OK< vanavond, want ik zit nu op mijn werkquote:
Het inpakken is het probleem toch helemaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
In een vuilniszak, dichtplakken, adres erop en naar het postkantoor toch?
Hmm en ik maar kijken. Waar staat nou dat ze maat L zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben dol op trompers, cattie maar de jouwe zijn L alweer te klein
Volgens mij heb ik ze gezien bij de apotheek (als je wilt wil ik er wel een paar voor je halen en opsturen, moet alleen 1 slag om de arm houden, ik weet niet 100% zeker dat ik ze daar heb gezien).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Poppejans het volgende:
Iemand de gouden tip welke website Nutrilon Standaard 2 sachets verkoopt? Ik kom met Google nergens.
De Etos hier verkoopt alleen sachets nr 1 en nr 1 hypo allergeen![]()
Of toevallig iemand die 3 pakjes (a 5 sachets per doosje) voor mij kopen wil en me toe wil sturen?
Ik heb geen enkel idee welke winkel dit nog meer verkoopt
Ze zijn niet maat L maar ze zijn te klein voor L van Rockaquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef amaranta het volgende:
Hmm en ik maar kijken. Waar staat nou dat ze maat L zijn![]()
meen je dit nu serieus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ga evenoverleggen met man, en als hij het ook leuk vindt dan wil ik een optie op die koetromper.
Oh heel erg graag!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:57 schreef sindell het volgende:
Poppejans, ik heb nog 2 van die zakjes uit de blije doos, wil je die ook hebben? Ik gebruik ze zelf toch niet, Laura krijgt Friso
Welk zwembroekje? Ik pm je!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef lily het volgende:
cattie, ik wil graag het jurkje, de grijze maillot en een zwembroekje
Volgens mij stond er een van het simpelste van het simpelste in het kruidvatkrantje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele buggy, 'voor de nood' voor op vakantie.
We wilden er maar 1 mee nemen, maar ik bedacht me ineens dat het voor Sasha mss toch ook nog wel heel lekker is als we die in een buggy kunnen parkeren op een markt ofzo.
Wij hebben een wegwerp op bestemming gekocht voor 20 euro... Kun je ook nog overwegen..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
We wilden er maar 1 mee nemen, maar ik bedacht me ineens dat het voor Sasha mss toch ook nog wel heel lekker is als we die in een buggy kunnen parkeren op een markt ofzo.
Oh en anders mag je wel een groene van me lenen.. Ik zie je toch woensdag neem ik m mee voor je.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij stond er een van het simpelste van het simpelste in het kruidvatkrantje.
http://www.kruidvat.nl/do(...)html#/spreadview/12/
Er zitten 3 vakken aan de buitenkant op en binnenin zit 1 groot vak. Ik woon in de buurt van Haarlem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef Tinuviel het volgende:
Waar zitten jullie MamaNik en dolfinqueen? Is misschien handiger bij interesse. Mamanik de korte broeken lijken me wel wat.
Dolfinqueen de nepcrocs maat 15 voor welke leeftijd of lengte voet is dat ongeveer?
Cattie woon jij niet in Amsterdam? De verzorgingsrugzak lijkt me wel iets. Heeft die nog ruimte binnenin of zakken aan de buitenkant?
Bij Lobbes.nl hebben ze sesamstraat blokken die je kan bouwen tot 85 cm hoogte. Misschien wel niet wat je zoekt, maar deze kan je ook vrij hoog opbouwen en zijn ook voor een leuk prijsje ( ook niet onbelangrijk toch? )quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plek hier, maar weet iemand waar je grote plastic blokken kunt kopen? Je ziet ze wel bij cb's en peuterzalen enzo, waarmee je torens bouwt net zo groot als het kind zelf. Ik heb geen idee hoe die dingen heten.
Ik heb wel mega lego blokken, maar denk dat jij nog groter bedoelt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plek hier, maar weet iemand waar je grote plastic blokken kunt kopen? Je ziet ze wel bij cb's en peuterzalen enzo, waarmee je torens bouwt net zo groot als het kind zelf. Ik heb geen idee hoe die dingen heten.
Bedoel je deze:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
die zijn cool maar wel duurquote:
Ja valt op zich wel mee. Een euro per blok ongeveerquote:
Dit zijn de goedkoopste wat ik kon vinden. Kom op andere sites dezelfde blokken tegen voor bijna 500 euroquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ja zoiets idd! Maar goedkoper en minder blokken. :-)
Nee sorry, die bedoel ik niet. Dankjewel voor het opzoeken van de foto!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik iig in de aanbieding. Zijn niet zo mega als die jij bedoelt.
Ja, ze zijn erg gaaf. Ik hou ze in mijn achterhoofd, dankjewel voor het zoeken !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dit zijn de goedkoopste wat ik kon vinden. Kom op andere sites dezelfde blokken tegen voor bijna 500 euro![]()
Maar deze zijn wel heel erg leuk. Mijn nciht heeft ze ook maar je moet er ook echt de ruimte voor hebben. Zijn best wel veel blokken!
Het rode broekje is reeds verkocht.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef dolphinqueen het volgende:
Zwembroek 68/74
Van de Hema
1,50 euro
[ afbeelding ]
Winnie the Pooh sweater
maatje 68
1,50 euro
[ afbeelding ]
Rode, korte broek
maatje 68
Nog helemaal nieuw
2,00 euro
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef dolphinqueen het volgende:
Ja die stenen zijn echt duur !! Hier heb je nog meer varianten (om het nog moeilijker te maken
http://koopikhier.nl/q/bouwstenen.html
Vooral in combinatie met die smiley he?quote:
Whahahaha, komt nooit meer goed met jouw reputatie zo he?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht dat dat mijn gekke geest was.
Ik dacht al meteen verder aan tril-eieren enzo!![]()
![]()
![]()
Ja, goed, maar wat is een brombol? Met een b? Dat is hier de vraag...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef appelfan het volgende:
Een bromtol is een vrij grote draaitol van metaal die draaiend wordt gehouden door het indrukken van een omhoog stekende pen. De zoemende of brommende toon wordt voortgebracht door luchtwervelingen in een groot aantal gaten in de omtrek van de tol. Dit kan men vergelijken met de wervelingen rond de stemtong van een fluit of over de rand van een fles of pijp die aangeblazen wordt, zoals een panfluit
(c) wikipedia
Ow, ik kreeg al aparte associaties bij het woord bromtolquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, goed, maar wat is een brombol? Met een b? Dat is hier de vraag...
Goed te horen, kan je toch nog 'veilig' op vakantie.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:14 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal voorzien van voldoende Nutrilon zakjes
Nee, maar Florian in deze zou wel heel erg leuk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |