quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
Wie is die grapjas die me net crushte?
Dat merkte ik al in brabant.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou Limburg niet binnenkomen C_N, hier houden we niet zo van allochtonen.
/verkiezingsplattegrondje
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou Limburg niet binnenkomen C_N, hier houden we niet zo van allochtonen.
/verkiezingsplattegrondje
quote:
Drie posts DIRECT achter elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Japsnars het volgende:
Je kan Sanna niet aan je crush list toevoegen, omdat Sanna niet in je 1ste of 2de graads netwerk zit.
Duidelijk witquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Ik dacht zwart omdat m'n schoenen zwart zijn, maar wit is misschien wat meer.. zomers.
Oh en let niet op mijn houding, ik wist niet hoe ik mezelf er anders helemaal op kon krijgen.
Eerste.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Ik dacht zwart omdat m'n schoenen zwart zijn, maar wit is misschien wat meer.. zomers.
Oh en let niet op mijn houding, ik wist niet hoe ik mezelf er anders helemaal op kon krijgen.
Wit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Sopsopsop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Bragi het volgende:
TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Bragi het volgende:
TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Brb in 5 minuten.quote:
Ik zou je doen denk ik. Wit trouwens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Haha ontzettend dikke avondlul, kankergrappig manquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Ieuw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
Oja WD, dat was ik.
Eten; groetjes + kusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIJ
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Je moet wel /i/ weghalen uit de linkquote:
Denken dat ik met Windows werk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom kan ik WF's screensnap niet embedden
Ja inderdaad, en anders kreeg ik mezelf er niet helemaal op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet ze anders een foto maken? Via de spiegel?
Dan lukt het nog niet hoor. Eén slash minder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet wel /i/ weghalen uit de link
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:Die foto is tof, qua kleur enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIJ
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:Die rechtse moet je er echt afknippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIJ
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
Die rechter is klaar om te ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIJOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou je doen denk ik. Wit trouwens.
Grappenmaker. Je snapt het heus welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan lukt het nog niet hoor. Eén slash minder.
Oh ja jij wou toen toch een foto van d'r met haar mond open.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die rechter is klaar om te ontvangen
IK ZIE 2 GROTE GEZICHTEN HARR HARR HARR!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, angle.
Wonderlijk, zo van boven, net zonder gezicht.
Laat maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet ze anders een foto maken? Via de spiegel?
Bek dicht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die rechtse moet je er echt afknippen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die rechter is klaar om te ontvangen
Omdat ze vroeg welk shirtje het beste bij haar vest+broek pastte.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, angle.
Het is ook zo lastig om die camera boven je hoofd te houden en dan alsnog een mooie foto te maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, angle.
Moet wel een beetje incognito blijven he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, angle.
Niet, ik was al aan het uploaden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Bragi het volgende:
OMG, zie wd snel een foto van zichzelf posten net nadat S_a alle aandacht op zich gevestigd kreeg met haar inkijk.
obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vind je niet dat dat roodharige vriendinnetje van je een beetje overdreven erop staat?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Bragi het volgende:
OMG, zie wd snel een foto van zichzelf posten net nadat S_a alle aandacht op zich gevestigd kreeg met haar inkijk.
Vrouwen en hun jaloeziequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Bragi het volgende:
Wat is dat voor kutpoll, gebruik dan gewoon die poll creator.quote:
Ja maar niet met die broek. Met die broek is wit beter.quote:
Maar het maakt het lastiger om een eerlijk oordeel te vellen, een rechte foto met volledig postuur en gezicht zorgt dat het makkelijker te zien is wat je het beste staat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet wel een beetje incognito blijven he.
http://grab.by/4SUqquote:
Het ging alleen om de kleurencombinatie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar het maakt het lastiger om een eerlijk oordeel te vellen, een rechte foto met volledig postuur en gezicht zorgt dat het makkelijker te zien is wat je het beste staat.
Je weet best hoe ze er verder uit ziet en ik denk dat wit dan beter bij haar staat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar het maakt het lastiger om een eerlijk oordeel te vellen, een rechte foto met volledig postuur en gezicht zorgt dat het makkelijker te zien is wat je het beste staat.
Hoezo dat nou weer. Je kunt hier m'n postuur ook wel in zien hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
?quote:
Ik heb een bruiner gezicht dan mijn moobs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ging alleen om de kleurencombinatie.
En de huidskleur in haar gezicht is hetzelfde als in haar decolleté hoor. [ afbeelding ]
Dan valt het roze vestje wel buiten de boot.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind ik iets chiquer en past beter bij je schoenen.
Ja dat dacht ik zelf in eerste instantie dus ook. Mm.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind ik iets chiquer en past beter bij je schoenen.
Nee. Want dan paste de tekst niet (in het plaatje).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutpoll, gebruik dan gewoon die poll creator.
Die matcht wel bij m'n nagellak.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan valt het roze vestje wel buiten de boot.
Happen? Er trollt toch niemand. Als dat wel zo is moet je een TR plaatsten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen denk aan The Pact. Jullie happen zó snel.
Misschien onbedoeld trollen, maar jullie gaan er wel allemaal direct op in.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Happen? Er trollt toch niemand. Als dat wel zo is moet je een TR plaatsten.
Dan is het geen trollen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien onbedoeld trollen, maar jullie gaan er wel allemaal direct op in.
Wat jij wilt, ik zelf kijk liever recht in de spiegel als ik kleding pas.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Je kunt hier m'n postuur ook wel in zien hoor.
Ja begin dan ook niet over postuur. Ging overigens ook alleen om de kleur en das goed te zien zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik zelf kijk liever recht in de spiegel als ik kleding pas.
Dat heeft niets met postuur te maken, ik vind het totaalbeeld dan gewoon duidelijker.
Zwart is ook leuk voor in de winter, maar ik zou nu gewoon voor wit gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik zelf in eerste instantie dus ook. Mm.
Eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:06 schreef L0t.. het volgende:
Je broek is leukMaar ik zou eigenlijk bovenkant helemaal wit doen, dus wit shirtje met wit vestje. Sorry
Iets met windows to look through.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef Bragi het volgende:
I remember when Apple and Blackberry were just fruits.
Doe gewoon alles uit, joh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
Nah ik vind wit hemdje met wit vestje sowieso beetje te wit. Dan beter geen vestje. Maar ik vind het best zo, dank voor reacties.
Ja, en qua kleren ook.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:
Mijn afzuigkap is kapot.Nu staat het hier blank van de rook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Aardappelschijfjes met sla en biefstuk. Maar ik kreeg tijdens het koken telefoon en alles liep vervolgens in het honderd...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan? Ik vergeet de afzuigkap altijd aan te zetten en in de keuken kan er geen raam open.
iPhone.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes met sla en biefstuk. Maar ik kreeg tijdens het koken telefoon en alles liep vervolgens in het honderd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:Die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
ze hebben hem ook met bloemetjes.
All good things are wild and free.
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:Korset?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Degene die deze bij de H&M ziet in een maat 34.... bel me.
In Rotterdam is ie uitverkocht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is leuk!ze hebben hem ook met bloemetjes.
Bustier.quote:
Kooi?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mn nieuwe kooi binnen gekregen, and its so fucking big.
Als ik hem morgen zie liggen in 34 moet ik hem dan halen? Terug brengen kan ik hem altijd nog.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In Rotterdam is ie uitverkocht.En ze krijgen 'm niet meer binnen.
![]()
[..]
Bustier.
Zo fucking flauwquote:
Als je dat wil doen, dan maak ik geld over naar jequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik hem morgen zie liggen in 34 moet ik hem dan halen? Terug brengen kan ik hem altijd nog.
Ik haat voorbedachte celebrationsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik vond dat dansje van Zuid Afrika wel aan btw.
oke =$quote:
Wat een tieten heb jij, Fas heeft gelijk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Ik zie de tranen alweer in je ogen toen die online kerel je disste in de 90e minuut en hand op oor deed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haat voorbedachte celebrations
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo fucking flauw
Ging over dat twitteren enzo en werd gevraagd of hij was ontploft door dat gedoe toen. Zegt ie zo heel droog van 'nou, dan had ik hier nu niet gezeten'
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die niet met de commandline browsen
Doe ik!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je dat wil doen, dan maak ik geld over naar je!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie de tranen alweer in je ogen toen die online kerel je disste in de 90e minuut en hand op oor deed.
Dat was met 1 april. Ik open voor het eerst in mijn FOK leven een bagger topic en ik werd gebashed van hier tot ginderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
Ik weet dat tliciouz een x een topic opende waarin ze tietenpics beloofde, maar er stond niets. Dat vond ik niet aardig.
Drink je het daarna wel op?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen als ik je Duitse bloed eruit mag snijden.
Dat ik ook op een Mac zitquote:
Yusssquote:
Oh dat had ik niet gezien, want toen ik keek was er pas 1 reactie ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was met 1 april. Ik open voor het eerst in mijn FOK leven een bagger topic en ik werd gebashed van hier tot ginder
Ja ik was een aandachtshoer en ga zo maar door, je kent het wel. Door al die vervelende kutusers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet gezien, want toen ik keek was er pas 1 reactie ofzo.
Quote om naar mijn fobo te gaan en te kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dat nou weer nieuw bij het fobo dat je voyeurs blijven staan?
Ik heb er ook nog gepost zie ik net.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik was een aandachtshoer en ga zo maar door, je kent het wel. Door al die vervelende kutusers.
Haha die pic in je FOBO met die dibbs. Zet voor mij Noorwegen dan.quote:
Wat een smeerpijpquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
Laatste voyeur(s) TheKC
TheKC
TheKC
TheKC
TheKC
Oh snap, je hebt'm door.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
Laatste voyeur(s) TheKC
TheKC
TheKC
TheKC
TheKC
Ik bashte niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan hier doen alsof je me aardig vind.
Oh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh snap, je hebt'm door.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha die pic in je FOBO met die dibbs. Zet voor mij Noorwegen dan.
Ga nou niet wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent toch ook aardig? Je mag mijn vervangster wel worden
Er zit allemaal stof op der kut.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog gepost zie ik net.
Eindelijk is het dan zover! Pics van mijn tieten!
Maar kun je echt niet blijven? En weet je al iets meer over diegene die dat mailde en zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent toch ook aardig? Je mag mijn vervangster wel worden
Huh. Dus 19 jarige mannen gaan met 20 jarige chicks?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]misschien ooit als ik zin heb. Heb je m'n histogram gezien
?
Ho, ik dacht dat het een grapje was dat ze weg ging, maar het is dus echt zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar kun je echt niet blijven? En weet je al iets meer over diegene die dat mailde en zo?
Ja, en 21-jarige mannen die C_N heten met 13-15 jarige chicks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh. Dus 19 jarige mannen gaan met 20 jarige chicks?
Het mag. Het is alleen niet aanraadbaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh. Dus 19 jarige mannen gaan met 20 jarige chicks?
WAT, woon je bij mij in de villawijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is hier avondvierdaagse en bij gebrek aan zo'n vuvuzela hoor ik een blokfluit.
Mocht ik willenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT, woon je bij mij in de villawijk?
13.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, en 21-jarige mannen die C_N heten met 13-15 jarige chicks.
Ja ik weet nog wel dat ik een keer met een 21 jarige ging vroeger. Ik was de hele week ziek daarna.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het mag. Het is alleen niet aanraadbaar.
i heard that everyone has a crush on youquote:
Fuck man CONFESSIONS allessquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
13.![]()
[..]
Ja ik weet nog wel dat ik een keer met een 21 jarige ging vroeger. Ik was de hele week ziek daarna.
quote:
Ja ik kan wel blijven, maar de vraag is of het nog leuk is voor mij als ik bij elke post moet nadenken of iemand het mogelijk naar m'n vriendje gaat mailenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar kun je echt niet blijven? En weet je al iets meer over diegene die dat mailde en zo?
Haha nee meer durf ik niet te zeggen :$quote:
Fiks nieuwe account dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kan wel blijven, maar de vraag is of het nog leuk is voor mij als ik bij elke post moet nadenken of iemand het mogelijk naar m'n vriendje gaat mailen..
Zat ik ook over te denken, maar ik ben vast best herkenbaar in mijn postgedrag. Sowieso als ik hier weer ga posten is het wel duidelijk..quote:
Als je te oude chicks versiert moet je het compenseren met te jongen chicks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha nee meer durf ik niet te zeggen :$
Gewoon minder smileys en uitroeptekens gebruiken en niet veel over seks praten, dan ben je incognito.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zat ik ook over te denken, maar ik ben vast best herkenbaar in mijn postgedrag. Sowieso als ik hier weer ga posten is het wel duidelijk..
Maar het is dus wsl wel iemand die je in het echt kent? Want jij hebt toch verder nooit iets gepost over je vriend? Lijkt me echt naar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kan wel blijven, maar de vraag is of het nog leuk is voor mij als ik bij elke post moet nadenken of iemand het mogelijk naar m'n vriendje gaat mailen..
Edit: En nee, maar ik hoop dat diegene er vanzelf mee ophoudt.. Kan niet eeuwig leuk blijven lijkt me.
Dus als ik het goed begrijp is er iemand die het email adres van je vriend heeft en alles wat jij post mailt hij door naar hem? Weet jou vriend dat jij op fok zit of? Sorry dat ik nu alles weer vraag maar wist dit nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Edit: En nee, maar ik hoop dat diegene er vanzelf mee ophoudt.. Kan niet eeuwig leuk blijven lijkt me.
Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je te oude chicks versiert moet je het compenseren met te jongen chicks.
TUDUDUDUquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
MOOI MOOI MOOI MAN
HET LEV'N DAT IS EEN GROOT FEEST
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er iemand die het email adres van je vriend heeft en alles wat jij post mailt hij door naar hem? Weet jou vriend dat jij op fok zit of? Sorry dat ik nu alles weer vraag maar wist dit niet
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelen.
Hoe oud zijn ze daar dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een homie van me had last minute nog kaartjes voor een schoolfeest gehosselt. Nu proberen we ook nog voor mij te regelen.
14-18. Maar dat is mijn oude school dus ik ken nog wel een aantal peeps daarquote:
Wat?quote:
Ey mozzy, had jij dat artikel gelezen in de krant over die broertjes van 8 en 9 die andere kindjes tussen 5 en 10 aanrande en zelfs iemand hebben verkracht?quote:
Ja en je vertelt ook alles wat ik hier post aan mijn vriend, als je naast hem in de bus zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook alles naar Tliciouz der vriendje doorsturen.
Ja lekker roddelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en je vertelt ook alles tegen die van mij als je naast hem in de bus zit.
14-18 manquote:
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
14-18 man
Maar oke, veel plezier dar
Wel dangerous, voor je het weet heb je een 17-jarige.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
14-18. Maar dat is mijn oude school dus ik ken nog wel een aantal peeps daar![]()
Die hebben een mening.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?
Whehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon minder smileys en uitroeptekens gebruiken en niet veel over seks praten, dan ben je incognito.
Wist ik het maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is dus wsl wel iemand die je in het echt kent? Want jij hebt toch verder nooit iets gepost over je vriend? Lijkt me echt naar.
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is er iemand die het email adres van je vriend heeft en alles wat jij post mailt hij door naar hem? Weet jou vriend dat jij op fok zit of? Sorry dat ik nu alles weer vraag maar wist dit niet
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 17-18 jarige dan?
Dat willen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel dangerous, voor je het weet heb je een 17-jarige.
Niet doen hij weet niet wat FOK isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook alles naar Tliciouz der vriendje doorsturen.
Ik spreek je over 3 jaar weer en dan kijken of je nog zo haat op 17-18.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Maar ik ben dan ook pas 18
Oja, en je multiquotes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe!
[..]
Wist ik het maarmaar ik heb nooit iets over m'n vriend gepost nee, alleen dat ik er eentje heb.
[..]
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.
Ik ben eigenlijk al 100 jaar oud.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Waarom denken jullie dat C_N er nog jong uitziet. Hij parasiteert op de levenskracht van jonge meisjes, hij versiert ze en als hij ermee is gegaan is hij weer doordrenkt met jeugdigheid.
Totally spies.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Waarom denken jullie dat C_N er nog jong uitziet. Hij parasiteert op de levenskracht van jonge meisjes, hij versiert ze en als hij ermee is gegaan is hij weer doordrenkt met jeugdigheid.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mijn username vandaan heb!
Hey BT.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe!
[..]
Wist ik het maarmaar ik heb nooit iets over m'n vriend gepost nee, alleen dat ik er eentje heb.
[..]
Niet alles wat ik post, maar wel bepaalde posts die aanstootgevend zijn of wat dan ook. En ja dat wist hij wel al.
Misschien moet hij gaan afkicken want zo te zien drinkt hij iets teveel levenselixerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
Jij niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet hij gaan afkicken want zo te zien drinkt hij iets teveel levenselixer
Ik ben 3 jaar jonger ja.quote:
quote:
En crack.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Chuck en ik zijn de goden van de jeugdigheid.
En 30cm langer.quote:
Ik ben de jongste man hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Mooie bewoording voor achterstallige ontwikkeling.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Nee, van crack ga je er oud en slecht uit zien. Dat zei je laatst zelf ook.quote:
Jeugdig is heel wat anders dan kinderachtig hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:01 schreef Japsnars het volgende:
Ik zal je hoofd eens ontwikkelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooie bewoording voor achterstallige ontwikkeling.
Niet oud en slecht, ik zei dat crack slecht is voor je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, van crack ga je er oud en slecht uit zien. Dat zei je laatst zelf ook.
Eens.quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat je hier niet meer mag trollen?
Daarom ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jeugdig is heel wat anders dan kinderachtig hoor.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zal je hoofd eens ontwikkelen.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
DONT CHA WISH YA GIRLFRIEND WAS HOT LIKE ME
H'e, ik wil best meedoen maar geen crossing the swords, ja.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he, dat je altijd het licht uit wilt.
Dus niks?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
H'e, ik wil best meedoen maar geen crossing the swords, ja.
Oeh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al 100 jaar oud.
Ja dat je het niet wilt zien en daarom altijd het licht uit ofzo?quote:
Wat ist?quote:
Jawel als ik maar niet hoef aan te raken.quote:
Boeien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk, omdat je anders je eigen lul ziet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel als ik maar niet hoef aan te raken.
[..]
Boeien.
Ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat je het niet wilt zien en daarom altijd het licht uit ofzo?
Oh. Ik dacht dat je me een voorstel ging doen. Verkeerd begrepen.quote:
Ze wilde een grap maken door te zeggen dat jij tijdens het neuken het licht uit wil want jij wou iets niet zien ofzo.quote:
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik klik op mn fobo en er stond als voyeur "n;" ofzo en ik klik er op maar die bestaat niet?
Of is dat een test shit ofzo?
Maar waarom ik eens zei was omdat tliciouz zei dat ze geen bi mannen hoefde te zien (toch?) en dat hoef ik ook niet nee. Maar dan zal ik dat ook wel verkeerd begrepen hebben.quote:
Nee hoor, dat heb je goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar waarom ik eens zei was omdat tliciouz zei dat ze geen bi mannen hoefde te zien (toch?) en dat hoef ik ook niet nee. Maar dan zal ik dat ook wel verkeerd begrepen hebben.
Niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je me een voorstel ging doen. Verkeerd begrepen.
En dat is nu precies de reden waarom vrouwen geen grapjes moeten maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze wilde een grap maken door te zeggen dat jij tijdens het neuken het licht uit wil want jij wou iets niet zien ofzo.
Niet verkeerd begrepen of niet een voorstel?quote:
Inderdaad, niet waar mannen bij zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat is nu precies de reden waarom vrouwen geen grapjes moeten maken.
Ninja edit.quote:
Dat meisje die word gepest door die gothicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
Jasper zegt: (19:57:47)
Maartje zegt: (20:15:26)
wat is dat voor shit
Jasper zegt: (20:15:31)
haha ken je dat niet?
Maartje zegt: (20:15:34)
nee
Ja im sorry.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
Jasper zegt: (19:57:47)
Maartje zegt: (20:15:26)
wat is dat voor shit
Jasper zegt: (20:15:31)