenlijk niet heel veel voor over.
Want een draagdoek kan ik me ook wel in wikkelen
Yep check..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel het boek + cd voor je deel 1. Maar die heb je waarschijnlijk al of niet?
Jaquote:
Ik wil hem wel hebben!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Te koop: Lodger Shelter Wrapper. Inwikkeldeken en speelkleed inéén. Is gemaakt van gebreid fleece (= warmteregulerend), dus niet te warm voor de zomer.
Was nieuw ¤65,-. Mag weg voor ¤25,- excl. verzendkosten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net wat dozen kleertjes teruggekregen van mijn zus en mijn ouders, heeft iemand nog belangstelling voor jongenskleertjes in maat 50 t/m 68/74?
Dan duik ik vandaag of morgen de dozen even inquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan duik ik vandaag of morgen de dozen even in
Uhoh. Die heeft Thijs zelf nog aan in 74quote:
Ik heb nog wel een zwembroekje en een witte broek in de aanbieding (helaas geen korte broek)quote:
Oh die vind ik wel grappig son..quote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een pakketje van 5 meisjesrompertjes zonder mouw, nieuw in de verpakking. Maat 50/56. Gekocht in de tijd dat ik er van overtuigd was dat het een meisje werd (waren ook maar 3 euro).
Zijn van frendz (van de v&d dus) en er staan Russische poppetjes op.
Ik wil er eigenlijk gewoon 3 euro voor hebben (exclusief verzenden). Zit nog gewoon in de verpakking met de prijs er zelfs nog opDe rompertjes kunnen in een envelop, dus komt denk ik op 1.32 verzendkosten.
[ afbeelding ]
Ik ga straks even tellen hoeveel ik er al heb... Misschien.quote:
Die heb ik nog niet..quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef oeke het volgende:
Tico, een spenenkoord van Woezel en Pip? Nooit gebruikt.
Foto??quote:
Maakt niets uit hoor..quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, Nils wil 'm bewaren. Die vindt dat ik alles maar wegdoe...
jupquote:Op maandag 5 juli 2010 11:54 schreef Morretje het volgende:
Freecell, ga jij voor die van Asy?
Wat wil jij voor de jouwe hebben?
Ik heb een labeldoekje, knuffeldoekje en een stoffen leesboekje. Interesse? Allemaal 1x gewassen, nooit gebruikt...quote:
Groen knuffeldoekje met piep-Pip vergelijkbaar met dezequote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Spiraalding heb ik.
Knufdoekje labeldoekje?? Welke??
is goed. neem ik ze woensdag mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb pas 10 rompertjes, en deze zijn zonder mouw. Dus ik neem ze graag van je over Son.
uhm, geen idee.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Ticootje het volgende:
Wat wil je voor het labeldoekje?
Piep-pip heb ik al.
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:20 schreef MamaNik het volgende:
2 Vingino spijkerbroekjes maat 74 (vallen vrij lang)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij interesse PM
VERKOCHT aan de mannen van MIkoxx :-)
Helemaal niemand?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef dolphinqueen het volgende:
Heeft iemand nog jongens zomerbroeken in maatje 92/98 ?
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?quote:
Ik heb voor Jen de boerderij, af en toe speelt ze daarmee. Maar Duplo is hier een grotere hit...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?
Lennon heeft het gekregen toen hij 1 jaar werd, hij vond en vindt het leuk... vooral de boerderij met geluidjes...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?
Oh zandbak is hier nu echt een grote hit, maar ze vond daar een maand geleden echt niets aan...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende:
We denken erover iets van Little People voor haar verjaardag te geven. Zandbak wash et plan, maar daar vindt ze nog niets aan, is gebleken
Doen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende:
We denken erover iets van Little People voor haar verjaardag te geven. Zandbak wash et plan, maar daar vindt ze nog niets aan, is gebleken
Ik heb er 1 van Maxi cosi zelf, 1x een week gebruikt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomerhoes, passend in een Priori SPS.
Graag morgen ofzo dan kan hij nog op vakantie mee
Moet ik M ff vragen of hij langs de prenatal rijd? Hij moet toch naar de megastores omdat er een roomdivder in de aanbieding is bij de praxis.. de prenatal is zeg maar om de hoek...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar was ik gisteren..stond ik met de goede hoes in m`n handen (weet ik nu) maar moest ik volgens de verkoopster een andere maat hebben die er niet meer lag
En ik heb geen zin om terug te gaan naar den bogaard
Als hij er toch moet zijn, dan graag!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet ik M ff vragen of hij langs de prenatal rijd? Hij moet toch naar de megastores omdat er een roomdivder in de aanbieding is bij de praxis.. de prenatal is zeg maar om de hoek...
Als jij precies weet welke je nodig hebt.
44 heb ik niet liggen, voor 50 - 56 moet ik even kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:41 schreef Keshet het volgende:
Heeft er nog iemand leuke zomerbroekjes of spijkerbroekjes voor een meisje in de aanbieding? Maatje 44-50-56?
Is unisex ook goed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:41 schreef Keshet het volgende:
Heeft er nog iemand leuke zomerbroekjes of spijkerbroekjes voor een meisje in de aanbieding? Maatje 44-50-56?
gheghe dankje,quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:06 schreef happyme28 het volgende:
Keshet, deze staan nog in het topic, weet niet wat er nog van is natuurlijk.
Vicky biedt mt. 50 en 56 aan waaronder deze![]()
[ afbeelding ]
http://s25.photobucket.co(...)eertjes%20maat%2050/
http://s25.photobucket.co(...)eertjes%20maat%2056/
Amaranta heeft er ook wel wat klein spul tussen staan waaronder dit broekje![]()
[ afbeelding ]
http://picasaweb.google.com/amarantafok/
Marlinde had ook nog schattige kleertjes in de aanbieding waaronder zomers jurkje
Vraag en aanbod kinderspullen deel 52
Misschien heb je er iets aan
pmquote:
Ja beter voor mn bankrekening... Cielo is ook al weg.. pff gelukkig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
maakt niet uit haha. beter voor mn portemonnee, maar tis wel een supermooie doek!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |