quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat Nijntje trommeltje!Heb je die nog? Wat wil je er voor hebben?
Kom je as woensdag naar de leesclub? Wat is er 4 juni? Ik heb dan vrij dus ik kan mezelf overal voor uitnodigen!![]()
2,50 is prima!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kom naar de leesclub ja.
4 juni komen poppedein en huup hier langs op weg naar het strand
2,50 goed?
Even een huishoudelijke mededeling voor diegene die bij Lenaatje kleertjes besteld hebben. Zoals gemeld per PM/mail e.d. wordt het niet vandaag verstuurt maar morgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:42 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb ook nog het e.e.a. in de aanbieding.
Het is vanaf 62 tot 110-116. Helaas staan de maten door elkaar, heb ik niet over nagedacht![]()
Ik hoef er niet veel voor te hebben dus bieden maar.
Hier staan ze:
http://www.mijnalbum.nl/Album=E3ZD3GCD
Die idioot grote foto`s maken het topic echt baggrtraag. Zou je daar eens iets aan kunnen doen ajb?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:45 schreef mikoxx het volgende:
Babycook in de aanbieding!
[ afbeelding ]
Vraagprijs 60 euro, onderhandelen mag![]()
Ook heb ik nog twee maxicosi's mystic brown en een easybase staan. Bij interesse wil 'ik wel eventjes foto's maken, maar alles is ongeluk-vrij en ziet er nog prima uit!
in mt 62/68
Rompers 0,50 ps
[ afbeelding ]
Rompers hema 0,50 ps
[ afbeelding ]
Rompers lange mouw hema 1 euro ps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zwembroekjes (zwemluier, het schijnt dat er dan geen luier onder hoeft, maar dat heb ik nooit aangedurfd)
[ afbeelding ]
Bij interesse graag via pm
Fijn dat je tevreden bentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Marrije het volgende:
Ymme, bedankt voor het shirtje, ziet er als nieuw uit en erg snel verzonden, dank je!
He, jammer, ik heb net maar wat rompers voor Fee bij V&D gekocht..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
Albums aangepast, wat toegevoegd en weggehaald ivm verkoop en nieuw album 86/92 erbij
Omg, wat een schatje!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snuffel wel eens op Markplaats en kom dan elke keer dit jurkje tegen. Zo leuk.Maar 15,- is wel een beetje te gek...
Gek is dat he? Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk hè? In de winkel zou ik het er ws wel voor betalen, ondanks dat hier ook de kaartjes nog aanzitten. Maar tweedehands blijft toch tweedehandsch of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |