Yep check..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb wel het boek + cd voor je deel 1. Maar die heb je waarschijnlijk al of niet?
Jaquote:
Ik wil hem wel hebben!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Te koop: Lodger Shelter Wrapper. Inwikkeldeken en speelkleed inéén. Is gemaakt van gebreid fleece (= warmteregulerend), dus niet te warm voor de zomer.
Was nieuw ¤65,-. Mag weg voor ¤25,- excl. verzendkosten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net wat dozen kleertjes teruggekregen van mijn zus en mijn ouders, heeft iemand nog belangstelling voor jongenskleertjes in maat 50 t/m 68/74?
Dan duik ik vandaag of morgen de dozen even inquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan duik ik vandaag of morgen de dozen even in
Uhoh. Die heeft Thijs zelf nog aan in 74quote:
Ik heb nog wel een zwembroekje en een witte broek in de aanbieding (helaas geen korte broek)quote:
Oh die vind ik wel grappig son..quote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een pakketje van 5 meisjesrompertjes zonder mouw, nieuw in de verpakking. Maat 50/56. Gekocht in de tijd dat ik er van overtuigd was dat het een meisje werd (waren ook maar 3 euro).
Zijn van frendz (van de v&d dus) en er staan Russische poppetjes op.
Ik wil er eigenlijk gewoon 3 euro voor hebben (exclusief verzenden). Zit nog gewoon in de verpakking met de prijs er zelfs nog opDe rompertjes kunnen in een envelop, dus komt denk ik op 1.32 verzendkosten.
[ afbeelding ]
Ik ga straks even tellen hoeveel ik er al heb... Misschien.quote:
Die heb ik nog niet..quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef oeke het volgende:
Tico, een spenenkoord van Woezel en Pip? Nooit gebruikt.
Foto??quote:
Maakt niets uit hoor..quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, Nils wil 'm bewaren. Die vindt dat ik alles maar wegdoe...
jupquote:Op maandag 5 juli 2010 11:54 schreef Morretje het volgende:
Freecell, ga jij voor die van Asy?
Wat wil jij voor de jouwe hebben?
Ik heb een labeldoekje, knuffeldoekje en een stoffen leesboekje. Interesse? Allemaal 1x gewassen, nooit gebruikt...quote:
Groen knuffeldoekje met piep-Pip vergelijkbaar met dezequote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Spiraalding heb ik.
Knufdoekje labeldoekje?? Welke??
is goed. neem ik ze woensdag mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb pas 10 rompertjes, en deze zijn zonder mouw. Dus ik neem ze graag van je over Son.
uhm, geen idee.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Ticootje het volgende:
Wat wil je voor het labeldoekje?
Piep-pip heb ik al.
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:20 schreef MamaNik het volgende:
2 Vingino spijkerbroekjes maat 74 (vallen vrij lang)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij interesse PM
VERKOCHT aan de mannen van MIkoxx :-)
Helemaal niemand?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef dolphinqueen het volgende:
Heeft iemand nog jongens zomerbroeken in maatje 92/98 ?
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?quote:
Ik heb voor Jen de boerderij, af en toe speelt ze daarmee. Maar Duplo is hier een grotere hit...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?
Lennon heeft het gekregen toen hij 1 jaar werd, hij vond en vindt het leuk... vooral de boerderij met geluidjes...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier ook maar even: vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik las ergens vanaf 1 jaar, maar is dat ook zo? Zitten er niet te veel kleine dingetjes in?
Oh zandbak is hier nu echt een grote hit, maar ze vond daar een maand geleden echt niets aan...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende:
We denken erover iets van Little People voor haar verjaardag te geven. Zandbak wash et plan, maar daar vindt ze nog niets aan, is gebleken
Doen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef miss_sly het volgende:
We denken erover iets van Little People voor haar verjaardag te geven. Zandbak wash et plan, maar daar vindt ze nog niets aan, is gebleken
Ik heb er 1 van Maxi cosi zelf, 1x een week gebruikt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomerhoes, passend in een Priori SPS.
Graag morgen ofzo dan kan hij nog op vakantie mee
Moet ik M ff vragen of hij langs de prenatal rijd? Hij moet toch naar de megastores omdat er een roomdivder in de aanbieding is bij de praxis.. de prenatal is zeg maar om de hoek...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar was ik gisteren..stond ik met de goede hoes in m`n handen (weet ik nu) maar moest ik volgens de verkoopster een andere maat hebben die er niet meer lag
En ik heb geen zin om terug te gaan naar den bogaard
Als hij er toch moet zijn, dan graag!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet ik M ff vragen of hij langs de prenatal rijd? Hij moet toch naar de megastores omdat er een roomdivder in de aanbieding is bij de praxis.. de prenatal is zeg maar om de hoek...
Als jij precies weet welke je nodig hebt.
44 heb ik niet liggen, voor 50 - 56 moet ik even kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:41 schreef Keshet het volgende:
Heeft er nog iemand leuke zomerbroekjes of spijkerbroekjes voor een meisje in de aanbieding? Maatje 44-50-56?
Is unisex ook goed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:41 schreef Keshet het volgende:
Heeft er nog iemand leuke zomerbroekjes of spijkerbroekjes voor een meisje in de aanbieding? Maatje 44-50-56?
gheghe dankje,quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:06 schreef happyme28 het volgende:
Keshet, deze staan nog in het topic, weet niet wat er nog van is natuurlijk.
Vicky biedt mt. 50 en 56 aan waaronder deze![]()
[ afbeelding ]
http://s25.photobucket.co(...)eertjes%20maat%2050/
http://s25.photobucket.co(...)eertjes%20maat%2056/
Amaranta heeft er ook wel wat klein spul tussen staan waaronder dit broekje![]()
[ afbeelding ]
http://picasaweb.google.com/amarantafok/
Marlinde had ook nog schattige kleertjes in de aanbieding waaronder zomers jurkje
Vraag en aanbod kinderspullen deel 52
Misschien heb je er iets aan
pmquote:
Ja beter voor mn bankrekening... Cielo is ook al weg.. pff gelukkig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
maakt niet uit haha. beter voor mn portemonnee, maar tis wel een supermooie doek!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |