quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
Wie is die grapjas die me net crushte?
Dat merkte ik al in brabant.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou Limburg niet binnenkomen C_N, hier houden we niet zo van allochtonen.
/verkiezingsplattegrondje
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou Limburg niet binnenkomen C_N, hier houden we niet zo van allochtonen.
/verkiezingsplattegrondje
quote:
Drie posts DIRECT achter elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Japsnars het volgende:
Je kan Sanna niet aan je crush list toevoegen, omdat Sanna niet in je 1ste of 2de graads netwerk zit.
Duidelijk witquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Ik dacht zwart omdat m'n schoenen zwart zijn, maar wit is misschien wat meer.. zomers.
Oh en let niet op mijn houding, ik wist niet hoe ik mezelf er anders helemaal op kon krijgen.
Eerste.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Ik dacht zwart omdat m'n schoenen zwart zijn, maar wit is misschien wat meer.. zomers.
Oh en let niet op mijn houding, ik wist niet hoe ik mezelf er anders helemaal op kon krijgen.
Wit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Sopsopsop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Bragi het volgende:
TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Bragi het volgende:
TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Brb in 5 minuten.quote:
Ik zou je doen denk ik. Wit trouwens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Haha ontzettend dikke avondlul, kankergrappig manquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit of
[ afbeelding ]
Ieuw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
Oja WD, dat was ik.
Eten; groetjes + kusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIJ
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Je moet wel /i/ weghalen uit de linkquote:
Denken dat ik met Windows werk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom kan ik WF's screensnap niet embedden
Ja inderdaad, en anders kreeg ik mezelf er niet helemaal op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet ze anders een foto maken? Via de spiegel?
Dan lukt het nog niet hoor. Eén slash minder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet wel /i/ weghalen uit de link
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:Die foto is tof, qua kleur enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIJ
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:Die rechtse moet je er echt afknippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIJ
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
Die rechter is klaar om te ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WIJOp woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou je doen denk ik. Wit trouwens.
Grappenmaker. Je snapt het heus welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan lukt het nog niet hoor. Eén slash minder.
Oh ja jij wou toen toch een foto van d'r met haar mond open.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die rechter is klaar om te ontvangen
IK ZIE 2 GROTE GEZICHTEN HARR HARR HARR!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, angle.
Wonderlijk, zo van boven, net zonder gezicht.
Laat maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet ze anders een foto maken? Via de spiegel?
Bek dicht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die rechtse moet je er echt afknippen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die rechter is klaar om te ontvangen
Omdat ze vroeg welk shirtje het beste bij haar vest+broek pastte.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, angle.
Wonderlijk, zo van boven, net zonder gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |