quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat Nijntje trommeltje!Heb je die nog? Wat wil je er voor hebben?
Kom je as woensdag naar de leesclub? Wat is er 4 juni? Ik heb dan vrij dus ik kan mezelf overal voor uitnodigen!![]()
2,50 is prima!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kom naar de leesclub ja.
4 juni komen poppedein en huup hier langs op weg naar het strand
2,50 goed?
Even een huishoudelijke mededeling voor diegene die bij Lenaatje kleertjes besteld hebben. Zoals gemeld per PM/mail e.d. wordt het niet vandaag verstuurt maar morgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb ook nog het e.e.a. in de aanbieding.
Het is vanaf 62 tot 110-116. Helaas staan de maten door elkaar, heb ik niet over nagedacht![]()
Ik hoef er niet veel voor te hebben dus bieden maar.
Hier staan ze:
http://www.mijnalbum.nl/Album=E3ZD3GCD
Die idioot grote foto`s maken het topic echt baggrtraag. Zou je daar eens iets aan kunnen doen ajb?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:45 schreef mikoxx het volgende:
Babycook in de aanbieding!
[ afbeelding ]
Vraagprijs 60 euro, onderhandelen mag![]()
Ook heb ik nog twee maxicosi's mystic brown en een easybase staan. Bij interesse wil 'ik wel eventjes foto's maken, maar alles is ongeluk-vrij en ziet er nog prima uit!
in mt 62/68
Rompers 0,50 ps
[ afbeelding ]
Rompers hema 0,50 ps
[ afbeelding ]
Rompers lange mouw hema 1 euro ps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zwembroekjes (zwemluier, het schijnt dat er dan geen luier onder hoeft, maar dat heb ik nooit aangedurfd)
[ afbeelding ]
Bij interesse graag via pm
Fijn dat je tevreden bentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Marrije het volgende:
Ymme, bedankt voor het shirtje, ziet er als nieuw uit en erg snel verzonden, dank je!
He, jammer, ik heb net maar wat rompers voor Fee bij V&D gekocht..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
Albums aangepast, wat toegevoegd en weggehaald ivm verkoop en nieuw album 86/92 erbij
Omg, wat een schatje!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snuffel wel eens op Markplaats en kom dan elke keer dit jurkje tegen. Zo leuk.Maar 15,- is wel een beetje te gek...
Gek is dat he? Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk hè? In de winkel zou ik het er ws wel voor betalen, ondanks dat hier ook de kaartjes nog aanzitten. Maar tweedehands blijft toch tweedehandsch of zo.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:26 schreef Ssserpente het volgende:
Idd. Komt ws omdat je de kindjes hier 'kent'. En een voorkeur hebt.
Fijn dat 'ie er isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:34 schreef Ssserpente het volgende:
Jups! Nét uitgepakt. N. had 'm verstopt.Hij's leuk! Ben benieuwd of het gaat lukken!
al Ko spullies die weg mogen?quote:
Je kan haar de slaapzak toch aandoen met de rits op de rug als je weer dat ze nog vervoerd moet worden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
Oma gaat er een sleufje in naaien zodat het riempje van de Maxicosi er doorheen kan. Als ze dan 's avonds ergens anders geslapen heeft en we nemen 'r terug mee naar huis, dan hoeven we 'r niet eerst uit d'r slaapzak te pellen.
Ben alleen benieuwd hoe ze het gaat doen, want in het midden zit een rits natuurlijk.
Oh natuurlijk, dat had ik best kunnen wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef oeke het volgende:
Eigenlijk wel, maar mijn hoofd staat er helemaal niet naar op het moment. Sorry!
Dat lukt, want dat heeft onze oma ook gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
Oma gaat er een sleufje in naaien zodat het riempje van de Maxicosi er doorheen kan. Als ze dan 's avonds ergens anders geslapen heeft en we nemen 'r terug mee naar huis, dan hoeven we 'r niet eerst uit d'r slaapzak te pellen.
Ben alleen benieuwd hoe ze het gaat doen, want in het midden zit een rits natuurlijk.
Wij hadden hetzelfde idee en hebben oma ook aan het werk gezet. Zij heeft het anders aangepakt, maar het werkt prima. Ze heeft pijpen van de zak gemaakt, dus de zak ahw in tweeën geknipt. Erg handig, zowel voor de maxi cosi, als wanneer ze gaan lopen. M liep in zijn slaapzak door de kamer, lekker warm en erg knus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
Dan doe je toch een lager bod? Zo heb ik al vaker dingen gescoordquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk hè? In de winkel zou ik het er ws wel voor betalen, ondanks dat hier ook de kaartjes nog aanzitten. Maar tweedehands blijft toch tweedehandsch of zo.
sleufje naast de rits, zo'n slaapzak kan best een beetje scheef zitten. (ik heb ooit eens ergens gelezen dat het veiliger is om je kind zonderdikke kleding oid in de cosi te doen. Als je daar rekening mee houd zou j de gordels binnen in de slaapzak dicht moeten doen, dus sleufjes in de schouders en een in het achterpand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
dat kan bij deze dan alleen via de mail, omdat er een minimumprijs isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan doe je toch een lager bod? Zo heb ik al vaker dingen gescoord
Ja, maar dan moet ze toch alsnog eerst uit haar slaapzakje gepeld worden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Jelief het volgende:
[..]
sleufje naast de rits, zo'n slaapzak kan best een beetje scheef zitten. (ik heb ooit eens ergens gelezen dat het veiliger is om je kind zonderdikke kleding oid in de cosi te doen. Als je daar rekening mee houd zou j de gordels binnen in de slaapzak dicht moeten doen, dus sleufjes in de schouders en een in het achterpand.
ja idd, ik zou dat voor lange afstandn wel doen. hypocriet, want op een kelin stukje kan je ook een ongeluk krijgen maar goed. Ik had heb overigens altijd één beentje uit de slaapzak geplukt en de gordel er omheen geklikt, jasje oid over de beentjes en op naar huis. maar een sleufje is dan handiger.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ze toch alsnog eerst uit haar slaapzakje gepeld worden?
Oh, dat zou fijn zijn, en het heeft niet al te veel haast, dus doe rustig aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:08 schreef Lenaatje het volgende:
Suikertaartje, ik heb misschien nog wel wat. Ik wil wel even kijken, word wel pas morgen waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |