Gewoon doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan bij deze dan alleen via de mail, omdat er een minimumprijs is
Okee, dankjewel alvastquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:19 schreef Lenaatje het volgende:
Suikertaartje, je hoort nog wanneer ze online staan!
Als er wat bijzit kan het inderdaad met de rest mee!
Yppy fijn dat het er is! Veel plezier ermee!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Ssserpente het volgende:
Was het idd van plan, maar ben vandaag al naar Buzzy Bee geweest...
¤15,-...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Lenaatje, heb je nog wat kunnen vinden?
Ik heb een aquablauwe kunnen vinden en een groene met cute erop, verder heb ik in die maat alleen korte mouw. zijn beide van de hema. groen is net geen lime groen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Lenaatje, heb je nog wat kunnen vinden?
Zomg! Dan is hij nu net zo groot als Niels want die zit sinds vorige week in bovenkleding mt 74.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Poppejans het volgende:
Iemand nog op zoek naar lange mouwen shirts mt68? en heb ook nog een Villa Happ spijkerjasje (unisex) mt68
Mijn kleine man heeft van bovenkleding weer van 1 op andere dag een groeispurt gehad ofzo
Hebbie foto van het spijkerjasje en wat wil je er voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Poppejans het volgende:
Iemand nog op zoek naar lange mouwen shirts mt68? en heb ook nog een Villa Happ spijkerjasje (unisex) mt68
Mijn kleine man heeft van bovenkleding weer van 1 op andere dag een groeispurt gehad ofzo
Show it!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Poppejans het volgende:
Dankjewel voor het zoeken!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:30 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ik heb een aquablauwe kunnen vinden en een groene met cute erop, verder heb ik in die maat alleen korte mouw. zijn beide van de hema. groen is net geen lime groen.
dit vestje maat 80 misschien?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef Sandous het volgende:
Nog leuke zomerjasjes in 80?
Of stoere broekjes (spijker) in 86?
(meisjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |