quote:
En Ssserpente had nog wat in de aanbieding voor ze het weg zou geven, maar die krijg ik niet gequotequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:39 schreef mikoxx het volgende:
I did it![]()
Vraagprijs 15 euro ps
Ik heb er dus evt 2....!
3 uur geledenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Oeh dies leuk, wanneer heb je 'm gehaald? Dan ga ik ook even langs.![]()
( ik denk namelijk dat het leuker is voor mensen die niet zo dichtbij Primark wonen.)
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Vindt een baby dat getril prettig?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]
wipstoel met trilfunctie (20 euro)
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef Linda2205 het volgende:
Amaranta, je fietsstoeltje is versleten...we hebben 'm teveel gebruikt de laatste weekZe kan nu sinds een week zitten en fietsen is helemaal leuk! Ik vind 'm ook gaaf, dus we gaan overal heen! Ik heb alleen een sjaggo-foto, maar voor het idee!
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon jaloers op mijn relatief kleine voorgevel, vergeleken met die van jouquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou ook chago kijken met zulke memmen in m'n nek
Een volwassene, okee, maar hoe kan een kind hier nu intrappen?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef mrien het volgende:
Ze zijn ideaal bij kinderen die wagenziek zijn, mijn zusje heeft ze vroeger ook altijd gebruikt en er goede ervaringen mee.
Ik heb ze vroeger ook vaak gebruikt en erg goede ervaringen er mee gehad. Zo goed dat toen ik in de eerste 12 weken van mn zwangerschap zat en las dat ze ook tegen ochtendmisselijkheid hielpen ze alsnog in de volwassen versie opnieuw aangeschaft heb. Het werkt met drukpunten en het is dus niet 'zomaar een leuk bandje'.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:53 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Een volwassene, okee, maar hoe kan een kind hier nu intrappen?
genoegquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Grunsfan het volgende:
Iemand nog leuke meisjesdingen maatje 50 in de aanbieding???
Ja ik wel! Of ben ik al te laat? Iig maat 86/92 of groterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zometeen de Pampers-aanbieding van de AH halen (3 pakken, 25 euro) en daar zit een gratis voetbalrompertje bij..
Nou vind ik voetbal...niet heel erg leuk, en mijn man al helemaaaaaaaaaaal niet, dus kan ik het rompertje voor 1 van jullie meenemen, en zo ja, in welke maat? (als het er nog is)
[ afbeelding ]
Okee, dan wordt het volgens mij 74/80.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:19 schreef martine1984 het volgende:
Suikertaartje, als die maat die Ingrid vraagt er niet meer is, wil ik graag mt 74.
Mochten die er beide niet zijn, dan wil ik wel een 68quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, dan wordt het volgens mij 74/80.
Ik ga kijken welke nog lukt
Hihi, okee, 62/68 ook goed?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mochten die er beide niet zijn, dan wil ik wel een 68
dan weet jij vast wel in welke maten ze precies zijn verdeeld?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:00 schreef martine1984 het volgende:
Heb er al eentje, ben net snel naar de AH geraced. Dus geef de mijne maar aan iemand anders. Mocht niemand hem willen dan neem ik hem als nog graag aan hoor
even zo uit mijn hoofd 62/68 - 74/80 de rest heb ik niet naar gekeken. Maar weet dat er nog grotere maten zijn. Op de site van de AH staat 62 tm 104quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan weet jij vast wel in welke maten ze precies zijn verdeeld?
Gelukt! Het is 98/104 geworden, er was er nog precies eentjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja ik wel! Of ben ik al te laat? Iig maat 86/92 of groter
Geeft niks! Goed excuus om nog meer luiers te halenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukt! Het is 98/104 geworden, er was er nog precies eentje![]()
Voor de andere dames: sorry!
ik kreeg nog wel beessies, dus als iemand die nog wil![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geeft niks! Goed excuus om nog meer luiers te halen![]()
Bedankt evengoed voor je aanbod!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukt! Het is 98/104 geworden, er was er nog precies eentje![]()
Voor de andere dames: sorry!
ik kreeg nog wel beessies, dus als iemand die nog wil![]()
Mikoxx je moet echt pampers gaan kopen! Heb van de week ook 6 pakken gehaald zodat ik voor allebei 1 had maar ze zijn echt te schattig!! 3x raden wat ze zaterdag aan hebbenquote:
Al opgelostquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef freecell het volgende:
Gezocht: groot bed voor hummel
Mét iets van een rand, want anders rolt hij er echt uit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef freecell het volgende:
Gezocht: groot bed voor hummel
Mét iets van een rand, want anders rolt hij er echt uit
jij wilde mijn t-shirtjes nietquote:Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht!
Zomerkleren in maat 68/74. Voor een jongetje
Nee, die vond ik niet mooiquote:Op maandag 21 juni 2010 13:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
jij wilde mijn t-shirtjes niet![]()
ik zal nog eens kijken wat ik nog heb, waar Harry deze zomer tochniet meer in gaat passen
Vraag en aanbod kinderspullen deel 53quote:Op maandag 21 juni 2010 13:39 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht!
Zomerkleren in maat 68/74. Voor een jongetje
Ik PM je!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Asyniur het volgende:
Zomerspul voor jongens maat 68 en maat 74
Niet mijn smaak.. Sorry!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vraag en aanbod kinderspullen deel 53
mt 62 moet ik nu nog omrollen, dan heb ik nog veel 62 met korte mouw/pijp dus dan valt te kort niet opquote:
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef McLaura het volgende:
Ik heb er één van Ikkelief, maar dat is vast geen leuk prijsje
Ik zal eens kijken of ik er makkelijk bij kom op zolder en welke maat het isquote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef dolphinqueen het volgende:
Leuke kleertjes allemaal zeg ! Ik zal eens goed rondkijken, wie weet stuur ik iemand nog een PM
Heeft er iemand toevallig nog een zomerslaapzakje in maatje 86/104 ?
Ik kan ze heel moeilijk vinden ( en ook voor een leuk prijsje), zelf bij de Hema zijn ze niet meer.
Ik heb nog een setje toegevoegd...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Asyniur het volgende:
Zomerspul voor jongens maat 68 en maat 74
Ik heb geloof ik nog zomerkleertjes in die maat liggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
Nog iemand mooie zomerkleertjes in maat 74 in niet al te schreeuwerige kleuren te koop? (hoewel felrood juist heel welkom is)
Voor een meisje dus
Oh 't heeft geen enorme haast hoor! Ben benieuwdquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog zomerkleertjes in die maat liggen
Sowiezo een felrood rokje en 2 leuke setjes uit amerika. Ik zal even kijken of het me lukt t eea op de foto te zetten, maar ik ben bang dat dat vrijdag pas word
Doe is fotootjes!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog wat zomerpositiekleding in de aanbieding; is daar interesse voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |