Die heb ik nog niet..quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef oeke het volgende:
Tico, een spenenkoord van Woezel en Pip? Nooit gebruikt.
Foto??quote:
Maakt niets uit hoor..quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, Nils wil 'm bewaren. Die vindt dat ik alles maar wegdoe...
jupquote:Op maandag 5 juli 2010 11:54 schreef Morretje het volgende:
Freecell, ga jij voor die van Asy?
Wat wil jij voor de jouwe hebben?
Ik heb een labeldoekje, knuffeldoekje en een stoffen leesboekje. Interesse? Allemaal 1x gewassen, nooit gebruikt...quote:
Groen knuffeldoekje met piep-Pip vergelijkbaar met dezequote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Spiraalding heb ik.
Knufdoekje labeldoekje?? Welke??
is goed. neem ik ze woensdag mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb pas 10 rompertjes, en deze zijn zonder mouw. Dus ik neem ze graag van je over Son.
uhm, geen idee.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Ticootje het volgende:
Wat wil je voor het labeldoekje?
Piep-pip heb ik al.
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:20 schreef MamaNik het volgende:
2 Vingino spijkerbroekjes maat 74 (vallen vrij lang)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij interesse PM
VERKOCHT aan de mannen van MIkoxx :-)
Helemaal niemand?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef dolphinqueen het volgende:
Heeft iemand nog jongens zomerbroeken in maatje 92/98 ?
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?quote:
Ik heb voor Jen de boerderij, af en toe speelt ze daarmee. Maar Duplo is hier een grotere hit...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?
Lennon heeft het gekregen toen hij 1 jaar werd, hij vond en vindt het leuk... vooral de boerderij met geluidjes...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |