Oh en anders mag je wel een groene van me lenen.. Ik zie je toch woensdag neem ik m mee voor je.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele buggy, 'voor de nood' voor op vakantie.
We wilden er maar 1 mee nemen, maar ik bedacht me ineens dat het voor Sasha mss toch ook nog wel heel lekker is als we die in een buggy kunnen parkeren op een markt ofzo.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij stond er een van het simpelste van het simpelste in het kruidvatkrantje.
http://www.kruidvat.nl/do(...)html#/spreadview/12/
Er zitten 3 vakken aan de buitenkant op en binnenin zit 1 groot vak. Ik woon in de buurt van Haarlem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef Tinuviel het volgende:
Waar zitten jullie MamaNik en dolfinqueen? Is misschien handiger bij interesse. Mamanik de korte broeken lijken me wel wat.
Dolfinqueen de nepcrocs maat 15 voor welke leeftijd of lengte voet is dat ongeveer?
Cattie woon jij niet in Amsterdam? De verzorgingsrugzak lijkt me wel iets. Heeft die nog ruimte binnenin of zakken aan de buitenkant?
Bij Lobbes.nl hebben ze sesamstraat blokken die je kan bouwen tot 85 cm hoogte. Misschien wel niet wat je zoekt, maar deze kan je ook vrij hoog opbouwen en zijn ook voor een leuk prijsje ( ook niet onbelangrijk toch? )quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plek hier, maar weet iemand waar je grote plastic blokken kunt kopen? Je ziet ze wel bij cb's en peuterzalen enzo, waarmee je torens bouwt net zo groot als het kind zelf. Ik heb geen idee hoe die dingen heten.
Ik heb wel mega lego blokken, maar denk dat jij nog groter bedoelt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plek hier, maar weet iemand waar je grote plastic blokken kunt kopen? Je ziet ze wel bij cb's en peuterzalen enzo, waarmee je torens bouwt net zo groot als het kind zelf. Ik heb geen idee hoe die dingen heten.
Bedoel je deze:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
die zijn cool maar wel duurquote:
Ja valt op zich wel mee. Een euro per blok ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |