Dit zijn de goedkoopste wat ik kon vinden. Kom op andere sites dezelfde blokken tegen voor bijna 500 euroquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ja zoiets idd! Maar goedkoper en minder blokken. :-)
Nee sorry, die bedoel ik niet. Dankjewel voor het opzoeken van de foto!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik iig in de aanbieding. Zijn niet zo mega als die jij bedoelt.
Ja, ze zijn erg gaaf. Ik hou ze in mijn achterhoofd, dankjewel voor het zoeken !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dit zijn de goedkoopste wat ik kon vinden. Kom op andere sites dezelfde blokken tegen voor bijna 500 euro![]()
Maar deze zijn wel heel erg leuk. Mijn nciht heeft ze ook maar je moet er ook echt de ruimte voor hebben. Zijn best wel veel blokken!
Het rode broekje is reeds verkocht.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef dolphinqueen het volgende:
Zwembroek 68/74
Van de Hema
1,50 euro
[ afbeelding ]
Winnie the Pooh sweater
maatje 68
1,50 euro
[ afbeelding ]
Rode, korte broek
maatje 68
Nog helemaal nieuw
2,00 euro
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef dolphinqueen het volgende:
Ja die stenen zijn echt duur !! Hier heb je nog meer varianten (om het nog moeilijker te maken
http://koopikhier.nl/q/bouwstenen.html
Vooral in combinatie met die smiley he?quote:
Whahahaha, komt nooit meer goed met jouw reputatie zo he?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht dat dat mijn gekke geest was.
Ik dacht al meteen verder aan tril-eieren enzo!![]()
![]()
![]()
Ja, goed, maar wat is een brombol? Met een b? Dat is hier de vraag...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef appelfan het volgende:
Een bromtol is een vrij grote draaitol van metaal die draaiend wordt gehouden door het indrukken van een omhoog stekende pen. De zoemende of brommende toon wordt voortgebracht door luchtwervelingen in een groot aantal gaten in de omtrek van de tol. Dit kan men vergelijken met de wervelingen rond de stemtong van een fluit of over de rand van een fles of pijp die aangeblazen wordt, zoals een panfluit
(c) wikipedia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |