Oeh, oeh, die zonnehoedjesdingen he, de grootste daarvan, heb je enig idee wat de omtrek/ diameter daarvan is? (en welke is/zijn dat?)quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voorlopig heb ik nog wel ditOpruiming
Ik haak gewoon aan.. die heb ik ook in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zomerjurkje met bijpassend broekje maat 86
[ afbeelding ]
Octotunes muziekoctopus. Ruikt naar vanille
[ afbeelding ]
Buggyhanger met vibrafunctie
[ afbeelding ]
Die linksonder is als ik het goed heb een 86-98 en de rest is meisjesspul tot maatje anderhalfquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, die zonnehoedjesdingen he, de grootste daarvan, heb je enig idee wat de omtrek/ diameter daarvan is? (en welke is/zijn dat?)
Meisjesspul mag, want het is voor de dochter van een vriendin van mequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die linksonder is als ik het goed heb een 86-98 en de rest is meisjesspul tot maatje anderhalf
Okidoki, dan houdt het opquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee bij mijn Bep past het ook niet meer, dat is allemaal van vorige zomer, en de zomer daarvoor
Jij hebt niet toevallig rompers met lange mouwen in maat 92 over?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart ballon rokje, kan voor de winter & zomer is niet heel dik van stof.
Maat 92, 3,50.
[ afbeelding ]
Vila Happ rokje, leger groen. Nooit gedragen.
Maat 86+ dus past t/m 92, 4,-
[ afbeelding ]
Barbamama.
Maat 86, 3,-
Wat een grote meid dan alquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa draagt al heel lang geen rompertjes meer dus ik heb alleen hempjes.
Dat magquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Sorbootje het volgende:
Taartjesfee, mag 'k dat Chinese jurkje?!
Dat Nijntje trommeltje!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico heeft een optie op de mat genomen. Zodra ik van haar weet of ze hem al dan niet wil zal ik ff pmmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |