quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:24 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist bij de c1000 een stuk of 12 van die voetbal gogo's gekregen.
Wie oh wie wilt deze hebben? Hier belanden ze anders toch in de prullenbak, Mart is er nog een beetje te klein voor
wat tvp jij toch altijd in dit topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat tvp jij toch altijd in dit topicIk heb zoveel waar ik van af moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar heb er de kracht niet meer voor het allemaal op de foto te zetten
Heeft er nog iemand behoefte aan een pakket meisjeskleding maatje 74 en/of 80 toevallig?
I`m not weird. I`m limited edition.
zomer of winter??? en pics please??quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zoveel waar ik van af moetmaar heb er de kracht niet meer voor het allemaal op de foto te zetten
Heeft er nog iemand behoefte aan een pakket meisjeskleding maatje 74 en/of 80 toevallig?
Meest winterspul, hooguit een enkel shirtje met korte mouw..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zomer of winter??? en pics please??
Evie zit nu in 68, dus maybe zit dr wel iets voor mijn muppie bij?
Ik wil wel een keer komen snuffelen hoor als je najaarsspul in 80 hebtquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zoveel waar ik van af moetmaar heb er de kracht niet meer voor het allemaal op de foto te zetten
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat tvp jij toch altijd in dit topicKijk wie het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Doe datquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer komen snuffelen hoor als je najaarsspul in 80 hebt
kom je hier dan ook snuffelen? Ruimt het hier ook weer opquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer komen snuffelen hoor als je najaarsspul in 80 hebt
ja s goed! k kom volgende week wel langs.quote:
denk dat Evie in de winter ongeveer mt 80 zou kunnen hebben... dus ik ben best geintresseerd...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Meest winterspul, hooguit een enkel shirtje met korte mouw..
Zal morgen het hele spul eens bij elkaar op de foto zetten
ik zeg...4 juni!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja s goed! k kom volgende week wel langs.
Oeh als wij dan een primark date doen, kunnen we daarna bij ET langs, kan ik daar snuffelen
ik wilde het net gaan voorstellenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef Poppedein het volgende:
[..]
ik zeg...4 juni!
Al merk ik dat Lena nu inmiddels al uit wat 74 dingetjes aan het groeien is, dus zal ik vooral zomer 80jes nodig hebben vrees ik...
Oeh, oeh, die zonnehoedjesdingen he, de grootste daarvan, heb je enig idee wat de omtrek/ diameter daarvan is? (en welke is/zijn dat?)quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voorlopig heb ik nog wel ditOpruiming
Ik haak gewoon aan.. die heb ik ook in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zomerjurkje met bijpassend broekje maat 86
[ afbeelding ]
Octotunes muziekoctopus. Ruikt naar vanille
[ afbeelding ]
Buggyhanger met vibrafunctie
[ afbeelding ]
Die linksonder is als ik het goed heb een 86-98 en de rest is meisjesspul tot maatje anderhalfquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, die zonnehoedjesdingen he, de grootste daarvan, heb je enig idee wat de omtrek/ diameter daarvan is? (en welke is/zijn dat?)
Meisjesspul mag, want het is voor de dochter van een vriendin van mequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die linksonder is als ik het goed heb een 86-98 en de rest is meisjesspul tot maatje anderhalf
Okidoki, dan houdt het opquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee bij mijn Bep past het ook niet meer, dat is allemaal van vorige zomer, en de zomer daarvoor
Jij hebt niet toevallig rompers met lange mouwen in maat 92 over?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart ballon rokje, kan voor de winter & zomer is niet heel dik van stof.
Maat 92, 3,50.
[ afbeelding ]
Vila Happ rokje, leger groen. Nooit gedragen.
Maat 86+ dus past t/m 92, 4,-
[ afbeelding ]
Barbamama.
Maat 86, 3,-
Wat een grote meid dan alquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa draagt al heel lang geen rompertjes meer dus ik heb alleen hempjes.
Dat magquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Sorbootje het volgende:
Taartjesfee, mag 'k dat Chinese jurkje?!
Dat Nijntje trommeltje!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico heeft een optie op de mat genomen. Zodra ik van haar weet of ze hem al dan niet wil zal ik ff pmmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |