?quote:
Ik heb een bruiner gezicht dan mijn moobs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ging alleen om de kleurencombinatie.
En de huidskleur in haar gezicht is hetzelfde als in haar decolleté hoor. [ afbeelding ]
Dan valt het roze vestje wel buiten de boot.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind ik iets chiquer en past beter bij je schoenen.
Ja dat dacht ik zelf in eerste instantie dus ook. Mm.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind ik iets chiquer en past beter bij je schoenen.
Nee. Want dan paste de tekst niet (in het plaatje).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutpoll, gebruik dan gewoon die poll creator.
Die matcht wel bij m'n nagellak.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan valt het roze vestje wel buiten de boot.
Happen? Er trollt toch niemand. Als dat wel zo is moet je een TR plaatsten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen denk aan The Pact. Jullie happen zó snel.
Misschien onbedoeld trollen, maar jullie gaan er wel allemaal direct op in.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Happen? Er trollt toch niemand. Als dat wel zo is moet je een TR plaatsten.
Dan is het geen trollen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien onbedoeld trollen, maar jullie gaan er wel allemaal direct op in.
Wat jij wilt, ik zelf kijk liever recht in de spiegel als ik kleding pas.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Je kunt hier m'n postuur ook wel in zien hoor.
Ja begin dan ook niet over postuur. Ging overigens ook alleen om de kleur en das goed te zien zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik zelf kijk liever recht in de spiegel als ik kleding pas.
Dat heeft niets met postuur te maken, ik vind het totaalbeeld dan gewoon duidelijker.
Zwart is ook leuk voor in de winter, maar ik zou nu gewoon voor wit gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik zelf in eerste instantie dus ook. Mm.
Eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:06 schreef L0t.. het volgende:
Je broek is leukMaar ik zou eigenlijk bovenkant helemaal wit doen, dus wit shirtje met wit vestje. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |