quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:24 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist bij de c1000 een stuk of 12 van die voetbal gogo's gekregen.
Wie oh wie wilt deze hebben? Hier belanden ze anders toch in de prullenbak, Mart is er nog een beetje te klein voor
wat tvp jij toch altijd in dit topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat tvp jij toch altijd in dit topicIk heb zoveel waar ik van af moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar heb er de kracht niet meer voor het allemaal op de foto te zetten
Heeft er nog iemand behoefte aan een pakket meisjeskleding maatje 74 en/of 80 toevallig?
I`m not weird. I`m limited edition.
zomer of winter??? en pics please??quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zoveel waar ik van af moetmaar heb er de kracht niet meer voor het allemaal op de foto te zetten
Heeft er nog iemand behoefte aan een pakket meisjeskleding maatje 74 en/of 80 toevallig?
Meest winterspul, hooguit een enkel shirtje met korte mouw..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zomer of winter??? en pics please??
Evie zit nu in 68, dus maybe zit dr wel iets voor mijn muppie bij?
Ik wil wel een keer komen snuffelen hoor als je najaarsspul in 80 hebtquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zoveel waar ik van af moetmaar heb er de kracht niet meer voor het allemaal op de foto te zetten
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat tvp jij toch altijd in dit topicKijk wie het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Doe datquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer komen snuffelen hoor als je najaarsspul in 80 hebt
kom je hier dan ook snuffelen? Ruimt het hier ook weer opquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer komen snuffelen hoor als je najaarsspul in 80 hebt
ja s goed! k kom volgende week wel langs.quote:
denk dat Evie in de winter ongeveer mt 80 zou kunnen hebben... dus ik ben best geintresseerd...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Meest winterspul, hooguit een enkel shirtje met korte mouw..
Zal morgen het hele spul eens bij elkaar op de foto zetten
ik zeg...4 juni!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja s goed! k kom volgende week wel langs.
Oeh als wij dan een primark date doen, kunnen we daarna bij ET langs, kan ik daar snuffelen
ik wilde het net gaan voorstellenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef Poppedein het volgende:
[..]
ik zeg...4 juni!
Al merk ik dat Lena nu inmiddels al uit wat 74 dingetjes aan het groeien is, dus zal ik vooral zomer 80jes nodig hebben vrees ik...
Oeh, oeh, die zonnehoedjesdingen he, de grootste daarvan, heb je enig idee wat de omtrek/ diameter daarvan is? (en welke is/zijn dat?)quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voorlopig heb ik nog wel ditOpruiming
Ik haak gewoon aan.. die heb ik ook in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zomerjurkje met bijpassend broekje maat 86
[ afbeelding ]
Octotunes muziekoctopus. Ruikt naar vanille
[ afbeelding ]
Buggyhanger met vibrafunctie
[ afbeelding ]
Die linksonder is als ik het goed heb een 86-98 en de rest is meisjesspul tot maatje anderhalfquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, die zonnehoedjesdingen he, de grootste daarvan, heb je enig idee wat de omtrek/ diameter daarvan is? (en welke is/zijn dat?)
Meisjesspul mag, want het is voor de dochter van een vriendin van mequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die linksonder is als ik het goed heb een 86-98 en de rest is meisjesspul tot maatje anderhalf
Okidoki, dan houdt het opquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee bij mijn Bep past het ook niet meer, dat is allemaal van vorige zomer, en de zomer daarvoor
Jij hebt niet toevallig rompers met lange mouwen in maat 92 over?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart ballon rokje, kan voor de winter & zomer is niet heel dik van stof.
Maat 92, 3,50.
[ afbeelding ]
Vila Happ rokje, leger groen. Nooit gedragen.
Maat 86+ dus past t/m 92, 4,-
[ afbeelding ]
Barbamama.
Maat 86, 3,-
Wat een grote meid dan alquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa draagt al heel lang geen rompertjes meer dus ik heb alleen hempjes.
Dat magquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Sorbootje het volgende:
Taartjesfee, mag 'k dat Chinese jurkje?!
Dat Nijntje trommeltje!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico heeft een optie op de mat genomen. Zodra ik van haar weet of ze hem al dan niet wil zal ik ff pmmen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat Nijntje trommeltje!Heb je die nog? Wat wil je er voor hebben?
Kom je as woensdag naar de leesclub? Wat is er 4 juni? Ik heb dan vrij dus ik kan mezelf overal voor uitnodigen!![]()
2,50 is prima!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kom naar de leesclub ja.
4 juni komen poppedein en huup hier langs op weg naar het strand
2,50 goed?
Even een huishoudelijke mededeling voor diegene die bij Lenaatje kleertjes besteld hebben. Zoals gemeld per PM/mail e.d. wordt het niet vandaag verstuurt maar morgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb ook nog het e.e.a. in de aanbieding.
Het is vanaf 62 tot 110-116. Helaas staan de maten door elkaar, heb ik niet over nagedacht![]()
Ik hoef er niet veel voor te hebben dus bieden maar.
Hier staan ze:
http://www.mijnalbum.nl/Album=E3ZD3GCD
Die idioot grote foto`s maken het topic echt baggrtraag. Zou je daar eens iets aan kunnen doen ajb?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:45 schreef mikoxx het volgende:
Babycook in de aanbieding!
[ afbeelding ]
Vraagprijs 60 euro, onderhandelen mag![]()
Ook heb ik nog twee maxicosi's mystic brown en een easybase staan. Bij interesse wil 'ik wel eventjes foto's maken, maar alles is ongeluk-vrij en ziet er nog prima uit!
in mt 62/68
Rompers 0,50 ps
[ afbeelding ]
Rompers hema 0,50 ps
[ afbeelding ]
Rompers lange mouw hema 1 euro ps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zwembroekjes (zwemluier, het schijnt dat er dan geen luier onder hoeft, maar dat heb ik nooit aangedurfd)
[ afbeelding ]
Bij interesse graag via pm
Fijn dat je tevreden bentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Marrije het volgende:
Ymme, bedankt voor het shirtje, ziet er als nieuw uit en erg snel verzonden, dank je!
He, jammer, ik heb net maar wat rompers voor Fee bij V&D gekocht..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
Albums aangepast, wat toegevoegd en weggehaald ivm verkoop en nieuw album 86/92 erbij
Omg, wat een schatje!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snuffel wel eens op Markplaats en kom dan elke keer dit jurkje tegen. Zo leuk.Maar 15,- is wel een beetje te gek...
Gek is dat he? Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk hè? In de winkel zou ik het er ws wel voor betalen, ondanks dat hier ook de kaartjes nog aanzitten. Maar tweedehands blijft toch tweedehandsch of zo.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:26 schreef Ssserpente het volgende:
Idd. Komt ws omdat je de kindjes hier 'kent'. En een voorkeur hebt.
Fijn dat 'ie er isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:
Jups! Nét uitgepakt. N. had 'm verstopt.Hij's leuk! Ben benieuwd of het gaat lukken!
al Ko spullies die weg mogen?quote:
Je kan haar de slaapzak toch aandoen met de rits op de rug als je weer dat ze nog vervoerd moet worden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
Oma gaat er een sleufje in naaien zodat het riempje van de Maxicosi er doorheen kan. Als ze dan 's avonds ergens anders geslapen heeft en we nemen 'r terug mee naar huis, dan hoeven we 'r niet eerst uit d'r slaapzak te pellen.
Ben alleen benieuwd hoe ze het gaat doen, want in het midden zit een rits natuurlijk.
Oh natuurlijk, dat had ik best kunnen wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef oeke het volgende:
Eigenlijk wel, maar mijn hoofd staat er helemaal niet naar op het moment. Sorry!
Dat lukt, want dat heeft onze oma ook gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
Oma gaat er een sleufje in naaien zodat het riempje van de Maxicosi er doorheen kan. Als ze dan 's avonds ergens anders geslapen heeft en we nemen 'r terug mee naar huis, dan hoeven we 'r niet eerst uit d'r slaapzak te pellen.
Ben alleen benieuwd hoe ze het gaat doen, want in het midden zit een rits natuurlijk.
Wij hadden hetzelfde idee en hebben oma ook aan het werk gezet. Zij heeft het anders aangepakt, maar het werkt prima. Ze heeft pijpen van de zak gemaakt, dus de zak ahw in tweeën geknipt. Erg handig, zowel voor de maxi cosi, als wanneer ze gaan lopen. M liep in zijn slaapzak door de kamer, lekker warm en erg knus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
Dan doe je toch een lager bod? Zo heb ik al vaker dingen gescoordquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk hè? In de winkel zou ik het er ws wel voor betalen, ondanks dat hier ook de kaartjes nog aanzitten. Maar tweedehands blijft toch tweedehandsch of zo.
sleufje naast de rits, zo'n slaapzak kan best een beetje scheef zitten. (ik heb ooit eens ergens gelezen dat het veiliger is om je kind zonderdikke kleding oid in de cosi te doen. Als je daar rekening mee houd zou j de gordels binnen in de slaapzak dicht moeten doen, dus sleufjes in de schouders en een in het achterpand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
dat kan bij deze dan alleen via de mail, omdat er een minimumprijs isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan doe je toch een lager bod? Zo heb ik al vaker dingen gescoord
Ja, maar dan moet ze toch alsnog eerst uit haar slaapzakje gepeld worden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Jelief het volgende:
[..]
sleufje naast de rits, zo'n slaapzak kan best een beetje scheef zitten. (ik heb ooit eens ergens gelezen dat het veiliger is om je kind zonderdikke kleding oid in de cosi te doen. Als je daar rekening mee houd zou j de gordels binnen in de slaapzak dicht moeten doen, dus sleufjes in de schouders en een in het achterpand.
ja idd, ik zou dat voor lange afstandn wel doen. hypocriet, want op een kelin stukje kan je ook een ongeluk krijgen maar goed. Ik had heb overigens altijd één beentje uit de slaapzak geplukt en de gordel er omheen geklikt, jasje oid over de beentjes en op naar huis. maar een sleufje is dan handiger.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ze toch alsnog eerst uit haar slaapzakje gepeld worden?
Oh, dat zou fijn zijn, en het heeft niet al te veel haast, dus doe rustig aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:08 schreef Lenaatje het volgende:
Suikertaartje, ik heb misschien nog wel wat. Ik wil wel even kijken, word wel pas morgen waarschijnlijk.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan bij deze dan alleen via de mail, omdat er een minimumprijs is
Okee, dankjewel alvastquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef Lenaatje het volgende:
Suikertaartje, je hoort nog wanneer ze online staan!
Als er wat bijzit kan het inderdaad met de rest mee!
Yppy fijn dat het er is! Veel plezier ermee!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Ssserpente het volgende:
Was het idd van plan, maar ben vandaag al naar Buzzy Bee geweest...
¤15,-...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Lenaatje, heb je nog wat kunnen vinden?
Ik heb een aquablauwe kunnen vinden en een groene met cute erop, verder heb ik in die maat alleen korte mouw. zijn beide van de hema. groen is net geen lime groen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Lenaatje, heb je nog wat kunnen vinden?
Zomg! Dan is hij nu net zo groot als Niels want die zit sinds vorige week in bovenkleding mt 74.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Poppejans het volgende:
Iemand nog op zoek naar lange mouwen shirts mt68? en heb ook nog een Villa Happ spijkerjasje (unisex) mt68
Mijn kleine man heeft van bovenkleding weer van 1 op andere dag een groeispurt gehad ofzo
Hebbie foto van het spijkerjasje en wat wil je er voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Poppejans het volgende:
Iemand nog op zoek naar lange mouwen shirts mt68? en heb ook nog een Villa Happ spijkerjasje (unisex) mt68
Mijn kleine man heeft van bovenkleding weer van 1 op andere dag een groeispurt gehad ofzo
Show it!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Poppejans het volgende:
Dankjewel voor het zoeken!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:30 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ik heb een aquablauwe kunnen vinden en een groene met cute erop, verder heb ik in die maat alleen korte mouw. zijn beide van de hema. groen is net geen lime groen.
dit vestje maat 80 misschien?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef Sandous het volgende:
Nog leuke zomerjasjes in 80?
Of stoere broekjes (spijker) in 86?
(meisjes)
tskquote:
oh spuit 11.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:30 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vertrouw niemand meer!![]()
Maar we hebben een deal, hoor. Heb het geld al overgemaakt.
Ze had me al gemaild dat ie voor ¤7,- incl. voor mij was, dus het was wel erg flauw geweest als ze toch nog op dat bod was ingegaan. Zie dat ze het bod ook al verwijderd heeft trouwens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tsk![]()
beter even de verkoper mailen dan en de max bieden wat je ervoor over hebt incl verzenden op de voorwaarde dat ie dan ook echt voor jou is en ze de biedingen niet door laat lopen? zoiets?
Wel tof dat je hem gevonden hebt!
Jammer, het jurkje zou prachtig gekleurd hebben bij Harry's ogenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:30 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vertrouw niemand meer!![]()
Maar we hebben een deal, hoor. Heb het geld al overgemaakt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jammer, het jurkje zou prachtig gekleurd hebben bij Harry's ogen![]()
Mag ik het vast dibsen voor als Lente er niet meer in past?
ik doe het wel, maar Harry zal het me later niet in dank afnemenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:55 schreef Ssserpente het volgende:![]()
Als je belooft dat je 'm aantrekt en publiekelijk toont, mag je 'm gratis hebben straks.
Wel flauw jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ze had me al gemaild dat ie voor ¤7,- incl. voor mij was, dus het was wel erg flauw geweest als ze toch nog op dat bod was ingegaan. Zie dat ze het bod ook al verwijderd heeft trouwens.![]()
't Kan ook bijna niet anders of het is iemand van hier geweest. Om 12:08 postte ik hier en om 12:25 uur werd ik overboden.
Dit dus...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wel flauw ja![]()
ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik om die reden geen linkjes naar mp plaats voordat een koop rond is
Dat zou ook wel het toppunt zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef Stiemie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tsss anders had je het fototopic de komende tijd goed in de gaten moeten houden Ssserpente
Precies, maar wel één met een meisjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens een 'bekende' te zijn van hier. Kan ook een lurker zijn...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh darn! Ik zag vandaag zooooo'n leuk jurkje op marktplaats...werd t net voor mn neus weggekaapt terwijl je nog bieden kon!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh darn! Ik zag vandaag zooooo'n leuk jurkje op marktplaats...werd t net voor mn neus weggekaapt terwijl je nog bieden kon!
Ja is 86-92 en ik lees net terug dat je die niet moet hebben......quote:Op maandag 31 mei 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel voor het zoeken!
Is dat 86/92?
want die zijn dan al te klein
Dat doe ik dus ook! Niet dat ol jullie verdenk om zo flauw te zijn hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wel flauw ja![]()
ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik om die reden geen linkjes naar mp plaats voordat een koop rond is
Hmm...misschien dan alsnog wel voor Thijs zelf..mogen ze op de foto?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ja is 86-92 en ik lees net terug dat je die niet moet hebben......
ik kijk vanavond nog even maar wat ik zo gauw zag was het of korte mouw of meisjesachtig wat er nog in zat......
Geeft helemaal niets, ik heb er ook geen haast mee hoor! Bedankt alvast voor de moeite.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Lenaatje het volgende:
Ga ik morgen even voor je doen Suikertaartje! Ben er niet aan toegekomen vanavond, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |