Opmerkelijke quote's gemaakt in deze STA reeks die het vermelden waard zijn.quote:A-Kroegen:
Dikke van Dale
Irish Pub
De Salon
Stadscafé
Fire Café
Noa Del Sol
De Rus
Rembrandt
Café Zelle
Hemmingway
De WalrusB-Kroegen
Doelebar
Coos
Sybs
De Ouwe Stoep
De Prins
De Stroohoed
Mammaloe
De Stee
Mukkus
Het Wapen van Leeuwarden
Oranjebierhuis
Scooters
Shooters
Café Café
De Markies
Twins
De Gloppe
DubioC-Kroegen
De Kleine Leeuwarder
Bierhuis Lampie
Het Hoekje
Café Het Gouden Pilsje
De Stengel
De Scamele Rúter
Stad Inn
De Pastorie
Cafe Cambuur
De Brasserie
Het Schuimkraagje
Stars
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
quote:Leeuwarden-topic. Stad van de Leeuwen.
Leeuwarden! 2
Liwadden aka Ljouwert aka Liewt aka Lienward aka Leeuwarden
Leeuwarden/Ljouwert deel 4 - waar de mooie paal verdwenen is
Leeuwarden/Ljouwert/Liwwadden #5 - waar het kermis is
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #6 Zonder OP..
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #7 - weer met OP
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #8 - komkommertijd
Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert Deel #9 - met nieuwe zebra´s
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #10 - met romke!
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #11 - De Stad van Auke!
Leeuwarden deel #12 - waar de Achmeatoren dakpannen verliest
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #13 Nog zonder aanslagen
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #14 Nog zonder
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #15 spanning en sensatie
[Liwadden deel 16] Wust relle? Must nul-achtenvieftig belle!
Leeuwarden / Liwwadden [17] - op naar de 100.000 inwoners!
Liwwadden #18 - Het Venetië van het Noorden
Liwwadden #19 - Waar de ekte ekte batsers wonen
Liwwadden #20 Piene billug
Liwwadden #21 Waar we nog altijd meezingen met Ricky
Liwwadden #22 Weekje Sneeuwarden
Liwwadden/Leeuwarden #23
Liwwadden/Leeuwarden #24 bier genot
Liwwadden/Leeuwarden #25 - Het Jubileumtopic!
Liwwadden/Leeuwarden #26 - Laatste Liwwadden topic van 2009
Leeuwarden/Liwwadden #27 Bier en Bessen
Leeuwarden/Liwwadden #28 Ik open 'm omdat Joy geen TT weet
Leeuwarden/Liwwadden #29 15-op-een-rij
Leeuwarden/Liwwadden #30 - Een beetje een jubileum!
Liwwadden/Leeuwarden #31. Vernieuwde OP !!! KIJKEN KIJKEN !!
Liwwadden/Leeuwarden #32 Wurd het veld van Cambuur nog es wat?
Liwwadden/Leeuwarden #33 Waar we lekker doorwinteren!
Liwwadden #34 Genot, weest wel!
Liwwadden/Leeuwarden #35 - Waar we su eil binne
Leeuwarden/Liwwadden #36 Met luie inwoners.
Leeuwarden / Liwwadden #37. Ensaf lullo
Liwwadden #38 - Genot in ons stadje
Liwwadden #39 - Met de OP in een spoiler!
Liwwadden #40 - Waar ik het dan wel weer doe!
Liwwadden #41 - Uitgerust stappen we uit bed
Leeuwarden/Liwwadden #42. zonder TT.
Liwwadden #43. Vanaf de mobiel, dus geen OP.
Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert deel #44
Liwwadden #45 - DevilsWhore naamtopic
Liwwadden #46 - An de singel dat woanskip, weest wel
Liwwadden #47 - Friesland boppe
Liwwadden/Leeuwarden #48 In un Liwwadder kroegie
Liwwadden #49 Waar we voorzichtuig vooruitkijken naar de #50
Liwwadden #50. Mijlpaal! Genot!
Liwwadden #51 - met verneukte OP
Liwwadden #52 Waar het bier op is
Maastricht Noord #53 Wat nou Liwwadden????
Liwwadden #54 Liwwadders mini-meet
Wat zou je liever met mij doen dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:55 schreef Opdekop het volgende:
Ik wil niet met Socios naar de sauna, ik wil met DevilsWhore. Anders durf ik niet!![]()
afschieten?quote:
Ik durf sowieso nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:55 schreef Opdekop het volgende:
FIPO
Ik wil wel een keer naar de sauna op zich.
SCHIET EENS OP JUSTMATTIE ;D ik word ongeduldig.
Ik wil niet met Socios naar de sauna, ik wil met DevilsWhore. Anders durf ik niet!![]()
Je ziet me wel voor rijden ik weet nu waar je woontquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:55 schreef Opdekop het volgende:
FIPO
Ik wil wel een keer naar de sauna op zich.
SCHIET EENS OP JUSTMATTIE ;D ik word ongeduldig.
Over een kwartier of zo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je ziet me wel voor rijden ik weet nu waar je woont![]()
Ik voel me hier ongemakkelijk bij, ik wil er niet over nadenken. Laat me met rust.quote:
Kom hier dan, je weet ook waar ik woonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je ziet me wel voor rijden ik weet nu waar je woont![]()
Hoever is dat rijdenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom hier dan, je weet ook waar ik woon
Ik zou jezelf opensnijden en midden op straat gaan liggen in Amsterdam. Dan krijg je zoveel aandacht als nooit tevoren.quote:
Ik zou een zakje pakken en je vlees in de vriezer doen. Geen fratsen dat scheelt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Nah, waarschijnlijk loopt iedereen door, op een paar Japanners na die foto;s gaan maken.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef Opdekop het volgende:
Veel te vroeg wakker. Maar dat is ook wel nodig......
WAAAAAT een bende!
EN
Ik liep zonet de trap op, dondert dat bordje met een broodje hagelslag (lees: hagelslag met een broodje) uit mijn klauwen. BENDE!
Waarom?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Ik zou een zakje pakken en je vlees in de vriezer doen. Geen fratsen dat scheelt.
Jij wil ook gespankt worden met schoenen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:51 schreef Opdekop het volgende:
Die reclame van met die van met met die van met die schoenen
Dat ze hem spankt met schoenen
Goede reclames tegenwoordig
Strakke, sexy kleren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Opdekop het volgende:
Ja maar ik heb suuuveeeeeel dat is suuuu moeilijk!!!
Picsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:49 schreef Opdekop het volgende:
Ik doe gewoon hetzelfde aan als gisteren
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:50 schreef justmattie het volgende:
@ socios, komen er niet alleen ik weet dat, oh ja en DW
Jij weet niet wat ik gisteren aan had. Ik weet het zelf ook neit meerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef justmattie het volgende:
Jeweets, we waren gister bij DW dus wij weten wat ze gister aan had. En foto's wil ze niet
Wat ga je?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet zo weer met de treintjes spelen
En wat heb je aangetrokken?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:50 schreef Opdekop het volgende:
Ik bedoel van de dag daarvoor, van gisteren zit nog in de was
Met de treintjes spelen, met het kind van LLquote:
Die knop is heul niet leuk, hoe kunnen ze na 10 jjaar fok! de tvp verbiedenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De TVP zal altijd blijven bestaan.
Echt he.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:46 schreef justmattie het volgende:
hoe kunnen ze na 10 jjaar fok! de tvp verbieden
Idd. Nu kan ik gewoon eens een domme opmerking plaatsen zonder zo'n kuttopic steeds terug te zien in myAT.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:29 schreef justmattie het volgende:
Ik vind de baggerlayout eigenlijk wel erg prettig werken anders
Wat wel een leuke toevoeging is, is die kruisjes in MyAT
De meeste topics zie je sowieso na 12 uren niet meer terug.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef Crutch het volgende:
Idd. Nu kan ik gewoon eens een domme opmerking plaatsen zonder zo'n kuttopic steeds terug te zien in myAT.
Als je niet overal rond baggert welquote:Op zondag 13 juni 2010 15:08 schreef Socios het volgende:
[..]
De meeste topics zie je sowieso na 12 uren niet meer terug.
Ik bagger heul nietquote:Op zondag 13 juni 2010 15:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je niet overal rond baggert wel
Ja hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 17:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik bagger heul nietIk zeg alleen maar gevatte dingen.
Ik lag er om vijf uur in, en was om 10 uur alweer wakkerquote:Op zondag 13 juni 2010 17:25 schreef Opdekop het volgende:
Ik werd vanmorgen om half negen al wakker gemaakt.
Ik ben moe.
Slimme man, jouw vader.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef Opdekop het volgende:
Geen ruzie maken onder het vechten. hihihi. Dat zegt mijn papa altijd.
Inderdaad, hij lijkt op mij denk ik.quote:
Ja, maar dan met hersenen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad, hij lijkt op mij denk ik.
Zie je, ik maak je aan het twijfelen dus het zit wel goed bij mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat jullie hersenen op elkaar lijken, maar nu twijfel ik.
Nou nee, dat wordt niet echt gewaardeerd.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:51 schreef Opdekop het volgende:
Nee jullie slingeren die hap mooi in de rondte.
Dat heeft toch niets met wc papier te makenquote:
Niemand die het ziet. Als ik een jongen was, zou ik het doen!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou nee, dat wordt niet echt gewaardeerd.
Dan kun je ook slingeren toch.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met wc papier te maken
Geen wc-papier hebben zuigtquote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef Opdekop het volgende:
Owjajoh?
Waarom heeft bijna geen enkele kroeg nog wc papier aan het einde van de avond? Er staat like.. 10 man personeel, alsof het teveel moeite is om wc papier neer te hangen.
Misschien drink ik niet genoeg, dat ik me daar aan erger.
Je mag wel een keer met die van mij slingeren hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 19:01 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Niemand die het ziet. Als ik een jongen was, zou ik het doen!
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:13 schreef justmattie het volgende:
Heeft je baas niet een tv geregeld, heel veel bedrijven liggen plat vanmiddag
Inderdaad, ik neem aan van wel. Maar goed ik ben alvast verbonden met de live stream dus ik denk dat ik wel kan kijken vanaf het werk. Aangezien maximaal aantal kijkers 120.000 is.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef justmattie het volgende:
Hij zit dus lekker met een koude pot bier voor de tv vanmiddag en lacht jullie gewoon uiteikels zijn het, die bazen
Juist, vol=volquote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef Plantenpot het volgende:
Ik hoop het ook, en dat ze gewoon ook een maximum van 120.000 hebben en de rest er uit knikkeren. Blijft de snelheid ook redelijk denk ik.
Dat zijn de betere afsprakenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Crutch het volgende:
Kom ik daar bij de afspraak.....staat daar een megatelevisie en iedereen zit voetbal te kijken.![]()
Aangeschoven en meegekeken.
Was fucking gezellig ben net pas terug.
Idd, wat een redding VLAK voor de lijn. pffffieuwwquote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef justmattie het volgende:
Na de eerste goal brak het spel open ja, die Denen speelden erg verdedigend
Ik kreeg de neiging die toeters ergens te stoppen waar bitter weinig licht schijnt.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef Opdekop het volgende:
Jajohhh die Denen...!!
Mijn papa zei dat het mooi druk was in de Doelensteeg. MOOIE TOETERS OOK.
Wat? Waarom?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Totaal geen behoefte misbruik van wie dan ook te maken.
ben zojuist ontslagen![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
lang verhaal, veel factoren. het is iig onterecht. maar daar komen ze achetr zodra ik weg ben.
Wut?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Opdekop het volgende:
Ga slapen, dit zijn geen tijden meer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Opdekop het volgende:
Ga slapen, dit zijn geen tijden meer.
Inderdadquote:
Je bent vrouw, je hebt altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:21 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb gelijk, he. Ja he! HAHAHAHA gelijk. Ik heb altijd gelijk, he! mwiihihihih
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent vrouw, je hebt altijd gelijk
Dan ben ik het.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef Opdekop het volgende:
[..]
![]()
En hoe moet dat dan als twee vrouwen het niet met elkaar eens zijn, wie heeft er dan gelijk? Ik? Ja he
Ik moest lachen. Ik kan heeul hard slaan want ik heb de zwepen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben ik het.
Of diegene die het hardst slaat.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef Opdekop het volgende:
OKEOKEOKOKE ALS JE MIJ MAAR NIET SLAAT!! Dan geef ik je wel gewoon gelijk, oké?
Whutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:00 schreef Opdekop het volgende:
Show off!
Pijn is fijn.quote:
Ja maar volgens mij kan jij heel hard slaanquote:
Ik heb toch altijd mijn zakmes met 25 cm lemmet mee, dat snijdt ook goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:31 schreef Opdekop het volgende:
Hahha jawel DW! Je mag mn personeelspas wel zien. Ik ga er de hele zomer werken
justmattie hebben ze wel mesjes voor je op school? Desnoods maak je een plastic bekertje kapot, misschien snijdt dat ook wel lekker
Awquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef Opdekop het volgende:
Meeeenst niet!![]()
Ik ben bang dat ik vanmiddag niet overleef, jullie weten dat ik van jullie houd, hé?!
LOL!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:01 schreef Opdekop het volgende:
Crutch wil je met mij trouwen? Dan erf je al mijn geld
Ik ben zeventien ik hoef geen schoolgeld te betalen. Na de zomer wel maar dat betalen papa en mama, MAAR ALS IK VANMIDDAG DOOD GA HOEF JE DAT NIET TE BETALEN NATUURLIJK.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
LOL!Er vanuitgaande dat je een studieschuld hebt; hoeveel kost mij dat?
Sigwaardige post, moment.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef Ensaf het volgende:
Net hier een man aangereden door zijn eigen scooter.
Wat ga je eigenlijk doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik ben zeventien ik hoef geen schoolgeld te betalen. Na de zomer wel maar dat betalen papa en mama, MAAR ALS IK VANMIDDAG DOOD GA HOEF JE DAT NIET TE BETALEN NATUURLIJK.
Dikke failquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef Ensaf het volgende:
Net hier een man aangereden door zijn eigen scooter.
Ow dus die stank roken we op schoolquote:
Sloopcontainer in de brand vanmorgen staat op LCquote:
Scooter was gisternacht van hem gestolen, hij hoorde dat er vandaag iemand op rondreed. Hij dus hier naar toe rijden, knalt die kerel zo op zijn auto!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Scooter was gisternacht van hem gestolen, hij hoorde dat er vandaag iemand op rondreed. Hij dus hier naar toe rijden, knalt die kerel zo op zijn auto!
Wel een mooie actie trouwensquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Scooter was gisternacht van hem gestolen, hij hoorde dat er vandaag iemand op rondreed. Hij dus hier naar toe rijden, knalt die kerel zo op zijn auto!
Beetje jammer dat die kerel, met een hersenschudding, er tussenuit kneep.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wel een mooie actie trouwens![]()
En mijn school stond in de fik!
Als je een hersenschudding hebt moet je toch een keer naar het ziekenhuis lijkt mequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die kerel, met een hersenschudding, er tussenuit kneep.
Zal vast wel gebeuren, hoe weten ze dat hij een hersenschudding heeft? Dan zal hij wel gepakt zijn tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Als je een hersenschudding hebt moet je toch een keer naar het ziekenhuis lijkt me
Hij is weggesleurd door een paar kamaraden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zal vast wel gebeuren, hoe weten ze dat hij een hersenschudding heeft? Dan zal hij wel gepakt zijn tochMeestal worden ze dan ook wel ter controle door de politie naar het ziekenhuis gebracht voor controle
En dan de hamvraag. was het iemand met een getinte huid of nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hij is weggesleurd door een paar kamaraden.
Zullen wel niet veel hersens geweest om te schudden, maar het was een flinke klap als ik de verhalen mag geloven.
Jazeker, helemaal donker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan de hamvraag. was het iemand met een getinte huid of niet
Oke.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jazeker, helemaal donker.
Dus geen Marokkaan.
Zien!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:31 schreef Opdekop het volgende:
Hahha jawel DW! Je mag mn personeelspas wel zien. Ik ga er de hele zomer werken
justmattie hebben ze wel mesjes voor je op school? Desnoods maak je een plastic bekertje kapot, misschien snijdt dat ook wel lekker
15 minuten wachten is niksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zien!
Het was vandaag superrustig, het langst dat we moesten wachten was een kwartier
Vooral niet in walibiquote:
Junokade.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
wat is de beste plek om het wk te volgen in de stad?
Ik wilde per se de logsitiek in, en was op mn 17e te jong om op mezelfquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom ging je dan ook MBO doen na je vwo?
Ik ben tegen geweldquote:
mjaiddquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
oke toch niet, die keuring kom je toch niet door.
ff zijn achtergrond mee laten wegen he!quote:
Ik wou per se een vmbo opleiding doen omdat ik dacht dat vroeg gaan werken goed was, achteraf had ik toch maar beter voor de Havo kunnen kiezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde per se de logsitiek in, en was op mn 17e te jong om op mezelfNaar Venlo gaan was dus geen optie, dus ik dacht, ik word eerst volwassen op het MBO. Achteraf het op één na domste wat ik ooit heb gedaan in mn leven
Meetingpoint voor sjonnies met gepimpte auto'squote:
Dus daar ben jij ook wel regelmatig te vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meetingpoint voor sjonnies met gepimpte auto's![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dus daar ben jij ook wel regelmatig te vinden![]()
![]()
Vertalingquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Scooterdief botst mei eigner
In scooterdief (21) út Ljouwert is tiisdeitemiddei op in bysûndere wize trapearre. De man ried mei hege snelheid yn in bocht op de Pilotenspel yn Ljouwert. Hy ferlear de macht oer it stjoer en botste tsjin de auto fan de eigner fan de scooter, in Jelsumer (19). Doe't dy de plysje belle, naaide de scooterdief út mei help fan freonen.
De plysje sette in Burgernetaksje op en koe de dief mei help fan tsjûgen oanhâlde yn in wenning oan de Achter de Hoven.
Omdat de scooterrider ferwûne rekke wie, waard hy earst nei it sikehûs brocht. Dernei is hy meinaam nei it plysjeburo. It gie om in bysûndere wedstriidscooter, dy't bedoeld is om mei te racen.
[ afbeelding ]
Thankkssquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef Ensaf het volgende:
Scooterdief veroorzaakt aanrijding met auto
Leeuwarden, 16-06-2010 • De politie heeft dinsdagmiddag een 21-jarige inwoner van Leeuwarden aangehouden op verdenking van heling en voor het doorrijden na een aanrijding. Een 19-jarige inwoner van Jelsum reed in zijn auto op de Pilotenespel toen de Leeuwarder op een scooter met hoge snelheid door de bocht reed.
De scooterrijder verloor daarbij de macht over het stuur, botste tegen de auto van de Jelsumer aan en kwam ten val. Daarbij raakte de bestuurder van de scooter gewond aan zijn hoofd.
Toen de automobilist hem aansprak en hem vertelde dat hij de politie had gebeld, ging de man er met de scooter vandoor.
Op dat moment herkende de Jelsumer de scooter die bij de aanrijding betrokken was. Dit bleek zijn eigen scooter te zijn die, met nog andere goederen, de afgelopen nacht uit zijn woning waren gestolen. Hij had daarvan aangifte bij de politie gedaan.
Vervolgens werden 200 deelnemers van Burgernet opgeroepen om mee uit te kijken naar de verdachte. Een onderzoek in de omgeving leverde in eerste instantie niets op. Via getuigen kwamen de agenten de verdachte op het spoor. In een woning aan de Aggemastate kon de hij worden aangehouden.
Omdat hij gewond was aan zijn hoofd, werd hij voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis. Na medisch onderzoek werd de verdachte voor verhoor in het politiebureau ingesloten.
PVC buis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Opdekop het volgende:
Bijna klaar, moet alleen nog een handvat zoeken.
Waar haal je die? Gamma zag ik ze nietquote:
er is vaak verstopt wel een hoekje pvc buizenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waar haal je die? Gamma zag ik ze niet
Vogelaarwijk hequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ensaf het volgende:
Vrijheidswijk is landelijk nieuws!
http://news.google.nl/news/story?pz=1&cf=all&ned=nl_nl&cf=all&ncl=dmm1et0gkCUKFPMOWbO4xyLpDlPtM
Bouwmarkt. Welke dan ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waar haal je die? Gamma zag ik ze niet
http://www.demorgen.be/dm(...)n-eigenaar-aan.dhtmlquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ensaf het volgende:
Vrijheidswijk is landelijk internationaal nieuws!
Hoe kest de belangriekste nou fergete juhquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef Ensaf het volgende:
En de FP natuurlijk:
Automobilist botst met eigen scooter
JE VERNEUKT MIJN TELLING, ENSAFquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
Werd even afgeleid, stonden weer wat van de CNN-stumpers onder mijn raam te ouwehoeren.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
Werd even afgeleid, stonden weer wat van de CNN-stumpers onder mijn raam te ouwehoeren.
"hef joe sien det reesing skoetah?"quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKERRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"hef joe sien det reesing skoetah?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |