OK< vanavond, want ik zit nu op mijn werkquote:
Het inpakken is het probleem toch helemaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
In een vuilniszak, dichtplakken, adres erop en naar het postkantoor toch?
Hmm en ik maar kijken. Waar staat nou dat ze maat L zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben dol op trompers, cattie maar de jouwe zijn L alweer te klein
Volgens mij heb ik ze gezien bij de apotheek (als je wilt wil ik er wel een paar voor je halen en opsturen, moet alleen 1 slag om de arm houden, ik weet niet 100% zeker dat ik ze daar heb gezien).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Poppejans het volgende:
Iemand de gouden tip welke website Nutrilon Standaard 2 sachets verkoopt? Ik kom met Google nergens.
De Etos hier verkoopt alleen sachets nr 1 en nr 1 hypo allergeen![]()
Of toevallig iemand die 3 pakjes (a 5 sachets per doosje) voor mij kopen wil en me toe wil sturen?
Ik heb geen enkel idee welke winkel dit nog meer verkoopt
Ze zijn niet maat L maar ze zijn te klein voor L van Rockaquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef amaranta het volgende:
Hmm en ik maar kijken. Waar staat nou dat ze maat L zijn![]()
meen je dit nu serieus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ga evenoverleggen met man, en als hij het ook leuk vindt dan wil ik een optie op die koetromper.
Oh heel erg graag!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:57 schreef sindell het volgende:
Poppejans, ik heb nog 2 van die zakjes uit de blije doos, wil je die ook hebben? Ik gebruik ze zelf toch niet, Laura krijgt Friso
Welk zwembroekje? Ik pm je!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef lily het volgende:
cattie, ik wil graag het jurkje, de grijze maillot en een zwembroekje
Volgens mij stond er een van het simpelste van het simpelste in het kruidvatkrantje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele buggy, 'voor de nood' voor op vakantie.
We wilden er maar 1 mee nemen, maar ik bedacht me ineens dat het voor Sasha mss toch ook nog wel heel lekker is als we die in een buggy kunnen parkeren op een markt ofzo.
Wij hebben een wegwerp op bestemming gekocht voor 20 euro... Kun je ook nog overwegen..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele buggy, 'voor de nood' voor op vakantie.
We wilden er maar 1 mee nemen, maar ik bedacht me ineens dat het voor Sasha mss toch ook nog wel heel lekker is als we die in een buggy kunnen parkeren op een markt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |