Wow, voor het eerst gekregen of zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
Geheime aanbidder op Hyves...
Fijn gevoel hè, als iemand een crush op je heeft? Jij bent aan iemands crushlist toegevoegd. Ik mag alleen niet zeggen wie het is. En wees eerlijk: zelf raden is toch veel spannender?
Als je weet wie er een oogje op je heeft, voeg hem of haar dan toe aan je crushlist. Wederzijdse crushes krijgen bericht van mij.
Veel succes! Hyves' Cupido
Denk eraan dat je crushes pas na een maand kunt verwijderen en je een maximum hebt van 7 crushes. Polygamie is als drank- geniet met mate
WAT IS DIT.
Kun je niet lezen ofzo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
Fijn gevoel hè, als iemand een crush op je heeft? Jij bent aan iemands crushlist toegevoegd. Ik mag alleen niet zeggen wie het is. En wees eerlijk: zelf raden is toch veel spannender?
Als je weet wie er een oogje op je heeft, voeg hem of haar dan toe aan je crushlist. Wederzijdse crushes krijgen bericht van mij.
Denk eraan dat je crushes pas na een maand kunt verwijderen en je een maximum hebt van 7 crushes. Polygamie is als drank- geniet met mate
WAT IS DIT.
Grote mondquote:
Definieer 'gaan'.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaan met een chick is gewoon ook hosselen. Punt uit.
Gaan shoppen.quote:
Kussen, in de Randstad ook wel 'zoenen' genoemd.quote:
Jij krijgt ze wel vaker?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wow, voor het eerst gekregen of zo?
Zo nee, dan weet je wat het is.
HAHAHAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
WAT IS DIT.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef reetveter het volgende:
Waar kan je trouwens zien hoeveel crushes je gezet hebt op hyves? Want ik heb vanacht in mijn dronken bui volgens mij moeilijk veel aangeklikt.
Randstad? Heel Nederland bedoel je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kussen, in de Randstad ook wel 'zoenen' genoemd.
Ik heb er nooit emails van gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wow, voor het eerst gekregen of zo?
Zo nee, dan weet je wat het is.
Mijn god, uit welk deel van Nederland kom je?quote:
Overal, behalve in het zuiden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, een sport waar maandelijks ME voor nodig is, is niet iets waar ik me teveel mee bezig wil houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het voetbal zelf toch niet?Het gedoe eromheen misschien, maar dat doet niks af aan de schoonheid van het spelletje.
Ja echt he wtfquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Randstad? Heel Nederland bedoel je.
vrijdag 11 juni 2010 2:52:16quote:
Dan heb ik flink wat gehosseld en versleten in mijn jonge jaren. Vorig jaar en zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vrijdag 11 juni 2010 2:52:16yep must have been him.
kussenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die kussen zeggen hier worden in elkaar gebost.
Nee man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Randstad? Heel Nederland bedoel je.
Add zoenen daarbij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik blijf die crushes maar verwijderen, is een dagtaak. /thug life.
yeahquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vrijdag 11 juni 2010 2:52:16yep must have been him.
Kussen. Kom maar kiddo, groot en breed tegenover je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ok. Ik kom eraan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kussen. Kom maar kiddo, groot en breed tegenover je.
Als ik 'm terug crush hebben we een match............quote:
Dat is minder erg.quote:
DEZE KANS MOET JE NIET LATEN SCHIETEN JE ENIGE KANS OM HEM TE REGELEN DIT DAT ALLES!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik 'm terug crush hebben we een match............
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
eten met du nigga's + voetbal kijken + uit/aan @ overal & nergens [ afbeelding ][ afbeelding ]
Je eet tot half 9?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
eten met du nigga's + voetbal kijken + uit/aan @ overal & nergens [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DEZE KANS MOET JE NIET LATEN SCHIETEN JE ENIGE KANS OM HEM TE REGELEN DIT DAT ALLES!
Ok. Dat prefereer ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik meet je op de grens van Limburg. Fists only.
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
Wie is die grapjas die me net crushte?
Chuckquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
Wie is die grapjas die me net crushte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |